Page 14 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 10:57
by doubled
Garaiss no bmwpower savulaik pie ZIgmara (Sportech) nopirka shitadus brinumus. uzlika.
atsperes pisec, saspiesta stavokli - gajiena nekada u.tml
Principa ja vitnes dalja ir izmantojama, var uzlikt uz parasto stoiku un tad pielagot kadu sakarigu atsperi

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 10:58
by doubled
EsRoltons wrote:man aizmuguree ir plazas amji, 25 k un izteceejušas

Pakaļ ratiem savirzi esi taisījis?
E36 cik zinu, šādas problēmas parādās pie lauziena pakaļ tiltam, un vēl ja tilts ir lauzts laukā.
Pārējie braukā pie 40k km un nekādu bēdu nav
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 11:24
by ParaTr00per
doubled wrote:EsRoltons wrote:man aizmuguree ir plazas amji, 25 k un izteceejušas

Pakaļ ratiem savirzi esi taisījis?
E36 cik zinu, šādas problēmas parādās pie lauziena pakaļ tiltam, un vēl ja tilts ir lauzts laukā.
Pārējie braukā pie 40k km un nekādu bēdu nav
kaukas ar taam plazaam nau... locaas kaa makaroni, kad buss uzskrien virsuu...
uz imprezas 35kkm sameeraa aarpraatiigaa rezhiimaa - amji kaa jauni. reizi 5kkm uz apkopi, lai izjauc apstaas / iztiira / sasmeeree.
uz mr2 pa 20kkm 3 salociiti un viens izteceejis. expluataacijas rezhiims krietni sliktaaks kaa uz imprezas, uz imprezas bi 195/65r15 gumijas, uz mr2 205/40r17 priekshaa, 225/45r17 aizmuguree. prieksheejie abi salociiti iemaucot soliidaas bedrees ar jau paarsistu riepu. es shad un tad braucu kaadu dienu ar lupataas sasistaam riepaam...

pakaljeejo vienu salociija mercedes buss speeleejot pinball ar manu auto uz muukusalas aplja, otrs izteceeja visdriizaakais no stipri lielaakaas slodzes, kas bija jaanes deelj taa, ka uz to briidi 2 amorti jau bija saliekti...
lecot trampliinos un skarbi kraameejot pa granti amji nelociijaas. izteiktaakaa probleema - amjiem dinamiskais diapazons mazs. ir vai nu miiksti vai nu cieti

tie pashi bilstein b6 ir miiksti leenaam / mieriigi braucot un cieti expluateejot tos skarbi. plazas ir vai nu miixtas leenaam braucot un sit cauri kraameejot vai sit zobus aaraa braucot leenaam un uzvedas ideaali kraameejot. es to risinaaju vienk nevelkoties kaa seenju zupa pa granti
peec pieredzes varu teikt, ka plazas amji ir ljoti izturiigi un ilgspeeleejoshi, ja tos kopj - nevar braukt ar pilnu stoiku piedziitu dubljiem vai bez putekljusarga un cereet, ka amis ilgi kalpos. protams, bilstein b6 forever, bet tur ir "neliela" cenu atshkjiriiba...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 11:28
by soulfreak
da ko pi****, uzliec tak REIGER amjus

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 11:34
by ParaTr00per
soulfreak wrote:da ko pi****, uzliec tak REIGER amjus

ir pamatotas aizdomas, ka reiger amis vienam stuurim vareetu maxaat vairaak par visu paareejo auto...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 11:36
by soulfreak
ParaTr00per wrote:soulfreak wrote:da ko pi****, uzliec tak REIGER amjus

ir pamatotas aizdomas, ka reiger amis vienam stuurim vareetu maxaat vairaak par visu paareejo auto...

sen neviens bankomāts nav rauts no sienas laukā

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 11:41
by DimanC
Janx wrote:kas parasti vēl patērē strāvu Audi 80(b4), neskaitot salona iekārtas? :neka: parasti ja divas dienas mašīnu neaiztiek, tā ir grūtības ar palaišanu..

zini, ka aķis labs? varbūt k-kur iet uz īso, draņķīgs savienojums, varbūt kāds patērētājs neizslēdzas (lampiņa bardačokā, bagāžniekā) dēļ saplīsuša slēdža.
aiztaisi durvis, izslēdz radio u.c. patērētājus - ņem ampermetru un mēri strāvu pie AKB - tur nedrīkst būt vairāk par 30 mA. ideāli - ja mazāk par 10 mA. ja ir krietni vairāk, ravē drošinātājus pa vienam ārā, un skaties, pie kura atvienošanas pazūd.
http://auto.delfi.lv/zinas/raksts/300" onclick="window.open(this.href);return false;
Vispirms izslēdz visus strāvas patērētājus un atver motorvāku (vai bagāžnieka vāku – tas atkarīgs no tā, kur novietots akumulators) un aizver durvis. Jāpārliecinās, vai pie vāka atvēršanas neiedegas salona apgaismojums, ja tas iedegas, jānobloķē slēdzis, vai, ja tas iebūvēts slēdzenē, apgaismojums jāizslēdz vai pat jāizņem spuldzes. Neizslēdzamas spuldzes ir iebūvētas durvīs, minivenu griestos un arī citur. Atbrīvo akumulatora “-“ spailes uzgaļa skrūvi, un pievienojot miliampērmetra “+” spaili pie uzgaļa, bet “-“ pie akumulatora un uzmanīgi, lai nepārtrauktu strāvas ķēdi, atvieno uzgali. Izmērītā strāva nedrīkst pārsniegt 30 mA, ja automobilis apgādāts ar signalizāciju un audiosistēmu, kura atrodas “stand by” stāvoklī. Bez signalizācijas un ar primitīvu autoradio aprīkota automobiļa strāvas noplūdei jābūt mazākai – daži miliampēri. Kādēļ nedrīkst pārraut strāvas ķēdi? Atslēdzot un pieslēdzot signalizāciju, atkarībā no tās tipa, tā var sākt gaudot. Atslēdzot audiosistēmu un to atkārtoti ieslēdzot, notiks tās kondesatoru uzlāde utt. Tas izsauks spēcīgu strāvas impulsu, ko mērinstruments var neizturēt. Ilgstoši atslēdzot akumulatoru, nojuks vadības bloku un bortkompjūtera iestatījumi.
palasi
http://auto.delfi.lv/zinas/raksts/266" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 12:04
by Lambertino
Lambertino wrote:freimo wrote:Nu tāpēc jautāju, jo nav ne jausmas cik tas reāli uzinstalēt šīs stock atsperu vietā un stock amīši :neka:
moš par priekšu uzjautā DD un pēcāk iraksti šeit! Šams būvējo k ko līdzīgu.
Man pēc idejas arī varētu interesēt šis pasākums
Aizmugurē tas ir vienkārši - uzliec atsperi, apakšā šo darinājumu un regulē cik uziet (man melnajau umkai ir tāds)
Iespējams, ka priekšā var darīt tāpat

ecku man var melnajam redzēt līdzīgu uzparikti!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 13:52
by Wu-Ryder
ParaTr00per wrote:doubled wrote:EsRoltons wrote:man aizmuguree ir plazas amji, 25 k un izteceejušas

iss teksts
Gars teksts
Nez par plazam pagada iebildumu nav. Pats esmu saskaries ar tris auto kuriem saliktas plazas:
1. Drauzenes mates Opel Vectra B, šī kā jau sieviete

neredz guļošos policistus un mauc šiem pāri neatmetoties. Stock amortiņi izbeidzās 2mēn laikā (nu nebija jau viņi jauni arī - ok neliekam vainu uz vacumu) Nākošos izmēģināja KYBA - arī 3mēn un galerts piekārē
Tad uzlika Plazas - ielas. Nu jau ziema nobraukta, draudzenes mate gan gulosos milicus pa vecam braukusi, gan es pa grunti esmu pamocijies - un vis ir tip-top.
2. Audi coupe (Plaza sport) - 4gadus novālēja, sāka likties, ka viens sprūst - ņēma nost mainīt, a, tur tik vajadzēja nedaudz dubļus no piļnika izkasīt. Vis atkal Tip-top.
3. Golf II ziemas daudzcīņām/sprintiem - 3gadi ar plazām bez problēmam (atskaitot situācijas kad nāk no trmplīna plakaniski ar izgriestiem ratiem - grāvī, pēctam gan biš sāka sprūst), parādijās variants un uzstellējas uz Ohlins amjiem. Bet plazas stāv kā rezerves - ja, nu kas.
Pagaidām nav bijusi neviena problēma, varbūt veiksme, vai hvz kas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 13:55
by ParaTr00per
Wu-Ryder wrote:izmēģināja KYBA - arī 3mēn un galerts piekārē
hmm... kas tieshi par kyb? uz sievas imprezas kayabas dziivo pat ljoti norm jau pusgadu. vinja brauc pa topashu celju ko es. un es negribeetu likt savu naudu uz to, ka iipashi leenaak...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 13:59
by Wu-Ryder
ParaTr00per wrote:Wu-Ryder wrote:izmēģināja KYBA - arī 3mēn un galerts piekārē
hmm... kas tieshi par kyb? uz sievas imprezas kayabas dziivo pat ljoti norm jau pusgadu. vinja brauc pa topashu celju ko es. un es negribeetu likt savu naudu uz to, ka iipashi leenaak...

NU to metienu es norakstu uz to,, ka laikam LT pas'māju darinājums - bet nu izbeidzās 100%.
Atboiņiki un piļņiki bija OK pat tad kad izbeidzās :neka: :neka:
Un arī aizdomas par slikto kvalitāti konkrētajiem amjiem ir dēļ tā, ka piekare ir stock, un parasti viņi izbeidzas, ja saliek pilnīgā bezsakarā tur visu (īsas atsperes, gari amīši utt)
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 16:30
by Foxijs
nez kas tur ar sagaazumu utt, tikko apskatiijos, nevis 20k bet 30k

grab, sulo, un taa

marka vinjiem kkāda extra

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 18:27
by Viitols
ParaTr00per wrote:Wu-Ryder wrote:izmēģināja KYBA - arī 3mēn un galerts piekārē
hmm... kas tieshi par kyb? uz sievas imprezas kayabas dziivo pat ljoti norm jau pusgadu. vinja brauc pa topashu celju ko es. un es negribeetu likt savu naudu uz to, ka iipashi leenaak...

sarkanie KYB AGX seerijas amji? ar uz prezas staav virsuu, nevareetu teikt ka slikti amiishi!
P.S. tiki ar salona apgaismi galaa?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 18:32
by ParaTr00per
Viitols wrote:tiki ar salona apgaismi galaa?
eee... nee...
ko tu sho weekendu dari?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Mar 2009, 23:47
by Janx
DimanC wrote:Janx wrote:kas parasti vēl patērē strāvu Audi 80(b4), neskaitot salona iekārtas? :neka: parasti ja divas dienas mašīnu neaiztiek, tā ir grūtības ar palaišanu..

zini, ka aķis labs? varbūt k-kur iet uz īso, draņķīgs savienojums, varbūt kāds patērētājs neizslēdzas (lampiņa bardačokā, bagāžniekā) dēļ saplīsuša slēdža.
aiztaisi durvis, izslēdz radio u.c. patērētājus - ņem ampermetru un mēri strāvu pie AKB - tur nedrīkst būt vairāk par 30 mA. ideāli - ja mazāk par 10 mA. ja ir krietni vairāk, ravē drošinātājus pa vienam ārā, un skaties, pie kura atvienošanas pazūd.
visus drošinātājus esu izraustijis, bet tā arī nevaru atrast kur aiziet 0,18A :neka: noskaidroju tik, ka uz salonaiziet 0,05A..
signalizācijām parasti liek kkādus drošinātājus, bet nevarētu tak būt, ka signalizācija notērē 0,18A?
aa, akumulators diezgan jauns, nemaz pus gadu nav lietots..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 00:58
by Juzix
Veca, pusmirusi signalizācija ne to vien spēj paveikt

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 01:03
by Viitols
vai varbuut tomeer gjeneraators ar kaadu izdegushu diodi ??
neesmu redzeejis tik sapistu signalizaacijuka shamaa teereetu vairaak par 0,03A..
pamēgjini atvienot gjenerātoru!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 01:06
by Martinss
Kas par čerņu - kā sagriež stūri pa kreisi, tā sāk kaukt siksna un iedegās akumulatora lampiņa.

Kaut kas ar stūres pastūzi kirdik?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 02:36
by Briedis
varetu but generatora siksna pa valjiigu, jo vinja arii stures pastiprinataju dzen. (ne viesiem auto)
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2009, 10:21
by matainis
Izdomāju, ka tādu lietu, kā tukšgaitas vārsta tīrīšanu varētu izdarīt pats. problēma rodas tanī momentā, kad viņš ir jāatrod
Kur lai viņu meklē un kā lai atpazīst? Audi 100 c3 2.3

bildēts ar.. ēē.. nu paši saprotat
