Lai brauktu zem 14 tev daudz jādara jaudas ziņā vismaz 50-70nm jaātrod
Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Mazdai ir 2.0 16v 150zs stock ,visus gadus brauca ļoti slikti,bet viņa reakcija ir ļoti satrenneta ,pagaišo gad daudz ko darījis dzinējam,bet rezultāti uzlabojās tik par 0.0.. kad uzlika programmējamo tad
Lai brauktu zem 14 tev daudz jādara jaudas ziņā vismaz 50-70nm jaātrod
Lai brauktu zem 14 tev daudz jādara jaudas ziņā vismaz 50-70nm jaātrod
Gsi Turbo
Bmw e36 e46 e60
Bmw e36 e46 e60
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Redzēsim rīgā 201m domāju palīdīšu zem 9.00sek un tas būs super. jau mantiņas iepirktas tik jauzstellē un jasaregulē!!! domāju, ka uz sabi streatstock būs gatavs!!Gsi2 wrote:Mazdai ir 2.0 16v 150zs stock ,visus gadus brauca ļoti slikti,bet viņa reakcija ir ļoti satrenneta ,pagaišo gad daudz ko darījis dzinējam,bet rezultāti uzlabojās tik par 0.0.. kad uzlika programmējamo tad![]()
![]()
Lai brauktu zem 14 tev daudz jādara jaudas ziņā vismaz 50-70nm jaātrod
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
http://www.testdrive.lv/drag-racing-ventspils-4-posms/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Attachments
-
- 3-600x278.jpg (96.57 KiB) Viewed 11594 times
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
amm.. dēļ tumšajām lampām un krāsojuma no sāna mazliet forma pakaļai liekas nošķilta. bet par reultātiem viss ok 
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
A kas tur fonā ar mersi noticis? 
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Kompresija pakāpe uz 11.2-11.3 un plakne nav pārāk plāna. tika ņemts no galvas 1mm nost un rezervē vēl 2.4mm. domāju uz nākamo sezonu vēl 1mm noraut, ja netikšu pie lielākām sadalenēm!!
p.s. mersis apklāts izskatās, ka puse nošķilta!!!
Starpcitu kur var uztaisīt flanci pa saprātīgām cenām šādu: Man ir arī dwg formātā šis te!
p.s. mersis apklāts izskatās, ka puse nošķilta!!!
Starpcitu kur var uztaisīt flanci pa saprātīgām cenām šādu: Man ir arī dwg formātā šis te!
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu ko! Sezona garām kopumā esmu apmierināts ar gūtajiem rezultātiem. Pagaidām salikts salons un sapucēts fiestiņš un vakar izietas TA. Šādi tādi plāni uz ziemas vakariem, jo pa sāli neeksplotēšu. domāju, ka būs interesanti pasekot līdzi!
Iespējamie darbi: Virsbūves nokrāsošana; Jaudas pacelšana.
Nu un tuvākā laikā jaaizskrien līdz elektriķim nomērīt jaudu lai pirms darbiem ir atskaite!!!!
Pašreizējie rezultāti: 1/4mile - 14.52sek un 1/8mile - 9,32sek
Paldies atbalstītājiem "Rubbers" un "Xado" ka arī pārējiem, kas juta līdzi un atbalstija morāli!
Paldies
Iespējamie darbi: Virsbūves nokrāsošana; Jaudas pacelšana.
Nu un tuvākā laikā jaaizskrien līdz elektriķim nomērīt jaudu lai pirms darbiem ir atskaite!!!!
Pašreizējie rezultāti: 1/4mile - 14.52sek un 1/8mile - 9,32sek
Paldies atbalstītājiem "Rubbers" un "Xado" ka arī pārējiem, kas juta līdzi un atbalstija morāli!
Paldies
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ar trases laiku 9.9sek un bez launch control. bet pēdējā biķenieku posmā 9.33sek ar launch control 119km/h un svaru 790kg ar mani kopā!!auvii wrote:118 km/h peec sabi.lv uz atro pamekleejot
Nu ja piekdien nelīs tad jau vēl paskries SABI.
Nezinu vai man viss izdosies, bet uz nākamo gadu lieku 8.2-8.5 sek 201m
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ar ko pats skrieni? Daudz ir smaidījuši, ko tad ar tādu te var izdarīt, bet beigu beigās vairs uz startu nebrauc un smaids ir pazudis!auvii wrote:Paskriets kopaa bikeros. Feini jau kustas taa minii kaste
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
patreiz akstos ar gjimenes vaagji a8 4.2 automaatu, ar ex coupe 2.8q bij dikti interesantaak
startaakad staajaamies jau draudzenei tew blakus uzmetu
nesaprotu kaapeec cilveeki tik maz apmekleesho pasaakumu
startaakad staajaamies jau draudzenei tew blakus uzmetu
nesaprotu kaapeec cilveeki tik maz apmekleesho pasaakumu
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
tāpēc ka priekš skatitājiem dragrace nav skatāms,es pat teiktu garlaicīgsauvii wrote:patreiz akstos ar gjimenes vaagji a8 4.2 automaatu, ar ex coupe 2.8q bij dikti interesantaak
startaakad staajaamies jau draudzenei tew blakus uzmetu![]()
![]()
nesaprotu kaapeec cilveeki tik maz apmekleesho pasaakumu
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Kā jau soliju, ka uzrakstīšu nelielu sezonas atskaiti, ka gājis.
Martā tiku pie gintaK un šo to saregulējām paldies vinjam! No 16.1sek 1/4mile uz 15.2sek. Igaunija - čakars ar vecu lodējumu un kvalifikācija ar standarta bloku. Tad salodēts MS uz vietas un 3.vieta proA ar 15.22sek.
Tad sekoja Lietuva - un atkal čakars ar lodējumu, bet atrisināts un finālā pret mazdu pakāsts ,jo nogulēju startu un pēc tam pārgriezts no uztraukuma. Līdz ar to zaudēta 3.vieta.
Tad sekoja izplūde no opel 2.0 dohc pārbūve (zirneklis) un taisnā truba pieregulēts un Venspils 14.8sek.
Tad sekoja ieplūdnieks no Hondas Hrv 2.0 automāta ar oriğinālo droseli un noslīpēta galva pa 1mm ka arī riepiņas toyo r888 no "rubbers"- saregulēts atkal pie gintaK. Ieguvums vēl simtdaļas.pēc kvalifikācijas pavadīts venspilnieku garāžā visu nakti,jo biju palicis velkams un atrisināta problēma ar degvielas sūkņa vadu - paldies venspils čaļiem par izpalīdzīgu roku un jumtu virs galvas.
Venspils 14.52sek
Ka arī inžinieru dienas Jelgavā "rullitis" 2.vieta lidz 2.0 klasē.
Nu un visbeidzot Biķernieki 1/8mile 9,33sek.
Esmu apmierināts ar rezultātu no 11,8 uz 9,4sek 1/8mile un no 16,1 uz 14,52 1/4mile.
Domāju pa ziemu nāks šis tas klāt: citas sprauslas, droseles un varbūt pat vāles.
Pateicos atbalstītājiem:sieviņai, "rubbers","xado" un visiem kas juta līdzi.
Paldies
Martā tiku pie gintaK un šo to saregulējām paldies vinjam! No 16.1sek 1/4mile uz 15.2sek. Igaunija - čakars ar vecu lodējumu un kvalifikācija ar standarta bloku. Tad salodēts MS uz vietas un 3.vieta proA ar 15.22sek.
Tad sekoja Lietuva - un atkal čakars ar lodējumu, bet atrisināts un finālā pret mazdu pakāsts ,jo nogulēju startu un pēc tam pārgriezts no uztraukuma. Līdz ar to zaudēta 3.vieta.
Tad sekoja izplūde no opel 2.0 dohc pārbūve (zirneklis) un taisnā truba pieregulēts un Venspils 14.8sek.
Tad sekoja ieplūdnieks no Hondas Hrv 2.0 automāta ar oriğinālo droseli un noslīpēta galva pa 1mm ka arī riepiņas toyo r888 no "rubbers"- saregulēts atkal pie gintaK. Ieguvums vēl simtdaļas.pēc kvalifikācijas pavadīts venspilnieku garāžā visu nakti,jo biju palicis velkams un atrisināta problēma ar degvielas sūkņa vadu - paldies venspils čaļiem par izpalīdzīgu roku un jumtu virs galvas.
Venspils 14.52sek
Ka arī inžinieru dienas Jelgavā "rullitis" 2.vieta lidz 2.0 klasē.
Nu un visbeidzot Biķernieki 1/8mile 9,33sek.
Esmu apmierināts ar rezultātu no 11,8 uz 9,4sek 1/8mile un no 16,1 uz 14,52 1/4mile.
Domāju pa ziemu nāks šis tas klāt: citas sprauslas, droseles un varbūt pat vāles.
Pateicos atbalstītājiem:sieviņai, "rubbers","xado" un visiem kas juta līdzi.
Paldies