Page 15 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 10:30
by Juris_V
Martinss wrote:Kas par čerņu - kā sagriež stūri pa kreisi, tā sāk kaukt siksna un iedegās akumulatora lampiņa.

Kaut kas ar stūres pastūzi kirdik?
Ir ir agregaatsiksna ja tew vinja ir gan generaatoram gan stuures pastiprinaataajam.. vai nu i padilusi pastiepusies un jaapiespriego vai vnk jaamaina..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 10:39
by Xplod
matainis wrote:Izdomāju, ka tādu lietu, kā tukšgaitas vārsta tīrīšanu varētu izdarīt pats. problēma rodas tanī momentā, kad viņš ir jāatrod
Kur lai viņu meklē un kā lai atpazīst? Audi 100 c3 2.3

bildēts ar.. ēē.. nu paši saprotat

bildes labajaa auksheejaa stuurii , pienaak divas trubas un divi vadi galaa
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 12:00
by matainis
Un kādā veidā viņu pa labam var noņemt? vnk trubas pie paša agregāta raut nost un izvilkt ārā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 12:06
by DimanC
Janx wrote:
visus drošinātājus esu izraustijis, bet tā arī nevaru atrast kur aiziet 0,18A :neka: noskaidroju tik, ka uz salonaiziet 0,05A..
signalizācijām parasti liek kkādus drošinātājus, bet nevarētu tak būt, ka signalizācija notērē 0,18A?
aa, akumulators diezgan jauns, nemaz pus gadu nav lietots..
nu tad ģenerators vainīgs, vai arī aķis pačakarēts/brāķis gadījies :neka:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:10
by Martinss
crazy_driver wrote:Martinss wrote:Kas par čerņu - kā sagriež stūri pa kreisi, tā sāk kaukt siksna un iedegās akumulatora lampiņa.

Kaut kas ar stūres pastūzi kirdik?
Ir ir agregaatsiksna ja tew vinja ir gan generaatoram gan stuures pastiprinaataajam.. vai nu i padilusi pastiepusies un jaapiespriego vai vnk jaamaina..
Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.

Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:15
by ParaTr00per
Martinss wrote:Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.

Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
nu viss pareizi - jaunu kjiiljsiksnu spriego divreiz. pirmo reizi uzliekot un peectam peec 500-1000km nobraukshanas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:16
by Martinss
ParaTr00per wrote:Martinss wrote:Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.

Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
nu viss pareizi - jaunu kjiiljsiksnu spriego divreiz. pirmo reizi uzliekot un peectam peec 500-1000km nobraukshanas.
Ahā, skaidrīte, tagad tikai no fordistiem jauzzin tik kas tieši tur jaizdara, lai nospriegotos.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:22
by Juris_V
Martinss wrote:ParaTr00per wrote:Martinss wrote:Nomainīta tika decembra vidū. :neka: Visu laiku bija idjeaļņiks, iegriezos pagalmā, sāku parkoties un še tev - kauciens un aķa lampiņa.

Un ja paša spēkiem var pievilkt, tad kas tieši ir jāpievelk, lai siksna nospriegotos?
nu viss pareizi - jaunu kjiiljsiksnu spriego divreiz. pirmo reizi uzliekot un peectam peec 500-1000km nobraukshanas.
Ahā, skaidrīte, tagad tikai no fordistiem jauzzin tik kas tieši tur jaizdara, lai nospriegotos.

nuu 1 no 2 vai nu ar pasu generaatoru spriegojas vai ar rulliiti... tur paskaties unn varees redzeet.. naw nekas gruuts-vajag tik logisko domaashanu unn auto lietas iet kaa zinaataajam

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:37
by Martinss
Nu tāda man kādreiz bija.

Paldies par padomiem - vēlāk iešu uzmest aci, ko varu darīt lietas labā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:40
by Janx
DimanC wrote:Viitols wrote:vai varbuut tomeer gjeneraators ar kaadu izdegushu diodi ??
neesmu redzeejis tik sapistu signalizaacijuka shamaa teereetu vairaak par 0,03A..
pamēgjini atvienot gjenerātoru!
nu tad ģenerators vainīgs, vai arī aķis pačakarēts/brāķis gadījies :neka:
aķis nevarētu būt vainīgs, jo aizņēmos galīgi jaunu, bet rezultāts tas pat.. tad būs vien ģenerators jāpapēta tuvāk..
paldies par palīdzību..

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 14:44
by Juris_V
Janx wrote:DimanC wrote:Viitols wrote:vai varbuut tomeer gjeneraators ar kaadu izdegushu diodi ??
neesmu redzeejis tik sapistu signalizaacijuka shamaa teereetu vairaak par 0,03A..
pamēgjini atvienot gjenerātoru!
nu tad ģenerators vainīgs, vai arī aķis pačakarēts/brāķis gadījies :neka:
aķis nevarētu būt vainīgs, jo aizņēmos galīgi jaunu, bet rezultāts tas pat.. tad būs vien ģenerators jāpapēta tuvāk..
paldies par palīdzību..

Bra4kam audi a4 akumulatoru seedinaaja regulaari ariii unn pie vainas bija imobilaizers..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 23 Mar 2009, 10:00
by Lambertino
matainis wrote:Un kādā veidā viņu pa labam var noņemt? vnk trubas pie paša agregāta raut nost un izvilkt ārā?

jā, tā arī dari

tik pēc bildes izskatās, ka tev pat nav hamutu tur :neka: Skaties, ka gaisu nesūc garām tām vietām

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Mar 2009, 20:42
by Janx
Janx wrote:DimanC wrote:Viitols wrote:vai varbuut tomeer gjeneraators ar kaadu izdegushu diodi ??
neesmu redzeejis tik sapistu signalizaacijuka shamaa teereetu vairaak par 0,03A..
pamēgjini atvienot gjenerātoru!
nu tad ģenerators vainīgs, vai arī aķis pačakarēts/brāķis gadījies :neka:
aķis nevarētu būt vainīgs, jo aizņēmos galīgi jaunu, bet rezultāts tas pat.. tad būs vien ģenerators jāpapēta tuvāk..
paldies par palīdzību..

ģeneratoram nav ne vainas, atvienoju, bet nekas nemainijās.. kas vēl varētu būt pa vainu? :neka: starteris nevarētu būt pie vainas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Mar 2009, 21:26
by Viitols
starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Mar 2009, 21:31
by Janx
Viitols wrote:starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
maģis un pastiprinātājs bij pirmie kurus pārbaudiju..
jā, tāpat, lieku testeri starp aķīti un klemmi..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Mar 2009, 21:37
by Martinss
Viitols wrote:starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
Bišku offtopiks, bet man maģis bija pieslēgt tā, kad tikai ar ieslēgtu aizdedzi strādā - atmiņa nesaglabājās - tagad savienoju sarkano ar dzelteno un viss čih pih, bet ieslēgt var pie izslēgtas aizdedzes - aķi ar nerij. :neka: Diezvai viņam tur maģa vaina - ko tad tik daudz var aprīt, ja ir izslēgts.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Mar 2009, 21:45
by Andis
Lambertino wrote:matainis wrote:Un kādā veidā viņu pa labam var noņemt? vnk trubas pie paša agregāta raut nost un izvilkt ārā?

jā, tā arī dari

tik pēc bildes izskatās, ka tev pat nav hamutu tur :neka: Skaties, ka gaisu nesūc garām tām vietām

Oriģināli tur nemaz hamutiem nav jābūt.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Mar 2009, 22:13
by Viitols
Martinss wrote:Viitols wrote:starteris 100% nebuus pie vainas, magjiitis pareizi piesleegts? (jaabuut taa ka iesleegt var tikai pie iesleegtas aizdedzes)!
a kaa tu vispaar to nopluudi meeri? liec testeri starp akumulaatoru un vadu ar klemmi? vai kaa savaadaak?
Bišku offtopiks, bet man maģis bija pieslēgt tā, kad tikai ar ieslēgtu aizdedzi strādā - atmiņa nesaglabājās - tagad savienoju sarkano ar dzelteno un viss čih pih, bet ieslēgt var pie izslēgtas aizdedzes - aķi ar nerij. :neka: Diezvai viņam tur maģa vaina - ko tad tik daudz var aprīt, ja ir izslēgts.
ar taa piesleegtu magjiiti, pat izsleegtu tiek riits aptuveni 0,15A to tu jutiisi tikai tad kad jau buus par veelu!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Mar 2009, 00:08
by arrrvis
Man tāds blonds jautājums
Drīz golfam jāmaina eļļa, tagad iekšā ir 10w40.
Apskatot šo katalogu parādīts, ka tiek rekomendēta 5w30
http://www.kroon-oil.com/en/products/pr ... nent=50125" onclick="window.open(this.href);return false;
Tad kurš variants ir labākt - liet to pašu 10w40 vai 5w30??

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Mar 2009, 11:37
by kalnins
viņi tak rekomendee to ko viņiem izdeviigaak paardot! lej vien 10w40 un brauc nelauzot galvu!
