Page 2 of 3

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 08 Jul 2023, 16:14
by arniks8
Taš šuvējs ir tāds hudini ka varēs uztaisīt jaunu porolonu sadrupušā vietā :lol:. Audums jau ir labs, te jau tik jāizdomā ko ar porolonu iesākt, varbūt ka var atrast remonta polsteru daļas kā recaro vai citiem beņķiem.

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 10 Jul 2023, 10:46
by GG.
Šuvējs grib vairāk darba. Visu var izdarīt, ja viņš nemāk, tad tas ir cits jautājums

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 05 May 2024, 15:59
by Stabs
Sveiki!

Kā jau minēju, pagājušajā gadā iegādājos pilnu recaro salonu. Vārds pa vārdam ar šuvēju, beigās tika lemts par šūšanu visam salonam, nevis tikai pakot. Ļoti ilgi meklēju audumu. Ja kaut kur atradu, tad tikai juridiskām personām. Kad šuvējs jau noslēdza sadarbibas līgumu, konkrētais audums jau vairs nebija pieejams. Karoč feileris. Daudz nepārdzīvoju, jo bija pieejams audums, kurš ir uz durvju apšivkām. Pasūtījām audumus, pēc nedēļas ieradās, pēc divām salons gatavs. Teikšu atklāti, man patīk daudz labāk kā OEM. Sanāca - GL versijas velūra auduma sāni un GT durvju apšuvumu audums.

Image
Image

Salons PIRMS (jā zinu, netīrs un neuzlabo bomža paskatu)
Image

Salons PĒC (salaboju arī salona apgaismojumu u.c salona sīkumus)
Image
Image
Image

Tāpat arī pērn pieminēju, ka man kārba sāka tecēt. Bildes no šī pasākuma nav palikušas, bet īsumā - nomainīju pusasīm putekļu gumijas, jo divas sāka mētāt melno uz visām pusēm, mainīju kārbas pannas blīvi, pusasu blīvslēgus, kā arī salaboju pārslēgšanās dakšu, ar visu tās blīvslēgs. Kad blīvslēgs sāk tecēt, tad eļļa nonāk uz amortizējošās gumijas, kas paliek mīksta. Sekojoši slēgšanās kā dzīvi redzējušā krievu tehnikas smagajā. Gumija, protams, ka nav pieejama jauna, bet viņai ļoti pateicīga forma - kubiks. No kaprona uztaisīju kubiku atbilstošajā izmērā, divi urbumi un gatavs. Varētu gaidīt, ka viss tagad cieti un skaļi. Taču pašā kulisē ir pietiekama brīvkustība, kas visu slāpē :D .

Bija arī pirmais brauciens pie vecākiem uz Liepāju. Brauciena laikā pazuda 1,5L motoreļļa. Iepriekš domāju, ka amītis iztecēja, bet nekā. Gar kloķenes saļņiku, ja ilgstoši turēja slodzē, sāka vienkārši pūst eļļu garām. Un tā jau nebija vienīgā eļļas noplūde. Pie trešā cilindra, gar sadalenes "māju" sāka gāzties eļļa. Vismaz bez spiediena šļāciena, bet principā pielaidu uz 10min un viss jau slapjš. OEM nekāda blīve nenāk un pēc Haynes arī neko nesaka par hermētiķiem. Vismaz zināms, kas pa ziemu jārisina.

Image

Principā autiņš bija stadijā - lej tik eļļu un brauc. Pēc CSDD datiem, pa pagājušo gadu esmu nobraucis (6k km) vairāk kā jebkad šis auto nobraucis gada laikā.
Uztaisīju dārgu fotosesiju ar vienu bildi.
Image
Palīdzēju čomaka semi-projektu aizvilkt
Image

Pienāca ziema, auto tika ieziemots. Rudenī tieši sanāca vairāk braukt ar daily mersi, jo asconai bija errors - atveroties termostatam, pazuda salona siltums (pēc tam uzzināju, ka esmu sajaucis caurules vietām pie termostata). Ascona mētājās pie mājas kādas divas nedēļas. Gribu vest uz garāžu - aķis nomiris. Ar sievu meģinājām uzstumt, nesanāca. Nu neko, piepīpēju, aizbraucu, ieziemoju un tā viņa tur dzīvoja līdz pavasarim. Pienāca pavasaris un viens juniors ar Civicu ielika man mersim pakaļā. Nekas skarbs tur nebija, bet sarakstījām sakaņoto, aizvedu mersi atrādīt un norunājām datumu, kad tiks labots. Datumu pēc iespējas attālāku, lai būtu jau silts un varētu braukt ar zaļo. Nolikām 22.04. Tas nozīmēja, ka laiks ķerties klāt asconai. Negribīgi, bet Rhotmanns asconas īpašnieks pārdeva savu rezerves kārbu - W3,94. Tātad jājauc nost liela daļa priekšas. Un ja jau tur lienu, tad jāatrisina eļļas noplūdes. Nocēlu galvu, aizvedu sprauslas uz mazgāšanu (iepriekš visas pilēja, nebija vienmērīga darbība), atkal ņēmu nost pusasis utt. Jauniepirktajai kārbai līdzīgs scenārijs - samainīju visas viegli maināmās blīves, kā arī ielēju jaunu eļļu. Galvai jaunas blīves. Jauni kloķenes saļņiki abos galos. Jauni hidrokompensatori. Nolēmu, ka laiks arī uzlikt stūres pastiprinātāju, ko savā īpašumā biju ieguvis ar balto asconu. Papildus biju spiest uzlikt arī degvielas spiediena regulatoru, jo OEM taisīja pārspeidienu, visu laiku smagi pārlejot. Nopirku trackday lētāko variantu, manām vajadzībām ir okei.
Steigā liekot visu kopā, likās, ka viss būs čotka. Laižu klāt, nelec. Ilgi meklēju problēmu. Metkas pa vietām, bet nelec. Pēc ilgstošas zāģēšanas pielec, bet skan kā dīzelis - wtf. Visam eju pāri - rokeri grabinās kā lupatas, un nevaru saprast kāpēc. Aizeju pie donormotora, paskatos, jomajo. Esmu aizmirsis uzlikt vārsta augšā to detaļu, kas notur rokeri vietā (nezinu nosaukumu, mehs no manis nesanāks). Protams, ka tagad visu celt nost negribu. Toolu man nav. Beigās izdomāju izmantot skriemeļu novelkamo, kurš ļoti labi pildīja savu funkciju. Papildus pāris insturmenti no darba noraukstītās kaudzītes un viss izdevās. Respektīvi visas eļļas noplūdes novērstas. Stūre uz vietas grozās viegli. Tagad 100km/h ir ap 3,2k rpm. Respektīvi pavasara darbi paveikti veiksmīgi. 22.04. nodevu mersi servisā un protams, ka Rīgā smuki sasnidzis. Mauc tik ar opeli, ar šaurām vasarenēm pa sniegu :D .
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Pa aprīli sanācis jau novizināt nedaudz virs 1k km. Esmu pabijis gan Liepājā, gan Cēsīs, kā arī daily krūzot pa Rīgu. Eļļas noplūdes neesmu pamanījis, braucās forši.
Paldies, ja lasīji.

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 05 May 2024, 16:42
by arniks8
Beņķi čot labi izskatās, kruta :cool:

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 05 May 2024, 19:50
by howitzer
Es esmu vienkāršs vīrs - es redzu Opel Askona, es spiežu laiku! :cool:

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 05 May 2024, 21:37
by J.K.jr.bad.
Malacis!

Vēl tik piekrāsot un būs konpete! ;)

Tik man šķiet, ka tie 13nieki nedaudz par mazu šai izmēra Asakai. Prasītots collu vai divas lielākas pastalas.

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 06 May 2024, 10:16
by MissL
Salons bomba, ļoti glīti izskatās. :)

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 06 May 2024, 10:56
by Ch.
Ahh, laikos kad visi shuj salonus ar kkadu debilu rizhu dermantiinu, tik forshi redzet smuki sashutus auduma benkus :cool:

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 06 May 2024, 11:44
by andrams
Eļļas noplūde OHC ir diezgan "standarts", kad nedaudz abas plaknes paliek sagurušas laika gaitā. Idejiski - jānoplanē abas detaļas - galva un sadalenes mājas apakša, bet es toreiz savam C20NE ar dremelim līdzīgu instrumentu ieskrāpēju sadalenes mājas plaknē pa perimetru rievu, kur iespiest hermētiķi un tā viņš man netecēja :D

Ehh, tās 'Rallye Twill' lupatas beņķiem ir period correct, beeet šādi izskatās daudz mājīgāk :cool:

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 07 May 2024, 10:25
by Juzix
Taburetes vienkārši lieliskas.
J.K.jr.bad. wrote: 05 May 2024, 21:37 Malacis!

Vēl tik piekrāsot un būs konpete! ;)

Tik man šķiet, ka tie 13nieki nedaudz par mazu šai izmēra Asakai. Prasītots collu vai divas lielākas pastalas.
Maziem riteņiem būs būt!!! :aljo:

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 07 May 2024, 10:51
by juriz
Es arī balsoju par mazajiem ripuļiem. Šim pašā laikā. Un vēl ATS ? diski ir tik korekti.

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 07 May 2024, 11:34
by howitzer
Pievienojos mazo ritenu klubinam.

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 08 May 2024, 13:00
by GG.
Izlasīju, viss patika :cool: Malacis!

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 01 Jun 2024, 14:03
by rixis
Labs topiks, labs darbiņš, prieks lasīt :cool:

Ja par diskiem, tad jā - mazie ir tas kas vaig :yo:

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 24 May 2025, 22:20
by Stabs
Labdien burnoutiešiem!

Pērnais gads Asacnieka dzīvē nebija tas interesantākais. Pēc pēdējā posta paspēju nobraukt vienu MANO events treniņu dienu, pašam baigi patika... Asacniekam diezko nepatika. Motors sāka kaut ko dīvaini uzvesties. Aizmugurē izbeidzās gultņi, ar kuriem nobraukāju labi, ja 2k km. Tajā laikā bija baigi svarīgi pabeigt izglītību, lai beidzot var pilnvērtīgi šancēt izvēlētajā profesijā. Tad nu Opelis tika nomests maliņā līdz beidzot ir laiks pieķerties. Bilžu no pērnā gada nav, nu tā, ka neviena. Paspēju tikai samainīt gultņus aizmugurē, iziet apskati un tas arī viss. Kopumā pa gadu norullēti tikai 3k km. Novembrī noliku ziemas guļā.

2025.gads.
Aprīlī izvilku no ziemas miega. Ielēju svaigu degvielu, pāris dienas pabraukāju un ķēros klāt darbiem.
Nocēlu tekošo stūres reiku. Apzvanīju vietējos kantoros - "oij baigi veca, dārgi remkomplekti, karoče darbs 400eur". Viens zvans uz LT - 250eur + gada garantija. Kā pagaidu vairantu uzliku atpakaļ veco, bez pastiprinātāja. Protams svaiga eļļīte motoram, filtri, jaunas sveces u.c sīkumus. Mistiski auto pēkšņi motora ziņā kļuva daudz stabilāks, mazāk raustās, plus mazāk ēd degvielu. Sagaidīju reiku atpakaļ no Lietuvas, uzliku virsū un arī stūre tagad baigi forši grozās.

Image

Sazvanījos ar tēti. Sarunājām, ka beidzot varētu pastrādāt pie auto vizuālā. Izvilkām slieksni, iztaisnojām purnu, nokrāsojām lūpu, slieksni un auto jau izkatās pēc kaut kā puslīdz normāla.

Image

Image

Salīdzīnajums ar mūsdienu auto :D

Image

Beidzot nav kauns arī nobildēt no kreisā sāna

Image

Image

Šogad attiecīgi cenšos autiņam atdarīt pērnā gada pāri darījumus, tāpēc cenšos braukāt cik iespējams. Pa diviem mēnešiem jau sanācis tik pat cik pa visu pagājušo gadu :D.
Paspēju aizbraukt uz Liepājas Retro auto pasākumu. Biju ar vienīgo asaku pasākumā, tāpēc pamatā pasvinēju pasākumu ar tēta T3 čomakiem.

Image

Image

Un kā pēdējo vēlējos minēt, ka aizbraucu uz VS novērtējumu. Nevaru teikt, ka kungiem baigi patika mans auto, bija daudz aizrādījumu, bet kaut kā beigās tomēr atsūtīja šādu paziņojumu e-pastā.

Image

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 24 May 2025, 23:39
by Nordik
Atradu bildi no deviņdesmitajiem, arī ar STP uzlīmēm :) , šī bija GT 2,0 :yo:
07FDC58D-7209-41BA-A0B0-0E0B2F46F25D.png

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 25 May 2025, 11:06
by Rii
Labs :) Par ko bija aizrādījumi VS vērtējumā?

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 25 May 2025, 12:11
by arniks8
Nais :cool:. Šogad atkal plāno braukt mano?

Ja aizmugurē koniskie gultņi, viņus ļoooooti viegli jāpievelk( solis 26 https://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/c ... /index.htm) un vismaz vw tjip pareizi pēc kkādiem kilometriem ir palaist vaļā un pievilkt pa jaunam, es gan tā neesmu ne reizi darījis :D .

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 25 May 2025, 17:37
by Stabs
Nordik wrote: 24 May 2025, 23:39 Atradu bildi no deviņdesmitajiem, arī ar STP uzlīmēm :) , šī bija GT 2,0 :yo:
07FDC58D-7209-41BA-A0B0-0E0B2F46F25D.png
Lielā mērā man jau arī sanāk GT 2.0, oriģinālais motors te nedzīvo :D. Man baigi patika tās STP uzlīmes, VS kungi lika noplēst, jo neesot nekādas saistības ar šo auto.
Rii wrote: 25 May 2025, 11:06 Labs :) Par ko bija aizrādījumi VS vērtējumā?
Protokolā norādīts sekojoši: Radiatora dekoratīvais režģis un motora pārsegs no uzstādīti cita Opel Ascona automobiļa. Neliela virsbūves paneļu korozija. Motora un bagāžas pārsegu krāsojuma bojājumi. Priekšējā vējstikla bojājums. Priekšējo lukturu korpusu stiprinājumu remonts. Uzrādīšanas
bridī nekopta motortelpa. Šofera instrumentu korozija.

Principā tas auto būtu jāpārkrāso, bet nu, manuprāt, tas krāsojums nav tik briesmīgs. Priekšējo resti arī negribu no atbilstošā gada GT modeļa, jo viņa to auto padara par baigo begemotu. Ieskatam: https://www.automobile-catalog.com/img/ ... rt-001.jpg Tā reste neatkarīgi no auto krāsas arī bija paredzēta tikai pēlēkā krāsā. Man tomēr labāk patīk 1987 gada reste un pie tās arī gribētu pieturēties.
arniks8 wrote: 25 May 2025, 12:11 Nais :cool:. Šogad atkal plāno braukt mano?

Ja aizmugurē koniskie gultņi, viņus ļoooooti viegli jāpievelk( solis 26 https://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/c ... /index.htm) un vismaz vw tjip pareizi pēc kkādiem kilometriem ir palaist vaļā un pievilkt pa jaunam, es gan tā neesmu ne reizi darījis :D .
Pagaidām gribu atrisināt pēdējo lietu, kas man nepatīk - aukstam motoram eļļas spiediens ir par zemu. Uzsilstot tas 1 bar brīvgaitā ir pietiekošs, bet aukstam man īsti nepatīk. Ir rezervē viens puslīdz labs eļļas sūknis, bet gribu vēl esošajam šo to apskatīt. Ja būs ar eļļas spiedienu viss atrisinājies, tad varētu arī tās treniņdienas pabraukāties. Plānā esmu ielicis jūnija youngtimer trases vakaru.

Par koniskajiem gultņiem zinu, iepriekš pacentos ievākt pietiekami daudz info (lai gan nav jau nekāda raķešzinātne :D ). Gultņus kad iepriekš mainīju, biju pievilcis tā, ka ritenim esot gaisā brīvkustības nav, bet grozot riteni tomēr liekās, ka ir neliela pretestība. Plus biju iespiedis iekšā eļļu/smēri, kas paredzēta mironenēm no DEPO vienkāršā gala. Pa ielu braukājot bija okei. Tiklīdz ieliku slodzē viss uzkarsa, izpletās un domāju, ka tas arī bija pie vainas. Tagad nopirku Red Lube smēri, kas paredzēta augstākām temperatūrām, un gultņus pievilku tā, ka ritenim gaisā esot ir pavisam neliela brīvkustība, ritenis griežās vispār bez pretestības, bet pa šoseju atvelkot un sabremzējoties vairākas reizes, tā brīvkustība vairs nav jūtama. Pagaidām ceru, ka tā būs labāk :hvz:
Apskates kungiem gan nepatika tā brīvkustība, teica, lai pievelku. Atteicos to darīt :D.

Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i

Posted: 25 May 2025, 20:05
by arniks8
Par brīvkustību ir principā [censored], ja vien tā nav katastrofāli liela, cik vien esmu ar viņiem krāmējies vienmēr ir lufte. Man liekas ka TA džeki par tiem gultņiem neko nerubī, man ir gadījies ka par labiem gulņiem ieliek 2, bet tai pat laikā ar uzsvilinātu gaudojošu gultni neesmu dabūjis aizrādījumu :D