
Rūda VOLVO 940 diesels
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
Jā, bet rēķinies, ka vajadzēs palielināt arī iesmidzinātās degvielas daudzumu.Rudis wrote:Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
ttd wrote:Jā, bet rēķinies, ka vajadzēs palielināt arī iesmidzinātās degvielas daudzumu.Rudis wrote:Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā
Protams. Tas viss tiek darīts. Mehaniskajam sūknim to ir galīgi vienkārši izdarīt.

- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15210
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
un cik precīzi?Rudis wrote:ttd wrote:Jā, bet rēķinies, ka vajadzēs palielināt arī iesmidzinātās degvielas daudzumu.Rudis wrote:Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā
Protams. Tas viss tiek darīts. Mehaniskajam sūknim to ir galīgi vienkārši izdarīt.
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
vārīsies tieši, ja uzgriezīs būstu un neko ar degvielas padevi nedarīs. Nezinu gan īsti šī augstspiediena sūkņa regulēšanās spējas atkarībā no būsta, bet pieļauju, ka tādu gandrīz nav.Zorik wrote:Bet tad vins sak karst un pateret 10+ L/100km
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
nuuu, iet runa par to, ka būstā ejot sāks liess degmaisijums palikt. tukšgaitā tak poh. Bet pag, ja stock jābūt, pieņemu, 80 grādiem(kad atverās termostats), tad tev ir 110?Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
Motora temp tāda pati 87 grādi. Ne līdz galam pateicu. Izplūdes gāzu temp, jeb kolektora temp ir par 30 grādiem vairāk. Turbīnai tādi pati, ka bija oriģināli.ttd wrote:nuuu, iet runa par to, ka būstā ejot sāks liess degmaisijums palikt. tukšgaitā tak poh. Bet pag, ja stock jābūt, pieņemu, 80 grādiem(kad atverās termostats), tad tev ir 110?Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Par to liesumu ir tā, ka pēc dumainibas var pateikt, kāds tas maisījums ir. Paceļot spiedienu, pagriez ražīgi vairāk degvielu. Pēctam, kad pavērās boosts noteikti būs daudz dūmi, tātad trekns. Pamazām piegriez mazāk, lai nav galīgi bez, bet lai nav 24/7 melns kvēps.
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
Tad kāda jēga no dīzeļa?Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Braucu ar MK5 GTI un E90 330i
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
D24TIC dzinēji nekad nav bijuši ekonomiski un nav cilvēkus priecējuši ar maziem vidējiem patēriņiem.Kaspars wrote:Tad kāda jēga no dīzeļa?Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
Kad biju ne tik izglītots internetā, tad arī domāju "tak lol wtf pie dirs'ss mans matars tak izturees"ttd wrote:Yee, bet precizitaate. Es gan laikam [censored] esmu un nedariitu bez wideband to visu. :/

Degiela > Spiediens > Labs IC (nu tas var nedaudz uzgaidīt, kad uzspridzināsi oriģinālo) > Wideband + regulēšana (TSHIPTUNING)
Re: Rūda VOLVO 940 diesels
Nu shaja gadijumaa, ja grib 1.3 puust, tad pietiek wideband un skruvjgrieznis, beeet vai tas auto vsp buus ar nornalu torque curvi hvz. Vajadzetu tad ar turbo attieciigi bik lielaaku.