Page 3 of 4
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 00:22
by kuu_haa
veltot 2 min mātei googlei:
pie 1 bar ecu rubīs nost, liels prieks nebuus vinjam ar to grozīšanu.
p.s.
406oc.co.uk pug306.com, 306gti6.com un 205gtidrivers.com
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 00:26
by ParaTr00per
RoDeO wrote:esmu gan! bet tu no saakuma noperc MBC ( manual boost controler) vainu ebay vai performancparts.lv
un atrod trubu kas iet uz weastgatu. lai tur varetu vinu pa vidu pievienot! + vel boost gaugi lai redz spiedienu!
Rode, tu te beidz cilveeku te chakareet
pilots, aizbrauc uz kaadu kantori, kur chipo motorus un ljauj vinjiem sagaadaat MBC un to motoru noreguleet. ja par MBC grib vairaak kaa 20ls - nopeerc pac un aiznes vinjiem.

turbo spiediena meertiitaaju naffig nevajag, tas nepiecieshams tikai dzineeju reguleejot. leets teu raadiis +/- tramvaja pietura un reguleet peec taada ir biistami, kvalitatiivs savukaart maxaas simtos. ja nu gribaas kraanu pastaipiit, skatam vari panjemt kaadu autogauge pa 10ls un ielikt redzamaa vietaa salonaa.
tici man, samaxaat tos 300+/- kaukaadus latus kautvai chiptuning.lv ir vispraatiigaakais tavaa gadiijumaa. pashdarbiiba ar turbo motoru reguleeshanu parasti ir daargs prieks...

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 00:29
by pilots
ParaTr00per wrote:RoDeO wrote:esmu gan! bet tu no saakuma noperc MBC ( manual boost controler) vainu ebay vai performancparts.lv
un atrod trubu kas iet uz weastgatu. lai tur varetu vinu pa vidu pievienot! + vel boost gaugi lai redz spiedienu!
Rode, tu te beidz cilveeku te chakareet
pilots, aizbrauc uz kaadu kantori, kur chipo motorus un ljauj vinjiem sagaadaat MBC un to motoru noreguleet. ja par MBC grib vairaak kaa 20ls - nopeerc pac un aiznes vinjiem.

turbo spiediena meertiitaaju naffig nevajag, tas nepiecieshams tikai dzineeju reguleejot. leets teu raadiis +/- tramvaja pietura un reguleet peec taada ir biistami, kvalitatiivs savukaart maxaas simtos. ja nu gribaas kraanu pastaipiit, skatam vari panjemt kaadu autogauge pa 10ls un ielikt redzamaa vietaa salonaa.
tici man, samaxaat tos 300+/- kaukaadus latus kautvai chiptuning.lv ir vispraatiigaakais tavaa gadiijumaa. pashdarbiiba ar turbo motoru reguleeshanu parasti ir daargs prieks...

ok nemshu veraa, liels paldies

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 00:58
by jaaniss
būs kā filmā taxis

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 01:04
by pilots
vel tikai sparnus izlaizhamus us podzinju sachiniishu un taxi zimi uzmetiishu uz jumta, un esedeshu pie tonusa

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 15:42
by Archuks
patīkams topiks un lēnā garā arī tikām līdz atrisinājumam
p.s. zinu, zinu, ka

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 15:45
by pilots
risinajums tiesham ir un tiks domaats par taa izpildi

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 22:12
by TAX
ParaTr00per wrote:Artis12 wrote:Par ic:
Ja uzliek nedaudz lielāku par stock tad tas tomēr ir labāk nekā stock jo dzesē lielāku daudzumu gaisa nekā vecais. Jautājums, tikai tik cik lags palielināsies tam motoram. :neka:
ā un vel, nezinu, bet varbūt ka tie peugeot matori nemaz nav tik neizturīgi, ka pagriežot NEDAUDZ lielāku boostu tie uzreiz izjuks. :neka:
Jebkurā gadījumā, man liekas ka to jaudu ar stock turbīnu nevar uzgriezt TIK lielu lai mators sadalītos pa reizinātājiem. Tad jau drīzāk turbīna metīs dvieli ringā pirmā.
Protams palabojiet ja kļūdos.

* izmeers pat ljoti taalu nau IC vieniigais efektivitaates parametrs. uzliekot kaadu leetu lielu & spozhu interkuuleri nekaadu uzlabojumu nebuus.
* motors neizjuks no spiediena, bet no
detonaacijas degvielas truukuma deelj. ar stock turbiinu var dabuut pietiekami daudz gaisa motoraa, lai tas izjuktu detoneejot. ja netici, tad nonjem wastegate un atvieno spiediena deveeju ECU...

detonācijas iemesls var būt "liesais" ?

no kurienes šāda informācija?
a par tiem IC, tad tev vajadzēja konkrētāk paskaidrot par to materiāliem un uzbūves atšķirībām, kas ievērojami ietekmē lietderību. pliks apgalvojums, ka lielāks IC dod lielāku T ieplūdē, manuprāt, ir aplams

un kā jaute minēja, kāpēc gan neizmantot kādu lielāku cita auto rūpnīcas IC. protams par to lietderību, piekrītu.
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 19 Apr 2009, 22:27
by TAX
nu labi, pierunāji

par to detonāciju, ķēdītes reakscijas rezultā varētu būt, bet vienalga liekas jocīgs apgalvojums
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 11:09
by pilots
kas bez Chiptuning.lv vel LV nodarbojas ar turbinu spiediena reguleshanu?
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 13:42
by rrrainis
pilots wrote:kas bez Chiptuning.lv vel LV nodarbojas ar turbinu spiediena reguleshanu?
Ja domā, kurš liek vēl čipus, tad jūzeris psih-arno

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 13:57
by jaaniss
INC
Jelgava, Mežciems
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 14:37
by pilots
ar psih-arno jau ir sabidits kontakts

tgd gribejas vairaak tieshi par turbinam noskaidrot, kur var sareguleet. Par Intu zinu, chomiem ir chipojis mashinas, bet ar turbinam vinjsh arii nemas?
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 19:09
by jaaniss
pazvani
zinu tikai to, ka viņš ne tikai čipo
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 23:04
by pilots
ok, galvenais ciparu noskaidrot
ar tiem i/c ir diezgan sarezgiti, aprunajos ar vienu chlai sodien veel servisaa, nu ir kaa paratroopers teica par to lagu, tas arii logiski jo garaks gaiasa celjsh jo lielaaks lags, bet rodaas jautajumsk paaec tad vispaar liek sporta autinjiem lielaaku i/c kaa stock? tas ka gaiss vesaaks iepludee ok, bet kaa ir ar lagu?
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 23:09
by #MR
pilots wrote:ok, galvenais ciparu noskaidrot
ar tiem i/c ir diezgan sarezgiti, aprunajos ar vienu chlai sodien veel servisaa, nu ir kaa paratroopers teica par to lagu, tas arii logiski jo garaks gaiasa celjsh jo lielaaks lags, bet rodaas jautajumsk paaec tad vispaar liek sporta autinjiem lielaaku i/c kaa stock? tas ka gaiss vesaaks iepludee ok, bet kaa ir ar lagu?
spooorta automašīnām pofig par lagu, ja tiek visu laiku turēts redlainā

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 23:10
by pilots
arii logiski turbinaa nedabon atputu

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 23:16
by Rihy
#MR wrote:pilots wrote:ok, galvenais ciparu noskaidrot
ar tiem i/c ir diezgan sarezgiti, aprunajos ar vienu chlai sodien veel servisaa, nu ir kaa paratroopers teica par to lagu, tas arii logiski jo garaks gaiasa celjsh jo lielaaks lags, bet rodaas jautajumsk paaec tad vispaar liek sporta autinjiem lielaaku i/c kaa stock? tas ka gaiss vesaaks iepludee ok, bet kaa ir ar lagu?
spooorta automašīnām pofig par lagu, ja tiek visu laiku turēts redlainā

Vēl palīdz tāda lieta kā anti lags

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 23:17
by pilots
o Rihy tas ir kas jauns! vareetu nedaudz sikaaku info, ientrigeeji

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Posted: 21 Apr 2009, 23:20
by Rihy
pilots wrote:o Rihy tas ir kas jauns! vareetu nedaudz sikaaku info, ientrigeeji

Tev tādu nevajag un nav arī tik easy uzlikt

To izmanto rallijā kaut vai. Tak esi ievērojis/redzējis, ka atmetoties rallija evo atšauj uguņus un tā teikt bubina? Nu vot, darbojas anti lag, kas ar atlaistu gāzi palīdz uzturēt turbo spiedienu augšā. Tur jāmaina kompis (vai jāliek tā proga iekšā), un vēl. Pietam tā ir tikai slodze uz turbīnu, tava standarta diez vai daudz turētu tādu lietu
