Page 13 of 39

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 23 Feb 2015, 22:21
by Volfsburgs
Man Honda bija pirmā mašīna, kurai bija stūres pastūzis, bet es to neizbaudīju. :reeka:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 23 Feb 2015, 22:59
by Puperdupers
Ar mazo stūrīti pasportojot kreisā roka/plecs labi piedzenās :D Dragreisā tev tā nebūs, bet pa pilsētu grozoties lēnām, ganjau būs pasmagāk, bet pie tā ātri pieradīs :naac:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 00:15
by Volfsburgs
Man stūre ir 350mm diametra. 20mm mazāka par stock.

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 12:00
by bucis
Man fiestiņai nemaz nenāk stūres pastiprinātājs un ikdienā arī nevajag,jo autiņš ir viegls. + iegūsi jaudu,ko noņem sturespast.un kondiškas sūknis un un svars jau pats pa sevīm. Ieguvums ap 10% jaudas. Ja veēl uzlikti inerces ğeņği, kas dragreisam būtu ideāls variants vēl paceltu jaudu.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 12:50
by Puperdupers
Kas ir inerces ģenerators? Jeb iet runa par brīvrumbu uz ģeneratora?

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 17:58
by ttd
bucis wrote:Man fiestiņai nemaz nenāk stūres pastiprinātājs un ikdienā arī nevajag,jo autiņš ir viegls. + iegūsi jaudu,ko noņem sturespast.un kondiškas sūknis un un svars jau pats pa sevīm. Ieguvums ap 10% jaudas. Ja veēl uzlikti inerces ğeņği, kas dragreisam būtu ideāls variants vēl paceltu jaudu.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.
Pag. Noņemot kondišku un st. pastūzi var iegūt 15zs? naaais. :chiptuning_atpuushaas: 8) :nonjem_kondishku_un_stures_past._uz_m5_+40zs: 8)

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 18:19
by lesis
Ir redzēts dyno izdrukas,kur,noņemot kondiškas kompresoru un katalizatoru bez citām izmaiņām, no 125 uz 136 paceļas jauda.

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 18:31
by howitzer
ttd wrote:
bucis wrote:Man fiestiņai nemaz nenāk stūres pastiprinātājs un ikdienā arī nevajag,jo autiņš ir viegls. + iegūsi jaudu,ko noņem sturespast.un kondiškas sūknis un un svars jau pats pa sevīm. Ieguvums ap 10% jaudas. Ja veēl uzlikti inerces ğeņği, kas dragreisam būtu ideāls variants vēl paceltu jaudu.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.
Pag. Noņemot kondišku un st. pastūzi var iegūt 15zs? naaais. :chiptuning_atpuushaas: 8) :nonjem_kondishku_un_stures_past._uz_m5_+40zs: 8)
Nofleksējot jumtu un izraujot visas durvis, var iegūt par 0.5 sek īsāku 0-100km/h laiku.

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 19:23
by Black President
Kam bij japerk tos remont panelus,durvis n shit?

Stiklskiedra is the way for dragrei( gridai ari der :yolo: ) 8)

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 Feb 2015, 19:57
by semigallss
Heiteri heitos, bet atceroties volfsburga fiatu ticu ka arī šeit beigu beigās sanāks kas piedūrīgs.

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 25 Feb 2015, 19:00
by moro
back-to-back tests uz stenda ar mx5 - 6 vai 8 zs (neatceros preciizi) uz riteņiem starpība ar/bez stūres past. sūkņa

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 29 Mar 2015, 00:31
by Volfsburgs
Pagājis jau kāds laiks un arī kkas ir pamainījies.

Pasūtīju numurzīmi priekš fotosesijām. :D

Image

Iegādājos VTi stupicas ar 262mm bremzēm. Šim stupicam var uzlikt no prelūdes 282mm bremzes un ar tādēļ tik viņas pirku, jo nah tās 262mm bremzes.

Image

Tad vienu dienu izdomāju, ka jāliek būs tās pašas 262mm, jo priekš kam 1000kg un 103zs vajag 282mm bremzes? :D Izārdīju suportus lai dotu smilšot un pamanīju, ka suporta virzulis ir tāda paša diametra, kāds ir 240mm (54mm). To ierakstot to LHK, atklājas, ka ir 240mm suporti uz 262mm skavam. :emo: Kad 240mm bremžu kluči ir, to paša sakuma pamanīju. :emo:

Image

Tad nu atliek meklēt 262mm suportu, bet neredzēju tam jēgu. Tik pat labi, meklēju 282mm suportus. Apzvanīju visas 2.2, 2.3 esošas prelūdes, kas tirgojas detaļās ss.lv un ar sadabūju suportus ar skavām.

Image

Suportiem protams virzulīši bija psc abiem. Nenormāli nopisos, kamēr dabūju āra. Roratslēga un kompresors bija mans draugs. Tad tika nopirkti abi virzulīši 57mm, gumijas, atgaisošanas ventīļi un SPEEDMAX bremžu diski. Vel tik gultņi stupicām jānopērk un kluči. Vel nezinu kādus klučus likt. EBC pagaidām ne, laika FERODO būs jāliek.

Image

Tad samainīju slīdošo sajūga disku. Nomazgāju veco un atstāju rezerve, jo viss pēc klīner dušas ir ok. (blakus mētājas vecais disks)

Image

Sanāca tik arī pie VTi atsaites. Kamēr vel neesmu pabūvējis glāzes, tikmēr viņa derēs.

Image

Image

Tad pienāca beidzot tā diena, kad viņš beidzot tika sametināts. Kopumā baigā opera gāja ar to metinātaju, bet sīkumos neieslīgšu. :D

Image

Sākuma uzmetu ātri aci, samaksāju un braucam uz Ventspili (mašīna metinājās 20km no Ventspils), jo bija jāsteidzas atpakaļ uz darbu. Pēc darba iečekojot, bišk saskumu. Darbs ir ļoti nekvalitatīvs un sasteigts. Saprotamāk gateris. Visas šuves bija nopūstas ar vasku, ielāpi pavirši sametināti un spīd cauri kā siets. :reeka: Šodien pusi dienu nopisos, kamēr to faking vasku nomazgāju un attaukoju.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Bet nu lai iet. Visu sagruntēšu ar epoksīd grunti bieza kārta. Neredzamas vietas sasmērēšu ar DAUDZ šuvju mastiku, lai nav siets. :reeka: Un tad jau jāsāk špaktelēt. Jāskatās, kas sanāks. :)

Tad sākam griezt āra atlikušos divus stiklus. Ar sānējo viss bija čill, bet ar vējstiklu sanāca sūdi. Stikla stūri, trose iegriezas stiklam vidu, kur ir plēve un aizgāja plaisas. :D Beigas pamanījām, ka tur bija stulba vieta, jo stikls piespiest pie virsbūves bleķa klāt un trosei citur nebija kur iet. Bet nu poh, tagad tik jāmeklē stikls un diez kādu kosmosu viņš maksas. :shura:

Image
Image
Image

Saliku uz ātro priekšai detaļas virsu, lai redzētu, cik šķība/taisna ir stiklu šķiedras haube. Izrādās viņa ir perfekti taisna. :naac:

Image
Image


Ceru līdz aprīļa vidum visu saslīpēt, sagruntēt un aizvest nokrāsot traktora krāsa. :D Bet nu gan jau nepaspēs, jo vel viss salons jāizkrāso. Tā kā viss ticamāk uz aprīļa beigām.



Un BONUS bildītes, ka viss izskatītājas, pirms saku karot ar ruslanu. :coconet:
Spoiler
Show
Image
Image
Image

Stay awesome bros :grudaks:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 29 Mar 2015, 00:49
by Abit e30
:cool:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 29 Mar 2015, 03:04
by udensvirs22
Nu metinājumi atšķiras ar manējo nezinu vai labi vai nē.Man stiks manam EK izmaksā 100 eiro ar darbu domāju ka tev kosmoss nebūs :naac:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 29 Mar 2015, 11:43
by kristaps.sh
Lēti stikli ir SIA Inttrans, Rīgā.

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 29 Mar 2015, 13:31
by Melnais
Tas metinajums... Es nez. :roll:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 29 Mar 2015, 17:42
by howitzer
:grudaks: :]
Sporta metinājums,lai šuves vieglākas. :] Darbojies!

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 24 May 2015, 23:50
by Volfsburgs
Šis tas ir izdarīt, tāpēc atjaunošu topiku.

Ar špaktelēšanu man iet ļoti lēni. Sākuma īsti nemācēju un nesanāca, bet pēc youtube video noskatīšanos, kļuvu profiņš. :D Viss plikais metāls tika nopūsts ar epoksīd grunti.

Image

Pēc grunts uzklāšanas, uzvilku pirmo kārtu šķiedras špakteli un sasmērēju visas šuves ar šuvju mastiku.

Image
Image
Image

Tad beidzot viss labam sānam, tika nošpaktelēts un vietām, kur izslīpēju līdz metālam, uzklāju aktīvo grunti.

Image

Pienāca kārta kreisas puses špaktelēšanai, bet tur parādījusies plaisa. Sākumā viņa bija 2-3mm gara, bet tagad savi 25mm bija. Metinātājs aizrāvies bija ar slīpēšanu. :D

Image

Tad parādījās problēma dabūt metināmo, lai salabotu to defektu. Bet nu baigi viss ievilkās, jo slinks biju meklēt, kam ir metināmais divu fāzu. :] Tā kā špaktelēt nevarēju, darīju visu cito, ko varu darīt. Izdomāju nogruntēt detaļas, kuras ir labā stāvoklī un neprasās pēc labošanas. Sanāca tik bamperi un lūku nogruntēt. :reeka:

Image

Beigās izrādījās, ka kaimiņam ir man vajadzīgais metināmais. Un vakar sapļūtiju to plaisu un šodien sānu nopūtu ar epoksīd grunti. Pietrūka grunts, tādēļ dažas vietas nesanāca nokrāsot. Rīt jāturpina špaktelē. :(

Image

Tad nu beidzot biju sapircis visas vajadzīgas detaļas, lai uzliktu 282mm bremzes no 2.2/2.3 prelūdes. VTi statnes, prelūdes bremzes tika noskoršotas, nogruntētas ar epoksīd grunti un nokrāsotas ar melno akrilu.

Image
Image
Image
Image

Statnes sapresēti jauni gultņi, no 282mm skavām, tika nofrēzēti 3mm (tā ir obligāta lieta, kad liek prelūdes bremzes uz sivika VTi statnēm), suportos salikti jauni virzulīši, jaunas gumijas un bremžu diskiem izurbti caurumi 4x100.

Image
Image

Uzliku jaunus augšējos lodbalstus, apakšējos uzliku no vecajām statnēm, jo nesen mainīju viņām un viss bija gatavs swapot virsū bremzes.

Image
Image

Paralēli visam tam, uzliku arī stūres reiku bez pastiprinātāja. Reikai uzliku jaunus stūres pirkstus un putekļu sargus. Stūres stieņus uzliku no vecās reikas. :oops:

Tad iegādājos KONI SPORT amortizatorus un Eibach -30mm atsperes.

Image

Sadabūju arī citu pussrāmi, spoguli un karteri. Pussrāmim vecajam, man bija safista vītne un nevarēja pieskrūvēt kārtīgi reiku.

Image

Bija doma, amīšu nosmilšot un nokrāsot svaigus, bet Ventspili īsti nav kas smilšo, tāpēc to atliku uz citu laiku un visu liku virsu uz Konservu. Pussrāmi ar nomazgāju no eļļām, noslīpēju rūsu un nokrāsoju ar baloniņu matēti melnu (mājas bija beidzies glancēti melnais baloniņš) :?

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tagad man viņš ir konkrēts džips. Jāskatās, kas notiks, kas tiks salikt kopā. :shock: Bet sagriežot uz cietāko amīšus, tā mašīna ir cieta, kā akmens. :emo:

Image
Image

Aaa vel iepirku durvju apšifkas priekš elektriskajiem logiem. Tik vel vidus jāpārvelk ar zamšādu. Sāk šķist, ka tik uz vasaras beigām pabeigšu viņu, lai var iemēģināt viņu kāda asfalta sprintā. Tas arī viss.

Image

Stay awesome bros :grudaks:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 25 May 2015, 00:05
by ganga
laabs, riktīgi labs :cool: :cool:

Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

Posted: 25 May 2015, 00:21
by kriss.r
Bremzes labi naži , nesen uz ek uzliku 282/262 swapu :yo:
Lai špaktele ātri žūst un labi slīpējās 8)