Re: Ecort RS Turbo
Posted: 05 Dec 2010, 22:25
bet man prasās kaut ko no vecās skolas diskiem un samērā maza izmēra
900 laikam! Vsm cabrio tā ir!howitzer wrote:Slinkums rakāties iekš to internet` - cik šis autiņš sver?
http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1kgintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos![]()
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
ļoti subjektīvi.RSkopi wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1kgintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos![]()
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
Pieļauju,ka tā pakaļa slid ārā tāpēc ka opelim,un arī golfam tajā laikā aizmugurē nebija neatkarīgā piekare,un viens ritens līkumā,ceļas gaisā zaudējot saķeri!DimanC wrote:ļoti subjektīvi.RSkopi wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1kgintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos![]()
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
neticu, ka ir neiespējami neslidināt opelim pakaļu un nepad...t tās sekundes desmitdaļas.
Motoram pašam nekas nav darīts,ja tu domā lietas kā virzuļi,kloķene,sadalene!Briedis wrote:Vai Tev nav informācijas, kādas tieši modifikācijas dzinējam ir darītas?
Daudz esam tikušies,taču uz strīpas vēl tā pa īstam vēl nav sanācisGsi2 wrote:![]()
daudz esmu skrējiesPiekrītu GintsK
![]()
Vienādi ātrumi ir ar kadettu uz 1km!
Esmu braucis un skrējies ar RS2000 atmosfērisko nu nezinu itkā 150zs bet kaut kas nav fordā!
Veiksmi iecerētajos plānos un varbūt tiksimies uz strīpas ar ko sabūvētu
Tu domā šitāsWcoast wrote:Sveikts. Liec beidzot virsu tas detaljas, kas tev plauktos staav
Varbūt kāds ir ievērojis, ka Golfi un Kadeti bija pilnas sacīkšu trases. Bet ne Escorti. Viens no iemesliem strarp citu bija nepārāk prognozējamā pakaļa. To piekari galīgi nevarēja saukt par labu.RSkopi wrote:Pieļauju,ka tā pakaļa slid ārā tāpēc ka opelim,un arī golfam tajā laikā aizmugurē nebija neatkarīgā piekare,un viens ritens līkumā,ceļas gaisā zaudējot saķeri!DimanC wrote:ļoti subjektīvi.RSkopi wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1kgintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos![]()
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
neticu, ka ir neiespējami neslidināt opelim pakaļu un nepad...t tās sekundes desmitdaļas.
Vai , tad tik nebija Ford Puma?Atvars 075 wrote:par autosportu runajot!
Traubergi krossa Eiropas cempi brauca ar escortu! un IRSI ari ar escortu piedalijas sakuma!![]()
un Uģim ir eiropas cempis man skiet tiesi ar escortu!