Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
EMils
Posts: 1030
Joined: 15 Jun 2004, 23:53
Location: Rīga...Saullkrasti...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by EMils »

Sāku domāt par TDI patēriņu... Pilsēteā ar pasmagu kāju samērīti ~7 litri/ 100 km, tikko izbraukāta Latvija un nedaudz pilsēta, vidēji 110 km/h, apdzenot un braucot ne pārāk ekonomiski sanāca 5.9 litri uz 100 km/h. Vasarā mēriju uz gariem posmiem un bija kkas ap 4.6-5 braucot dinamiski. Vai tas dēļ aukstā laikā vai vnk 90 zs TDI vagons ar 4motion tas tā normāli? :roll:

Kā arī varbūt ir kādi ieteikumi uz čipošanu? Pats gribētu aizvest līdz Jelgavai tur uzlikt sprauslas un saregulēt. Taču šobrīd līdzekļi neļauj to darīt, varbūt ir kādi krietni lētāki risinājumi?
Zero Emission, 3d printeri and shtuff.. ķip filmē un fotogrāfē, taču vairāk skaitās kā kino darbinieks.
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

EMils wrote:Sāku domāt par TDI patēriņu... Pilsēteā ar pasmagu kāju samērīti ~7 litri/ 100 km, tikko izbraukāta Latvija un nedaudz pilsēta, vidēji 110 km/h, apdzenot un braucot ne pārāk ekonomiski sanāca 5.9 litri uz 100 km/h. Vasarā mēriju uz gariem posmiem un bija kkas ap 4.6-5 braucot dinamiski. Vai tas dēļ aukstā laikā vai vnk 90 zs TDI vagons ar 4motion tas tā normāli? :roll:

Kā arī varbūt ir kādi ieteikumi uz čipošanu? Pats gribētu aizvest līdz Jelgavai tur uzlikt sprauslas un saregulēt. Taču šobrīd līdzekļi neļauj to darīt, varbūt ir kādi krietni lētāki risinājumi?
iesākumā vaizētu sprauslām smidzinātājus uzmainīt
un tad jau tepat Rīgā lētāk var uzraxtīt īpaši tavam aparātam domātu programmu
AR_159 :drive:
User avatar
smash
Posts: 1391
Joined: 09 May 2010, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smash »

elksnis wrote:
smash wrote:kroch slāpst nost tukšgaita! nevar saprast kapēc! auto ir golf 2, 1.3 karburators.
varbut ir kads specialists pie ka var aizbraukt! ir aizdomas uz choku bettur itkaa viss shancee..

Man par nelaimi bij ar mk2 ar 1.3 - same shit slāpa nost un rija ap 10litri.... Lai ka man nepatiktu to teikt aizdzinu uz markus auto vai ka vinu tur sauc - jurmalas gatve preti latbemai - slavu kantoris - bet tur ir labs karburatorsiks....


Parjauca, nomainija to blivi uz kā vinš sēž + pāri membrānas, sareguleja. samaksāju 40ls :emo: , bet bij tā vērts - paterins nokritas pamatīgi un parādijas kautkāda jauda :atamah_60_konej:

nu jaa markuss tad laikam buus pedejais variants! mosh toch man ar tas pats jo tagad atbraucu lidz jelgavai 10litri izkluupejushi,japamegjina veel to bliivi mosh samainiit.. vai arii jaaizlaizh uz taam garazham preti go planet ko martins iesaka!!
bet reaali kas par H... nomainiju karbuuzim spilvenu apaksejo un saliekot atpakalj viss slaapst nost un viss ir slikti
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
User avatar
Oxygen
Posts: 35
Joined: 13 Nov 2011, 14:47
Location: Purvciems - Jaunciems - Kalngale
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Oxygen »

Martinss wrote:Par pogām sīkāk nezinu, bet, ja neatradīšu viduskonsules 4 pogas, tad no diviem komplektiem taisīšu vienu un aizmugurē likshu mondeo (vai scorpio, pēc feislifta) pogas. ;)
ja sac ko likt kopa ludzu padod zinu, reali interesee, bet par pogam viduskonsolee ir tada lieta , senak atpakal draugs jauca ara sierru , pipickatu ar extraam un vinam bija visi 4tri el logi, bet ka tagad atceros pogas videjas panemu tik ta tip sledzisi, gan man noderes kaut ka taa, un izradijas ka tie bija kaut kada VOLVO sleedzi, visi 4tri uz vienas tas plansetes , bet volvo, kur vini ir tagad vells vinu zina, pasu interese, nevaru atrast..
Image

nav svarigi ar ko Tu parvietojies, svariigi kaa !!!
User avatar
smash
Posts: 1391
Joined: 09 May 2010, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smash »

Martinss wrote:Nezinu vai tur vēl ir, bet opis purčikā garāžu kooperatīvā aiz tās moikas, kas pretīm go planetam. Iebraucot iekšā, kreisajā pusē pirms kalniņa būs kādas 3 lielās garāžas ar pelēkiem vārtiem, 2. vai 3. vārtos tas opis ir. Tur es regulēju gan atgāzes, gan aizdedzi, par ko, ja nemaldos samaksāju kkādus 8ls, piedevām vēl lukturus noregulēja. :roll:

lielais paldies! opis tur veel ir un reaals chalis :D sakjuuneja manu golfu par nieka 6 latiem!!
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
User avatar
Martinss
Posts: 4946
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

;) Ko viņš tev tur tieši sataisīja?
User avatar
smash
Posts: 1391
Joined: 09 May 2010, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smash »

Martinss wrote:;) Ko viņš tev tur tieši sataisīja?
sareguleja kartigi un samainija tukshgaitas regulatoru kurs stradaja brivaja rezhima!
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
takijs
Posts: 40
Joined: 10 Jan 2011, 16:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by takijs »

kādam ir pieredze kas varētu būt pa lietu: ford sierra hidro reika, kad aukstu iedarbina tad stuure ljoooooti smagi griezhas lidz nedaudz pagroza no viena gala lidz otram un atlec valjaa un viss ir ok brauc bez probleemam stuure viegla! Skjidrumu nomainiju nekas nemainijas. Reikai kirdik vai suuknim ?
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Elviss »

Bišš ne pa tēmu, bet mos kads var ieteikt kko labu ar ko nomazgāt no motora/karbas/reduktora visus netīrumus un ēllu?
zinu tadu lietu ka brakecleaner, bet ar to sanaaks biš pa dārgu, jo vajadzes vismaz kadus 2balonus.


ieteikumi?
User avatar
mbertulis
Dubultaģents
Posts: 5213
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Location: Naudīte
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by mbertulis »

Liekas, ka es ar kaut kādu izlejamo autoķīmiju mazgāju kārbu, tā kā paskaties, kur tirgo kaut ko tādu. Viņas ir dažāda veida, gan jau atradīsi piemērotāko, vai vienkārši paņem universālo. :hvz:
Ja šī pasaule tev liekas ideāla, tad vai nu Tu esi Dievs, vai nu par daudz iedzēris…
Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !
Image
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by freimo »

Elviss wrote:Bišš ne pa tēmu, bet mos kads var ieteikt kko labu ar ko nomazgāt no motora/karbas/reduktora visus netīrumus un ēllu?
zinu tadu lietu ka brakecleaner, bet ar to sanaaks biš pa dārgu, jo vajadzes vismaz kadus 2balonus.


ieteikumi?
Visparastākais benzīns!
Ielej smidzināmajā un smidzini līdz viss smuki notecējis! Vietās kur vajag tur ar otiņu vēl var piepalīdzēt!
Nesen pats tā nomazgāju :cool:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ER. »

freimo wrote:
Elviss wrote:Bišš ne pa tēmu, bet mos kads var ieteikt kko labu ar ko nomazgāt no motora/karbas/reduktora visus netīrumus un ēllu?
zinu tadu lietu ka brakecleaner, bet ar to sanaaks biš pa dārgu, jo vajadzes vismaz kadus 2balonus.


ieteikumi?
Visparastākais benzīns!
Ielej smidzināmajā un smidzini līdz viss smuki notecējis! Vietās kur vajag tur ar otiņu vēl var piepalīdzēt!
Nesen pats tā nomazgāju :cool:
Vēl ļoti labi visu kož bremžu eļļa nost, gadījumā ja kādā bundžiņā mētājās.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by DimanC »

R_89 wrote:
freimo wrote:
Elviss wrote:Bišš ne pa tēmu, bet mos kads var ieteikt kko labu ar ko nomazgāt no motora/karbas/reduktora visus netīrumus un ēllu?
zinu tadu lietu ka brakecleaner, bet ar to sanaaks biš pa dārgu, jo vajadzes vismaz kadus 2balonus.


ieteikumi?
Visparastākais benzīns!
Ielej smidzināmajā un smidzini līdz viss smuki notecējis! Vietās kur vajag tur ar otiņu vēl var piepalīdzēt!
Nesen pats tā nomazgāju :cool:
Vēl ļoti labi visu kož bremžu eļļa nost, gadījumā ja kādā bundžiņā mētājās.
bremžu eļļa gadījumā nebij pārāk agresīva - kas notiek ar visiem blīvslēgiem, kad bremžu eļļa satiekās ar gumiju, kas nav paredzēta bremžu eļļai?
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
Klavz
Posts: 894
Joined: 12 Aug 2010, 14:31
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Klavz »

Ar eļļām neieteiktu. Var mēģināt ar bremžu disku/uzliku tīrāmo, taču ir pieejami arī speciāli motora mazgājamie, eļļas ņemt nost super labi. Sapu't visu, nomazgā ar karčeri un pūt gaisu virsū, būs ideāli :yo:
Image
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by karlis »

kāda jēga ar eļļu mazgāt eļļu :urb: :rofl: piedevām bremžu eļļa ar parastu gumiju skaisti reaģē (vadu izolācija labi ātrāk sakalst, gumijas 'uzpūšas') un autokrāsai arī ļoti patiks tā bremžu eļļa.
ar benzīnu teorētiski arī varētu, ja rūpīgi visu noskalot. benzīns ilgtermiņā tikai varētu kādai gumijai nodarīt pāri, bet ne pāris minūtēs..
es nopirku cenuklubā pa ~ 3,5ls lētāko latviešu ražojuma spricējamo līdzekli, kā reizi motortelpas mazgāšanai. saspricēju gandrīz visu pudelīti, bet tika notīti arī pilnīgi visi netīrumi 2 reizēs. tipa saspricēji, ar karcheru nomazgāju un vēlreiz tāpatās. eļļu un eļļas netīro putro ļoti labi notīrīja. esi saudzīgs ar ģeneratoru un citiem svarīgiem elektrības mezgliem.
pēc mazgāšanas neaizmirsi ar kompresoru un gaisu izpūst no visiem kontaktiem ūdeni.
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

Es savu motoru ik pa laikam no eļļas nomazgāju ar šo te :naac:
Image

tikai man ir 1L pudele ar izsmidzinātāju, strāda labi. Uzsmidzinu , pagaidi, kad iedarbojas un ar karčeri nomazgāju, viss spīd un laistas 8)
Maksāja kkas ap 2-3 lvl
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by karlis »

Ir visai nopietna problēma, gribētu viedokļus un ietiekumus.

Nepieciešami ieteikumi populāram (šrotos, restuarētie un vispār) benzīna sūknim, kurš nav jāiemērc bākā.

Auto darbojas tikai ar gāzi, bet nepieciešams arī benzīns, lai ziemā vispār varētu iedarbināt un sasildīt.
Oriģinālo bāku nevar dabūt, veco reanimēt nereāli (jau izmēģināju, daudzās vietās sūcas degviela garām, daudz rūsas bojājumi).
Kā risinājumu redzu 10L benzīna kanniņu, kurai nepieciešams uzstādīt strādājošu degvielas sūkni.
Uzpildes risināju, lai nav jālaistās pa bagažnieku es izdomāšu. Arī kanniņas ventilāciju, lai nesmird es atrisinātu.
Kādi ieteikumi? Audi B4, mercedes w124?
Kas vēl būtu jāņem vērā kaut ko tādu ieviešot?
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by elksnis »

Kas par auto?


tiešām nevar atrast vairs normālu baku srota?
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by karlis »

volvo 240. šrotos tādu vairs nav, tikai lauku sētās sapuvuši.
man neizdevās. ja atrodi, garantēšu atlīdzību :emo:

Iekšpuses rūsa, kas ir no kondensāta ir sūdīgi. to vēl kaut kā varētu iztīrīt. bet, ja bāka ir sarūsējusi no ārpuses kā siets, tad tur vairs neko nevar izdarīt. es biju domājis, ka var sametināt ielāpus utt. uzmetinājās labi, caurumi neizdega. Diemžēl iepūšos mazu spiedienu bākā un apsmērējos šuves ar ziepjūdeni, burbuļi pūtās vairākās vietās. Savukārt lodēšana ar misiņu cauri neiet, jo korozijas bojājumi vietās tas misiņš neturās, pēc gada viss būs cūkām.
User avatar
Martinss
Posts: 4946
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Ja Kalnins nav no skorpja pārdevis kopā ar bāku, tad pie viņa vajadzētu būt Ford Scorpio 2.0i ārejam benzīna sūknim ar visu rāmi. ;) Uzmet šamam PM.
Post Reply