
Juzika BMW 525e e28
- petka17
- Posts: 7087
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Juzika BMW 525e e28
piesakos uz izvizināšanu.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Juzika BMW 525e e28
Piesakos pats izgaazt. 
Plus, tagad teoreetiski Tev ir iespeeja man atspeeleeties par sakaavi uz Salu tilta.
:aatrums_tuunings_respekts:

Plus, tagad teoreetiski Tev ir iespeeja man atspeeleeties par sakaavi uz Salu tilta.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Juzika BMW 525e e28



J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Reps VS navReps




"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Labvakar, galvenie speciālisti uz meGanismiem!
Nobraukti pirmie 700+ km un gandrīz nekas nav atdalijies. Uzsvars uz “gandrīz”. Vakar ar GG devāmies veikt izplūdes sistēmas uzlabojumus un vienubrīd no galvas parādās pastiprināta tikšķēšana. Motors darbojās vienmērīgi un jaudas zuduma nav - nolēmu lēnu garu braukt līdz galamērķim. Nonākot galā, noravēju vārstu vāku un atklājās, ka piektā cilindra izplūdes vārsta rokeris ar visu fiksējošo skavu nobīdijies un nestāv vairs savā vietā. Attiecīgi vārstu kustināja nevis rokeris, bet regulācijas uzgrieznis. Apskatot skavu, tā bija nedaudz deformēta. Ar delikātiem kuvaldinga pieskārieniem tika nedaudz pieregulēta un viss salikts atpakaļ. Pēc 150km veikšanas viss strādā nevainojami, bet pie eļļas maiņas uzlikšu citu, taisnu no stratēģisko krājumu kastes.
Labu laiku atpakaļ GG pieteicās izlīdzēt ar izplūdes sistēmas sakārtošanu. Vienmēr ir iespēja visu nopirkt gatavu, bet austrumeiropā tas tā nav pieņemts. Pēc auto iegādes tika izgriests vidējais bundulis, jo tas bija sabiris pirmreiziātājos un tā vietā ieliktas taisnas trubas. Gala bundulis bija no kaut kā pielāgots un drausmīgi piekolhozīts ar tik drausmīgu metinājumu, ka ārprāts. Tātad plāns - viss jauns sākot no katalizātora.
No sākuma apskatiju gatavus risinājumus un nācu pie secinājuma, ka jebkas gatavs maksā 700eur+ un sūtīt kaut ko būvet no rokas vēl vairāk. Bet skaidrs, ka tik daudz maksāt negribu un glauns vihlops nav prioritāte. E28 izplūdes izgatavošanā sarežģijumus rada aizmugurējais bundulis, jo tā novietojums ir starp bāku un rezerves riteņa bļodu. Vietas maz un forma specifiska. Sāku pētīt esošo bunduli un BINGO - tas ir no Omegas ar V6 dzinēju - protams stiprinājumi neder un ieejas caurules nepareizos leņķos, bet tāds MADE IN POLAND nopērkams par pārdesmit eur.

GG apgalvoja ka šis ir viņa pirmais vihlops, bet sanāca ļoti labi
:balto_botu_kvalitates_zime:
Paldies, kungs!

Kamēr GG cīnijās ar vihlopa līkumiem, pats noravēju šo precīzo meganismu:

Tiešām priecājos, ka neradās apskaužama apņēmība šo mainīt pa ziemu, šķūnīti bez iespējas normāli pacelt auto. Protams, ka stūrei joprojām ir lufte, bet tā ir ievērojami mazāka un galvenais - vienāda uz abām pusēm. Domāju, ka lufti vēl noteikti vār pievilkt. Patiesībā pārsteidza, cik ļoti neliela lufte pašā pārvadā ļoti spēlē uz stūri.
Tad nu saunčeks vihlopam » Skatīties Youtube
Nedaudz ballīti bojā pussas karstuma aizsargs, bet to pieregulēs.

Īsāk sakot - kvalitatīva nedēļas nogale.
Nobraukti pirmie 700+ km un gandrīz nekas nav atdalijies. Uzsvars uz “gandrīz”. Vakar ar GG devāmies veikt izplūdes sistēmas uzlabojumus un vienubrīd no galvas parādās pastiprināta tikšķēšana. Motors darbojās vienmērīgi un jaudas zuduma nav - nolēmu lēnu garu braukt līdz galamērķim. Nonākot galā, noravēju vārstu vāku un atklājās, ka piektā cilindra izplūdes vārsta rokeris ar visu fiksējošo skavu nobīdijies un nestāv vairs savā vietā. Attiecīgi vārstu kustināja nevis rokeris, bet regulācijas uzgrieznis. Apskatot skavu, tā bija nedaudz deformēta. Ar delikātiem kuvaldinga pieskārieniem tika nedaudz pieregulēta un viss salikts atpakaļ. Pēc 150km veikšanas viss strādā nevainojami, bet pie eļļas maiņas uzlikšu citu, taisnu no stratēģisko krājumu kastes.
Labu laiku atpakaļ GG pieteicās izlīdzēt ar izplūdes sistēmas sakārtošanu. Vienmēr ir iespēja visu nopirkt gatavu, bet austrumeiropā tas tā nav pieņemts. Pēc auto iegādes tika izgriests vidējais bundulis, jo tas bija sabiris pirmreiziātājos un tā vietā ieliktas taisnas trubas. Gala bundulis bija no kaut kā pielāgots un drausmīgi piekolhozīts ar tik drausmīgu metinājumu, ka ārprāts. Tātad plāns - viss jauns sākot no katalizātora.

No sākuma apskatiju gatavus risinājumus un nācu pie secinājuma, ka jebkas gatavs maksā 700eur+ un sūtīt kaut ko būvet no rokas vēl vairāk. Bet skaidrs, ka tik daudz maksāt negribu un glauns vihlops nav prioritāte. E28 izplūdes izgatavošanā sarežģijumus rada aizmugurējais bundulis, jo tā novietojums ir starp bāku un rezerves riteņa bļodu. Vietas maz un forma specifiska. Sāku pētīt esošo bunduli un BINGO - tas ir no Omegas ar V6 dzinēju - protams stiprinājumi neder un ieejas caurules nepareizos leņķos, bet tāds MADE IN POLAND nopērkams par pārdesmit eur.

GG apgalvoja ka šis ir viņa pirmais vihlops, bet sanāca ļoti labi

Paldies, kungs!

Kamēr GG cīnijās ar vihlopa līkumiem, pats noravēju šo precīzo meganismu:

Tiešām priecājos, ka neradās apskaužama apņēmība šo mainīt pa ziemu, šķūnīti bez iespējas normāli pacelt auto. Protams, ka stūrei joprojām ir lufte, bet tā ir ievērojami mazāka un galvenais - vienāda uz abām pusēm. Domāju, ka lufti vēl noteikti vār pievilkt. Patiesībā pārsteidza, cik ļoti neliela lufte pašā pārvadā ļoti spēlē uz stūri.
Tad nu saunčeks vihlopam » Skatīties Youtube
Nedaudz ballīti bojā pussas karstuma aizsargs, bet to pieregulēs.

Īsāk sakot - kvalitatīva nedēļas nogale.


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- GG.
- Posts: 15925
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Juzika BMW 525e e28
Ja klausies no telefona, noteikti nav dzirdams bass. Tonis dzīvē ir ļoti patīkams un zems

Prieks redzēt, ka tagad metot otrajā arī nošvirkstina

- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Juzika BMW 525e e28

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Kaut kāds starpsezonas apdeits.
Pabraucu atkal youngtimer trases dienu. Mazliet atsvaidzinot iemaņas, pēdējā iebraucienā, taisnes galā dabūju klāt gandrīz 30km/h salīdzinot ar pagājušo gadu. Tātad no tās visas skrūvēšanas kaut kāda jēga būs bijusi.

Tad Arčuks&Co sarīkoja izbroucienu ar čekpointa uzdevumiem.
Ar Petku uzdevumus veicām kārtīgi » Skatīties Youtube
Kas rezultējās ar 2. vietu piekāpjoties vien Valdim ar eMku

Tiesa, čekpointa vidū parādijās trobelis no aizmugurējā kreisā rata - pabeidzās gultnis.
Karoč - ir labi
Pabraucu atkal youngtimer trases dienu. Mazliet atsvaidzinot iemaņas, pēdējā iebraucienā, taisnes galā dabūju klāt gandrīz 30km/h salīdzinot ar pagājušo gadu. Tātad no tās visas skrūvēšanas kaut kāda jēga būs bijusi.

Tad Arčuks&Co sarīkoja izbroucienu ar čekpointa uzdevumiem.
Ar Petku uzdevumus veicām kārtīgi » Skatīties Youtube
Kas rezultējās ar 2. vietu piekāpjoties vien Valdim ar eMku

Tiesa, čekpointa vidū parādijās trobelis no aizmugurējā kreisā rata - pabeidzās gultnis.
Karoč - ir labi



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Beidzot pabraucu Biķernieku lielo apli. Bomba! Elkonis un divi līkumi gar tribīnēm/pirms taisnes joprojām Ķīnas ābece. Pirmajā sesijā pirmos divus apļus kaut ko notaustijos un tad spoguļos pamaniju čali ar taisnām rokām bet ar mazmotora golfu. Palaidu viņu pa priekšu un centos kopēt trajektorijas, lai rodas saprašana:
» Skatīties Youtube
Beigās pat trases malā tika paņemti laiki un iekļavos 1,53 - 1.55min.
Sanāca visai daudz pabraukt - pieci iebraucieni pa 15min. Pēdējā iebraucienā, startā kaut kāds būkšķis, tā itkā ar akmeni atrautos.
Pirmo apli nobraucu daudzmaz mierīgi, itkā viss ok - devu čībā. Vēl pēc pāris apļiem parādās pazīstama tikšķēšana no motortelpas. Izņemu no ātruma, paripinos un ir arī vibrācija no motora. Noripinos līdz boksiem, sagaidu pasākuma beigas un savā gaitā braucu mājās.
Nākamajā dienā meklējam kas nu šoreiz. Būkšķa un vibrācijas celonis tika atrasts uzreiz, atverot kapotu:

Aizpagājušā vasarā uzliku jaunu, jo vecajam arī lāpstas nolēma pamest čatu. MADE IN POLAND neizturēja pat divas sezonas. Šoreiz uzliku lietotu. Redzēs kā ies.
Tālāk - ravējam nost vārstu vāku.
Atkal tā pati vaina - viena rokera skava nav noturējusi rokeri vietā.
Kad liku kopā galvu, vairākos avotos atradu info, ka ir vienalga, virzieni, kā saliek skavas. Ja paņem oem manuāli, tad tomēr ir starpība....
Cerams, ka tagad būs ok.
Pāris pozera bildes no Odrijas:



Beigās pat trases malā tika paņemti laiki un iekļavos 1,53 - 1.55min.
Sanāca visai daudz pabraukt - pieci iebraucieni pa 15min. Pēdējā iebraucienā, startā kaut kāds būkšķis, tā itkā ar akmeni atrautos.

Nākamajā dienā meklējam kas nu šoreiz. Būkšķa un vibrācijas celonis tika atrasts uzreiz, atverot kapotu:

Aizpagājušā vasarā uzliku jaunu, jo vecajam arī lāpstas nolēma pamest čatu. MADE IN POLAND neizturēja pat divas sezonas. Šoreiz uzliku lietotu. Redzēs kā ies.
Tālāk - ravējam nost vārstu vāku.
Atkal tā pati vaina - viena rokera skava nav noturējusi rokeri vietā.
Kad liku kopā galvu, vairākos avotos atradu info, ka ir vienalga, virzieni, kā saliek skavas. Ja paņem oem manuāli, tad tomēr ir starpība....

Spoiler
Show
Nepareizi:

Pareizi:


Pareizi:

Pāris pozera bildes no Odrijas:





"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5