Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
NabagsBezVento
Spam addicted
Posts: 2063
Joined: 03 Oct 2011, 21:27
Location: Jūrmala
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by NabagsBezVento »

any1? :D es tik gribu zināt vai nav kkas nojāts, lai var laicīgi sataisīt :emo:
*Sicram wrote: izdomā parakstu.. :|
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Janx »

NabagsarVento wrote:any1? :D es tik gribu zināt vai nav kkas nojāts, lai var laicīgi sataisīt :emo:
Nez, man audim arī ir līdzīgi aukstā laikā, vienīgi citreiz līdz kaut kādiem 2k apgriezienu uzkāpj un kad motors ir uzsilis, tad normāli nokrīt līdz vajadzīgiem. Atceros, ka man stāstija, ka motors tad darbojoties tā lai ātrāk to uzsildītu, nezinu cik tur tā ir taisnība, bet tā apgalvoja. :hvz:
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Zalic »

varbut 3k ir pa augstu, īsti nezinu, bet man benzīna braucamais uziet līdz kadi 1,7k šitajos mīnusos un lēnām nokrīt līdz normālajiem, tāka pa lielam tā ir visiem benzīna braucamajiem
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
User avatar
NabagsBezVento
Spam addicted
Posts: 2063
Joined: 03 Oct 2011, 21:27
Location: Jūrmala
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by NabagsBezVento »

Dr. Kanepe wrote:varbut 3k ir pa augstu, īsti nezinu, bet man benzīna braucamais uziet līdz kadi 1,7k šitajos mīnusos un lēnām nokrīt līdz normālajiem, tāka pa lielam tā ir visiem benzīna braucamajiem
bet motoru tas nepis, ja turās tik augstu?
*Sicram wrote: izdomā parakstu.. :|
User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Zalic »

nu ja jau lauztu tad tā nebūtu :) pašam gan nevajg baigi gāzēt
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Kāda nozīme tukšgaitas regulātoram, t.i., ko viņš ietekmē? Auto visu laiku bija nevienmērīgi apgriezieni un bieži slāpa, atvienoju tukšgaitas regulātora štekeri, liekas, ka ir labāk.

Kādas sekas, ja braukāju bez viņa? :hvz: M40B16
Image
User avatar
emsinjsh
Posts: 1850
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by emsinjsh »

Nixon wrote:Kāda nozīme tukšgaitas regulātoram, t.i., ko viņš ietekmē? Auto visu laiku bija nevienmērīgi apgriezieni un bieži slāpa, atvienoju tukšgaitas regulātora štekeri, liekas, ka ir labāk.

Kādas sekas, ja braukāju bez viņa? :hvz: M40B16
benzīna patēriņš pieaugs
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

kas tas par fufeli? :cool: Tukšgaitas regulatoram nekāda sakara nav ar benzīna patēriņu. Ja stāvi un kurbulē auto pusdienu pie mājas, tad var skatīties uz kaut kādu patēriņu.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Arī gribētu dzirdēt pamatojumu tam benzīna patēriņam... :roll:

Jau kuro dienu braukāju bez viņa, ēd itkā tāpat, ja ne pat mazāk. :D
Slāpst nedaudz tikai tad, kad aukstu pielaižu... Nedaudz paturu gāzīti un tad apgriezieni smuki stāv zem 1k. :roll:
Image
User avatar
GG.
Posts: 15940
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

Tukšgaitas regulators jeb Idle Stabilizing Valve to arī dara, stabilizē tukšgaitu, viņš tajā momentā piedod gāzīti tavā vietā. Man golfam teiksim ISV vienkārši apiet droseli un ļauj skriet gaisam ieplūdē kad nepieciešams.
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Tad sanāk, ka man viņš beigts, jo tos apgriezienus galīgi nevienmērīgi tur... :D
Image
User avatar
Martinss
Posts: 4943
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Beigts vai piedirsts. Vari mēģināt izjaukt un iztīrīt. :roll: Pie nestabilajiem apgriezieniem tik pat labi var būt vainīga lambda un/vai mafs.
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Šķiet, ka lambdai ir beigas, jo silts šad tad ierīstas... Patēriņš arī nav no patīkamākajiem - 10l/100km, degvielas dačiks acu priekšā krītas.

Varētu jau nomainīt to lambdu, bet, ka nav pa velti, jo nav tas lētākais prieks. :roll: Sakarīga diagnostika arī tuvumā nekur nav.

Kas ir mafs? Kur atrodas? :hvz:
Image
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Mass Air Flow sensors. To var vienkāršiar testeri nomērīt, vai darbojas. noskrūvē iztīra ar ausu bakstāmo un spirtu. Atrodas parasti starp gaisa kasti un ieplūdes kolektoru.
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Tad tā arī vajag teikt, ka gaisa masas mērītājs. :D
Image
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

Briedis wrote:Mass Air Flow sensors. To var vienkāršiar testeri nomērīt, vai darbojas. noskrūvē iztīra ar ausu bakstāmo un spirtu. Atrodas parasti starp gaisa kasti un ieplūdes kolektoru.
pastāsti kā tu man nomērīsi to MAFu braucot uz 60km/h piemēram? Tukšgaitā neviens tur neko nemēra. Beigts MAF ir jāskatās slodzē braucot! Iegaumē un atceries. Ar testeri varētu noteikti, tikai tad ja viņš pilnīgi un galīgi izjucis ir. Bet tā varbūt ir 1% gadījumu.
Ja mērītājs ir beigts, kompis ierobežo degvielu un līdz ar to mašīna ņifiga neiet. ar tādu nīkuli patēriņš tikai pieaug.
Last edited by Kaross on 08 Feb 2012, 16:13, edited 1 time in total.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by elksnis »

Nesen bij uzpeld'ejis vecs posts par auto krāsošanu? a-z

Izmeklejos bet nevaru atrast.... :hvz:

Kāds varbut atceras.... :naac:
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Kaross wrote:
Briedis wrote:Mass Air Flow sensors. To var vienkāršiar testeri nomērīt, vai darbojas. noskrūvē iztīra ar ausu bakstāmo un spirtu. Atrodas parasti starp gaisa kasti un ieplūdes kolektoru.
pastāsti kā tu man nomērīsi to MAFu braucot uz 60km/h piemēram? Tukšgaitā neviens tur neko nemēra. Beigts MAF ir jāskatās slodzē braucot! Iegaumē un atceries. Ar testeri varētu noteikti, tikai tad ja viņš pilnīgi un galīgi izjucis ir. Bet tā varbūt ir 1% gadījumu.
Ja mērītājs ir beigts, kompis ierobežo degvielu un līdz ar to mašīna ņifiga neiet. ar tādu nīkuli patēriņš tikai pieaug.
Vai tad servisā viņi slodzē braucot mēra?
Kur problēma pielikt garāku vadu testerim un aizvilkt gar kapota malu caur durvīm uz salonu?
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

Briedis wrote:
Vai tad servisā viņi slodzē braucot mēra?
Kur problēma pielikt garāku vadu testerim un aizvilkt gar kapota malu caur durvīm uz salonu?
Vai tad daudz servisos vispār sajēdz ko viņi paši dara? uztaisa kaut kādu diagnostiku pagāzē uz vietas un pēc tam ikdienas cilvēks domā ka tā ir norma un viss ir afigenna. Tas nekas, ka tevi pamatīgi apčakarē un vēl par to naudu paņem.

Nu ja slodzē braucot viņi nemēra, tad tas ir krūmu serviss un es tādā vairs negrieztos. Tāpat ar turbo spiedienu, aizdedzi, iesmidzināšanas momentu un vēl pāris nozīmīgām lietām. Viss tikai un vienīgi ir pārbaudāms SLODZĒ.

Par oficiālajiem dīleriem vari neko man neteikt. Vairākās vietās (kuras skaļi nepieminēšu) strādā tādi paši dunduki...
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Tā arī ir, tādēļ man mājas ir gan testeris, gan oscilogrāks un visi pārējie pričendāļi. Vienīgā lieta, ko savā mūžā esmu vedis uz servisu ir riepas uz balansēšana un montēšanu :D
Post Reply