Artis12 wrote:esi jaucis ?
krish nolādē manuāli un paskaties cik ir normas robežas, bet būtībā priekš ielas mašīnas nezinu vai vajag aiztikt vadīklu ja viņa ir vesela...
jā ir sanācis.. patiesībā uz vārstu kātiem var redzēt, vajag vai nevajag vadīklas mainīt.. uz izplūdes vārstiem vajadzētu redzēt, ir eļļas piedegums vai nav.
tur jau tas izdilums var būt niecīgs, bet eļā tiek garām, tāpēc saku, ka uz aci nevar tā redzēt!
ja eļļa tiek līdz vadīklai tad jau blīvslēgs vārstam jāmaina, ne tā ?
Manas domas, ka problēma ir eļļas sūknī, kurš ir noķīlējis, nerūpīgi salikts...
Protams tas, ka noslāpa neliecina par neko labu
Ja problēma ir ēļļas sūknī un mašīna pēkšņi noslāpa ...
tad arī envar būt psc arī šāles utt ?
P.S. Es vēlos kaut tā nebūtu !
Būt var, jā, bet nu jācer uz to labāko. Ja lampiņa iedegās tukšgaitā un pēcāk nemēģināji braukt/šķilt, bet nostājies maliņā uzpīpot, tad vajadzētu visam būt ok.
Piemēram nomainot eļļu un piedarbinot, tāpat paiet vairākas sekundes kamēr eļļas lampiņa nodziest
Artis12 wrote:pamēģini izgriezt motoru ar roku...
paskaties vai metkas ir kārtībā...
domāju ka būs jārauj vaļā atkal...
Pie kā taisīji, ja nav noslēpums ?
Patiesībā laba ideja - ar roku izgriez un nočeko metkas.
Moš lampiņa iedegās deļ pazeminātiem apgriezieniem un noslāpa deļ pārlekušas siksnas
500m ir tavs bremzēšanas ceļš, jebšu turpināji turēt motoru apgriezienos?
Labi, tāpat šādā veidā neko nesapratīsim - skaties metkas. Nezinu cik tev tas ir viegli, bet norauj karteri un vārstu vāku, nočeko pēc kā tur ož.
Bet ja visu taisiji kādā servisā un par to atstāji džunguru, tad tik liec uz treilera un mīci atpakaļ pie viņiem.
rrrainis wrote:Jūtu līdz
Reiz ar senci braucot mūsu Fordam (vienai no bijušajām mašīnām ģimenē) ar saplīsa siksna, rezultātā arī vārsti saliekti, pēctam toties normāli sataisijām visu un 1.8D gāja ahujenna!
Bļ*, tam Fordam labs motors maksimums maksā 50 Ls, apmaini un mauc tālak !
Šitam maksā 250-500 Ls, atkarībā no stāvokļa, un remonts nav no lētajiem !
nu nemaksa tik daudz tie motori! pirms gadiem 4 ja ok tadas cenas bija! bet tagad maximums lidz 300ls!
pari par 300ls ir jau kosmos,piemeram ka opel-blitz skatijos ka viens dabuja Calibru pa 180ls ar Lexmauliem,un tgd jau to motoru ar lexiem meigina notirgot pa 500ls
tatad: mulkishi kas nezinas cik sie te motori maxa ari nopirks pa tavu nosaukto ciparu
Melnais wrote:kāds sakars tiem servisa džekiem ar eļļas sūkni? lai nomainītu vārstus, viņi tev karteri rāva nost un čakarēja eļļas sūkni? :neka: sūkni jāskatās, tas viens, otrs,,, eļļas redukcijas vārsts moš vaļā palicis, eļļas spiediena nav un tāpēc iedegās lampačka. a kāpēc slāpa- :neka: pēctam piešķilt memēģināji?
vispār jau tas ir opels, tam viss var gadīties.
yes, yes! pazuda spiediens un vajadzēja vēlreiz mēģināt piešķilt tip lai 100% aprautu šāles?
BMW e36 318is bezjēdzīgai riepu kūpināšanai!
BMW 530d ikdienai! Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286
Melnais wrote:nē, nu ok, masķeri, tūneri un citi auto īpašnieki, mehāniķi un indžinieri, jums ir taisnība, pielaižot auto, vai pamēģinot to iedarbināt bez eļļas, kur tā tikko vēl bija, aprausim šāles, izpūtīs blīvi, salocīsim klaņus utt!