Page 3 of 7

Re: E36 By JG

Posted: 30 Jun 2011, 23:49
by mbertulis
m52b28 griezīte patīkamāka, un ja neliekās, ka atšķirība starp 2.8 un 2.5 ir jūtama, tad tiešām jādabū abi kopti varianti un tad viss taps skaidrs.
2.8 :arrow: way to go.

Re: E36 By JG

Posted: 01 Jul 2011, 03:41
by BLINGZ
howitzer wrote:
Ch. wrote: Un nesaprotu no kurienes Tev, howitzer, ir tas info par to, ka tas motors būtu neizturīgs! Personīgi nezinu un neesmu arī dzirdējis par nevienu, kam būtu blokam kkas noticies..! Viņš neder kkādiem 350+ hp turbo projektiem, bet ar +/- standarta jaudām nestādos priekšā ko viņam sliktu var izdarīt. Ne viņš plaisā ne kā.
kā jau emsinjsh pareizi saka - vadība mēdz pieklibot, bet arī nekas traks tur nav. Vajag visu laicīgi sataisīt un tad jau viss arī būs kārtībā.Tāpat tas viss ir lēts un viegli nomaināms.
Pirmkārt, māsīcas E46 ir problēmas ar bloku, ar dzesēšanas kanāliem, cik sapratu, kaut kas nav riktīgi, jo rij tosolu. Paziņas auto ar 2.8 arī bija kaut kādi gļuki, zilgani dūmi, utt.
No usera Dzhanis esmu dzirdējis vairākus stāstus par tiem 2.8 ļumīnija motoriem un viņš arī reāli skrūvē auto, nevis mēra krānu internetā un tomēr es kaut cik arī uzticos savam mehāniķim. ;)
Pilna [consored] ar sūdīgām atsauksmēm par to alumīnija karošu sakausējumu. Čuguns FTW! :yo:
Howitzer, ar alumīnija bloku problēmas var būt tikai, ja liec turbo. Vienīgais mīnus, kā jau Ch. minēja ir elektrība aka imobilaizers un Siemens vadība, devēji utt. Pietiekami daudz dzirdēts, lasīts un pieredzēts. Tak visādi eksemplāri pagadās. Ja Tava māsīca, atvaino, nejēdz pasekot eļļas maiņai, pieliet tosolu vai nepārkarsēt motoru, nevaino uzreiz inženierus joptvaju***. :hvz: Tie M52 tomēr ir modernāki dzinēji, tātad jaudīgāki, ekonomiskāki, tapēc nevajag te borzīt, ka M50 labāki. Un jaudas atšķirība tomēr ir.

Re: E36 By JG

Posted: 01 Jul 2011, 17:38
by howitzer
Jēziņ, tak ko jūs tā sacepāties? :hvz:
Vairs pat savu viedokli izteikt nedrīkstēs?
Tak katrs liek, ko grib un brauc, ar ko grib - kur problēma? :hvz:
Bling, un nē - māsīca māk uzpasēt auto.
Sūdīgs motorelis pagadījās, tas arī viss.

Re: E36 By JG

Posted: 05 Nov 2011, 23:32
by JG
Sveiki!

esmu bijis slinks un sen neesmu neko rakstijis, bet nu darbi pie e36 nav apstājušies, ļoti lēnām viss turpinās.

pa šo laiku esmu sadarijis šādas lietas

samainijs priekšejas atspers, jo iepriekšs nebija ne skata ne stabilitātes, ieskatam bildes ar atsperi before un after.

Image

tad izdomāju ka jāturpina ar piekari un sekoja visas piekares pārlasīšana, samainīju visu kas likās aizdomīgs vai uz galu ejošs, tagad viss kā jauns un TA onkuļi neko sliktu nevarēja pateikt.

tad wel ir vesala čupa mazu darbiņu, kas itkā nav īpaši pamanāmi, bet aizņem ilgu laiku, kā teiksim, paneļa apgaismojuma spuldzišu apmaiņa lai degtu visas utt.

tuvākajā laikā ir padomā krēslu pāršūšana, un salona savešana kārtībā, un tad jāķeras klāt dzinējam, jo ar 1.8 nav aršana.

Aaa vēl aizmirsu pieminet vienu patīkamu lietu. Parcik šis bmw man bija pirmais auto ar kuru braucu kam ir aizmugures piedziņa nezināju kā stūrējas vienritenis un visu laiku šhtukoju ka kkas nav riktigi pie tā ka visu laiku tiņas abi rati, un slīdēšana ir kkada intresantāka, un vai tu re, vienu dienu vācot informāciju par bmw reduktoriem uzdūros uz tādu patīkamu sīkumu ka nezin kas un nezin pie kāda apsvēruma šim bmw ir uzbāzis bloķi, nezin kā bet ir uz viņa mistiskais burts S un attiecība 3,45 :naac:

ieskatam pāris bildes ar tagadejo paskatu

Image
Image
Image

Re: E36 By JG

Posted: 06 Nov 2011, 00:02
by Rii
cik tev pie 100km/h ir apgriezienu ar tādu attiecību? :roll:

Re: E36 By JG

Posted: 06 Nov 2011, 00:11
by JG
nez daudz vai maz, bet ~ 2800 - 3000, bet nu īpaši nesatrucos jo esmu sācis sēņošanu un mīcos laimigs 85 - 90 km/h pa 4.30ls uz 100 km :wink:

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 11:23
by JG
Sen nekas šeit nav iepostēts!


Bet nekas vel nav miris ar šo pasākumu un ir negaidīti kļuvis interesants.


pa šo laiku auto tika mazliet sakopts, novērstas rūsīņas, un vēl šādas tādas lietiņas, un tika braukts tikai mainot eļļu un pildot gāzi. Bet visu laiku tika plānots par motora maiņu. tika meklēti dažādi varianti un pētītas nianses līdz paziņam šrotā ienāca e28 ar itkā m20 motoru, kas ļoti labi gāja. Parcik par motoru jāmaksā nebija, nospļāvos uz visu un izdomāju ka experimentēšu un likšu iekšs E36 m20 ar fēnu.


Un tad sākās jautrība, sapirku visas jaunas bīves, siksnas, ūdenssūkni utt, un saku motoru sakopt. saliku, iebāzu vietā, bet visu laiku bija nemiers par to kāpēc viņš tik labi gāja un strādāja tikai uz augšām. un tad wualā gadsimta atklājums par ko neviens nevar sniegt atbildi :naac: motora tilpums izrādas ir 1688m3 virzuļa diametrs 80mm un visa saals virzuļa gājiens ir 56mm, respektīvi moča dzinējs ar 6 katliem :lol:

Ja kādam ir kādas idejas kas tur ir salikts lūdzu padalaties.

vēl varbūt kādam ir aizķērusies laba m20b20 sadalene, ko būtu gatavs notirgot un spainis ar labiem rokeriem?

principā tā šobrīd izskatas šis pasākums kas jau ir ieildzis un tagad jau zinātnes vārdā turpinās :emo:

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 11:59
by Martinss
:reeka: :reeka: :reeka: :emo:

Interesanti, ir kāds gudrinieks, kurš to sūdaino m20 būs arī iebāzis pēc kāda laika e46tajā vai e90tajā. :aiwa: :emo:

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 12:48
by Rii
Dirsa :emo: Pics or it didn't happen

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 12:55
by ttd
M20 > m50 fēnošanai. Daudz izturīgāka galva, nav jāiejaucas kloķa-klaņa mehānismā, jo kompresijas pakāpe standartā jau ir gana zema.

Tikai šinī gadījumā ļoti iegriež tas, ka dzinējam ir l-jets, nevis motronic 1.3, uz ko arī iesaku pāriet(fēnošanai).

Bet vajadzēja gan m20b25, tad būtu okujenčiks.

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 13:05
by JG
bildes bus vakara :naac:


pagaidam ir doma ar to iso kloķeni un 9tk abarotiem pameģinat to m20b20, kad tas beigsies beigsies ari murgs ar e36, un paries tas viss pasakums uz e30

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 15:19
by Volfsburgs
Čoms ar plāno raut āra no e30 m50b25 un likt iekšā m20b25 ar gliemezi. Jo M50 motoru par turbo uztaisīt ir daudz dārgāk, nekā m20. Gaidu bildes. :beer:

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 15:35
by Nixon
Te jau neiet runa par to, ka M20 ir slikts... Te iet runa par motoru, kas vecāks par auto, kurā tas tiek likts.

Kautgan M20 skaņa arī ir labāka par M50/M52. :yo: Gaidu kautkādu uzskates materiālu. :hvz:

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 18:34
by mbertulis
Ja nu kādam interesē m50 turbinizēšana, iesaku parunāties ar šo cilvēku- http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=1657

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 18:37
by *Sicram
mbertulis wrote:Ja nu kādam interesē m50 turbinizēšana, iesaku parunāties ar šo cilvēku- http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=1657
Viņam TA ir ? :|

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 18:59
by Nixon
Jā.

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 20:07
by JG
luuk arii bildes :naac:


Image

Image

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 20:13
by ER.
Pievienojos tiem, kas atbalstu M50 fēnošanu, ja konkrētāk M50B25. M20 ir vecs. Veca šprice un sūkājošs tilpums konkrētajā gadījumā

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 20:32
by Rii
Nu dirsa :D Cerams šis projekts nebeigsies vēl īsti nesācies, ļoti gribu redzēt, kas tur beigās sanāks. Šķiet, ka pirmais m20 swaps iekš e36, ko redzu internetos :D

Re: E36 By JG

Posted: 19 Feb 2013, 21:31
by AtmoBenzin
Kloķenes gājiens gadījumā nav 66mm? Nav tādas ar 56mm.