Page 2 of 3

Re: moro wrx

Posted: 24 Apr 2008, 00:21
by Lambertino
nu tad jau redzēs - kā jau teicu, nekad neesmu trasē licis M3 un baill ir paļubomu :oops:
Pat neiet runa par tādiem sīkumiem kā amīši :neka:
Galvenais lai nesagribās driftā turēt :reeka:

Re: moro wrx

Posted: 24 Apr 2008, 11:38
by freimo
moro wrote:Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem Image
Nesatraucies nebūsi vienīgais! :gigi: man tas pats variants + man atsperes ar jāmaina! :maddd:

Re: moro wrx

Posted: 24 Apr 2008, 16:07
by Lambertino
gt99 wrote:Brāli jau sāk pārņemt izmisums, kad skatās lielās klases pieteikumus Vasaras Sprintam. Izskatās ka ar parastu Impreza GT vairs šais sacensībās nav ko darīt :(, visi tik nopietni gatavojas.
Zinu, ka ir aizgājis offtopiks, bet vasaras sprintā taču dalād pa motora tilpumiem :-D

Re: moro wrx

Posted: 24 Apr 2008, 17:06
by Lambertino
gt99 wrote:
Lambertino wrote:Zinu, ka ir aizgājis offtopiks, bet vasaras sprintā taču dala pa motora tilpumiem :-D
Nu ja, tieši lielajā klasē lielā konkurence :roll: Un Subaru Impreza GT vairs galīgi nevar būt konkurētspējīgs pret M3, 300 zs WRX, STI, EVO, 350z utt

moro, kādi kontrollaiki treniņos 333 trasē?
Un te es gribētu oponēt, ka jaudai kartingtrasēs nav tik ļoti liela nozīme - vairāk ir riepas :neka:

Re: moro wrx

Posted: 24 Apr 2008, 17:41
by moro
gt99 wrote:Nu ja, tieši lielajā klasē lielā konkurence :roll: Un Subaru Impreza GT vairs galīgi nevar būt konkurētspējīgs pret M3, 300 zs WRX, STI, EVO, 350z utt

moro, kādi kontrollaiki treniņos 333 trasē?
Ar beigtiem amiem 1:04.9-1:05.2 Image, rokas vēl jātaisno un jātaisno.
WRX ar 300zs 333 nebūs labāks par standartu, jā nav riepas + piekāre. Ja runāt par stockiem, tad STi ir labāks, jo cietāka piekare + pareizie blokji.
GT ir arī pluss - 200 kg handikaps. Un jauda tiešam nav noteicošais. Domāju, kā ar pareiziem piekares modiem (statnes, stabilizatori, pareiza ģeometrija) un slikiem GT jau būs pietiekoši konkuretspejiigs, it īpaši 2007 vicečempiona rokās. Vēl var apsvērt boost kontrollera uzlikšānu un pameģināt ar to panākt ātrāku spool up - kartinga trasēs svarigāka ir grieze apakšā, nevis jauda.

Re: moro wrx

Posted: 26 Apr 2008, 01:47
by moro
Image

Image

Šodienas snapi by d3 :)

Re: moro wrx

Posted: 28 Apr 2008, 11:57
by o515
Kā jau teicu, diski perfekti ;)
Redzēju arī uz ielas, izskatās par visiem 110%!

Re: moro wrx

Posted: 28 Apr 2008, 22:57
by AV89
Kopskats :cool: Un i nemaz neprasās STI antispārns :)

Re: moro wrx

Posted: 29 Apr 2008, 11:06
by moro
kaukaad buus Image

Amiishi galiigi izbeidzaas + kljuda ar riepu spiedienu. Pa pusotru apli 4 reizes knapi savaacos. Tapeec izdomaaju neriskeet paarsist riepas utt, bet izbraukt aaraa. Taapat sakjeres nebija un rezultaats buutu ne labaaks par 1. braucienu.

Re: moro wrx

Posted: 10 May 2008, 22:54
by moro
Šodien beidzot uzliku Kayabas. Par veciem amiem runaajot - kad priekšējos noņemam no mašīnas tiem štoki iekrita iekšā :verycool:

Re: moro wrx

Posted: 12 May 2008, 10:42
by Lambertino
moro wrote:Šodien beidzot uzliku Kayabas. Par veciem amiem runaajot - kad priekšējos noņemam no mašīnas tiem štoki iekrita iekšā :verycool:
tad nafig nost ņēmi pirmā svaiguma amīšus. Tikko tik savu dzīvi bija sākuši :aiwa:

Re: moro wrx

Posted: 21 May 2008, 17:25
by moro
Atnāca Cusco stabilizatori. Re kur ir aizmugurējais:

Image

Image

Priekšejo sabildēt nesanāk :)
Pabraukt vēl daudz nepaspēju, bet iespaidi tādi: taisni braucot starpības nekādas (loģiski :mrgreen: ), bet līkumos starpība milzīga. Mašīna gandrīz nesveras pat pie liela ātruma un tūras daudz labāk. Kaut ko vairāk varēšu teikt, kad tikšu līdz 333.

Kā arī jau pusotru nedēļu braucu ar KYB AGX amīšiem, pameģīnaju "1" regulējumu, tagad braucu ar "2". 1 ir lidzīgs standartam, tikai drucku cietāks. 2 man tagad ļoti patik - ir pietiekoši cieti, lai ikdiena braukt pa asfaltu. T.i. labi vadās, bet zobi veseli. 3 un 4 meģīnāšu uz 333 :)

Re: moro wrx

Posted: 22 May 2008, 13:39
by Archuks
:cool: uzlabojumi :)

Re: moro wrx

Posted: 23 May 2008, 15:39
by moro
Paldies, Archuk :)

Šodien beidzot atnāca visas komponentes, lai izveidot savu boosta vadības sistēmu. Planoju paralēli savienot MBC un 3-portīgu boosta solenoidu (standartā ir ar 2 portiem), šadā veidā iegustot maksimāli ātru spiediena pieaugumu, bet bez MBC negatīviem efektiem (pilnais spiediens pie nedaudz atverta droseļa 4-5 ātrumā un neiespējamība samazināt spiedienu pie lieliem apgriezieniem).

Bet stasts par citu. Re kādu kasti es saņemu pastā:
Image

Attaisam vaļā:
Image

Izņemam putuplastu:
Image

Izņemam reklāmas katalogu ar General Motors performance detaļam:
Image

Attaisam vaļā to mazāko kasti:
Image

Un re kur pasūtītas detaļas:
Image

Laikam es zinu kapēc piegāde šiem sīkiem štruntiem maksāja $35 :roll: :reeka:

Re: moro wrx

Posted: 23 May 2008, 15:46
by RoDeO
psgets!

Re: moro wrx

Posted: 29 May 2008, 20:48
by moro
Neliels lampu ķuuns :)

Image

Re: moro wrx

Posted: 29 May 2008, 22:12
by Ren
Lampas labi izstaas,ko tur sadariiji taadu? :-D

Re: moro wrx

Posted: 30 May 2008, 07:35
by jnk
Ren wrote:Lampas labi izstaas,ko tur sadariiji taadu? :-D
laka (no maximas)
:D

Re: moro wrx

Posted: 30 May 2008, 10:16
by moro
Nokrāsoju iekšas melnas :)

Re: moro wrx

Posted: 30 May 2008, 16:25
by moro
jnk wrote:laka (no maximas)
:D
Imagesikkens :yo: :reeka: