visaas malaas un itseviskji jau pie halles visi ziimeejaas kaa nu tik maaceeja

Moderator: omulis
nau dzirdeec, ka pat 20-30-40 cm uudens buutu kaadam auto kaiteejis. protams, ja tur nedraazhas iekshaa ar "cik lien"Loyal wrote:ja, driixt zinaat, kaads tad tavam subaaram ir kliirenss?
un kaa zini, cik taa peljkje dzilja? Ja ir taa kaa saka tas dzekinsh, tad laika jautaajums, lai pat dzipiem buutu probleemas.
To jau es nezinu cik taa pelke ir dzilja. Nevareetu teikt, ka auto ir zems.Loyal wrote:ja, driixt zinaat, kaads tad tavam subaaram ir kliirenss?gludeklis wrote: Šitāds ceļš man un Subāriņam ar būtu pa prātam.
un kaa zini, cik taa peljkje dzilja? Ja ir taa kaa saka tas dzekinsh, tad laika jautaajums, lai pat dzipiem buutu probleemas.
Efektīvi iztērēti daži miljoni projektam, kur varēja piemest bikuc un jau sākt būvēt daudzlīmeņu drazu.Pauliic wrote:šodien noķēru šoku - Jaunolainē arī būs luksafors
Ja nezini, tad ned1rs, ok?Darko wrote:Efektīvi iztērēti daži miljoni projektam, kur varēja piemest bikuc un jau sākt būvēt daudzlīmeņu drazu.Pauliic wrote:šodien noķēru šoku - Jaunolainē arī būs luksaforsTā pat kādu 6 gadu laikā tas būs jādara pēc lielā A vēlmēm...
Bet visvairāk izkretinējis Jelgavas ģeniālisms pie tilta, kā dēļ uzradušies korķi līdz ledushallei. Pat krustojums pie lielā statoil (kur neviens ne iet pāri, ne griežas pa kreisi) jau šķiet pieņemams.
Kaut kas itkā plānojās dienvidu tilta ietvaros - cik zināms tad pats tilts arī ies pāri slāvu aplim un beigsies uz lubānas ielas pirms nākamā krusta uz ulbrokas pusi.Renegāts wrote:kāds nezin vai ir plānots paplašināt/rekonstruēt kādu posmu krustpils ielā?
ja vēl pa dienu uz rumbulas pusi ir ok, tad uz Slāvu apļa pusi pilnīgs čau...
aga, sanāk tur braukt katru dienu, bet menti kā pa brīnumu vēl nav manīti.Juzix wrote:Atkal viena vieta vairāk, kur ķert uz ātrumu