Page 19 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 17 Apr 2009, 22:50
by dzejnieks
EsRoltons wrote:pilniigi vienalga, gāz tik klāt
Muļķības, stūres pastiprinātājam eļļa ir jāmaina.. Tad jau motorā arī var nemainīt, tikai pieliet :D
Un bar bremžu sistēmu arī nevajag aizmirst, jo sistēma kondensējas un sajaucas komā ar eļļu un tas manžetēm-blīvslēgiem nepatīk...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 17 Apr 2009, 23:14
by dzejnieks
Archijs wrote:Sekojoša lieta MB Sprinter 311 CDi nodega dzineeja vadiibas bloks, ja pērku citu lietotu, tad jaaperk kopā ar imobilaizeru un čipu kas nāk atslēgā??
Tipa pliks kompis bet taam divām fiškām neies? :neka:

Jaunajam Vito arī bija nodedzis bloks, to nomainot nepietika, vajadzēja vēl Dominikā pārprogrammēt...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 00:48
by Martinss
dzejnieks wrote:
EsRoltons wrote:pilniigi vienalga, gāz tik klāt
Muļķības, stūres pastiprinātājam eļļa ir jāmaina.. Tad jau motorā arī var nemainīt, tikai pieliet :D
Un bar bremžu sistēmu arī nevajag aizmirst, jo sistēma kondensējas un sajaucas komā ar eļļu un tas manžetēm-blīvslēgiem nepatīk...
Nu bremžu šķidrums decembrī tika mainīts, a par stūres pastiprinātāja šķidrumu jautāju, jo pastījos datčiku - rāda, ka vajag vēl pieliet. :neka:

Vēl ir tāds jautājums - braucot auto dikti rīstās un nevienmērīgi paātrinās, nemāku spriest, bet sajūta tāda itkā uz 3 cilindriem. Kas tur pie vainas varētu būt? Svečvadi uz aci izskatījās kaut kad mainīti. Rīstīšanās sākās kaut kad 3 dienas atpakaļ - izbraucu no pagalma - iespiedu - 3 cilindru skaņa un nekustās uz priekšu - iespiedu atkārtoti - aizgāja. A šodien tāda fiška sākās, ka tā rīstīšanās tada tā kā minimāla, bet ļoti jūtama - braucot ik pa kādai sekundei raustās. Spiežot ar 1. ātrumu grīdā - neko nejūt - ar pārējiem - raustās. :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 01:05
by Juzix
Pirmais-sveces un svečvadi.
Kas Tev tur zem haubes-šprice vai karbulis?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 01:10
by Martinss
Šprice. Dabūšu no kāda svečvadus un sveces - iztestēšu, ja ņeaļo, tad gan jau kaut kas cits.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 09:05
by karlisbe
Martinss wrote:Šprice. Dabūšu no kāda svečvadus un sveces - iztestēšu, ja ņeaļo, tad gan jau kaut kas cits.
ka tik nebūs tas pats kas golfam... ar to viss sākās :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 12:41
by Martinss
A kas tev golpam? :shura:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 12:43
by karlisbe
Martinss wrote:A kas tev golpam? :shura:
sākumā bija tāpat kā tev - likās, ka kāds cilindrs nestrādā, vēlāk sāka ik pa laikam tukšgaitā noslāpt, tagad vispār slāpst nost kad grib. cik Vītols vakar pārbaudīja provodku, liekas, ka vainīgs komutators

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 12:55
by Martinss
Nu man atkal ir fiška, kopš iegādes, kad piedarbini, pa retam apgriezieni nenormāli lēkā sākumā - ~ no 800-1,5k - pie vainas tipa lambda zonde. :neka: Bet nu redzēs - šodien izgāzīs kādu līkumu, tad sāks domāt kas par fišku. Jo tam sirņikam vienmēr ir tādas kā mēnešreizes. :shura: Pēc brīvkalniem arī spļaudījās un ārdijās, beigās viss samo soboi aizgāja.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 17:23
by dzejnieks
Martinss wrote:Nu man atkal ir fiška, kopš iegādes, kad piedarbini, pa retam apgriezieni nenormāli lēkā sākumā - ~ no 800-1,5k - pie vainas tipa lambda zonde. :neka: Bet nu redzēs - šodien izgāzīs kādu līkumu, tad sāks domāt kas par fišku. Jo tam sirņikam vienmēr ir tādas kā mēnešreizes. :shura: Pēc brīvkalniem arī spļaudījās un ārdijās, beigās viss samo soboi aizgāja.

Ja apgriezieni lēkā, tad tur daudz in dažādas lietas var būt.. Sākot ar nepietiekamu spiedienu degvielas sistēmā, svečvadu pretestība vairs neeksistē, tukšgaitas vārsts nestrādā-iesprūdis.. utt..

Īsāk sakot daudz un dažādu lietu var būt :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 22:12
by Martinss
Nu reāli raustās, ja ir auksts, iekš TA uzrādija, ka lambda iet uz beigām, cik tur tas koeficents lielāks bija nekā norma, tāpēc vairāk sliecos uz to. :neka: Bet tas tik ļoti netraucē. Šodien pasildīju un izgāzu - raustīšanās vairs braucot nav, līdz ar ko laikam tās būs bijušas mēnešreizes sirņikam. :shura:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 22:18
by jaaniss
Martinss wrote:Nu reāli raustās, ja ir auksts, iekš TA uzrādija, ka lambda iet uz beigām, cik tur tas koeficents lielāks bija nekā norma, tāpēc vairāk sliecos uz to. :neka: Bet tas tik ļoti netraucē. Šodien pasildīju un izgāzu - raustīšanās vairs braucot nav, līdz ar ko laikam tās būs bijušas mēnešreizes sirņikam. :shura:
man arī bija zonde gatava :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2009, 22:52
by dzejnieks
Martinss wrote:Nu reāli raustās, ja ir auksts, iekš TA uzrādija, ka lambda iet uz beigām, cik tur tas koeficents lielāks bija nekā norma, tāpēc vairāk sliecos uz to. :neka: Bet tas tik ļoti netraucē. Šodien pasildīju un izgāzu - raustīšanās vairs braucot nav, līdz ar ko laikam tās būs bijušas mēnešreizes sirņikam. :shura:
Nu ja uzsilst un neraustās, tad sākumā jāskatās tukšgaitas vārsts, jo tas lētāks..
Lai to pārbaudītu-aukstam dzinējam darbojoties, kad sākas raustīšanās pazīmes, jāatvieno štekeris no elektromagnētiskā spraudņa... ja šis nebūs vainīgs, tad tev auto noslāps vai būs ļoti mazi apgriezieni, bet ja turpināsies tā pat, tad slikti :)


TA ir domāts Tehniskā apskate??
vai
TA - Tehniskā Apkope???

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2009, 00:13
by Martinss
Tehniskā apskate. ;) Norma laikam bija kaut kādi 1.000, pirmajā reizē man bija 0.7 ar kaut ko, gāju atkārtoti jau bija 1.1 un tad arī sāka parādīties tā apgriezienu lēkāšana. Enīvēj, paldies par padomiem. :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2009, 19:16
by Archuks
tieši tas pats, kas rihy sierrai :neka: mēs izlīdzējāmies ar aizdedzes paregulēšanu, tagad ir uz robežas ar detonāciju (kad auksts - grūti lec/nelec) un apgriezieni paaugsti, bet vismaz uz 4 cilindriem IET.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Apr 2009, 09:51
by Lambertino
Moš kādam ir nojausma kur varētu būt problēma :neka:
Respektīvi melnā emka (3.0) neceļ apgriezienus virs 6 štukām. Sajūta tāda kā ar ierobežotāju, bet nu krietni asāk, itkā kāds izslēgtu motoru pēc 6k un pēcāk pieslēdz :roll:
Viens variants bija, ka degvielas pumpim nepietiek ražība, bet to nomainiju un nekas nemainijās.
Man palikušas divas idejas, bet tās pārbaudīt laikam varēs tikai slēdzot pie kompja -
t.i. Degvielas spiediena regulātors un pašas auto smadzenes gļuko :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Apr 2009, 10:14
by EDX
Lambertino wrote:Moš kādam ir nojausma kur varētu būt problēma :neka:
Respektīvi melnā emka (3.0) neceļ apgriezienus virs 6 štukām. Sajūta tāda kā ar ierobežotāju, bet nu krietni asāk, itkā kāds izslēgtu motoru pēc 6k un pēcāk pieslēdz :roll:
Viens variants bija, ka degvielas pumpim nepietiek ražība, bet to nomainiju un nekas nemainijās.
Man palikušas divas idejas, bet tās pārbaudīt laikam varēs tikai slēdzot pie kompja -
t.i. Degvielas spiediena regulātors un pašas auto smadzenes gļuko :neka:
Man šitā bij kantainajam - pie vainas izrādījās degvielas sūkņa relejs :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Apr 2009, 10:26
by Lambertino
ideja nav peļama :yo:
Tik ko viņš tur tādu gļuko - strādā vai nestrādā :neka:
Sanāk, ka tie bimetāli novecojuši un pie lielākas slodzes atrubās? :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Apr 2009, 10:30
by EDX
Lambertino wrote:ideja nav peļama :yo:
Tik ko viņš tur tādu gļuko - strādā vai nestrādā :neka:
Sanāk, ka tie bimetāli novecojuši un pie lielākas slodzes atrubās? :neka:
Nu laikam kkā tā - es īpaši neiespringu uz teoriju - samainīju un aizgāja :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Apr 2009, 10:31
by ParaTr00per
Lambertino wrote:Sanāk, ka tie bimetāli novecojuši un pie lielākas slodzes atrubās? :neka:
starp citu - visu bimetaala automaatisko droshinaataaju probleema...