Pagājis jau kāds laiks un arī kkas ir pamainījies.
Pasūtīju numurzīmi priekš fotosesijām.
Iegādājos VTi stupicas ar 262mm bremzēm. Šim stupicam var uzlikt no prelūdes 282mm bremzes un ar tādēļ tik viņas pirku, jo nah tās 262mm bremzes.
Tad vienu dienu izdomāju, ka jāliek būs tās pašas 262mm, jo priekš kam 1000kg un 103zs vajag 282mm bremzes?

Izārdīju suportus lai dotu smilšot un pamanīju, ka suporta virzulis ir tāda paša diametra, kāds ir 240mm (54mm). To ierakstot to LHK, atklājas, ka ir 240mm suporti uz 262mm skavam.

Kad 240mm bremžu kluči ir, to paša sakuma pamanīju.
Tad nu atliek meklēt 262mm suportu, bet neredzēju tam jēgu. Tik pat labi, meklēju 282mm suportus. Apzvanīju visas 2.2, 2.3 esošas prelūdes, kas tirgojas detaļās ss.lv un ar sadabūju suportus ar skavām.
Suportiem protams virzulīši bija psc abiem. Nenormāli nopisos, kamēr dabūju āra. Roratslēga un kompresors bija mans draugs. Tad tika nopirkti abi virzulīši 57mm, gumijas, atgaisošanas ventīļi un SPEEDMAX bremžu diski. Vel tik gultņi stupicām jānopērk un kluči. Vel nezinu kādus klučus likt. EBC pagaidām ne, laika FERODO būs jāliek.
Tad samainīju slīdošo sajūga disku. Nomazgāju veco un atstāju rezerve, jo viss pēc klīner dušas ir ok. (blakus mētājas vecais disks)
Sanāca tik arī pie VTi atsaites. Kamēr vel neesmu pabūvējis glāzes, tikmēr viņa derēs.
Tad pienāca beidzot tā diena, kad viņš beidzot tika sametināts. Kopumā baigā opera gāja ar to metinātaju, bet sīkumos neieslīgšu.
Sākuma uzmetu ātri aci, samaksāju un braucam uz Ventspili (mašīna metinājās 20km no Ventspils), jo bija jāsteidzas atpakaļ uz darbu. Pēc darba iečekojot, bišk saskumu. Darbs ir ļoti nekvalitatīvs un sasteigts. Saprotamāk gateris. Visas šuves bija nopūstas ar vasku, ielāpi pavirši sametināti un spīd cauri kā siets.

Šodien pusi dienu nopisos, kamēr to faking vasku nomazgāju un attaukoju.
Bet nu lai iet. Visu sagruntēšu ar epoksīd grunti bieza kārta. Neredzamas vietas sasmērēšu ar DAUDZ šuvju mastiku, lai nav siets.

Un tad jau jāsāk špaktelēt. Jāskatās, kas sanāks.
Tad sākam griezt āra atlikušos divus stiklus. Ar sānējo viss bija čill, bet ar vējstiklu sanāca sūdi. Stikla stūri, trose iegriezas stiklam vidu, kur ir plēve un aizgāja plaisas.

Beigas pamanījām, ka tur bija stulba vieta, jo stikls piespiest pie virsbūves bleķa klāt un trosei citur nebija kur iet. Bet nu poh, tagad tik jāmeklē stikls un diez kādu kosmosu viņš maksas.
Saliku uz ātro priekšai detaļas virsu, lai redzētu, cik šķība/taisna ir stiklu šķiedras haube. Izrādās viņa ir perfekti taisna.
Ceru līdz aprīļa vidum visu saslīpēt, sagruntēt un aizvest nokrāsot traktora krāsa.

Bet nu gan jau nepaspēs, jo vel viss salons jāizkrāso. Tā kā viss ticamāk uz aprīļa beigām.
Un BONUS bildītes, ka viss izskatītājas, pirms saku karot ar ruslanu.
Stay awesome bros
