M240i - The clutch-type mechanical differential features a 30% lockup on acceleration and 9% lockup on deceleration. The differential works with the existing DSC system to provide excellent traction wet or dry.
Es domāju, ka tie LSD ir līdzīgi, tik cik //M noteikti treknāks!
HaL jaunais projekts BMW M240i
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Vēl nedaudz patērējos 
Šī gan vairāk sākotnēji bija iegriba kā nepieciešamība, bet rezultāts ir nesalīdzināmi lielāks, kā es biju domājis.
Runa ir par ātrumkārbas programmu.
Standartā 8HP kārba ir ierobežota uz aptuveni 500Nm, kas ir M240i standarta griezes moments.
Tajā brīdī, kad ir palielināta jauda un grieze tagad jau uz 600Nm, var just, ka kārba ne līdz galam tiek galā, tiek "pārgriezti" pārnesumi un ātrdarbība arī, godīgi sakot, varētu būt ātrāka.
Tam ir risinājums, kurš nemaz nav tik dārgs - xHP programma, kura maksā 330 EUR.
Bez tā, ka var izvēlēties vairākas pakāpes sākot no Stage1 (kas ir tikai uzlabojumi esošajai programmai) līdz Stage2 un Stage3, kas pilnībā maina programmu, var veikt diezgan daudz pielāgojumus.
Tiek pacelts griezes momenta ierobežojums uz 1000Nm, ir Rev-matching un jūtami ātrāka pārslēgšanās.
Var veidot individuālos iestatījumus, kā, piemēram, uzsākt braukšanu ar 2. ātrumu, izslēgt ātrumkārbas "atdalīšanu" tukšgaitā, ieslēgt DCT tipa pārslēgšanos ar viegliem sitieniem, kurus var regulēt (samazinot vai palielinot griezes momentu pārslēgšanās brīdī), ieslēgt "true manual", kur netiek automātiski pārslēgti pārnesumi manuālajā režīmā, regulēt max RPM utt.
Pagaidām esmu maz manuālās izmaiņas veicis, izbaudu standarta programmas priekšrocības un atšķirība it īpaši sport mode ir vnk
Iepūst softu diezgan vienkārši: » Skatīties Youtube


Šī gan vairāk sākotnēji bija iegriba kā nepieciešamība, bet rezultāts ir nesalīdzināmi lielāks, kā es biju domājis.
Runa ir par ātrumkārbas programmu.
Standartā 8HP kārba ir ierobežota uz aptuveni 500Nm, kas ir M240i standarta griezes moments.
Tajā brīdī, kad ir palielināta jauda un grieze tagad jau uz 600Nm, var just, ka kārba ne līdz galam tiek galā, tiek "pārgriezti" pārnesumi un ātrdarbība arī, godīgi sakot, varētu būt ātrāka.
Tam ir risinājums, kurš nemaz nav tik dārgs - xHP programma, kura maksā 330 EUR.
Bez tā, ka var izvēlēties vairākas pakāpes sākot no Stage1 (kas ir tikai uzlabojumi esošajai programmai) līdz Stage2 un Stage3, kas pilnībā maina programmu, var veikt diezgan daudz pielāgojumus.
Tiek pacelts griezes momenta ierobežojums uz 1000Nm, ir Rev-matching un jūtami ātrāka pārslēgšanās.
Var veidot individuālos iestatījumus, kā, piemēram, uzsākt braukšanu ar 2. ātrumu, izslēgt ātrumkārbas "atdalīšanu" tukšgaitā, ieslēgt DCT tipa pārslēgšanos ar viegliem sitieniem, kurus var regulēt (samazinot vai palielinot griezes momentu pārslēgšanās brīdī), ieslēgt "true manual", kur netiek automātiski pārslēgti pārnesumi manuālajā režīmā, regulēt max RPM utt.
Pagaidām esmu maz manuālās izmaiņas veicis, izbaudu standarta programmas priekšrocības un atšķirība it īpaši sport mode ir vnk

Iepūst softu diezgan vienkārši: » Skatīties Youtube

Life is what happens while you're busy making other plans
- petka17
- Posts: 7112
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Vai ir pieejama izvēle Stage Katastrofa?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1253
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
petka17, Tu gribēji teikt - Last stage? 

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Kaut kas atkal nedaudz ir padarīts
bet nu tā vēl ir daļa no procesa, kas tagad notiek!
Neesmu nekad bijis baigais vizuālais tūneris, attiecīgi īsti nekad un nevienam auto neesmu nekādas papildus virsbūves daļas uzstādījis. Tomēr F22 gadījumā man auto "purns" vizuāli šķiet nepabeigts. Labā ziņa ir tajā, ka ir varianti, daudz varianti. Manā gadījumā gan 2 - iet oem ceļu ar MPerformance vai Aftermarket.
1) OEM mperformance. Nepatīk

2) Daudz citu variantu, bet paliku pie Street Pro by Maxton Design. Laba kvalitāte, labs fitments un kopā viss ahujenna!

Kopskata bildes būs uz priekšu!
Braucam tālāk. Mani ļoti pārsteidza auto nepārliecinošā gaita pat standarta dinamiskas ielas satiksmē, auto pat nav bijis trasē. Archuks apstiprina, ka auto ir ļengans ar visu adaptīvo balstiekārtu. Man gan ir sēdināts, ir nedaudz stingrāks, bet tāpat diezgan fail, it īpaši lielākā ātrumā (čau Martinzz
). MINI uz šī auto fona ir sporta auto pret 7er.
Bet ir risinājums - H&R stabilizatori. Nav baigi lēts prieks pats par sevi, bet vēl dārgākā ir to uzstādīšana, jo tur mega daudz jāizjauc un pat motors jāiekarina, jo savādāk netiek klāt augšējām skrūvēm. Bet nu jādara!

Izmēra un svara atšķirība diezgan ievērojama!

Atšķirība vienkārši fenomenāla. Negaidīju, ka būs tik būtiska atšķirība. Pie vienas jaukšanas tika samainītas kardāna muftas, pāris bukses.
Un arī pie viena apgriedotas bremžu šļaukas uz armētajām, jo viena esošaja dēl nepareizas uzstādīšanas berzējās gar amortizatora statni un bija jau plaisa.

Tālāk!
Auto ir Protrack One R18 diski. Zajebiss - viegli racing sērijas diski, bet nu vizuāli man tomēr gribējās kaut ko izteiksmīgāku.
Patīk kaut kas BBS CI-R stilā, bet nu baigi neesmu gatavs nolocīt 2.5-3k par diskiem.
Esmu bomzis
Attiecīgi pagaidām atliekam. Nav jau tā, ka nebūtu disku.
Sēžot uz poda Facebook marketplace pamanu variantu - R19 diskus no F30, kuri nav neglītākie, ļoti labā stāvoklī un par sakarīgu ciparu. Saprotu - jāieķer.


Bet nu tomēr nav tas
Tas tomēr trigerēja norīt lodi un pasūtīt diskus, kurus noliku kā otru variantu aiz BBS - JR Super Light series diski, kas ir FlowForm viedoti, viegli un arī ar dizainu, kas man ļoti patīk - SL01. Negribēju riskēt ļoti ar iznesumiem un platumiem un aizgāju safe režīmā - 8J ET30 priekšā un 9J ET50 aizmgurē un rezultāts perfekti sagāja. Riepas 235/35R19 priekša un 265/30/R19 aizmugure! Paņēmu bronzas krāsu, jo Valdim patīk

Nomainīt protams atkal čerez dirsu sanāca
JR ir savas skrūves ar speciālu atslēgu, jo standarta atslēga tur neder. Un uz špiļkām arī nevar uzlikt, jo nav tāda izmēra M14 uzgriežņu, kas tur derētu iekšā diskā. Nu fak. Labi, tā kā es neesmu baigais reiseris un trasē parādīšos labi ja pāris reizes gadā, tad gāju ceļu atteikties no špiļķām un palikt uz skrūvēm. Špiļkas protams pats izņemt nevarēju garāžā un nācās doties pie Puxx.

Un tagad kopskats ar diskiem un splitteri:

Kopumā - man ļoti patīk!!!
Drīz būs turpinājums!

Neesmu nekad bijis baigais vizuālais tūneris, attiecīgi īsti nekad un nevienam auto neesmu nekādas papildus virsbūves daļas uzstādījis. Tomēr F22 gadījumā man auto "purns" vizuāli šķiet nepabeigts. Labā ziņa ir tajā, ka ir varianti, daudz varianti. Manā gadījumā gan 2 - iet oem ceļu ar MPerformance vai Aftermarket.
1) OEM mperformance. Nepatīk


2) Daudz citu variantu, bet paliku pie Street Pro by Maxton Design. Laba kvalitāte, labs fitments un kopā viss ahujenna!

Kopskata bildes būs uz priekšu!
Braucam tālāk. Mani ļoti pārsteidza auto nepārliecinošā gaita pat standarta dinamiskas ielas satiksmē, auto pat nav bijis trasē. Archuks apstiprina, ka auto ir ļengans ar visu adaptīvo balstiekārtu. Man gan ir sēdināts, ir nedaudz stingrāks, bet tāpat diezgan fail, it īpaši lielākā ātrumā (čau Martinzz

Bet ir risinājums - H&R stabilizatori. Nav baigi lēts prieks pats par sevi, bet vēl dārgākā ir to uzstādīšana, jo tur mega daudz jāizjauc un pat motors jāiekarina, jo savādāk netiek klāt augšējām skrūvēm. Bet nu jādara!

Izmēra un svara atšķirība diezgan ievērojama!

Atšķirība vienkārši fenomenāla. Negaidīju, ka būs tik būtiska atšķirība. Pie vienas jaukšanas tika samainītas kardāna muftas, pāris bukses.
Un arī pie viena apgriedotas bremžu šļaukas uz armētajām, jo viena esošaja dēl nepareizas uzstādīšanas berzējās gar amortizatora statni un bija jau plaisa.

Tālāk!
Auto ir Protrack One R18 diski. Zajebiss - viegli racing sērijas diski, bet nu vizuāli man tomēr gribējās kaut ko izteiksmīgāku.
Patīk kaut kas BBS CI-R stilā, bet nu baigi neesmu gatavs nolocīt 2.5-3k par diskiem.


Sēžot uz poda Facebook marketplace pamanu variantu - R19 diskus no F30, kuri nav neglītākie, ļoti labā stāvoklī un par sakarīgu ciparu. Saprotu - jāieķer.


Bet nu tomēr nav tas

Tas tomēr trigerēja norīt lodi un pasūtīt diskus, kurus noliku kā otru variantu aiz BBS - JR Super Light series diski, kas ir FlowForm viedoti, viegli un arī ar dizainu, kas man ļoti patīk - SL01. Negribēju riskēt ļoti ar iznesumiem un platumiem un aizgāju safe režīmā - 8J ET30 priekšā un 9J ET50 aizmgurē un rezultāts perfekti sagāja. Riepas 235/35R19 priekša un 265/30/R19 aizmugure! Paņēmu bronzas krāsu, jo Valdim patīk


Nomainīt protams atkal čerez dirsu sanāca


Un tagad kopskats ar diskiem un splitteri:

Kopumā - man ļoti patīk!!!

Drīz būs turpinājums!
Life is what happens while you're busy making other plans
-
- Posts: 373
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Protrack jau arī tīri labi izskatās, bet nu katram savs. Protams, tie BMW oriģinālie ne pēc kā. Bet tagad jau arī ir labi, arī man patīk