Tā topiks galīgi galīgi pazudis mežā.
tad nu tā likšu bildes pēc sakartojuma kā viss izskatījās/izskatās.
Izdzīts ārā

bundulis tika pielikts uz ātro.
Tika iegādāts pa lētām naudiņām m20b25, iepriekšējā dienā vēl izbraucu, sapratu, ka nav ko meklēt to m50 un pa tādu ciparu jāņem cieti labs b25
+ auto nokrāsots

Pūlkstens 4 naktī, un jāmet miers, galva vairs nestrādā, nevar atšķirt 10 atslēgu no 19:juggle:

Arkas izpūstas ar piķi pēctam vasku.

šadowlains gatavs.

Nepatīk mazs degvielas patēriņš.

Kārba + - sapiderasīta.

No šķībā eļļas radiātora visas mušas izmazgātas.

Un kaudze ar veca bembja detaļām.
Vēl procesā.

Džips nah
Drīz logā 2012 gada uzlīme.
Auto lēnām sāk izskatīties pēc auto. Bildēts ar nedegošiem tālajiem lukturiem. :mhihi:
p.s ā jā, džips nah.
Nu tā skate rokā ar pirmo
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: BMW 318
Reģistrācijas numurs: DR199
Nākošās apskates datums: 29.05.2012
Nobraukums (km): 94740
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1460
Pašmasa (kg): 1000
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.
202 1 Neprecīzi noregulēts kreisais tuvās gaismas lukturis.
Bremžu vērtējums:
Ass Labais Kreisais
1 2.2 2 D
2 1.4 1.2 D
2 1.6 0.9 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Tātad, veiksmīgi izieta skate, veiksmīgi nobraukti piemie 500km, veiksmīgi aizgājuši pirmie riepu komplekti un veiksmīgi sasniegti 95000km
Pirmā tankštelle, bildēts ar skaļu bunduli.
Kad būs fočiks būs skatāmas bildes
Tagad tik ātrāk jāgaida 9-10 Jūlijs jo būs jālaiž uz bmw saietu Igaunijā
