Page 16 of 22

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 12 Dec 2014, 18:58
by Fretka
GG. wrote:Tev nebija viss auto nošļākts ar stirnas pildījumu? :lol:

Jokus pie malas, apsveicu ar to, ka nav seja pilna ar stikliem.

PS. Un spoileris der :cool:
Paldies un viss sāns nebija :shura:
Diezgan daudz bija paslēpies diska iekšdaļā un zem spārna. Aromāts nebija patīkams :D

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 12 Dec 2014, 19:41
by Fanaats
Fretka wrote: Paldies un viss sāns nebija :shura:
Diezgan daudz bija paslēpies diska iekšdaļā un zem spārna. Aromāts nebija patīkams :D
Vismaz kārtīgi paēdi mājās pēc tam?

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 12 Dec 2014, 19:43
by Fretka
Fanaats wrote:
Fretka wrote: Paldies un viss sāns nebija :shura:
Diezgan daudz bija paslēpies diska iekšdaļā un zem spārna. Aromāts nebija patīkams :D
Vismaz kārtīgi paēdi mājās pēc tam?
Nē - nekas daudz no tās stirnas nebija palicis un mēs ar sencīti neesam meistari šitajās lietās :shura:
Taču stirnu burtiski iesitu čoma pagalmā, kurš ir mednieks un labprāt savāca manu medījumu, apbalvojot ar 2 garšīgām alņa gaļas desām 8)

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 12 Dec 2014, 19:47
by howitzer
GG. wrote:Tev nebija viss auto nošļākts ar stirnas pildījumu? :lol:
Image

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 26 Apr 2015, 22:44
by Fretka
Dabūju nedaudz parakt, lai atrastu topiku :|

///////////SEAL OF APPROVAL/////////////

Image

Tiklīdz tiku vaļā no limuzīna, bija laiks fiksi ieķert vajadzīgās detaļas priekš volvo un vilkt viņu ārā no garāges!

Image

Atkal besis gari stāstīt :shura: Bet nu long story short :

Auto tika nolikts ziemas migā viss nomests ar piķi dēļ stulbas riepu kūpināšanas garāžā alkokoola iespaidā :alkofest: :lauki:
» Skatīties Youtube

Pa ziemu vērsos pie Gustinsh Customs, lai uzbūvētu koilus. Uz atboiņikiem atbraukājos un gribējās vēl zemāk, taču gūstot vairāk komforta kā iepriekš. Sīkumos izlēmām publiski neieslīgt (PM arī var nesūtīt :shura: ), taču no E36 koiliem ar attiecīgiem amjiem tika uzbūvēti koiloveri. Regulējamos atbalstus laika trūkuma (nereāli gribējās tačilu vilkt ārā) dēļ izlēmu netaisīt, taču tika uztaisīts papildus ~-1.5 grādu sagāzums, kuru iesaka arī Volvo ražotāji tālajos 90-os gados :shura:

Image
Manā gadījumā no metāla izgrebti svaigi atbalsti, nevis pārdzītas špiļkas vai urbti jauni caurumi :)

Image
Zaļās atsperes jau svaigi krāsotas nāca komplektā, par to man nepiesieties :shura:
Paldies par saldo ciparu koiliem, Ernest!

Kaut kad ziemā uzgāju Borbet B diskus (kuri vēlāk izrādījās ļoti bēdīgā stāvoklī - kantaini un krāsoti ar velnsviņzin kādu krāsu, kuru ar skrošu strūklu bija grūti noravēt) 17" priekšā 8,5j ET20, aizmugurē 10j ET20 ar 5x112 patternu un nedaudz mazākiem centriem kā maniem flančiem (Mercedes 66.6mm). Līdz ar to vedu diskus pa visādiem kantoriem - sākumā izurbt blakus jaunus 5x120 caurumus, pēc tam arī visus diskus izvalcēt un palielināt centra diametru uz BMW (72.5 vai cik tur bija).
Jau sen zināju, ka gribu diskus gunmetal krāsā, paralēli domājot arī par bronzīgo/zelta toni. Beigās tonis izrādījās daudz tumšāks, kā biju iecerējis, tāpēc pie tā vēl tiks strādāts.

Image

Zināju, ja beidzot ir attiecīga platuma diski, tad vajag arī traku stretchu (jā, nav naudas riepām) - priekšā uz 8,5j negribēju neko platāku un zemāku par 195/45, taču izmērs salīdzinoši rets un dārgs, aizmugurei 205/45 un arī pa lielam bez citām opcijām. Beigās nodomāju "pie dirsis jolo" un paņēmu 195/45/17 komplektu. Kā parasti montēt devos pie Džeka, kur džeki izklaidējās ar riepu spridzināšanu. Starp citu, ļoti operatīvi. Džeki iegādājušies normālu aparātu, kurš ļoti veikli iešauj 7 atmosfēras gaisa, tāpēc visas riepas uzgāja ar pirmo :cool:
Pirmo riepu uztestējot uz 10j pašā mazajā bortā (kas nu jau atradās neierastā 90 grādu stāvoklī) pamanījām plaisas. Pārbaudījām citas riepas, sametām pārējās un vienīgo riepu, kurai bija nelielas plaisas uzmetām uz 8,5, kas uzgāja bez spridzināšanas un viss gerai :)

8,5j 195/45
Image

10j 195/45 ak tiews tu esi stulps kapets ta
Image


Šonedēļ aizgāzu uz laukiem visu pa pāris dienām salikt. Kārtējo reizi paldies Abitam par rezerves daļu piegādi 23os naktī :shura: :naac: - iegādājos jaunus filtrus, eļļu, gultņus, brembo br diskus, trw klučus. Ar pāris aizķeršanām viss sanāca kā plānots, koili der plug n play bez nekādiem kāšiem un šobrīd noregulēti nedaudz zemāk par vidus pozīciju :) Bremzes strādā kā tām ir jāstrādā, motors tāpat, koroče viss zaibis.

Image

Image

Jā, vienā mirklī es te klusītēm ierunājos par homemade ķekavu, bet ar šķiedru neiet tik viegli kā cerēts, tāpēc (ceru, ka tikai pagaidām) ieķēru oem lūpu (par to un vēl kaudzi plastmasas loriņu paldies vienam volgokluba lietotājam, kura nikneimu nezinu :? ), izdomāju nokrāsot body krāsā, lai vizuāli auto izskatās zemāks. To pašu bija plāns darīt ar sliekšņiem, taču tas arī tiks darīts (kamēr neesmu ticis līdz two tone).

Image

Paralēli izdomāju iemest wannabe "hella dark" krustus tuvajos un nolīmēt pagrieziena/gabarīta daļu ar tonējošo plēvi. Plēve īsti nav man pa gaumei, taču krusti izskatās smuki. Jāatzīst, ka prasās viņus arī migliniekos un tālajos, taču pagaidām būs labi. :) Pagrieziena/gabarīta lukturi laikam drīzumā aizstāšu ar oem rižikiem, arī gan jau būs labi.

Image

Ja paskatās uz kaut kad sen pieminētajām "to-do" lietām, tad par tām arī nav aizmirsts. Joprojām esmu pareizā fēna meklējumos, sprauslas arī drīzumā tiks iegādātas, izplūdi joprojām nepieciešams pārtaisīt, jo vakardien dēļ tās zemā stāvokļa nolūza arī otrais no abiem stiprinājumiem un tas tagad karājās metāla savilcējos. Tas viss tuvā nākotnē tiks darīts, par to citreiz :)

Pagaidām - uzcept savirzi; pārkrāsot diskus; paspēlēties ar sēdinājumu (aizmugurē un priekšā var zemāk). Šobrīd priekšā riepas ķer metāla paspārni, kurš jāpielabo, aizmugurē vispār neķer :] ; 16t/18t fēns; pārtaisīt izplūdi; regulējamais tilta šķērsstienis/atsaite; ražīgākas sprauslas; saregulēties; tikt skaidrībā ar lukturiem; priekšā uzlikt flanci (yo dawg flancis uz flanča), jo salīdzinot ar aizmuguri, priekša pavisam pazūd;
Ak jā, auto pa perimetru ir pilns ar kasjakiem, spraugām un šķībiem paneļiem, taču es jau agrāk esmu teicis, ka šis auto nebūs showcars. Kaut kas, protams, tiks labots, taču uz daļu no tiem kāšiem pieveru acis.

Ir vēl citi plāni, bet augstākminētie ir "must have".

Te vēl kaut kādas bildes, par pārīti no tām paldies Juzix'am :cool:

Image

Image

Image

Image

Image

Anyhow, mega paldies visiem, kas kā parasti izručija jebkurā reizē :cool: - Abit, Kretīns, Smash, Gustiņš, Ozo, Foxijs, Martins un pārējie, kurus esmu piemirsis :yo:

Gaidat apdeitus, būs lādzīgs drots

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 26 Apr 2015, 22:58
by Black President
Lol vetsit man liekas ka teu pa daudz protektors aizmugure

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 26 Apr 2015, 23:01
by -AF-
Zaebiss karoče

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 26 Apr 2015, 23:13
by Bogdaans
afigena vetsit! :beer: :naac:

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti

Posted: 26 Apr 2015, 23:21
by Hancels
ar priekšejo optiku ir tā, vajag visu pa čorno, un par rižikiem var padomat!
Hecklbende tev nav?
Minka izskatas zaibis, tik nezin kas notiek, kad nonem saulenes 8-)

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 26 Apr 2015, 23:42
by Fretka
Minka nav manējā :shura: heckblende besī, biju pat apsvēris noravēt spoileri dēļ moar kliin luk, bet tad jāsvarko ciet izurķētie caurumi vai jāmeklē cits vāks, samest krustus visos stūros ir baigais gemars, bet provēt var!

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 26 Apr 2015, 23:53
by ganga
vau, kas pa diski, eino, mērce, super, super :emo:
ja katru gadu no garages jāizbrauc glītākam auto, tad es nezinu, vai te maz ir kur tālāk iet, naiss, patīk approovoju un sorry, ka nocēlu fēnu :D :hvz: :beer:

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 00:30
by moro
naisssss

bet 195 / 10j, sirijasli?

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 07:19
by ttd
all-red lukturi :c

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 08:48
by Forwox
Galvenais, ka pašam patīk un nav kā citiem! :cool: :shura: Joks! :D Idejas un izpildījums bomba, naisss! Spoileris, manuprāt jau tagad ir tieši laikā ar Gunmetal krāsas diskiem. Labāk priekšējam bamperim novērst to pretīgi nolobījušos krāsu zem moldinga, tad purns vispār būtu pa glīto "to čto nada" ar uzfrišinātajiem lukturiem, nikno redeli un jauno lūpu. :yo:
P.S. 10j un no rubbing. Ok, arkas paplestas, riepām agresīvs strečš. Bet still, kak?

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 09:13
by howitzer
Mļe, tie diski ir tik sasodīti seksīgi. :]
Es pievienojos Forvoksim, vajadzētu sakrāsot priekš un pakaļ bamper un būt jau skat kudi labāk. :aiwa:
Bet vispār - auto pačots, autors zivs (lasīt - malacis). :]

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 09:15
by Volfsburgs
Man prasās priekšā tāda paša platuma diskus un ar tādu pašu streču + vel riteņus sagāzt vairāk mīnus grādos. :naac:

Bet kopumā zašebiss! :cool:

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 12:51
by karlis
verī verī laik!!!!

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 13:19
by Ch.
rēcīgi izskatās, kad sasēdinātam auto ar megastretchu aizmugurē rati stāv taisni. :urb: :shura:

bet ir kūl, Ch industries approves. 8)

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 15:11
by Martinss
Kas tie par stilīgajiem čaļiem 1. bildē? :] :] :]

Ja nebūtu zilganbalti dūmi atmetoties, vispār čotka būtu. 8)

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T

Posted: 27 Apr 2015, 16:08
by Fretka
Zilie duumi tiks likvideeti, uzstaadot jaunu feenu. Tev gan taa problemaatiskaak :urb: