Page 2 of 3
Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 00:21
by Lambertino
nu tad jau redzēs - kā jau teicu, nekad neesmu trasē licis M3 un baill ir paļubomu
Pat neiet runa par tādiem sīkumiem kā amīši :neka:
Galvenais lai nesagribās driftā turēt

Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 11:38
by freimo
moro wrote:Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem

Nesatraucies nebūsi vienīgais! :gigi: man tas pats variants + man atsperes ar jāmaina!

Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 16:07
by Lambertino
gt99 wrote:Brāli jau sāk pārņemt izmisums, kad skatās lielās klases pieteikumus Vasaras Sprintam. Izskatās ka ar parastu Impreza GT vairs šais sacensībās nav ko darīt

, visi tik nopietni gatavojas.
Zinu, ka ir aizgājis offtopiks, bet vasaras sprintā taču dalād pa motora tilpumiem

Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 17:06
by Lambertino
gt99 wrote:Lambertino wrote:Zinu, ka ir aizgājis offtopiks, bet vasaras sprintā taču dala pa motora tilpumiem

Nu ja, tieši lielajā klasē lielā konkurence

Un Subaru Impreza GT vairs galīgi nevar būt konkurētspējīgs pret M3, 300 zs WRX, STI, EVO, 350z utt
moro, kādi kontrollaiki treniņos 333 trasē?
Un te es gribētu oponēt, ka jaudai kartingtrasēs nav tik ļoti liela nozīme - vairāk ir riepas :neka:
Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 17:41
by moro
gt99 wrote:Nu ja, tieši lielajā klasē lielā konkurence

Un Subaru Impreza GT vairs galīgi nevar būt konkurētspējīgs pret M3, 300 zs WRX, STI, EVO, 350z utt
moro, kādi kontrollaiki treniņos 333 trasē?
Ar beigtiem amiem 1:04.9-1:05.2

, rokas vēl jātaisno un jātaisno.
WRX ar 300zs 333 nebūs labāks par standartu, jā nav riepas + piekāre. Ja runāt par stockiem, tad STi ir labāks, jo cietāka piekare + pareizie blokji.
GT ir arī pluss - 200 kg handikaps. Un jauda tiešam nav noteicošais. Domāju, kā ar pareiziem piekares modiem (statnes, stabilizatori, pareiza ģeometrija) un slikiem GT jau būs pietiekoši konkuretspejiigs, it īpaši 2007 vicečempiona rokās. Vēl var apsvērt boost kontrollera uzlikšānu un pameģināt ar to panākt ātrāku spool up - kartinga trasēs svarigāka ir grieze apakšā, nevis jauda.
Re: moro wrx
Posted: 26 Apr 2008, 01:47
by moro
Re: moro wrx
Posted: 28 Apr 2008, 11:57
by o515
Kā jau teicu, diski perfekti

Redzēju arī uz ielas, izskatās par visiem 110%!
Re: moro wrx
Posted: 28 Apr 2008, 22:57
by AV89
Kopskats

Un i nemaz neprasās STI antispārns

Re: moro wrx
Posted: 29 Apr 2008, 11:06
by moro
kaukaad buus
Amiishi galiigi izbeidzaas + kljuda ar riepu spiedienu. Pa pusotru apli 4 reizes knapi savaacos. Tapeec izdomaaju neriskeet paarsist riepas utt, bet izbraukt aaraa. Taapat sakjeres nebija un rezultaats buutu ne labaaks par 1. braucienu.
Re: moro wrx
Posted: 10 May 2008, 22:54
by moro
Šodien beidzot uzliku Kayabas. Par veciem amiem runaajot - kad priekšējos noņemam no mašīnas tiem štoki iekrita iekšā :verycool:
Re: moro wrx
Posted: 12 May 2008, 10:42
by Lambertino
moro wrote:Šodien beidzot uzliku Kayabas. Par veciem amiem runaajot - kad priekšējos noņemam no mašīnas tiem štoki iekrita iekšā :verycool:
tad nafig nost ņēmi pirmā svaiguma amīšus. Tikko tik savu dzīvi bija sākuši

Re: moro wrx
Posted: 21 May 2008, 17:25
by moro
Atnāca Cusco stabilizatori. Re kur ir aizmugurējais:
Priekšejo sabildēt nesanāk
Pabraukt vēl daudz nepaspēju, bet iespaidi tādi: taisni braucot starpības nekādas (loģiski :mrgreen: ), bet līkumos starpība milzīga. Mašīna gandrīz nesveras pat pie liela ātruma un tūras daudz labāk. Kaut ko vairāk varēšu teikt, kad tikšu līdz 333.
Kā arī jau pusotru nedēļu braucu ar KYB AGX amīšiem, pameģīnaju "1" regulējumu, tagad braucu ar "2". 1 ir lidzīgs standartam, tikai drucku cietāks. 2 man tagad ļoti patik - ir pietiekoši cieti, lai ikdiena braukt pa asfaltu. T.i. labi vadās, bet zobi veseli. 3 un 4 meģīnāšu uz 333

Re: moro wrx
Posted: 22 May 2008, 13:39
by Archuks

uzlabojumi

Re: moro wrx
Posted: 23 May 2008, 15:39
by moro
Paldies, Archuk
Šodien beidzot atnāca visas komponentes, lai izveidot savu boosta vadības sistēmu. Planoju paralēli savienot MBC un 3-portīgu boosta solenoidu (standartā ir ar 2 portiem), šadā veidā iegustot maksimāli ātru spiediena pieaugumu, bet bez MBC negatīviem efektiem (pilnais spiediens pie nedaudz atverta droseļa 4-5 ātrumā un neiespējamība samazināt spiedienu pie lieliem apgriezieniem).
Bet stasts par citu. Re kādu kasti es saņemu pastā:
Attaisam vaļā:
Izņemam putuplastu:
Izņemam reklāmas katalogu ar General Motors performance detaļam:
Attaisam vaļā to mazāko kasti:
Un re kur pasūtītas detaļas:
Laikam es zinu kapēc piegāde šiem sīkiem štruntiem maksāja $35

Re: moro wrx
Posted: 23 May 2008, 15:46
by RoDeO
psgets!
Re: moro wrx
Posted: 29 May 2008, 20:48
by moro
Neliels lampu ķuuns

Re: moro wrx
Posted: 29 May 2008, 22:12
by Ren
Lampas labi izstaas,ko tur sadariiji taadu?

Re: moro wrx
Posted: 30 May 2008, 07:35
by jnk
Ren wrote:Lampas labi izstaas,ko tur sadariiji taadu?

laka
(no maximas)

Re: moro wrx
Posted: 30 May 2008, 10:16
by moro
Nokrāsoju iekšas melnas

Re: moro wrx
Posted: 30 May 2008, 16:25
by moro