uiiii..tā
apmēram šāds gabals tika aizķepināts
noraujot bāku, bija skaidrs, ka jāsakārto bremzes pie reizes, samainījām bremžu trubiņas aizmugurei un protams šļūtenes.
plus vēl noamainīju aizejošo degvielas trubu, tai arī korozijs bija uzklupis
runājot par reduktoru, viena skrūve tagad ir caurejošā

reāl izurbu skrūvei cauri, un pat tad kad tur bija palikusi gandrīz vai tikai ārējā vītne, pat tad nevarēja iekustināt to skrūvi

silts
plus beidzot sakarīgs izpūtēja stirinājums, stingrs, kā vajag, cerams vairs nost nekritīs

.
izbraucu nelielu testdraivu un....
kāutkas jau labi nav...
jau iepriekš kkā nejauši konstatēju, ka mašīna bija kādas 3 dienas jau stāvējusi, bet dzeses sistēmā bija spiediens, atrāvu korķi, lēnām skrūvējot varēja dzirdēt kā kkur pa bloku uzreiz strauji dzenā šķidrumu, atveros, bačoks gandrīz tukšs bija, toreiz pielēju un aiziet, baigi nesanāca pabraukāt.
vakar biš pabraucu tādā ātrā režīmā kādas 3 min, jutu ka smaržo pēc eļļas kkas, atrauju kapotu, eļļu nekur nemanu, bet...dzeses šķidrumu gan..
karoč dzeses sistēmā tāds spiediens ka gar korķi dzen visu ārā...
vaakr kad noliku mašīnu garāžā, sanāk mierīgi braucu pirmstam kādu laiku, atrāvu kapotu, varēja dzirdēt kā pūš spiedienu gar korķi noslāpētam...
stulbākais tas ka dūmu aizmugurē nav, un temperatūra arī ir zbis, nekāpj utt.
reāli sākās tas viss pēc ķēdes maiņas, nu vismaz pirmstam neko tādu nebiju pamanījis.
temperatūra nekad pāri vidum nav bijusi, baigi džazots un uzreiz nomest mierā arī nav, nū strauji sasilis, atdzisis.
varētu būt ka kkāds ūdenssūknis, vai termostats čakarē diseni?
baigi stulbi sanāk, itkā mašīna sataisīta, bet reāli viss ir galīgi slikti pašlaik...
