Page 15 of 16
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 13 Mar 2020, 08:31
by opz
Man vienam bildes pirmajaa postaa neraada?
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 13 Mar 2020, 17:17
by GirtzB
V-bands, nice

Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 13 Mar 2020, 19:14
by *Sicram
opz wrote: ↑13 Mar 2020, 08:31
Man vienam bildes pirmajaa postaa neraada?
Pirmais posts izskatās tāds it kā būtu pārsniegti bezmaksas uzglabāšanas limiti

Bet tā vispār.
OMBIX. Es neko nesaprotu, bet man reāli ceeppy kā tas viss izskatās.
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 00:35
by Gustiņš
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 00:50
by nakurilijs
Cik sver un salīdzinot ar stock?
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 01:11
by Abit e30
lāāābbī!
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 16:41
by Gustiņš
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 16:44
by J.K.jr.bad.
Skaisti.
Tik gofras novietojums nav skaidrs. Vai tas tā oriģināli ir bijis?
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 17:06
by ray112
J.K.jr.bad. wrote: ↑19 Mar 2020, 16:44
Skaisti.
Tik gofras novietojums nav skaidrs. Vai tas tā oriģināli ir bijis?
Tieši par šo gribēju prasīt, jo pēc loģikas, jo garāks ir izpūtēja viengabala posms sākot no motora, jo lielāka ir tā kustību amplitūda otrā galā. Labums tas, ka garenvirzienā novietots motors mazāk plēš gofru.
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 19 Mar 2020, 17:17
by Gustiņš
Noņemtajam konstruktoram nebija gofras un cik skatos bildēs tad arī shēmās tādai oem izplūdei nav gofra

bet šajā gadījumā gofras novietojums ir izvēlēts kur tas ir max augstu. Tuvāk kolektoram liekot būtu tas pats kas ar apaļo bunduli. Auto tomēr ir zems un negribas lai tas viss vnk nostrīķējas. arī bunduļi ir nedaudz dīvaini sakārtoti. bija doma apaļo pirmo un tad divus ovālos beigās, bet tad sapratu ka tas apaļais būtu reāls mēŗķis risēm, un tika samainīts vietām ar vienu ovālo kas ir ''plānāks''. Kur Tavuprāt būtu bijis prātīgāk to novietot?
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 20 Mar 2020, 12:53
by J.K.jr.bad.
Inženieri, droši vien, izstrādājot to auto ieprojektēja izpūtēja gumijas ar lielu kustības amplitūdu. Vietas gan jau ka ar apkārt izpūtējam ir bijis diezgan, lai neuztrauktos par saskaršanos ar citām detaļām.
Pēc loģikas būtu pareizi gofru likt tiklīdz izpūtējs nonāk horizontālā stāvoklī. Tādā gadījumā samazinātu plecu, kas varētu tirināties apkārt. Gofras uzdevums ir amortizēt kustošās daļas, kas šajā gadījumā ir motors, ietekmi uz atlikušo izpūtēju.
A problēmas ar klīrensu tā jau ir tava paša problēma.

Nav ko zāģēt atsperes.

Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 20 Mar 2020, 14:35
by Gustiņš
Jap, klīrensa problēma mana un attiecīgi arī nācās to gofru pārbīdīt tālāk, ja būs nepieciešams pastiprināšu to daļu līdz gofrai pret kārbu lai kustās kopā.
Un par atsperēm viss ir procesā lai pārtaisītu uz koilu atperēm ar regulatoriem. Tā kā auto neatkarīgi no atsperojuma paliks zemāks kā stock

Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 20 Mar 2020, 14:57
by J.K.jr.bad.
Pieseko līdzi arī kārbas un motora spilveniem. To tehniskais stāvoklis būs noteicošais cik daudz izpūtējs dancos.
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 22 Mar 2020, 21:16
by Gustiņš
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 15 May 2020, 11:26
by Gustiņš
Ar mersi pa lielam ir tikts galā un tiek braukts un ir vairāk laika paķimerēties ar 30to.
Pārtransportēju uz tagadējo darbnīcu

varu beidzot apskatīt kā nerūsējošā degvielas caurules izskatās ko mājās uz zemes locīju

nomainīju aizmugures tiltu uz regulējamu lai noliktu riteņus pareizi arkās un metinātās arkas piedzīt jau precīzi. tad sapratu ka nekas neiet kopā un izrādās viens plaukts dzīves laikā ir ar apmali dabūji un vienā virzienā līks. Dabūts cits, nokrāsots un jāpārpresē gultnis/bukses. Daudz jaunas detaļas sapirktas. remkomplekti/diski/kluči priekšas 300mm bremzēm, aizmugurei tas pats un rocenes daļas. Jauna degvielas tvertne. Taiwan bet jebkurā gadījumā labāk kā pāris gadus nomētājusies vecā, kura tāpat bija sabungāta, aizdirsta utt.
Aizvilkts + vads uz baganu. Tagad jāliek svaigi krāsotie suporti kopā, degvielas tvertne jāsavieno un jāsāk motors gatavot iekšā likšanai.
Un aizmugurē beidzot saliku pushrod suspension. Viss ir noņemams un stock piekare viegli uzliekama atpakaļ.
video kā tas viss kustas
https://vimeo.com/418801586
Ielas auto un piedūriena pēc

Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 15 May 2020, 11:35
by Abit e30
traks
no cik bieza metāla ir tās stiprinājuma vietas amim centrā pie caurules?
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 15 May 2020, 11:39
by kars
Superkāra cienīga piekare iekš e30

Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 15 May 2020, 11:53
by Gustiņš
4 vai 5mm, neatceros
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 15 May 2020, 13:45
by Martinss
Bomba!

Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Posted: 15 May 2020, 13:56
by petka17
Vai TU jau pieteicies izdedzes vīram 2.5?