Gluži 18K nebūs, bet nu par to nedaudz vēlāk
Jau kādu laiku atpakaļ nospriedu ka atgriezīšu uz ceļa sarkano, jau ļoooti laicīgi biju sācis visu plānot par modifikācijām utt., lai pa atvaļinājumu varētu visu/gandrīz visu izdarīt. 06.06 no Rīgas pārcēlos pie senčiem un sāku melno jettu aplasīt un pārnest visu derīgo uz sarkano - atsperes, pr. plaukti, aizm. bremzes, kārba, u.c., nav vērts visu uzskaitīt
No fāterlandes atnāca wavetrac torsena bloķis
wavetrac vel ir pāris komponentes klāt, lai braucot pa kerbiem un atslogojoties vienam ratam nebūtu open diffs kā ar parastu torsenu, respektīvi sanāk kkas pa vidu starp torsenu un šaibinieku un nav jāveic šaibu pieburšanas rituāli ar kārbas atvēršanu.
Ņemot ārā pusasi konstatēju ka tek kārbas eļļa flancī, lai gan saļņiku biju mainījis
Samazgāju kārbu(bildē vel procesā, lai redz cik netīra bija

) un iedevu vīram, kas golf kausa laikā lielākajai daļai sportistu taisīja kārbas
Dabūju samainīt 3 no 4 granātām
NOS boge turbo amīši(laikam sanāk tie paši sachs advantage), tieši tie ar kuriem rūpnīcā no konveijera noripoja 16v golfi, zinu ka ir labāki pieejami, bet par 15eiro gabalā labs price/performance
Sarkanajai pr. bukses bija diezgan kriminālas
Pirms ķeksēju ārā motoru, gribēju pačekot kur labāk likt eļļas radiatoru, tipiska uzstādīšanas vieta ir šī, bet kad piemērīju buferi, tad sapratu ka ļoti hujovi būs ar plūsmu, trubām un dabūt to visu garām a/c kompresoram
Te varētu iespiest, bet cik lasīju vertikāli nav labi likt un apakšā tāpat hujova plūsma
Beigās nospriedu ka pārvietošu tauri, mēģināsu ielikt šeit un trubas aizlaist gar lukturi
Pastūža bačokā normāla zampa
Viens ģēnijs(es

) bija izdomājis ka šī ir laba vieta zondei un motors nenāca ārā, par laimi ar nedaudz paskubināšanu izdevās zondi izskrūvēt, noteikti jāmontē savādāk
06.13. pagaidām viss pēc grafika iet tīri ok, līdz atvaļinājuma beigām 11 dienas, saies
Sāku gar motoru darboties, plāns nomainīt pilnībā visas iespējamās un neiespējamās blīves, lai trasē nebūtu nekādu aizķeršanos
Eļļas filtra korpusam atplūdes pretvārsts prosta izkrita noņemot korpusu

, nekādu speceni neatradu, tikai to ka visādiem ea827 dzinējiem ir bijis tāds prikols, uzliku locktite un savdzīgi uz kādiem 5-10nm pievilku par cik alumīnija korpuss
Droši vien te varētu būt iemesls kāpēc zuda antifrīzs
Bija noķīlējies siksnas spriegotājs, vismaz tā es domāju līdz viņu noskrūvēju un sapratu ka stienis nekustas
Satīrīju stieni un caurumu kurā viņš iet iekšā, saeļoju un viss ir zbis
Es mersim par litens spļaudījos, bet še ku reku, wtf i love litens now

, tur iekšā ir prosta atspere, satīrīju un uzliku atpakaļ
Norāvu vārstu vāku un joprojām viss tikpat skaists un tīrs kā sešus([censored] jopt

) gadus atpakaļ kad ar GG čolējām caur korķi vārstu vākā
Biju plānojis nomainīt ķēdi un vārstu saļņikus profilaksei, bet noceļot šālītes un sadalenes es biju maigi izsakoties diezgan šokā
Naga testu gandrīz neviens kakliņš neiztur
Nedaudz padarbojoties ar ūdenspapīru vairs neizskatījās tik traģiski
Mani parāva nedaudz panika, bet pakonsultējoties ar useri turn100 sapratu ka varētu būt ok, bet nu jānoceļ galva un jāsamēra atsarpes. Ņemot ārā kompensatorus viens sadalījās
Galva nost, cilindri izskatās labi un virzuļi nav baigi apķepuši
Galvas blīve uzlikta nosacīti nepareizā no 8v par 0.1mm biezāka, ABF nāca ar metāla blīvi.
Izdomāju prikolam sasvērt kompensatorus
Atklāju arī ka iebāzti 2gab. nepareizi kompensatori

. Nezinu kāpēc VAG tā izdomāja, bet seatiem nāca ~49g kompensatori, golfam 80g. Iespējams ka tas kurš mainīja blīvi iebāza 2x nepareizos kompensatorus, kā reiz abi bija pie vissūdīgākā kakliņa
Satīrīju un samarķēju vārstus, jāizņem vārsti un atsperes, lai varu samērīt distanci starp šalēm un kakliņiem.
Neliela plaisa vienā cilindra degkamerā
Par laimi sagāja, limits ir 0.1mm, šur tur ir uz augsto pusi(0.063), bet saiet
Notīrīju plastigauge un gribēju pačekot kā griežas - vai neķeras, neluftē un velkot pēc specenes ar 15nm jūtu ka iet sviestā
Man jau likās pirmo reizi laižot vaļā uzgriežnus ir par traku pievilkts, šis apstiprināja manas aizdomas
Salēju antifrīzu, lai pačekotu vai gar sēžām nelaiž garām
No rīta

, gar svecēm viss bija sauss, bet visas ieplūdes un izplūdes lupatas slapjas
Sāku kustināt vārstus
» Skatīties Youtube
Nu [censored] sūds tāds

, sāku apsvērt vai nav jāmeklē cita galva. No džekiem kas ar ir sportojuši ar vw 16v motoriem uzzināju ka nav tik traki un šitā esot zbisā galva, tik cik jāsačinī vārstus un jāsapulē kakliņus, uzzināju arī ka ņihuj nedabūt citu galvu un labākais variants ir nopirkt nezināmā stāvoklī visu 9a dzinēju un cerēt ka nav sliktāk. Aizvedu galvu nomainīt vadīklas, salikt vārstus, iegriezt 5 leņķu sēžas un nosēdināt galvu par 0.2 vai 0.25mm atkarībā cik gaļa atļauj.
Kamēr gaidu galvu turpināju tālāk, noņemot kloķenes zobsiksnas zobratu konstatēju ka tam ir pezdā

, jāliek jauns
Ar ultraskaņas tīrītāju sāku tīrīt visādas dzinēja skrūves
Mainu saļņikus
Dabūju atpakaļ kārbu, salieta pareizā GL4 eļļa
Biju domājis ka varētu uzlikt no 8v downpipe, bet kad noliku abus blakus sapratu ka 8v ir īsāks ar nedaudz šaurākām trubām, būs vien jāpaliek pie vecā sagaterizētā
Šis noteikti pūta garām, vajadzēs kaut ko izdarīt ar virsmu un ielikt trūkstošās skrūves
8v bija foršs lēzens salaidums galā
16V gan izskatās pēc kādas pašdarbības, vajadzēs ielaist dremeli un bik nolīdzināt šito huiņu
Biju jau iepriekš daudz un dikti lasījis clubgti ko iesākt ar sadalenēm, pārbaudīta recepte uz stock vadību ir schrick 268* ieplūdes sadalene. Pēc sadalenes saņemšanas uzzināju ka neiztikt bez regulējamiem zobratiem, tie jau pasūtīti un atnākuši, pa brīvdienām ar čomu uzpresējām ieplūdes sadalenei zobratu(fotkas nav). Saskatījos David Vizard vidakus un sazīmēju stock un plānoto sadalenes grādus. Vadoties pēc DV teiktā un pret stock, ar schrick uzstādījumu izskatās ka būs pārāk liels LCA, bet optimālam LCA varētu būt pārāk liels overlaps starp sadalenēm, ja nebūtu map sensors, tad tas mani nepistu, bet map sensors manam digifantam ir viens no galvenajiem. Karoče dabūšu galvu un tad varēs sākt testēties un kruķīt
Šobrīd tas pagaidām viss, nezinu kā citi, bet es saskaitīju vismaz 3 veidus kā motors varēja noklāties, labi ka beidzu braukt, cerams ka līdz vasaras beigām tačka rūks un brauks, lai vismaz uz sezonas beigām kādu reizi var iebraukt trasē, pagaidām vissslikti.lv
