nu ko, lamata tika čih pih sakrāsota
špaktelīts
mmmm
neilgi pirms testdraiva ātri finish look jāuzpūš
sport car parking
un tad bija beidzot pirmais testdraivs šogad pa puslīdz sausu grunti, uiiii, tik daudz labu emociju un sirds sitās gana ātrāk kā parasti.
bremzes arī dabūja ierīt :sport:
tā kā esmu šura tūners, tad miera nav..
tā kā kompatam priekšas piekare neliekas īsti apmierinoša un mājās stāvēja e30 koni ''regulējamie'' amji, tika nolemts, ka vajag tos iemūrēt kompatā.
iepirku statnes no motoriskā e36, kam ir garās atsaites (ir doma pāriet uz tām, jo ar tādam atsaitēm stienim būtu jāstrādā labāk :rolleyes: ), izrāvu patronas.
virpotājs uzvirpoja smukas vītnes, un tās pievārījām klāt
vara smērīte laukos iet uz urrā
kopskatā
sanāk gan ka šitas setups kopumā ir biš garāks, un vieta cik amis dziļi var iespiesties arī nedaudz augstāk, bet gājiens vēl tur ir pilnīgi pietiekams
plus vēl tika piemestas 4mm šaibas sagāzumam, un saregulēs savirzi uz to 0,1 vai 0,2 toe out, redzēs kas sanāks
biš kuriōzs sanāca...ka iepriekš uz maza ātruma priekšā kkas baigi klaudzēja, likās ka reika izdauzīta, jo tā itkā kustās kreisajā pusē biš, bēē''et, mainot amjus, gribēju atskrūvēt amim augšu....a šī jau gandrīz pilnībā atskrūvēta
cik ātri iztestēju liekas itkā ok, bet tāpat pamīksts uz roll'u, bet tur gan vairāk stabilizators, kkas tāds varētu līdzēt :rolleyes:
pagaidām viss
āāā, vēl aizmugure tiks piesēdināta, iepriekš kad tā bija, likās vispaŗ fenomenāla saķere
pa lielam tiekās pēc paŗis nedēļām Teperī.