

Moderator: gacciZm
*Sicram wrote: izdomā parakstu..
Nez, man audim arī ir līdzīgi aukstā laikā, vienīgi citreiz līdz kaut kādiem 2k apgriezienu uzkāpj un kad motors ir uzsilis, tad normāli nokrīt līdz vajadzīgiem. Atceros, ka man stāstija, ka motors tad darbojoties tā lai ātrāk to uzsildītu, nezinu cik tur tā ir taisnība, bet tā apgalvoja.NabagsarVento wrote:any1?es tik gribu zināt vai nav kkas nojāts, lai var laicīgi sataisīt
bet motoru tas nepis, ja turās tik augstu?Dr. Kanepe wrote:varbut 3k ir pa augstu, īsti nezinu, bet man benzīna braucamais uziet līdz kadi 1,7k šitajos mīnusos un lēnām nokrīt līdz normālajiem, tāka pa lielam tā ir visiem benzīna braucamajiem
*Sicram wrote: izdomā parakstu..
benzīna patēriņš pieaugsNixon wrote:Kāda nozīme tukšgaitas regulātoram, t.i., ko viņš ietekmē? Auto visu laiku bija nevienmērīgi apgriezieni un bieži slāpa, atvienoju tukšgaitas regulātora štekeri, liekas, ka ir labāk.
Kādas sekas, ja braukāju bez viņa?M40B16
pastāsti kā tu man nomērīsi to MAFu braucot uz 60km/h piemēram? Tukšgaitā neviens tur neko nemēra. Beigts MAF ir jāskatās slodzē braucot! Iegaumē un atceries. Ar testeri varētu noteikti, tikai tad ja viņš pilnīgi un galīgi izjucis ir. Bet tā varbūt ir 1% gadījumu.Briedis wrote:Mass Air Flow sensors. To var vienkāršiar testeri nomērīt, vai darbojas. noskrūvē iztīra ar ausu bakstāmo un spirtu. Atrodas parasti starp gaisa kasti un ieplūdes kolektoru.
Vai tad servisā viņi slodzē braucot mēra?Kaross wrote:pastāsti kā tu man nomērīsi to MAFu braucot uz 60km/h piemēram? Tukšgaitā neviens tur neko nemēra. Beigts MAF ir jāskatās slodzē braucot! Iegaumē un atceries. Ar testeri varētu noteikti, tikai tad ja viņš pilnīgi un galīgi izjucis ir. Bet tā varbūt ir 1% gadījumu.Briedis wrote:Mass Air Flow sensors. To var vienkāršiar testeri nomērīt, vai darbojas. noskrūvē iztīra ar ausu bakstāmo un spirtu. Atrodas parasti starp gaisa kasti un ieplūdes kolektoru.
Ja mērītājs ir beigts, kompis ierobežo degvielu un līdz ar to mašīna ņifiga neiet. ar tādu nīkuli patēriņš tikai pieaug.
Vai tad daudz servisos vispār sajēdz ko viņi paši dara? uztaisa kaut kādu diagnostiku pagāzē uz vietas un pēc tam ikdienas cilvēks domā ka tā ir norma un viss ir afigenna. Tas nekas, ka tevi pamatīgi apčakarē un vēl par to naudu paņem.Briedis wrote:
Vai tad servisā viņi slodzē braucot mēra?
Kur problēma pielikt garāku vadu testerim un aizvilkt gar kapota malu caur durvīm uz salonu?