
iespējams nemāku izteikties, bet nu jūsu gudrā d... par tēmām kurās neesat iedziļinājušies un pat nevēlaties, un augstprātības līmenis


Moderator: gacciZm
Bāc ... cik tev gadi ???TAX wrote:ja jums tas tiešām interesē, tad vispirms noskatieties to Youtube video, ko es ieliku! un tad runājam tālāk! OK?
TAX wrote:ja jums tas tiešām interesē, tad vispirms noskatieties to Youtube video, ko es ieliku! un tad runājam tālāk! OK?
nu par tevi man ir vislielākā vilšanāsPOLOpower wrote:Ja gribi īstu nodiršanu tad pasaki ka deltiņai vēlies ielikt golf 2 dzinēju .... tad dabūsi noklausīties
laurisko wrote:![]()
Tak tev vēl nepielec ka ir pilnīgi vienalga cik šķībi motors stāv attiecībā pret reduktoru, kardans tieši tam ir domāts, lai nebūtu jācentrē nekas!
Tu esi redzējis kā pārvietojas traktoram aizmugurē piekarināts agregāts piemēram pļaujmašīna, kura piedzenās ar kardānu!
laurisko wrote:Nē, nu skaidrs, ka jo mazākas nobīdes, jo mazāka iespēja visādām vibrācijām!
Bet...
neredzu par ko kaunēties, ja man šādā situācijā ir problēmas ar uztverilaurisko wrote:Ir tāda firma AUTO KARDANS - http://www.autocardan.eu/par-mums" onclick="window.open(this.href);return false;
Moš ir vērts ar šiem aprunāties, bet izklausās, ka cilvēkam ir problēmas ar uztveri!
Es zinu vismaz 3 dažadus kardānu veidus, autoram atliek izvēlēties pareizo veidu pielāgot un likt vietā!
laikam problēma ir tajā, ka nesaproti, ko nozīmē, novietot dzinēju tā lai kloķenes ass līnija un aizmugurējā tilta reduktora šneka ass līnija atrastos paralēli... pameklēšu vēl vienu video, kur tas bija labi parādītsMelnais wrote:Un no abām šim problēmām visi izvēlas vibrāciju, nevis motoru bez eļļošanas. Un ko darīsi, ja tas tavs motors nebūs tik zemu novietojams?