Page 20 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Apr 2012, 18:44
by karlis
Kur atšķirība gāzes un eļļas amortizatoriem?
tehniski nojaušu, bet kā tas izpaužas praksē? viens ir maigāks otrs ir stingrāks vai kā?!
savam dranduļetam varētu nomainīt pak.amortizatorus, bet ir visvisādi piedāvājumi. Gross piedāvā kaut kādus
Optimal ražojuma pa 13Ls gabalā līdz par Sachs pa 39Ls gabalā.
Kur tad tas vidsceļš un vai nesportiskam svētdienas auto ir vērts pārmaksāt? Es jau vairāk sliecos uz kapeikas ie**šanu, tad jau manīs, kas tu sanāk

Ir nopietns iemesls to nedarīt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Apr 2012, 21:00
by GG.
Eļļiniekiem pēc teorijas jābūt līganākiem gaitā.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Apr 2012, 21:09
by dzejnieks
Lielāks mēsls par Optimalu nav manīts...
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 06 Apr 2012, 19:13
by Zalic
Kas varētu notikt, ja uz mazāka motora uzliek ieplūdes koloektoru no lielāka motora un sprauslas arī?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Apr 2012, 22:52
by Oxygen
BMW E46 330 kupeja , der E39 M pack prieksejais bamperis , kads zina aptuvenas izmaksas ??
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Apr 2012, 09:57
by emsinjsh
Oxygen wrote:BMW E46 330 kupeja , der E39 M pack prieksejais bamperis , kads zina aptuvenas izmaksas ??
nederēs
ieej protuning.lv pačeko cik maksā priekš e46, Omulis tur akcijas laikā pa 60Ls ja nemaldos dabūja

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Apr 2012, 12:06
by Oxygen
emsinjsh wrote:Oxygen wrote:BMW E46 330 kupeja , der E39 M pack prieksejais bamperis , kads zina aptuvenas izmaksas ??
nederēs
ieej protuning.lv pačeko cik maksā priekš e46, Omulis tur akcijas laikā pa 60Ls ja nemaldos dabūja

paldies! vienkarsi izskatas loti pat lidzigi tapec nelaga doma iezagas galva.....
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 15:44
by karlis
Kas nosaka to, kur uz diskiem tiek likti atsvari?
Vai ir iespējams balansēt parastus bleķa diskus, neliekot tiem atsvaru "uzsitot uz borta" bet līmējot kaut kur neredzamākā vietā un tikai uzsitot iekšmalā?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 16:46
by rixis
Cik nu atceros, tad balansejot ritenus aparats parada cik vajag ieksmala, cik armala..mos kko jaucu, bet bija iespejams iestatit, kur likt tos atsvarus, bet vienu ieksmala un otru armala

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 17:51
by arrrvis
Pārstāja ģenerators lādēt.
Noņēmu nost ogītes un pavērās sekojošs skats.
Ogles dažāda garuma un izdilusas rievas uz ass - tā varētu būt nelādēšanas problēma

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 18:04
by Cox
ģen enkurs ir izdilis - vari nomainīt oglītes - palīdzēs uz īsu brīdi vai maini ģenerātoru.
un jā tas ir iemesls kādēļ var nelādēt - viena no oglītēm nesniedzas līdz slīdvirsmai (nav kontakta)
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 18:16
by Klavz
Man bija līdzīga problēma, arī atteica darboties, nomainīju oglītes un mēnesi bija ok, pēctam atkal atteicās, beigās bija izdilis gultnis un tinums nodedzis dēļ tā
bet šeit vairāk izskatās ka oglīšu vaina
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 20:23
by Alien
karlis wrote:Kas nosaka to, kur uz diskiem tiek likti atsvari?
Vai ir iespējams balansēt parastus bleķa diskus, neliekot tiem atsvaru "uzsitot uz borta" bet līmējot kaut kur neredzamākā vietā un tikai uzsitot iekšmalā?
VAR
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 20:27
by heinrx
tie slīdgredzeni(kolektors?)arī mainās,un tikai tādēļ ģenerators nav jāmaina
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 22:37
by Forwox
VAJAG!!! Vai kādam nebūtu 1996 2.0 e36 oriģinālo parking sensoru elektro diagramma?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 23:03
by arrrvis
heinrx wrote:tie slīdgredzeni(kolektors?)arī mainās,un tikai tādēļ ģenerators nav jāmaina
Kur viņu meklēt (izdilušo daļu uz ass)?? Parastos autoveilakos būs un cik viegli/grūti tas mainās

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Apr 2012, 23:55
by GG.
Aiznes labāk pārlasīt ģeneratoru pie cilvēkiem kas ar to nodarbojās dienu dienā.
Es nesu labot Rankas ielā, 2h laikā pilnībā pārlasīja pa 30ls. Imho nav tik dārgi. Braukājot pa veikaliem meklējot kkādas mistiskas daļas kurām nezini nosaukumus un kodus iztērēsi vairāk naudas un laika.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 14 Apr 2012, 00:05
by Klavz
GG. wrote:Aiznes labāk pārlasīt ģeneratoru pie cilvēkiem kas ar to nodarbojās dienu dienā.
Es nesu labot Rankas ielā, 2h laikā pilnībā pārlasīja pa 30ls. Imho nav tik dārgi. Braukājot pa veikaliem meklējot kkādas mistiskas daļas kurām nezini nosaukumus un kodus iztērēsi vairāk naudas un laika.
+1, sava amata zinātājs to izdarīs ātri un salīdzinoši lēti

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 14 Apr 2012, 08:34
by heinrx
un ar garantiju.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 14 Apr 2012, 23:46
by Forwox
Ok, tomēr atradu to bmw e36 parkinga sensoru shēmu. Varbūt kādam noder, ja uz sitiena vajag.
http://www.caddebmw.com/medya/E36-PDC%20Install.pdf