Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Cristorf wrote:Veiksmi darbos, interesants projekts! Gribēju uzzināt kā izpaudās nekontakts ar ECU? Manam escortam ir līdzīgi, ja neparaustu vadus pie ECU reizēm auto vienkārši nelec, starters griež un nelec, pakustinu vadus pie ECU un pielec kā tikko noslāpēts, visu izpētīju nekur zaļais nebija iemeties, kontakts arī itkā ir, pa impulsa vadu no ECU uz spoli nepienāk strāva reizēm ,hvz kāpēc tā, dzinējs tieši tāds pats.
Atvainojos par offtopiku!!
Man vairāk vai mazāk bīja problēma ar sūkni, jo vecajā instalācijā bija lūzis vads! Tev OM ECU? ir tāds kā kontakt klīners varbūt ,ka palīdzēs!!! protams pašu štekeri pie ECU vajag kārtīgi nostiprināt. spole signālu mūsu dzinējiem ņem no komutātora EDIS4....
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Edmunds »

bucis wrote:Tev OM ECU? ir tāds kā kontakt klīners varbūt ,ka palīdzēs!!! protams pašu štekeri pie ECU vajag kārtīgi nostiprināt. spole signālu mūsu dzinējiem ņem no komutātora EDIS4....
Pa priekšu jaiztīra viss ar zaljo(kam birste), pēctam jāsapūš aizsardzībai zilais un būs zbis!Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Cristorf
Posts: 16
Joined: 01 Dec 2014, 22:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Cristorf »

Oem ecu man ir, kontakti ir kārtīgi ar klīneri iztīrīti un kārtīgi nostiprināti. Bet kas ir komutātors EDIS4 to gan es nezinu,kas tas tāds ir un kur viņu meklēt, jo no elektrības maz ko saprotu,zinu tik cik ar testeri iziet cauri vadiem un izpētīt kas kur nepienāk. :roll:
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

- lūk komutātors http://www.wheelsjamaica.com/wheels_for ... c=146763.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Viņš sadala spoles signālu pa cilindriem!!!!
User avatar
Cristorf
Posts: 16
Joined: 01 Dec 2014, 22:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Cristorf »

Paldies par info, būs vismaz vel kādā iespēja risināt šo problēmu! :beer:
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Aizvesti skriemeļi pārtaisīt par regulējamiem. Notīrīta bloka virsma pēc galvas no celšanās. Noskaidrots cik grādu sadalenes šim dzinējam.
Sadalenes 248grādi un 9.3mm vārsta lifts - ja nemaldos black top cams.
Attachments
20150211_124526.jpg
20150211_163719.jpg
20150211_160720.jpg
User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Puperdupers »

Zobrati nāk uz šplintes? Manējam tikai uz piespiešanos, sagrozi kā gribi un pievelc. Un šitam ir hidrokompensatori, cik bildē saprast?
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Puperdupers wrote:Zobrati nāk uz šplintes? Manējam tikai uz piespiešanos, sagrozi kā gribi un pievelc. Un šitam ir hidrokompensatori, cik bildē saprast?
Manam arī nāk tikai uz piespiedienu zobrati. bet lai sagrozītu ir jāņem vārsta vākas nost un tā gumijas blīve daudz netur, jo pie siltuma izstiepjas un deformējas! man kompensātori ir pārtaisīti uz cietajiem, ko izdarīju jau pagaišo vasaru. pāris lapas atpakaļ ir redzams.
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Sadalenēm zobrati esot gatavi rīt pie viņiem tikšu. Parmērīta kompresijas pakāpe ~ 11.7 spiedīšu uz 12.8 varbūt vairāk un doma ir par e85. Vēl tika pārslīpēti vārsti pasmuko visi 16. Izplūdes bija diezgan pārāki iedegusi un td šais stobrs dīzeli laida cauri. Bet tagat viss čības. Ar droselēm proces arī iet uz priekšu - vakar iepirkts alumīnija plāksne no kura frēzēšu flanci. Līdz ar to tiks apiets EGR un kartera ventilācija ar vārstu vienvirziena caur oil cacht Tank uz vārstā vāku atgāzes rori. Bildes sametīšu apskatei nedēļas nogalē.
Paldies tiem,kas seko līdzi.
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by lesis »

Kas Tev taisa tos zobratus, arī interesētu.
User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Puperdupers »

Zobratus jebkurš normāls virpotājs var uztaisīt. Uztaisa alumīnija šaibu, iefrēzē tajā gareniskus caurumus, zobratu pārgriež un iekšdaļu un ārmalu attiecīgi pieskrūvē pie šaibas.
Tev zobsiksna nez spriegosies? Mans itkā baigi līdzīgs, bet man dēļ galvas nosēdināšanas ar oriģinālo spriegotāju ne tuvu nevarēja zobeni nospriegot :lol:
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Zobratus gatavoja Ādažu Jānis. Man domāju ,ka spriegosies,jo izkatās, ka vietas pietiek, bet to jau manis.
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

No ko! Pagaidām viss kedās un pamazām darbi iet uz priekšu un nu jau daudz , kas sadarīts atkal.
Zobrati gatavi - Paldies Ādažu Jankam!
Sadalenes arī samērītas un noskaidrotas cik tad gŗādu īsti ir.
ko var panākt pie noteikta regulējuma un kāds ir tās darbības lauks.
Kas jāmaina, lai novērstu kļūdas!
Tad nu tā mīlīši:
Sadalenes: inlet 218 jeb 287grādi; exhaust 213 jeb 282grādi (rūpnīcu stanadarta)
Variants iegādāties vēl vienu 218 jeb 287 un uzlikt kā izplūdes, kas palīdzēs izvēdināt degkameru.
Nu un protams, ka tiks veikta pārsedze starp sadalenēm. nu un pie viena vēl nedaudz jāpalabo izplūde - reonātors jāpalielina par 2litriem no 4 uz 6litri!
Noslīpēta galva vēl par 1mm. un kompresijas pakāpe 12+ līdz 13.0 to precizēšu. Un tiks regulēts uz E85!
Zobrati kā koņčiņa vēl tik skrūvītes jāsaskrūvē,- kuras šorīt tika iepirktas!
Nu un teikšu godīgi, ja ir jums iespēja, kā man būt kontaktos ar Gabrāna kungu, tad izmantojiet un ņemiet vērā padomus. bet ne visus!!!HA HA hAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! godīgi - gudrs vecis!
Nu un lai runā bilžas:
Attachments
20150313_114324.jpg
20150313_114611.jpg
20150313_114350.jpg
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Protams, ka visus sīkumus neatklāšu,bet čaļi turās es nāku no jauna!
Te šis tas no galvas pēc slīpēšanas un vārstu pieslīpēšanas. žēl ,ka man īpašumā nav vārstu ligzdu grieznis viss būtu vēl iespaidīgāk:
Attachments
20150314_091227.jpg
20150313_191303.jpg
Last edited by bucis on 14 Mar 2015, 19:52, edited 1 time in total.
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6275
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by semigallss »

:cool:
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Puperdupers »

Ar vārstu sēžu griezni takā domāji pamainīt grādus sēžai? Cik resns vārsta kāts? Ir man pāris pazīstamie, kas to var izdarīt, kosmosu tas nemaksā :wink:
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Vārstu sēžas noteikti vajag piegriezst, darba leņķi fāzīti uz 0.8-1mm to var izdarīt kantorī netālu no traumu slimnīcas, ja interesē pavani izstāstīšu vai labāk pat varu parādīt, cenas bija demokrātiskas :)
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by lesis »

bucis wrote:Zobratus gatavoja Ādažu Jānis. Man domāju ,ka spriegosies,jo izkatās, ka vietas pietiek, bet to jau manis.
Biju vienreiz viņam rādīt šito zobratu.Teica,ka šis nav īsti parocīgs tādai pārbūvei dēļ iznesuma.Ja zobrata ārējo daļu no centra savienotu vertikālu nevis slīpu plakni,tad īzī. Novirpojot lieko,gaļas nepietiktu,lai pieliktu klāt grozāmo centru. :/ A nopirkt gatavu pāris simti eiro. Pagaidām izlīdzos ar ekscentru un palielinātu skrūvju urbumu diametru.
Image

Tavas 16v galvas bildē īsti nevar saprast vai tiešām darba fāze sēžām tik plata,kā izskatās.Cik mm? Vajag 1.2-1.5ieplūdei, izplūdē ču ču lielāku var vai tos pašus 1.5.
Es Tavā vietā aizvestu uz Gaujas ielu,lai Edgars ar griezni visus trīs leņķus vienā piegājienā paņem uz stanoka, visi vārsti sanāk vienādi dziļi,sēžās vienādi platas. Ja vārsti nav jauni,atjaunot fasku+30grādu leņķis virs darba fāzes. Pielepēt tik cik secināt,ka ņem pa visu perimetru un likt kopā. Ok,tur cipars salasās beigās pa 16gabaliem vārstiem,sēžām, bet rezultāts būtu kā diena pret nakti ar vienkārši pielepētiem vārstiem un rokas griežņiem ākstoties.


Micuk, 0.8-1mm ir par maz pat mazo vārstu galvām.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Nav par maz, ielas sporta variantiem 1mm un sporta variantiem 0.8mm info nav izdomāts, bet ņemts no cilvēkiem, kuri gadu desmitiem rezultatīvi būvē dzinējus! Tiem dzinējiem, kurus pats būvēji ievēroju to pašu principu, problēmu nav un nav bijušas arī ilgtermiņā.
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by lesis »

:naac:
0.05 ir 1.27
0.06 ir 1.524
0.07 ir 1.778

Graham Bell
When multi-ange seat is used, the actual seat angle should be 45degrees, and 0.050inch wide. The outside diameter of the seat is cut 0.015-0.025 inch less than the valve head diameter. /- - / The exhaust valve seat is the exhaust valve's main point of contact with the engine coolant. In this instance the seat should be cut at 45 degrees and be of 0.070 inch widht.The exhaust valve reaches a temperature of 1500 to 1800F each ignition cycle, consequently adequate cooling must be maintained through the valve seat and valve guide. The overall diameter of the seat should be the same as or up to 0.010 inch less than the valve head diameter. ( The heat will normally cause the exhaust valve to grow 0.010-0.020inch). To finish the seat, a narrow 0.025inch 30degree chamber cut and a 55degree throut cut should be used.

David Vizard
It is often tempting to reduce the seat width to as narrow as possible to achieve the largest throat diameter possible. The reality is that a 45-degree seat of anything significantly less than 0.055-inch width flows less than a wider seat, as does anything significantly more than 0.065. Targeting 0.060 for most applications is about as surefire as it gets./--/It is important to keep the valves as cool as possible. The exhaust valve is likely to be the most problematic, so I’ll start with that. First, a great deal of heat from the valve is passed to the head and on to the cooling system via the valve seat when the valve is closed. For this reason, apart from flow, the exhaust valve width needs to be not less than 0.060 inch wide.
Tas attiecas arī uz 4v galvām, ne tikai uz Tava un mana dinozaura, Micuk. Bet nu katrs taisa,ko ieņēmis savā prātā par labu esam.
Post Reply