Page 3 of 7

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 05 Dec 2010, 22:25
by karlisbe
bet man prasās kaut ko no vecās skolas diskiem un samērā maza izmēra

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 05 Dec 2010, 23:31
by Archuks
nevajag auto sabojāt ar maziem 70tajos gados izstrādātiem diskiem :dusma: :D šitie ir ok, protams, ir labāki, bet labāk šādi nekā 15'' BBS :naac:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 05 Dec 2010, 23:48
by gintsk
Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos :D
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 05 Dec 2010, 23:58
by SmallDeree
howitzer wrote:Slinkums rakāties iekš to internet` - cik šis autiņš sver? ;)
900 laikam! Vsm cabrio tā ir!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 06 Dec 2010, 13:49
by RSkopi
gintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos :D
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1k

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 06 Dec 2010, 14:10
by DimanC
RSkopi wrote:
gintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos :D
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1k
ļoti subjektīvi.
neticu, ka ir neiespējami neslidināt opelim pakaļu un nepad...t tās sekundes desmitdaļas.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 06 Dec 2010, 19:52
by RSkopi
DimanC wrote:
RSkopi wrote:
gintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos :D
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1k
ļoti subjektīvi.
neticu, ka ir neiespējami neslidināt opelim pakaļu un nepad...t tās sekundes desmitdaļas.
Pieļauju,ka tā pakaļa slid ārā tāpēc ka opelim,un arī golfam tajā laikā aizmugurē nebija neatkarīgā piekare,un viens ritens līkumā,ceļas gaisā zaudējot saķeri! :wink:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 18:58
by .AT15.
mans subjektīvais viedoklis
1. neticu šiem video
2. vismaz divas reizes izskatījās, ka opels speciāli tiek iemests
3. auto nav jauni, motori tiek eksploteti dažādi. Un pat ja būtu jauni, visi motori no konveijera nenoripo vienādi.
+ blīve starp stūri un sēdekli nav robots :-D

Ja būtu trases laika atšķirība ap sek. tad jau būtu cita runa :lol:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 20:28
by Gsi2
:yo:

daudz esmu skrējies :) Piekrītu GintsK :)
Vienādi ātrumi ir ar kadettu uz 1km!
Esmu braucis un skrējies ar RS2000 atmosfērisko nu nezinu itkā 150zs bet kaut kas nav fordā!

Veiksmi iecerētajos plānos un varbūt tiksimies uz strīpas ar ko sabūvētu

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 20:39
by Wcoast
Sveikts. Liec beidzot virsu tas detaljas, kas tev plauktos staav :?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 20:50
by Briedis
Vai Tev nav informācijas, kādas tieši modifikācijas dzinējam ir darītas?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 21:12
by RSkopi
Briedis wrote:Vai Tev nav informācijas, kādas tieši modifikācijas dzinējam ir darītas?
Motoram pašam nekas nav darīts,ja tu domā lietas kā virzuļi,kloķene,sadalene!
Kā jau minēju iepriekš ir chipots, regulets uz stenda,vēl 31 actuators (Wastgate turbīnai),lai turētu lielāku spiedienu,adjustable boost valve,Lielaks intercoolers un lielāks izpūtejs,kas turbo motoram dod diezgan daudz. !Dump valve arī,taču tas neko nedod,tik labi skan :lol: !

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 21:20
by RSkopi
Gsi2 wrote::yo:

daudz esmu skrējies :) Piekrītu GintsK :)
Vienādi ātrumi ir ar kadettu uz 1km!
Esmu braucis un skrējies ar RS2000 atmosfērisko nu nezinu itkā 150zs bet kaut kas nav fordā!

Veiksmi iecerētajos plānos un varbūt tiksimies uz strīpas ar ko sabūvētu
Daudz esam tikušies,taču uz strīpas vēl tā pa īstam vēl nav sanācis :lol: !
Paldies!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 21:31
by RSkopi
Wcoast wrote:Sveikts. Liec beidzot virsu tas detaljas, kas tev plauktos staav :?
Tu domā šitās :lol: !

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 21:43
by *Sicram
Da beidzot mocīties, viņam šitāds stāv plauktā, uzliks šito un viss būs krūtīs.

Image

uzskate šiten
http://www.youtube.com/watch?v=kgMaboWWJhE


ps.
Autoram, uztvert kā veselīgu humoriņu
:D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Dec 2010, 22:48
by gintsk
RSkopi wrote:
DimanC wrote:
RSkopi wrote:
gintsk wrote:Man atkal liekas, ka šis nav tas modelis, ko stutēt. Escorts no saviem vienaudžiem Kadeta un Golfa atšķirās ar vissliktāko/visnepatīkamāko vadāmību un visneizturīgāko motoru. Kurš pie tam ar visu turbīnu bija švakāks nekā abiem pieminētajiem.
Sorry, ka iejaucos! Vienkārši visi tik glaimīgi murrāja, ka nenocietos :D
Tagad retrospektīvi vien izskats liekas tāds klasisks un diezgan harmonisks. Domāju, ka to laiku dizains ir ilgspēlējošāks par daudziem mūslaiku ērmiem.
http://www.youtube.com/watch?v=Sf214j7ev1k
ļoti subjektīvi.
neticu, ka ir neiespējami neslidināt opelim pakaļu un nepad...t tās sekundes desmitdaļas.
Pieļauju,ka tā pakaļa slid ārā tāpēc ka opelim,un arī golfam tajā laikā aizmugurē nebija neatkarīgā piekare,un viens ritens līkumā,ceļas gaisā zaudējot saķeri! :wink:
Varbūt kāds ir ievērojis, ka Golfi un Kadeti bija pilnas sacīkšu trases. Bet ne Escorti. Viens no iemesliem strarp citu bija nepārāk prognozējamā pakaļa. To piekari galīgi nevarēja saukt par labu.
Latvijā atceros divus Escortus. Pīlēns vairākus gadus mocijās ar tādu rallī. Vēl tagad atceros kā viņš skatītāju simtu priekšā pilnīgi nevainīgā situācijā viņu iestādīja kokā Madonas centrā jo vienkārši nepaguva izstūrēt sanestu auto. Smaga stūre ar nejēdzigi lielu pārnesumu.
Koku taranēja arī vīri Cēsīs tikai ar jaudīgāku motoru un stipri nopietnākām sekām.
Vēl vienu Escortu čubināja Gatis Panavs. Bet viņam pietika prāta projektu nepabeigt.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 15:19
by Gsi2
ah varbūt Tā ritīgi nēsam! bet aceros ka Es Tevi ar balto :) un Pat ar Orange :reeka:

Image


nu escorts tas tā,bet vispār fordus nemanu sportā!

Bet ceru ka šis eksemplārs būs uz strīpas Mazā klasē un :drive: :D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 16:08
by Rihy
Sierras un tādi escorti kā man sportā pabija diezgan! Sierrai rs500 bija labi panākumi BTCC, escortam rallijā, bet nu tai laikā Celica bija pārāka un sāka jau parādīties imprezas, mitsu utt. Nav gluži tā, ka fordi sportā nebūtu :D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 16:14
by Atvars 075
par autosportu runajot!
Traubergi krossa Eiropas cempi brauca ar escortu! un IRSI ari ar escortu piedalijas sakuma! :)
un Uģim ir eiropas cempis man skiet tiesi ar escortu! :drive:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 16:50
by RiCh
Atvars 075 wrote:par autosportu runajot!
Traubergi krossa Eiropas cempi brauca ar escortu! un IRSI ari ar escortu piedalijas sakuma! :)
un Uģim ir eiropas cempis man skiet tiesi ar escortu! :drive:
Vai , tad tik nebija Ford Puma?