Sveiki!
Kā jau minēju, pagājušajā gadā iegādājos pilnu recaro salonu. Vārds pa vārdam ar šuvēju, beigās tika lemts par šūšanu visam salonam, nevis tikai pakot. Ļoti ilgi meklēju audumu. Ja kaut kur atradu, tad tikai juridiskām personām. Kad šuvējs jau noslēdza sadarbibas līgumu, konkrētais audums jau vairs nebija pieejams. Karoč feileris. Daudz nepārdzīvoju, jo bija pieejams audums, kurš ir uz durvju apšivkām. Pasūtījām audumus, pēc nedēļas ieradās, pēc divām salons gatavs. Teikšu atklāti, man patīk daudz labāk kā OEM. Sanāca - GL versijas velūra auduma sāni un GT durvju apšuvumu audums.
Salons PIRMS (jā zinu, netīrs un neuzlabo bomža paskatu)
Salons PĒC (salaboju arī salona apgaismojumu u.c salona sīkumus)
Tāpat arī pērn pieminēju, ka man kārba sāka tecēt. Bildes no šī pasākuma nav palikušas, bet īsumā - nomainīju pusasīm putekļu gumijas, jo divas sāka mētāt melno uz visām pusēm, mainīju kārbas pannas blīvi, pusasu blīvslēgus, kā arī salaboju pārslēgšanās dakšu, ar visu tās blīvslēgs. Kad blīvslēgs sāk tecēt, tad eļļa nonāk uz amortizējošās gumijas, kas paliek mīksta. Sekojoši slēgšanās kā dzīvi redzējušā krievu tehnikas smagajā. Gumija, protams, ka nav pieejama jauna, bet viņai ļoti pateicīga forma - kubiks. No kaprona uztaisīju kubiku atbilstošajā izmērā, divi urbumi un gatavs. Varētu gaidīt, ka viss tagad cieti un skaļi. Taču pašā kulisē ir pietiekama brīvkustība, kas visu slāpē

.
Bija arī pirmais brauciens pie vecākiem uz Liepāju. Brauciena laikā pazuda 1,5L motoreļļa. Iepriekš domāju, ka amītis iztecēja, bet nekā. Gar kloķenes saļņiku, ja ilgstoši turēja slodzē, sāka vienkārši pūst eļļu garām. Un tā jau nebija vienīgā eļļas noplūde. Pie trešā cilindra, gar sadalenes "māju" sāka gāzties eļļa. Vismaz bez spiediena šļāciena, bet principā pielaidu uz 10min un viss jau slapjš. OEM nekāda blīve nenāk un pēc Haynes arī neko nesaka par hermētiķiem. Vismaz zināms, kas pa ziemu jārisina.
Principā autiņš bija stadijā - lej tik eļļu un brauc. Pēc CSDD datiem, pa pagājušo gadu esmu nobraucis (6k km) vairāk kā jebkad šis auto nobraucis gada laikā.
Uztaisīju dārgu fotosesiju ar vienu bildi.

Palīdzēju čomaka semi-projektu aizvilkt
Pienāca ziema, auto tika ieziemots. Rudenī tieši sanāca vairāk braukt ar daily mersi, jo asconai bija errors - atveroties termostatam, pazuda salona siltums (pēc tam uzzināju, ka esmu sajaucis caurules vietām pie termostata). Ascona mētājās pie mājas kādas divas nedēļas. Gribu vest uz garāžu - aķis nomiris. Ar sievu meģinājām uzstumt, nesanāca. Nu neko, piepīpēju, aizbraucu, ieziemoju un tā viņa tur dzīvoja līdz pavasarim. Pienāca pavasaris un viens juniors ar Civicu ielika man mersim pakaļā. Nekas skarbs tur nebija, bet sarakstījām sakaņoto, aizvedu mersi atrādīt un norunājām datumu, kad tiks labots. Datumu pēc iespējas attālāku, lai būtu jau silts un varētu braukt ar zaļo. Nolikām 22.04. Tas nozīmēja, ka laiks ķerties klāt asconai. Negribīgi, bet Rhotmanns asconas īpašnieks pārdeva savu rezerves kārbu - W3,94. Tātad jājauc nost liela daļa priekšas. Un ja jau tur lienu, tad jāatrisina eļļas noplūdes. Nocēlu galvu, aizvedu sprauslas uz mazgāšanu (iepriekš visas pilēja, nebija vienmērīga darbība), atkal ņēmu nost pusasis utt. Jauniepirktajai kārbai līdzīgs scenārijs - samainīju visas viegli maināmās blīves, kā arī ielēju jaunu eļļu. Galvai jaunas blīves. Jauni kloķenes saļņiki abos galos. Jauni hidrokompensatori. Nolēmu, ka laiks arī uzlikt stūres pastiprinātāju, ko savā īpašumā biju ieguvis ar balto asconu. Papildus biju spiest uzlikt arī degvielas spiediena regulatoru, jo OEM taisīja pārspeidienu, visu laiku smagi pārlejot. Nopirku trackday lētāko variantu, manām vajadzībām ir okei.
Steigā liekot visu kopā, likās, ka viss būs čotka. Laižu klāt, nelec. Ilgi meklēju problēmu. Metkas pa vietām, bet nelec. Pēc ilgstošas zāģēšanas pielec, bet skan kā dīzelis - wtf. Visam eju pāri - rokeri grabinās kā lupatas, un nevaru saprast kāpēc. Aizeju pie donormotora, paskatos, jomajo. Esmu aizmirsis uzlikt vārsta augšā to detaļu, kas notur rokeri vietā (nezinu nosaukumu, mehs no manis nesanāks). Protams, ka tagad visu celt nost negribu. Toolu man nav. Beigās izdomāju izmantot skriemeļu novelkamo, kurš ļoti labi pildīja savu funkciju. Papildus pāris insturmenti no darba noraukstītās kaudzītes un viss izdevās. Respektīvi visas eļļas noplūdes novērstas. Stūre uz vietas grozās viegli. Tagad 100km/h ir ap 3,2k rpm. Respektīvi pavasara darbi paveikti veiksmīgi. 22.04. nodevu mersi servisā un protams, ka Rīgā smuki sasnidzis. Mauc tik ar opeli, ar šaurām vasarenēm pa sniegu

.
Pa aprīli sanācis jau novizināt nedaudz virs 1k km. Esmu pabijis gan Liepājā, gan Cēsīs, kā arī daily krūzot pa Rīgu. Eļļas noplūdes neesmu pamanījis, braucās forši.
Paldies, ja lasīji.