Page 2 of 3
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 08 Apr 2020, 21:47
by Alejandro
Vakar bija mazie svētki paldies Lauriko no siklumeistars, uzlika spilerīti. Tad nu tākā ir paliec mājās laiks, bet vajagot iet arī svaigā gaisā, bet tajā paša laikā izolēties tad izmetu loku. Par riepām galīgi neatceros bet man liekas bija baloni 185/60 R15
bet nu vēlāk nometīšū līkumu gar audi.
Neizskatās pēc baloniem, tīri labi sader kopā ar auto
Salons izskatās forši - oriģināls un labā stāvoklī.
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 08 Apr 2020, 23:06
by es1512
jaņķel wrote: ↑08 Apr 2020, 08:45
es1512 wrote: ↑04 Apr 2020, 22:36
Prieks redzēt vēl kādu B2

viss smuki, arī numurs labs
Principā mēs esam kaimiņi, un tavas hellas 3000 ir pie manis
atceros

ko darīsi ar hellām?
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 09 Apr 2020, 08:45
by jaņķel
es1512 wrote: ↑08 Apr 2020, 23:06
jaņķel wrote: ↑08 Apr 2020, 08:45
es1512 wrote: ↑04 Apr 2020, 22:36
Prieks redzēt vēl kādu B2

viss smuki, arī numurs labs
Principā mēs esam kaimiņi, un tavas hellas 3000 ir pie manis
atceros

ko darīsi ar hellām?
Palielam nav ne jausmas, bija mirkļa iededziens ka vajag, bet vai vajag nezinu
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 09 Apr 2020, 12:14
by ray112
Lūdzu nē, tas audi galīgi neizskatās pēc rally style auto. Tas to visu pasākumu tikai sabojās.
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 09 Apr 2020, 20:58
by RitvarsJ
Šodien uz ielas redzēju šādu 80nieku. Nu diena pret nakti.. Novēlu saimniekam gribēšānu arī turpmāk saglabāt šo auto!
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 21 May 2020, 10:50
by jaņķel
hey,
Audi jau pazudis no acīm, nekas baigi nav sadarīts un tā, bet šādi tādi sīkumi izieta apskate, samainītas eļļas un filtri, aa vēl samainits un sakrāsots nesmukais spārns, samēdits labs un taisns kapots nu tas tiesa vēl jāsaņemās uzlikt. Tā kā tika pārdots ziemas auto, tagad sanāk diezgan regulāri ikdienā pārvietoties ar B2, kas tiesa nevisai ir labi, bet nu neko darīt. tad vēl ir piedāvājums par 1.8T swpau tikai vēl nevaru izdomāt vai gribas vai negribas, ne nu gribās un baigi gribās tikai vai vajag tā teiksim.
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 21 May 2020, 11:02
by petka17
jaņķel wrote: ↑21 May 2020, 10:50
hey,
Audi jau pazudis no acīm, nekas baigi nav sadarīts un tā, bet šādi tādi sīkumi izieta apskate, samainītas eļļas un filtri, aa vēl samainits un sakrāsots nesmukais spārns, samēdits labs un taisns kapots nu tas tiesa vēl jāsaņemās uzlikt. Tā kā tika pārdots ziemas auto, tagad sanāk diezgan regulāri ikdienā pārvietoties ar B2, kas tiesa nevisai ir labi, bet nu neko darīt. tad vēl ir piedāvājums par 1.8T swpau tikai vēl nevaru izdomāt vai gribas vai negribas, ne nu gribās un baigi gribās tikai vai vajag tā teiksim.
B2 norm var dailiot
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 21 May 2020, 12:15
by ray112
Pēc 1.8t swapa šitam nebūs jātaisa bremžu testi Biķerniekos? Jaudīgākais kas nācis iekš b2 liekas ka ir 2.2 ar ~136hp.
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 21 May 2020, 23:02
by Ch.
ray112 wrote: ↑21 May 2020, 12:15
Pēc 1.8t swapa šitam nebūs jātaisa bremžu testi Biķerniekos? Jaudīgākais kas nācis iekš b2 liekas ka ir 2.2 ar ~136hp.
Pat ja tā tagad tā nav liela problēma. Tik tas, ka dārgi.

Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 14:21
by mdz
Cik ir tā atšķirība max jaudā, pēc kuras vajag bremžu testu? Te ir jāskatās kurš bija jaudīgākais tieši 80 b2. Quattro laikam bija 5cyl, fwd nezinu, moška arī. 1.8t vājākajā versijā ir 148zs. Var viņam uzpogāt baudāmās atmosfēras galvu vai vienkārši pārsist kodu uz galvas ceļamās auss, būs "būvēti" 125zs ar nenosakāmu jaudu. Kronšteini būs jātaisa no rokas, jo šiem 4cyl stāv uz pusrāmja, bet uz 1.8 bloka viņi neder, lai gan pamatā bloks ir tāds pats. Bet nu tas ir papildu 2 lappuses projektā, kurš tāpat būs jātaisa un izmaksā bik virs 80e.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 17:00
by petka17
mdz wrote: ↑27 May 2020, 14:21
Cik ir tā atšķirība max jaudā, pēc kuras vajag bremžu testu? Te ir jāskatās kurš bija jaudīgākais tieši 80 b2. Quattro laikam bija 5cyl, fwd nezinu, moška arī. 1.8t vājākajā versijā ir 148zs. Var viņam uzpogāt baudāmās atmosfēras galvu vai vienkārši pārsist kodu uz galvas ceļamās auss, būs "būvēti" 125zs ar nenosakāmu jaudu. Kronšteini būs jātaisa no rokas, jo šiem 4cyl stāv uz pusrāmja, bet uz 1.8 bloka viņi neder, lai gan pamatā bloks ir tāds pats. Bet nu tas ir papildu 2 lappuses projektā, kurš tāpat būs jātaisa un izmaksā bik virs 80e.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Lai piereģiristrētu mataru:
Bremžu tests ir tad, ja uzstādītā matara jauda ir kaut par 1kw lielāka kā jaudīgākā tajā virsbūvē paredzētā dzinēja jauda. Skatās motora bloka kodu (nevienu nepis kas uz galvas rakstīts). Ļoti svarīgi ir noskaidrot vai visām B2 virsbūvēm ir viens kods vai dažādi. Piemēram E36 un E36M3 ir dažādi virsbūdes kodi un tāpēc CSDD tos uzskata par dažādiem auto un 3.0 M54 swaps ir no go zone
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 17:18
by arniks8
ar 1.8T ir tāds prikols ka motora kods uz galvas, novīlē to nost un uz bloka tikai 1.8 var redzēt, koda nav
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 17:27
by howitzer
A man liekas, ka viņi mierīgi var iesvērt: "Nesalasāms dzinēja kods, pārbūvi nevar reģistrēt, ej [censored], bomzi."

Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 18:00
by krabiz
this ^^
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 20:36
by Black President
arniks8 wrote: ↑27 May 2020, 17:18
ar 1.8T ir tāds prikols ka motora kods uz galvas, novīlē to nost un uz bloka tikai 1.8 var redzēt, koda
nav
Un TA taisa primati kas nemak atskirt 8v no 20v un 20vt
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 27 May 2020, 22:08
by mdz
arniks8 wrote:ar 1.8T ir tāds prikols ka motora kods uz galvas, novīlē to nost un uz bloka tikai 1.8 var redzēt, koda nav
Ir arī uz bloka, tikai iesists smalkiem punktiem, parasti aizrūsējis un no augšas nav redzams.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 28 May 2020, 08:57
by Nauris_t16
petka17 wrote: ↑27 May 2020, 17:00
mdz wrote: ↑27 May 2020, 14:21
Cik ir tā atšķirība max jaudā, pēc kuras vajag bremžu testu? Te ir jāskatās kurš bija jaudīgākais tieši 80 b2. Quattro laikam bija 5cyl, fwd nezinu, moška arī. 1.8t vājākajā versijā ir 148zs. Var viņam uzpogāt baudāmās atmosfēras galvu vai vienkārši pārsist kodu uz galvas ceļamās auss, būs "būvēti" 125zs ar nenosakāmu jaudu. Kronšteini būs jātaisa no rokas, jo šiem 4cyl stāv uz pusrāmja, bet uz 1.8 bloka viņi neder, lai gan pamatā bloks ir tāds pats. Bet nu tas ir papildu 2 lappuses projektā, kurš tāpat būs jātaisa un izmaksā bik virs 80e.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Lai piereģiristrētu mataru:
Bremžu tests ir tad, ja uzstādītā matara jauda ir kaut par 1kw lielāka kā jaudīgākā tajā virsbūvē paredzētā dzinēja jauda. Skatās motora bloka kodu (nevienu nepis kas uz galvas rakstīts). Ļoti svarīgi ir noskaidrot vai visām B2 virsbūvēm ir viens kods vai dažādi. Piemēram E36 un E36M3 ir dažādi virsbūdes kodi un tāpēc CSDD tos uzskata par dažādiem auto un 3.0 M54 swaps ir no go zone
Vecākiem auto nav tik smalki sadalīti tipi, teorētiski saiet viss, kas oriģināli nācis konkrētajam modelim. Bet labāk, protams, uzjautāt konkrēti par B2
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 28 May 2020, 11:46
by ray112
Bet vienīgais kam ir bijis kas jaudīgs par 2.2 ar 134hp b2 virsbūvē gadījumā nav tikai ur quattro.
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 28 May 2020, 13:55
by Nordik
Sport Quattro 306hp uz tiem pašiem pusrāmjiem
Re: Jaņķels Audi 80
Posted: 28 May 2020, 18:38
by GG.
Šis ir Typ81
Sport quattro ir Typ85
howitzer wrote: ↑27 May 2020, 17:27 ej [censored], bomzi."