Page 20 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Apr 2009, 10:33
by Lambertino
ParaTr00per wrote:Lambertino wrote:Sanāk, ka tie bimetāli novecojuši un pie lielākas slodzes atrubās? :neka:
starp citu - visu bimetaala automaatisko droshinaataaju probleema...
tad jau es pareizi nodefinēju, laikam atgriežos savā elimentā, nevis ofisa krēslā

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Apr 2009, 08:41
by Lambertino
Nav tas vainīgs
Hvz kur lai skatās :neka:
Pat nezinu uz kuru pusi lai domā un kur skatīties.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Apr 2009, 10:02
by mbertulis
Lambertino wrote:Nav tas vainīgs
Hvz kur lai skatās :neka:
Pat nezinu uz kuru pusi lai domā un kur skatīties.
Uz Bauskas pusi skaties.

Aizved, lai diagnostiku uztaisa.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Apr 2009, 14:32
by Nazgul
auto: audi 80 86'g.
problema : raustas sture, mashina .. stavot uz vietas sture taisna - griezhot pa kreisi mazliet kkas kkur grab
iespejamais iemesls : bijam trasee upesciemaa
kas tur varetu but?
p.s cerams uzrakstiju pareizaja topikaa

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Apr 2009, 22:21
by Viitols
ParaTr00per wrote:Lambertino wrote:Sanāk, ka tie bimetāli novecojuši un pie lielākas slodzes atrubās? :neka:
starp citu - visu bimetaala automaatisko droshinaataaju probleema...
tiem relejiem taapataas nav taada vidusstaavoklja, vai nu ir vai nav!
par audi jau ir cita runa, vinjam jau naak gudrais relejs ar mikreni, kas meedz ar laiku atteikt, jo shamiem kontakti atnaak valjaa!
skatiijos, kaa kalninju braalji izdariijushi bagim, iekjer uudens suuknja manometru un iekabini pie pienaakoshaas benz. trubas, taalaak peec autodatas vai alldatas skataamies vai atbilst graamataa raadiitajam spiedienam!
nezinu kaa ir mkaam, bet RS'am no ruupniicas pie 6k rpm iestaajas mironis!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 09:01
by Lambertino
Viitols wrote:ParaTr00per wrote:Lambertino wrote:Sanāk, ka tie bimetāli novecojuši un pie lielākas slodzes atrubās? :neka:
starp citu - visu bimetaala automaatisko droshinaataaju probleema...
tiem relejiem taapataas nav taada vidusstaavoklja, vai nu ir vai nav!
par audi jau ir cita runa, vinjam jau naak gudrais relejs ar mikreni, kas meedz ar laiku atteikt, jo shamiem kontakti atnaak valjaa!
skatiijos, kaa kalninju braalji izdariijushi bagim, iekjer uudens suuknja manometru un iekabini pie pienaakoshaas benz. trubas, taalaak peec autodatas vai alldatas skataamies vai atbilst graamataa raadiitajam spiedienam!
nezinu kaa ir mkaam, bet RS'am no ruupniicas pie 6k rpm iestaajas mironis!
Malnajam mironis iestājās tikai ap 8-8.5 parasti

A tagd pie 6, piedevām ar kārtīgu cirtienu beidzas. Kad ejot driftā šams norubās, tad autiņu uz otru pusi met

Nē nu ir jau inčīgi, bet ja pie 130km/h jāliek šķērē, tad neomulīgi paliek

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 11:59
by Lambertino
Šodien peilika sensonā pie komja (paldies DD), neuzrādija nevienu zondi ķipaš...
Vakarā tiks aizlienētas zondes, gaisa mērītājs un vadības bloks (paldies RM1).
Eksperimentēsim ar šo vainu, savādāk ar viņu galā netiks

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 13:13
by mbertulis
Manējam tagadējam 325 bja vaina tajā, ka indukcenes meta ārā kļūdas, 4 bija BOSCH, bet pārējās 2 kaut kādas citas un par brīnumu tieši tās 4 arī bija klūdainās, bet domājams, ka Tev kkas cits pie vainas. A jā un arī zonde bij' sū*aina.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 13:33
by Lambertino
mbertulis wrote:Manējam tagadējam 325 bja vaina tajā, ka indukcenes meta ārā kļūdas, 4 bija BOSCH, bet pārējās 2 kaut kādas citas un par brīnumu tieši tās 4 arī bija klūdainās, bet domājams, ka Tev kkas cits pie vainas. A jā un arī zonde bij' sū*aina.
kā tev tas vis izpaudās?
Cik zinu deļ indukcenēm var vienkārši klepot vai ko līdzīgu izpildīt, nevis pilnībā izrubīt motoru...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 14:42
by mbertulis
Lambertino wrote:mbertulis wrote:Manējam tagadējam 325 bja vaina tajā, ka indukcenes meta ārā kļūdas, 4 bija BOSCH, bet pārējās 2 kaut kādas citas un par brīnumu tieši tās 4 arī bija klūdainās, bet domājams, ka Tev kkas cits pie vainas. A jā un arī zonde bij' sū*aina.
kā tev tas vis izpaudās?
Cik zinu deļ indukcenēm var vienkārši klepot vai ko līdzīgu izpildīt, nevis pilnībā izrubīt motoru...
NU kad zonde īsti nestrādāja un bija tās hujovās indukcenes, tad bija tā, ka vai nu iedarbinot var maukt normāli, vai nogļuko un 1mais robs līdz 6,5 aizgriež, un pārējos līdz 5 tik griež, pat liekas, ka mazāk.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 15:43
by Lambertino
mbertulis wrote:Lambertino wrote:mbertulis wrote:Manējam tagadējam 325 bja vaina tajā, ka indukcenes meta ārā kļūdas, 4 bija BOSCH, bet pārējās 2 kaut kādas citas un par brīnumu tieši tās 4 arī bija klūdainās, bet domājams, ka Tev kkas cits pie vainas. A jā un arī zonde bij' sū*aina.
kā tev tas vis izpaudās?
Cik zinu deļ indukcenēm var vienkārši klepot vai ko līdzīgu izpildīt, nevis pilnībā izrubīt motoru...
NU kad zonde īsti nestrādāja un bija tās hujovās indukcenes, tad bija tā, ka vai nu iedarbinot var maukt normāli, vai nogļuko un 1mais robs līdz 6,5 aizgriež, un pārējos līdz 5 tik griež, pat liekas, ka mazāk.
pēc tiem 5rpm atsita atpakaļ vai vienkārši cēla gurdeni?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 16:37
by mbertulis
Lambertino wrote:mbertulis wrote:Lambertino wrote:mbertulis wrote:Manējam tagadējam 325 bja vaina tajā, ka indukcenes meta ārā kļūdas, 4 bija BOSCH, bet pārējās 2 kaut kādas citas un par brīnumu tieši tās 4 arī bija klūdainās, bet domājams, ka Tev kkas cits pie vainas. A jā un arī zonde bij' sū*aina.
kā tev tas vis izpaudās?
Cik zinu deļ indukcenēm var vienkārši klepot vai ko līdzīgu izpildīt, nevis pilnībā izrubīt motoru...
NU kad zonde īsti nestrādāja un bija tās hujovās indukcenes, tad bija tā, ka vai nu iedarbinot var maukt normāli, vai nogļuko un 1mais robs līdz 6,5 aizgriež, un pārējos līdz 5 tik griež, pat liekas, ka mazāk.
pēc tiem 5rpm atsita atpakaļ vai vienkārši cēla gurdeni?
Tā, ka sit atpakaļ.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 17:16
by Lambertino
nu redzēs čo pa čom man būs.
Uz indukcenēm kļūdu neizmet, bet lamdām gan...
Ko nomainiji, ka nesita vairs atpakaļ?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 17:41
by mbertulis
Lambertino wrote:nu redzēs čo pa čom man būs.
Uz indukcenēm kļūdu neizmet, bet lamdām gan...
Ko nomainiji, ka nesita vairs atpakaļ?
Nu nomainīju gan indukcenes, gan zondi, bet man liekas, ka sākumā indukcenes un tad pazuda problēma, vai arī abus reizē mainīju.. hvz vairs neatceros. A kā Tev met ārā kļūdu par zondēm? Ķip beigtas?!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 17:43
by Lambertino
aga
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Apr 2009, 17:54
by mbertulis
Lambertino wrote:aga
TAd jau tāpat jāmaina!

Nomaini un tad redzēs, ko auto teiks. Man čomam pēc zondu maiņas 328 parādījas normāla iešana pie augšējiem rpm, cik viņs teica, bet problēmas ar ierobežotāju un atsišanu gan viņam nebija.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Apr 2009, 14:23
by arrrvis
Mani interesē diezgan muļķīga, bet nepatīkama lieta.
viss sākās ar to, ka nomainīju riepas no 175/70/13 uz 205/50/15.
sākumā izbeidzās amortizatoru atbalsta gultņi(liekas tā viņus sauc) un bija baigā graboņa, kad pa nelīdzenu ceļu brauc. arī amortizatori izskatās būs "metami"
sodien pamanīju pašu nepatīkamāko. labajā pusē "uzredzēšanos" pateica stures sienis vai pirksts, īsti nezinu. katrā ziņā viņu var ar roku pakustināt kā tam nevajadzētu būt. attiecīgi arī riepa krietni vairāk padilusi nekā tam vajadzētu būt.
tāpēc mani interesē vai pie vainas nav riepas platums (205)

, jo man kaut kā liekas, ka priekš golf 3 1.6 tās ir nedaudz pa lielu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Apr 2009, 14:27
by baggy
Saremontē un laid cepuri kūldams.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Apr 2009, 15:54
by Lambertino
arrrvis wrote:Mani interesē diezgan muļķīga, bet nepatīkama lieta.
viss sākās ar to, ka nomainīju riepas no 175/70/13 uz 205/50/15.
sākumā izbeidzās amortizatoru atbalsta gultņi(liekas tā viņus sauc) un bija baigā graboņa, kad pa nelīdzenu ceļu brauc. arī amortizatori izskatās būs "metami"
sodien pamanīju pašu nepatīkamāko. labajā pusē "uzredzēšanos" pateica stures sienis vai pirksts, īsti nezinu. katrā ziņā viņu var ar roku pakustināt kā tam nevajadzētu būt. attiecīgi arī riepa krietni vairāk padilusi nekā tam vajadzētu būt.
tāpēc mani interesē vai pie vainas nav riepas platums (205)

, jo man kaut kā liekas, ka priekš golf 3 1.6 tās ir nedaudz pa lielu

cik nu pie vainas, bet nu daļēji jā
Ar zemāka profila riepu, sitieni pa ritošo ir pat pa 50% vairāk, takā rēķini pats čo pa čom

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Apr 2009, 23:27
by Janx
jautājums tāds, vai var uzlikt vienu un to pašu reduktoru gan BMW 320 coupe, gan 318is?