Page 2 of 2
Posted: 16 Jun 2006, 18:01
by Twinspark__atvalinajuma:)
Rodeo -
ar to disku apvirpošanu prātīgi!
Man pēc tādas apvirpošanas bremžu diski priekšējiem sāka pamatīgi drebināt stūri - vai no neregulāri bija novirpoti vai arī deformējušies virpojot
Pēc tam uzzināju, ka kurā katrā vietā to nedrīkst darīt - Kaut kur cēsīs esot speciāla virpa (HVZ kur) un vēl autogross (nejaukt ar gross auto) servisā pārdaugavā ir vecīts kas virpo - pie viņa rallisti visādi to darot, bet jāierodas ar diskiem tīkliņā - tb jāskrūvē nost pašam.
Vispār alfu originālajiem diskiem nodiluma slānis ir pāris mm (maybe 1,5 vai 2,5 - neatceros) un nekāda virpošana viņiem neesot vēlama.
šitiem brembo, ko es uzliku ir divas bedrītes, kas norāda nodilumu. TB, ja bedrītes vairs nav redzamas, diski jāmaina.
Posted: 16 Jun 2006, 18:05
by Twinspark_slinkums_login
Ar tiem diskiem ir vēl tā -
jo viņi ir plānāki - jo ātrāk uzkarst
un jo karstāki viņi ir, jo lielāka iespēja, ka deformēsies.
Tākā, ja bremzējot sāk drebināt stūri, viens no iemesliem ir tāds, ka bremžu diski ir ceļā uz Tolmetu

Re: aizmugurējie supporti
Posted: 16 Jun 2006, 18:13
by TwinSpark
palaidniex wrote:Tos supportus vaig griest iekšā, nevis spiest.

Izklausās stulbi, bet tā nu tas ir, JO tam pakaļējam bremžu supportam ir arī jāpilda roķenes funkcijas, neiesi tak roķeni pieregulēt katru reizi, kad bikuc padilst kluči. Tāpēc arī tāda īpatnēja konstrukcija.
Atceramies - aizmugurējos cilindriņus nevis jāspiež atpakaļ, bet gan jāskrūvē!

Hmm... tu gribi teikt, ka klučiem dilstot viņi griežas atpakaļ? Nez vai, jo uz kluča ir tapiņa, kas ieiet gropē cilindra virsmā - attiecīgi tur nekāda griešanās dilstot nesanāk. Grope atzīmēta ar sarkanu
Bet principā tas device, ar ko es spiedu, to cilindru tākā mazliet arī grieza.
viesis wrote:
Nākmreiz labāk brauc uz servisu... tur vismaz arī notīrīs stupicas un suporta karetkas.
Nu - kā nu kurā servisā

Ir iestādes, kas klučus mainot pamanās ABS nobeigt (stāsts par ERVO un vienu AR 156 V6)
Posted: 16 Jun 2006, 20:25
by RoDeO
karoc es nomainiju mest ta nemeta bet taa pat kkileejas un man liekas ka vairak kaa pirms tam!

jaaiztira bus tas cilindriits un vis jaaizjauc! diskus zinu kur virpoju un pa to nebaidos bus ok! pac klat stavejo 40 gadus nostradajussam virpotaajam!
man liekas ka tas cilindriits streegs iekssa! jo pirms tam vinam bija darab gaajiens daudz vairak uz aaru a tagad ar jaunam kalotkaam ir vins kaartiigi uz iekssu un lidz ar to domaaju ka tur ir probleema!
a ir kaut kaadi remonta kiti bremzeem?
Posted: 16 Jun 2006, 21:54
by jnk
RoDeO wrote:karoc es nomainiju mest ta nemeta bet taa pat kkileejas un man liekas ka vairak kaa pirms tam!

jaaiztira bus tas cilindriits un vis jaaizjauc! diskus zinu kur virpoju un pa to nebaidos bus ok! pac klat stavejo 40 gadus nostradajussam virpotaajam!
man liekas ka tas cilindriits streegs iekssa! jo pirms tam vinam bija darab gaajiens daudz vairak uz aaru a tagad ar jaunam kalotkaam ir vins kaartiigi uz iekssu un lidz ar to domaaju ka tur ir probleema!
a ir kaut kaadi remonta kiti bremzeem?
iztīri un viss būs ok.
tieši šis gadījums ir visstulbākais, jo, uzliekot jaunas uzlikas, cilindrītis tiek iespiests iekšā ar visiem netīrumiem - tieši sāls saēstā daļa.
Latvijas apstākļos veciem autiņiem cilindrīšu tīrīšana ir regulārs darbs.
galvenais izdari to, kamēr vēl neesi novirpotos diskus sajājis.
Posted: 19 Jun 2006, 17:14
by RoDeO
ok tagad faks pilniigaaakais esu izbesijies un dusmigs
1. nomainiju bremzzu kluccus un novirpoju diskus
un kaa saku braukt taa uzreiz karst un kkiileejas!
2. tiko iztiiriju to bremzzu cilindru bija dazzaas vietaas ruusa bet vis naaca viegli nos un kruta! tagad salieku atpakall un tiessi tas pac
3. aizvedu veel uztaisija savirzi jo bija iekssmala noeesta domaju moss tapeec rausta stuuri bet nekaa!
taa tad ko dariit un kas pa vainu!
vai mainit disku vai suportu vai abus!

Posted: 19 Jun 2006, 17:17
by jnk
RoDeO wrote:ok tagad faks pilniigaaakais esu izbesijies un dusmigs
1. nomainiju bremzzu kluccus un novirpoju diskus
un kaa saku braukt taa uzreiz karst un kkiileejas!
2. tiko iztiiriju to bremzzu cilindru bija dazzaas vietaas ruusa bet vis naaca viegli nos un kruta! tagad salieku atpakall un tiessi tas pac
3. aizvedu veel uztaisija savirzi jo bija iekssmala noeesta domaju moss tapeec rausta stuuri bet nekaa!
taa tad ko dariit un kas pa vainu!
vai mainit disku vai suportu vai abus!

kopā visu saliki ok?
iekšā visas gumijas bija veselas? tur ir tā viena kantainā, kas nāk iekš cilindrīša, tā arī nodrošina, ka kluči "atlec" to milimetra daļu nost no diska, kad beidz bremzēt.
varbūt stulbs jautājums, bet vai atgaisoji pēc visiem darbiem?
vnk tur ir 1000 lietas, ko var izdarīt nepareizi, lai cik viegls tas darbiņš nebūtu.
Posted: 19 Jun 2006, 17:22
by RoDeO
nu es veeletos dzirdeet kaut paaris kas vareetu buut!
atgaisot atgaisoju!
par kantainu gumiju nezinu neko man tadas laikam nebija!
bija taada taka puteklu gumija kuuraa bija diezgan gruuti iemaanit to virzuli virzulis spiideja un laistijas!
a moss tu vari kaut kur apskatiities man maajas ir paceelajas un instrumenti! mos var kaut ko sarunaat?
Posted: 19 Jun 2006, 17:26
by jnk
RoDeO wrote:nu es veeletos dzirdeet kaut paaris kas vareetu buut!
atgaisot atgaisoju!
par kantainu gumiju nezinu neko man tadas laikam nebija!
bija taada taka puteklu gumija kuuraa bija diezgan gruuti iemaanit to virzuli virzulis spiideja un laistijas!
a moss tu vari kaut kur apskatiities man maajas ir paceelajas un instrumenti! mos var kaut ko sarunaat?
laika nav

un kā reiz šodien ikdienas mašīnai ar starteri kautkas notika, tāka pašam būs jāsēž uz bedres :S
sarunā ar kādu no 200sxistiem, tie tak ir atsaucīgi. uztaisi bbq un alu - pie reizes apmazgāsi autiņu

Posted: 19 Jun 2006, 17:31
by RoDeO
bet nu labi kas tad vel var buut kas par kantaino gumiju?? kadu vel problem vai iemeslu no taam 1000 kas vareetu buut! ?? jo cilnidriits staigaaja normaali tad kad gaisoja!
Posted: 19 Jun 2006, 17:45
by jnk
RoDeO wrote:bet nu labi kas tad vel var buut kas par kantaino gumiju?? kadu vel problem vai iemeslu no taam 1000 kas vareetu buut! ?? jo cilnidriits staigaaja normaali tad kad gaisoja!
kantainā gumija ir iekšā cilindrā, kurā spiežas tas virzulītis. viņa vienlaikus arī noblīvē to visu.
bez tās nekas nenotiek, tādai ir jābūt

suportus arī iztīrīji? rūsa, kad saēd visu, tur viss izplešas un paliek mazāk vietas, kur staigāt.
bet, ja tu saki, ka to darīja pieredzējis meistars, tad to nu viņš būtu redzējis..
Posted: 19 Jun 2006, 21:09
by T.Spark_
Abiem vai vienam ritenim tev tur ķīlējas?
Posted: 19 Jun 2006, 23:27
by RoDeO
T.Spark_ wrote:Abiem vai vienam ritenim tev tur ķīlējas?
tagad izneemu tas plaaksniites kas ir domaatas lai negrab taas kalotkas! un ir labak mazaak kkiilejas!
jaa abiem riteniem!

Posted: 21 Jun 2006, 16:38
by palaidniex
Audifun wrote:Aizmugurējie suportu cilindri šamiem nav jāskrūvē atpakaļ?
PS,cilindrīšus atpakaļ atspiest visvieglāk ir ar veco labo krievu plakano roratslēgu(3.numurs laikam

)

Ja nezini konstruktīvo uzbūvi AR pakaļējām bremžmašīnām tad nerunā!
P.S.
Varbūt audi ir kaukā savādāk, neņemos spriest, bet daudziem auto IR jāskrūvē tie cilindrīši iekšā...
Posted: 27 Jun 2006, 18:06
by RoDeO
da vienkaarsi vaaks! shodien uzvirpoja man pilnig jaunus vadiiklus kuriem lufte nav nekaada un staiga idealii! a stuuri taa pat rausta ka mazliet peiskaaraas bremzeem sakon no 60 km/h a tad kad stipraak nospeiz tad ir ok un staajas labi
ir nomainiti klucci
novirpoti diski (tie nemet)
jauni vadiikli Perfekti
kas veel itka ir divas buskes priekssa beigteas bet vai tas vareetu buut iemesls??
kadi vel ierosinaajumi!
Posted: 27 Jun 2006, 18:27
by Guest
RoDeO wrote:
kadi vel ierosinaajumi!
ierosinājums tāds, ka vajadzēja ņemt arī jaunus bremžu diskus, nevis virpot esošos

Posted: 10 Jul 2006, 11:04
by silver
pakaļējie suporti IR JĀGRIEŽ!!!!!!!!!!!
