Re: Ch: 328i e36
Posted: 24 Aug 2010, 22:12
A kas tas ATFs?
automatic transmission fluidLocis wrote:A kas tas ATFs?
Atklāti sakot esmu pat nedaudz pārsteigts, jo man visu laiku šķita, ka viņš iet nedaudz sliktāk kā 2.8 vajdzētu iet. Acīmredzot tas, ka "skrūvēts E36 325" mani ļoti viegli izrāza 402m liecina par LSD trūkumu, slīdošu sajūgu vai to, ka vienkārši nemāku braukt.Ch. wrote:Tāak. Sakarā ar to, ka gribējās ievērtēt dzinēja stāvokli un to, ka konkrētais 328i iet čut čut labāk kā viņam vajadzētu iet uun to, ka paklīda baumas, ka viņš varētu būt čipots, aizvazājos līdz chiptuning.lv stendam.
Rezultāti patīkami pārsteidza - apaļi 200zs@5536rpm uun 281nm@4476rpm.
Stock 193zs@5300rpm un 280nm@3950rpm
Mazliet vēlāk iemetīšu arī pašu izdruku.
Sajūgs slīdēja drausmīgi + reduktors ir ļoti garš.. Tagad viss sačinīts un ir gerai!ozo.lv wrote:Atklāti sakot esmu pat nedaudz pārsteigts, jo man visu laiku šķita, ka viņš iet nedaudz sliktāk kā 2.8 vajdzētu iet. Acīmredzot tas, ka "skrūvēts E36 325" mani ļoti viegli izrāza 402m liecina par LSD trūkumu, slīdošu sajūgu vai to, ka vienkārši nemāku braukt.Ch. wrote:Tāak. Sakarā ar to, ka gribējās ievērtēt dzinēja stāvokli un to, ka konkrētais 328i iet čut čut labāk kā viņam vajadzētu iet uun to, ka paklīda baumas, ka viņš varētu būt čipots, aizvazājos līdz chiptuning.lv stendam.
Rezultāti patīkami pārsteidza - apaļi 200zs@5536rpm uun 281nm@4476rpm.
Stock 193zs@5300rpm un 280nm@3950rpm
Mazliet vēlāk iemetīšu arī pašu izdruku.
Veiksmi tālāk, Matīss (ozo)!
cik es noprotu, kā arī pēc tām burnout bildēm spriežot, tad lsd ir gatavs lietošanaiCh. wrote:+ reduktors ir ļoti garš.. Tagad viss sačinīts un ir gerai!
nope.. kad ir iespējas/vēlme pirkt, nav piedāvājuma, bet kad ir piedāvājums, nav iespēju/vēlmes.Locis wrote:Bloķis vēl joprojām nav?
tas bija domāts par sajūgu un citiem sīkumiem, reduktors pagaidām nav aiztikts!Fetka wrote:cik es noprotu, kā arī pēc tām burnout bildēm spriežot, tad lsd ir gatavs lietošanaiCh. wrote:+ reduktors ir ļoti garš.. Tagad viss sačinīts un ir gerai!
par kūpēšanu skaidrs, bet par bezbloķi man joprojām žēlCh. wrote:tas bija domāts par sajūgu un citiem sīkumiem, reduktors pagaidām nav aiztikts!Fetka wrote:cik es noprotu, kā arī pēc tām burnout bildēm spriežot, tad lsd ir gatavs lietošanaiCh. wrote:+ reduktors ir ļoti garš.. Tagad viss sačinīts un ir gerai!Un abi riteņi mēdz sakūpēt ar otro arī bez bloķa!
Ziemā ikdienā tieši lielāka jēga no lsd nekā vasarāCh. wrote:nope.. kad ir iespējas/vēlme pirkt, nav piedāvājuma, bet kad ir piedāvājums, nav iespēju/vēlmes.Locis wrote:Bloķis vēl joprojām nav?
Bet nu tāpat uz ziemu liela jēga viņu likt nav, tā kā līdz pavasarim gan jau būs sagādāts!
Nu kā jau kaut kur stāstīju, ka ziemā lielais + bloķim ir uzsākot. Citādāk, mierīgi un taisni braukt vienkāršak ir bez bloķa. Savukārt, kad sagribas braukt šķērsām, darīt to arī bez bloķa ir elementāri.Locis wrote:Ziemā ikdienā tieši lielāka jēga no lsd nekā vasarāCh. wrote:nope.. kad ir iespējas/vēlme pirkt, nav piedāvājuma, bet kad ir piedāvājums, nav iespēju/vēlmes.Locis wrote:Bloķis vēl joprojām nav?
Bet nu tāpat uz ziemu liela jēga viņu likt nav, tā kā līdz pavasarim gan jau būs sagādāts!![]()
Katrā ziņā jāuzmanās. Neskatoties uz to,ka man bija jaunas Hakapelitas,tad pāris reizes melnais ledus pārsteidza un uz kādi 100km/h nedaudz uzspiežot gāzi sākās neliels drifts
Locis wrote:Nezinu,man jau liekas,ka ar bloķi ir prognozējamāka braukšanaTipa zini,ka zudīs saķere abiem pakaļas riteņiem vienlaicīgi un uzreiz būs sānslīde
Paātrināties man šķiet arī nedaudz ātrāk var,jo pie vienāda droseles atvēruma ātrāk izspolēs nebloķis,bet ar bloķi,iespējams,vēl turēsies saķerē![]()
Nu labi,ar smagu kāju ziemā reti sanāk braukt taisni,ja ir bloķisVidējai meitenei tādas dabas auto labāk pa ziemu nedot braukt
check PM!psih-arno wrote:Man ir bloķis ar 2.93 attiecību pārdošanā
jap, šodien paslīpēju un sapratu to, ka 2.93 tiešām ir par garu.. Vajag 3.15 vai kko vēl īsāku.Locis wrote:Labāk gan liec vismaz to 3.15