Saistībā ar slimības lapu - varēji pagaidīt vēl dienu, kad beidzas lapa, un tad maksāt/iet pilno skati, tad iedotu vēlreiz uz mēnesi. Bet pusgada laikā var dabūt tikai 2 mēneša slimības lapas..
Tas, ja atkal noteikumi nav mainījušies.
Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8808
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Prikols ka ja zini ka neiziesi dēļ jau esošā 2, tad var uzreiz CSDD pieteikt pamatpārbaudi, bet caur e.csdd šķiet ka to nepiedāvā.
Tas nav gadījumā ja nav veikti absolūti nekādi remonti? Es melnajai jettai šķiet ka izņēmu 3 līdz pabeidzu līdz galam visu metināt.
-
- Posts: 398
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Gan jau, ja gāzes pogu paturētu nospiestu kādu ilgāku momentu, gāze pieslēgtos uzreiz.
- UldisUldis
- Posts: 5029
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
prieks, ka leģenda vēl dzīvo un ir labās rokās 
šitie diski izskatās ļoti labi

šitie diski izskatās ļoti labi
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Man šķiet, ka nesaietu ar to turēšanu. Cik atceros agrāk normāli gāzinieki programmēja LPG iekārtas, lai tās slēdzās klāt pie 50-60 grādu dzinēja temperatūras. Tīri, dzinējam veselīgāk. Tie, kam uzreiz uz gāzi slēdzās bija kaktu kantoros uzstādītas caur trešo aci iekārtas. Varbūt es maldos.
- UldisUldis
- Posts: 5029
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
nu ne jau tas, ir variants piespiedu kārtā palaist pa taisno uz gāzes - parasti pie izslēgtas aizdedzes turi gāzes pogu, ieslēdz aizdedzi, tad sāk kaut kas pīkstēt, un tad šķil klāt.Jūda wrote: ↑Yesterday, 11:25Man šķiet, ka nesaietu ar to turēšanu. Cik atceros agrāk normāli gāzinieki programmēja LPG iekārtas, lai tās slēdzās klāt pie 50-60 grādu dzinēja temperatūras. Tīri, dzinējam veselīgāk. Tie, kam uzreiz uz gāzi slēdzās bija kaktu kantoros uzstādītas caur trešo aci iekārtas. Varbūt es maldos.
savu 39to tā varu palaist, bet kad man 46tajam nosprāga degvielas sūknis, arī neizdevās. gan jau katrai iekārtai atšķiras tā procedūra.
- petka17
- Posts: 7127
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Nevis motoram veselīgāk, bet tev nesasalst reduktors. Var slēgt arī pie -20, tikai tad tev tur viss pārvērtīsies par ledus kluci un nekas nestrādās.Jūda wrote: ↑Yesterday, 11:25Man šķiet, ka nesaietu ar to turēšanu. Cik atceros agrāk normāli gāzinieki programmēja LPG iekārtas, lai tās slēdzās klāt pie 50-60 grādu dzinēja temperatūras. Tīri, dzinējam veselīgāk. Tie, kam uzreiz uz gāzi slēdzās bija kaktu kantoros uzstādītas caur trešo aci iekārtas. Varbūt es maldos.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
^^^this, tā dzesēšanas padeve uz reduktoru ir ne jau lai dzesētu viņu, bet lai tieši apsilde lai neaizsalst.petka17 wrote: ↑Yesterday, 13:30Nevis motoram veselīgāk, bet tev nesasalst reduktors. Var slēgt arī pie -20, tikai tad tev tur viss pārvērtīsies par ledus kluci un nekas nestrādās.Jūda wrote: ↑Yesterday, 11:25Man šķiet, ka nesaietu ar to turēšanu. Cik atceros agrāk normāli gāzinieki programmēja LPG iekārtas, lai tās slēdzās klāt pie 50-60 grādu dzinēja temperatūras. Tīri, dzinējam veselīgāk. Tie, kam uzreiz uz gāzi slēdzās bija kaktu kantoros uzstādītas caur trešo aci iekārtas. Varbūt es maldos.
Re: Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Gāze nevar būt veselīga motoram, jo nenormāli sausina motoru.Jūda wrote: ↑Yesterday, 11:25Man šķiet, ka nesaietu ar to turēšanu. Cik atceros agrāk normāli gāzinieki programmēja LPG iekārtas, lai tās slēdzās klāt pie 50-60 grādu dzinēja temperatūras. Tīri, dzinējam veselīgāk. Tie, kam uzreiz uz gāzi slēdzās bija kaktu kantoros uzstādītas caur trešo aci iekārtas. Varbūt es maldos.
