Page 12 of 14

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 10:27
by UldisUldis
opz wrote: 01 Mar 2021, 02:47 Par e60 pfl m54: tika nopirkts apmeeram gadu atpakalj draudzenei ar ko paarvietoties peec tam kad vinjas insiginju nozaga. Taisniiba, ka pachota tur uz ielas daudz nav, bet ar apm 190k km nobraukumu liidz shim iznjemot standarta apkopes ir bijushas tikai dazhas probleemas:
1. Tukshgaitaa nevienmeeriigi straadaaja kameer auksts, nomainiitas spoles, nepaliidzeeja, izraadiijaas klasiskaa vaina ar vakuuma trubaam.
2. Vaarstu vaakaa plaisa pa kuru shad tad izlien pile un par cik vienmeer tiek uz kolektoraa salonaa vienmeer smirdeeja peec degoshas elljas.
3. Klasiskaa lieta kad ir random airbag kljuuda, un veel dazhi elektronikas gljuki.

Kopumaa par ciparu ko samaksaaju nav viss tik slikti, elektronikas gremlini ir lielaakaa kaite shiem, bet ne reizi nav bijis jaapaliek celja malaa. Ielikt komforta benjkjus, un nav viss tik beediigi ikdienai. P.S. - Ar automaatu pateerinjsh gan nav pavisam draudziigs kabatai..
Nice, vismaz reāla pieredze, paldies!
Var konkrētāk par elektrogļukiem?

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 10:29
by GG.
Ding!

Kaut kā tā

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 10:44
by UldisUldis
GG. wrote: 01 Mar 2021, 10:29 Ding!

Kaut kā tā
touché :shura:

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 10:50
by GirtzB
UldisUldis wrote: 28 Feb 2021, 20:45 [censored], kas te dažiem par kompleksiem. Nu nav runa par pačotu :D Tur taču vajag 3.0d, mpaku, ta koilas un uz dzirnaviņām + visur sabāzt LED. Es varētu arī mierīgi braukt ar vw polo, daewoo lanos vai jebko citu gan uz operu, gan lauku diseni. Vienkārši tas ir puslīdz pieklājīgs, plašs auto ar benzīnu un automātu, kas varbūt nav tik tizls un garlaicīgs kā volvo vai vw. Un nav tā, ka līdz kādiem 6k bûtu baigā izvēle ar 6cyl benzīnniekiem.
imho pēc e46 jau e91 būs pieklājīgs un plašs auto(kā nekā e39 izmērā izaudzis).
pre fl. 330i N52B30 un nebūs pie dM-101 jābrauc ar N53 problēmām

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 10:57
by howitzer
GirtzB wrote: 01 Mar 2021, 10:50
imho pēc e46 jau e91 būs pieklājīgs un plašs auto(kā nekā e39 izmērā izaudzis).
pre fl. 330i N52B30 un nebūs pie dM-101 jābrauc ar N53 problēmām
E90 salonā nevar salīdzināt ar E39. Tāpat tā mazā misene ir šaura un tizla.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 12:33
by *Sicram
GirtzB wrote: 01 Mar 2021, 10:50
UldisUldis wrote: 28 Feb 2021, 20:45 [censored], kas te dažiem par kompleksiem. Nu nav runa par pačotu :D Tur taču vajag 3.0d, mpaku, ta koilas un uz dzirnaviņām + visur sabāzt LED. Es varētu arī mierīgi braukt ar vw polo, daewoo lanos vai jebko citu gan uz operu, gan lauku diseni. Vienkārši tas ir puslīdz pieklājīgs, plašs auto ar benzīnu un automātu, kas varbūt nav tik tizls un garlaicīgs kā volvo vai vw. Un nav tā, ka līdz kādiem 6k bûtu baigā izvēle ar 6cyl benzīnniekiem.
imho pēc e46 jau e91 būs pieklājīgs un plašs auto(kā nekā e39 izmērā izaudzis).
pre fl. 330i N52B30 un nebūs pie dM-101 jābrauc ar N53 problēmām
E91 noteikti nav E39 pikapiņa izmēros. Ir pieredze ar abiem. Dažreiz pat liekas, ka e46 ir tikai par kripatiņu mazāks, kā 90nieks.
Savukārt F31 ( diu čouamiņ pieredze, kad esmu tiem auto aizmugurē sēdējis) gan ir E39 pikapiņa izmēros.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 14:03
by nakurilijs
howitzer wrote: 01 Mar 2021, 10:02
UldisUldis wrote: 28 Feb 2021, 23:11 Jo V8 vajag lielu gāzes balonu un jāceļ nost divas galvas, nevis viena.
Es domāju, ka paļubom ir varianti, kā noteikt, kurai no galvām ir pabeigusies blīve. :aiwa:
Ble, tieši tā, V8 jauda un skaņa ar i4 remontu izmaksām (kapitalka pus dzinējam).

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 20:04
by opz
UldisUldis wrote: 01 Mar 2021, 10:27 Nice, vismaz reāla pieredze, paldies!
Var konkrētāk par elektrogļukiem?
Ik pa laikam atsaka kaads logu pacelaajs, kas protams uzraadaas kaa:
GG. wrote: 01 Mar 2021, 10:29 Ding!
Pechkas sleedzhi meedz nomirt un saakt pashi reguleet cik silts vai karsts gaiss naak, bet nav daargi un gruuti nomainiit. Pa lielam ir taa, ka tie pfl saak vienkaarshi nogurt no vecuma, bet unlike vecaas lamatas, sheit visur kur vajag un nevajag ir pa kaadam sensoram un agri vai veelu viens no vinjiem
GG. wrote: 01 Mar 2021, 10:29 Ding!
Fl vairaak vai mazaak tie elektronikas briinumi tika savesti kaartiibaa. Es teiktu ka sheit ir jaaizveelaas starp leetaakaam uztureeshanas izmaksaam motoram un hadenei un varbuut pa kaadam nenoziimigam gljukam pa elektriibai, vai iet all in ar fl un cereet uz to ka nebuus metiens. :cool:

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 01 Mar 2021, 20:11
by opz
*Sicram wrote: 01 Mar 2021, 12:33
GirtzB wrote: 01 Mar 2021, 10:50
UldisUldis wrote: 28 Feb 2021, 20:45 [censored], kas te dažiem par kompleksiem. Nu nav runa par pačotu :D Tur taču vajag 3.0d, mpaku, ta koilas un uz dzirnaviņām + visur sabāzt LED. Es varētu arī mierīgi braukt ar vw polo, daewoo lanos vai jebko citu gan uz operu, gan lauku diseni. Vienkārši tas ir puslīdz pieklājīgs, plašs auto ar benzīnu un automātu, kas varbūt nav tik tizls un garlaicīgs kā volvo vai vw. Un nav tā, ka līdz kādiem 6k bûtu baigā izvēle ar 6cyl benzīnniekiem.
imho pēc e46 jau e91 būs pieklājīgs un plašs auto(kā nekā e39 izmērā izaudzis).
pre fl. 330i N52B30 un nebūs pie dM-101 jābrauc ar N53 problēmām
E91 noteikti nav E39 pikapiņa izmēros. Ir pieredze ar abiem. Dažreiz pat liekas, ka e46 ir tikai par kripatiņu mazāks, kā 90nieks.
Savukārt F31 ( diu čouamiņ pieredze, kad esmu tiem auto aizmugurē sēdējis) gan ir E39 pikapiņa izmēros.
+1 Vispaar e9x seerija ir maza salonos, un e91 noteikti nav e39 teritorijaa. Buudams 1,96m un pabraucis visos 3, piekritiishu, ka f3x seerijaa ir daudz vairaak padomaats par "normaala" izmeera cilveekiem. Bet nu ne e91, lol. :D

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 05 Mar 2021, 09:59
by ordii
My 50 cents offtopikam par e39 vs e91 - nomainiju sedanu e39 uz e91 ar domu ka siikais aug, vairak mantas vajadzes salikt lai gan ari e39 vareja ietuuciit tos ratus izjaucot - iiss rezumee - e91 ratus grutak iestuket jo sauraks, salona ari pasiem sauraak, nekads baigais win nebija, uzmetu slepju kasti uz ziemu kad biezak braucam uz kalnu maajaam ar daudz stash liidz tad tas ir ari vienigais, kas dod parsvaru tagad cik daudz mantas var panemt un cik daudz jaapiekrauj salons :D

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 06 Mar 2021, 19:32
by J.K.jr.bad.
Es nomainīju e91 pret Kangoo. Uzreiz atkrita problēma ielikt ratiņus. Pat vairs nevajadzēja jaukt laukā tos un palika vēl tik daudz vietas pāri, cik tukšā e91 grabažniekā. :naac:

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 06 Mar 2021, 22:17
by Kaspars
Tev to E91 nevajag. Pajautāju iepriekšējam īpašniekam par to. Labus vārdus neteica. Kompensatori grabot, ķēde tūlīt jāmaina, reduktora bukses beigtas un vēl šis tas.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 08 Mar 2021, 11:36
by -AF-
Kaspars wrote: 06 Mar 2021, 22:17 Tev to E91 nevajag. Pajautāju iepriekšējam īpašniekam par to. Labus vārdus neteica. Kompensatori grabot, ķēde tūlīt jāmaina, reduktora bukses beigtas un vēl šis tas.
e9* ir rokeru un kompensātoru mehānisms, ja gtas ir benzīns, tad visbiežāk sāk kladzēt Valvetronika kulaciņi, un tad viss pārējais, un 90% ja tas ir tā, tad tas motors nav kopts pienācīgi, attiecīgi būs jāmaina ne tikai Valvetronic mehānisms, bet daudz kas vēl - īsumā auto vērtības remonts.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 14 Mar 2021, 21:46
by edgars106
UldisUldis wrote: 01 Mar 2021, 10:27
opz wrote: 01 Mar 2021, 02:47 Par e60 pfl m54: tika nopirkts apmeeram gadu atpakalj draudzenei ar ko paarvietoties peec tam kad vinjas insiginju nozaga. Taisniiba, ka pachota tur uz ielas daudz nav, bet ar apm 190k km nobraukumu liidz shim iznjemot standarta apkopes ir bijushas tikai dazhas probleemas:
1. Tukshgaitaa nevienmeeriigi straadaaja kameer auksts, nomainiitas spoles, nepaliidzeeja, izraadiijaas klasiskaa vaina ar vakuuma trubaam.
2. Vaarstu vaakaa plaisa pa kuru shad tad izlien pile un par cik vienmeer tiek uz kolektoraa salonaa vienmeer smirdeeja peec degoshas elljas.
3. Klasiskaa lieta kad ir random airbag kljuuda, un veel dazhi elektronikas gljuki.

Kopumaa par ciparu ko samaksaaju nav viss tik slikti, elektronikas gremlini ir lielaakaa kaite shiem, bet ne reizi nav bijis jaapaliek celja malaa. Ielikt komforta benjkjus, un nav viss tik beediigi ikdienai. P.S. - Ar automaatu pateerinjsh gan nav pavisam draudziigs kabatai..
Nice, vismaz reāla pieredze, paldies!
Var konkrētāk par elektrogļukiem?
Varu padalīties ar savu pieredzi, auto e61 pf 2004 gada ar m54b25 pirkšanas brīdī bija gadu kā Latvijā, iepriekš itkā speciāli meklēts Vācijā. Ar nopietnām elektro problēmām neesmu saskāries, protams, pieslēdzot diagnostikas tūli kaut kādi gremlini tiek atrasti, bet nekas tāds, kas ikdienā kaut kādā veidā ietekmētu auto lietošanu. Šiem un arī 60 virsbūvei must have esot pārvietot visus blokus, kas dzīvo rezerves rata vietā uz sānu nodalījumu, ko kāds jau bija izdarījis un blokiem bija tipiskais "šrota" marķiera uzraksts. Nemainot bloku lokāciju un tos samērcējot, lielākoties arī ir elektroproblēmas.
Šajās virsbūvēs esošie m54 jau ir ar ms45 DME, kas esot "kaprīzāks" kā iepriekšējās dme versijas, tā vimaz runā mazpilsētas speci. Pirmais kam laikam visi šo motoru īpašnieki iziet cauri ir kartera ventilacija, disa, ieplūdes blīves,eļļas filtra korpusa blīve, vanos remonts, un visu iespējamo eļļa sūču novēršana, ko varētu principā uzskatīt par apkopi. Tipiski lielākai daļai būs kļūdas par termostatu, zondēm pēc katalizatoriem, un uzskaitīta nevienmērīga darbība. Manā gadījumā kartera ventilācija, un vanoss remonts atrisināja visas šīs kļūdas, pietam, krietni uzlaboja dzinēja performanci. Šim DME pēc katras manipuācijas ap dzinēju ir jāveic pāradaptācija, kas neesot vecākiem dME.
Visādi citādi, tas ir vecs auto, kurš tam laikam bija advancēts un arī šobrīd nodrošina visas ikdienišķās ērtības, kādas nepieciešamas auto. Nepatīk, ka kaimiņi, vismaz tie kurus nepazīsti personiski uz tevi skatās kā uz bubuli, un ja kādreiz neesi parādijis pagriezienu vai veic kādu straujāku manevru, saņem nosodošu skatienu, bet tā varētu būt mazpilsētas specifika. Patēriņš liekas adekvāts, tiesa man ir 6 pārnesumu manuālā pārnesumkārba, vidēji ap 10l uz 100km.
Salīdzinot e61 pret e91 vadāmība e91 ir krietni tiešāka, bet arī tur es neteiktu, ka ir drivers car sajūta. Vismaz man 5 sērija pilsētā liekas par smagnēju, reāli tas auto sevi pierāda tālos pārbraucienos ar komfortablu un klusu gaitu.
Citējot dzirdētus tekstus "ja tu nevari e61/e60 atrast, kur iegrūst štuku, tad vienkārši sūdīgi meklē" un tā tiešām ir taisnība, vienmēr var atrast kur ieguldīties. Ja pats neskrūvē auto, vai nav čoms, kas par niecīgu atlīdzību to izdara, tas auto tevi izģērbs :emo:

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 14 Mar 2021, 22:52
by ray112
edgars106 wrote: 14 Mar 2021, 21:46
UldisUldis wrote: 01 Mar 2021, 10:27
opz wrote: 01 Mar 2021, 02:47 Par e60 pfl m54: tika nopirkts apmeeram gadu atpakalj draudzenei ar ko paarvietoties peec tam kad vinjas insiginju nozaga. Taisniiba, ka pachota tur uz ielas daudz nav, bet ar apm 190k km nobraukumu liidz shim iznjemot standarta apkopes ir bijushas tikai dazhas probleemas:
1. Tukshgaitaa nevienmeeriigi straadaaja kameer auksts, nomainiitas spoles, nepaliidzeeja, izraadiijaas klasiskaa vaina ar vakuuma trubaam.
2. Vaarstu vaakaa plaisa pa kuru shad tad izlien pile un par cik vienmeer tiek uz kolektoraa salonaa vienmeer smirdeeja peec degoshas elljas.
3. Klasiskaa lieta kad ir random airbag kljuuda, un veel dazhi elektronikas gljuki.

Kopumaa par ciparu ko samaksaaju nav viss tik slikti, elektronikas gremlini ir lielaakaa kaite shiem, bet ne reizi nav bijis jaapaliek celja malaa. Ielikt komforta benjkjus, un nav viss tik beediigi ikdienai. P.S. - Ar automaatu pateerinjsh gan nav pavisam draudziigs kabatai..
Nice, vismaz reāla pieredze, paldies!
Var konkrētāk par elektrogļukiem?
Varu padalīties ar savu pieredzi, auto e61 pf 2004 gada ar m54b25 pirkšanas brīdī bija gadu kā Latvijā, iepriekš itkā speciāli meklēts Vācijā. Ar nopietnām elektro problēmām neesmu saskāries, protams, pieslēdzot diagnostikas tūli kaut kādi gremlini tiek atrasti, bet nekas tāds, kas ikdienā kaut kādā veidā ietekmētu auto lietošanu. Šiem un arī 60 virsbūvei must have esot pārvietot visus blokus, kas dzīvo rezerves rata vietā uz sānu nodalījumu, ko kāds jau bija izdarījis un blokiem bija tipiskais "šrota" marķiera uzraksts. Nemainot bloku lokāciju un tos samērcējot, lielākoties arī ir elektroproblēmas.
Šajās virsbūvēs esošie m54 jau ir ar ms45 DME, kas esot "kaprīzāks" kā iepriekšējās dme versijas, tā vimaz runā mazpilsētas speci. Pirmais kam laikam visi šo motoru īpašnieki iziet cauri ir kartera ventilacija, disa, ieplūdes blīves,eļļas filtra korpusa blīve, vanos remonts, un visu iespējamo eļļa sūču novēršana, ko varētu principā uzskatīt par apkopi. Tipiski lielākai daļai būs kļūdas par termostatu, zondēm pēc katalizatoriem, un uzskaitīta nevienmērīga darbība. Manā gadījumā kartera ventilācija, un vanoss remonts atrisināja visas šīs kļūdas, pietam, krietni uzlaboja dzinēja performanci. Šim DME pēc katras manipuācijas ap dzinēju ir jāveic pāradaptācija, kas neesot vecākiem dME.
Visādi citādi, tas ir vecs auto, kurš tam laikam bija advancēts un arī šobrīd nodrošina visas ikdienišķās ērtības, kādas nepieciešamas auto. Nepatīk, ka kaimiņi, vismaz tie kurus nepazīsti personiski uz tevi skatās kā uz bubuli, un ja kādreiz neesi parādijis pagriezienu vai veic kādu straujāku manevru, saņem nosodošu skatienu, bet tā varētu būt mazpilsētas specifika. Patēriņš liekas adekvāts, tiesa man ir 6 pārnesumu manuālā pārnesumkārba, vidēji ap 10l uz 100km.
Salīdzinot e61 pret e91 vadāmība e91 ir krietni tiešāka, bet arī tur es neteiktu, ka ir drivers car sajūta. Vismaz man 5 sērija pilsētā liekas par smagnēju, reāli tas auto sevi pierāda tālos pārbraucienos ar komfortablu un klusu gaitu.
Citējot dzirdētus tekstus "ja tu nevari e61/e60 atrast, kur iegrūst štuku, tad vienkārši sūdīgi meklē" un tā tiešām ir taisnība, vienmēr var atrast kur ieguldīties. Ja pats neskrūvē auto, vai nav čoms, kas par niecīgu atlīdzību to izdara, tas auto tevi izģērbs :emo:
Bet kāpēc rezerves rata nodalījumā vispār krājas tas ūdens??? Nav gadījumā loģiskāk un pareizāk novērst to baseinu un iemeslu kāpēc tas rodas, nevis tupa blokus kaut kur pārvietot? Varbūt kaut ko neizprotu no populārām E60 tendencēm, bet kaut kā liekas, ka tā ir problēmas risināšana no otra gala.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 14 Mar 2021, 23:07
by edgars106
Bet kāpēc rezerves rata nodalījumā vispār krājas tas ūdens??? Nav gadījumā loģiskāk un pareizāk novērst to baseinu un iemeslu kāpēc tas rodas, nevis tupa blokus kaut kur pārvietot? Varbūt kaut ko neizprotu no populārām E60 tendencēm, bet kaut kā liekas, ka tā ir problēmas risināšana no otra gala.
[/quote]

Tipiski lūkas drenāžas aizsērē. Cik bieži tīrīsi, reizi gadā, biežāk? Tas vairāk ir preventīvs pasākums, lai izvairītos no nopietnām sekām, gadījumā ja nu tomēr nebūsi laicīgi nočekojis.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 14 Mar 2021, 23:27
by ray112
edgars106 wrote: 14 Mar 2021, 23:07 Bet kāpēc rezerves rata nodalījumā vispār krājas tas ūdens??? Nav gadījumā loģiskāk un pareizāk novērst to baseinu un iemeslu kāpēc tas rodas, nevis tupa blokus kaut kur pārvietot? Varbūt kaut ko neizprotu no populārām E60 tendencēm, bet kaut kā liekas, ka tā ir problēmas risināšana no otra gala.
Tipiski lūkas drenāžas aizsērē. Cik bieži tīrīsi, reizi gadā, biežāk? Tas vairāk ir preventīvs pasākums, lai izvairītos no nopietnām sekām, gadījumā ja nu tomēr nebūsi laicīgi nočekojis.
[/quote]
Karoche vajag pirkt mašīnu bez lūkas, jo manā skatījumā lūka ir absolūti bezjēdzīgs pasākums ja auto ir aprīkots vismaz ar kondicionieri, ideāli ar klimata kontroli.
Bet nu ir bijuši gana daudz auto ar lūkām, nevienam auto nav bijuši plūdi salonā, bagāžniekā utt. Tīrījis arī neko īpaši neesmu. Tik cik lūkas mehānismu no liepu medus b3 kupejai.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 15 Mar 2021, 00:05
by Juzix
ray112 wrote: 14 Mar 2021, 23:27
Karoche vajag pirkt mašīnu bez lūkas, jo manā skatījumā lūka ir absolūti bezjēdzīgs pasākums ja auto ir aprīkots vismaz ar kondicionieri, ideāli ar klimata kontroli.
Bet nu ir bijuši gana daudz auto ar lūkām, nevienam auto nav bijuši plūdi salonā, bagāžniekā utt. Tīrījis arī neko īpaši neesmu. Tik cik lūkas mehānismu no liepu medus b3 kupejai.
Nu tas bloku novietojums zem zapaskas ir debīls. Tas ir fakts. Lai aizķēzītu drenāžu, nevajag daudz. Turklāt ilgstošā periodā vienmēr kaut ko gadās izliet bagāžniekā.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 11 May 2021, 14:06
by UldisUldis
Nu ko, E60 nav nopirkts, E46 nav pazudis, piedzīvojumi var turpināties :D

Ar "jauno" dzinēju nobraukti 10kkm it kā bez problēmām, tiekos ar meistaru uz eļļas maiņu. Pie vienām sāpēm noskrūvēju no vecā motora nesen atjaunoto vanosu un 3.0 ieplūdes sadaleni, lai var uzlikt tagadējam dzinējam. Viss jau būtu labi, ja es nebūtu idiots un, ņemot nost Vanosu, nebūtu salauzis tos oranžos vāciņus, kas priekšā skrūvēm, un viens neliels fragments nebūtu iekritis iekšā un visu noķīlējis :emo: Rezultātā auto raustās, reizēm noslāpst un atkal viss slikti. Kārtējais sadirstais vakars Odzem, bet nu cerams viņš manas līkās rokas neņems ļaunā.
Rindiņa ar pacientiem:
Image

Auto atkal rūc un brauc (tik cik nosprāga LPG sprausla un nācās kādu laiku braukt pa dārgo), var pievērsties koNfortam. Diezgan ilgi nobraucu bez A/C, jo biju 100% pārliecināts, ka izbeidzies iztvaicētājs un jārauj nost panelis. Beigās atstāju auto MaxIXT, lai izdaras, kas darāms. Tās pašas dienas vakarā zvans, ka auto gatavs, viss kārtībā. Uzlikts cits kondicioniera kompresors, tad savesti kārtībā vēl daži sīkumi, kas besīja (tekošie lampu skalotāji, lampu augstuma devējs uz plaukta).
Image

Teicu, lai pie reizes pačeko arī salona ventilatoru, jo reizēm skaļš, te laikam arī iemesls :shura:
Image

Tā kā saņēmu auto ar neuzpildītu A/C, biju ļoti skeptisks, ka tur kaut kas darbosies. 46tais atkal atpakaļ savās 2. mājās Valmierā, patiesības mirklis:
Image

Spiediens turās, viss it kā ok, pildīšanai gatavs. Bet tas jau nebūtu mans auto, ja neizšautu pa ventīli visu freonu griestos :D

Bet beigās jau viss labi, aukstums nāk:
Image
Spoiler
Show
Beidzot kā pie cilvēkiem:
Image
Labprāt nopirkšu labās puses xenon lukturi, jo esošajam izdedzis reflektors un viņš vairāk izgaismo motortelpu nekā ceļu.
Vēl var piedāvāt labu recaro salonu (4x el. logiem, HK skaļruņiem, brūnu vai melnu ādu, mehānisku un ar apsildi).

Sapirkti kkādi sīkumi (jauni pagriezieni priekšā un spārnos, lūkas aizvelkamā vāka remkomplekts, jauni miglas lukturi), kaut kad būs jāpaķimerējas.

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Posted: 11 May 2021, 15:46
by *Sicram
Par lukturiem.
Iesaku restaurēt.
Liekas, ka tas iet ap 150e par abām lampām?
Powerā bija kāds kungs, kas pat iedeva servisa maiņas lukuturus.