Nedaudz jātsvaidzina
Diemžēl nav tik daudz laika kā gribētos, lai pilvērtīgi pieķertos un visu izdarītu uzreiz, sanāk krāmēšanās ar sīkumiem, bet arī tie ir jaizdara. Nedaudz mierina, ka nav vēl auto gatavs trasi, tas, ka laikapstākļi nav īsti piemēroti ziemas nemotoru driftam

Rīgā sniegainajās dienās nedaudz tika paslīdēts, bet gaidu kad auto būs pilnībā salikts un laikapstākļi ļaus noīrēt trasi.
Sāku priekšas sakartošanu

Iepirku veselu brilli, labā stāvoklī un vēl īstajā krāsā, bet tā kā galos bija nedaudz virspusēja rūsa tik un tā tika pārkrāsota:
Iepirku priekšejo lēcu optiku un gaišos pagrieziena lukturus:

Vienam lukturim bija bojāta regulējamā skrūve, kuru pārtaisīju

konkrētās trīs bildes, bildētas ar benčiku...
Pienāca piekdienas vakars un ķēros klāt darbiem, nojaucu priekšu, kas nesagādāja īpašas problēmas. Spārns izrādījās bēdīgākā stāvoklī kā biju domājis, plānoju vienkārši aizmetināt izrūsējušo caurumu, bet izrādījās, ka supuvis ir viss apakšējais stūris luktura pusē. Bija doma sameklēt citu spārnu, bet tā kā neviens konkrētājā dienā neko nevarēja piedāvāt nolēmu atjaunot jo laiks visiem darbiem ierobežots.
Pašu stūrīti uzlocīju no nulles, bet arkas malu, kur spīd zilā krāsa izgriezu no 1988gada Mitsubishi galant, kuram spārna profils konkrētā vietā un bleķa biezums bija identisks
Stūris no nulles uzlocīts:
Bija doma metināto vietu vienkārši attīrīt, gruntēt, krāsot un lakot bez kādas špaktelēšanas, atstāt tādu kā ielāpa efektu, bet beigās tomēr nošpaktelēju tiesa gan ne īpaši akurāti to visu darīju jo nebija pacietība un diši liela vajadzība dabūt perfektas līnījas jo spaŗns tāpat ir pagaidu variants.
Tālāk ķēros klāt bamperim, salaboju miglinieku rāmīšus, stiprinājumus un savedu kārtībā pašas miglas, lukturi izmazgāti, stikli ielīmēti ar logu līmi, bojātie vadi nomainīti un kontakti atjaunoti:

Bampers tāpat attīrīts, viss kas nāca nost noplēts un pielīdzināts, nogruntēts, nokrāsots un nolakots. Pārplēsto vietu pirmo reiz dzīvē salaboju ar savilcējiem, bet jau nolakotam kad nožuva izurbu urbumus un krūstā savilku kā zābaku šņores

Priekšu saliku, spārns, brille, bamperis, optika.
Laiks gāja un kad atkal bija laiks pieķerties bembim sāku ar dzinēja sakopšanu:
Iepirkts: termostats, vārsta vāka blīve, antifrīzs, sveces par kurām paldioes
ADParts! un vēl kas ko jau esmu aizmirsis.
Šķidrumi:

Tā nu izskatījās:
Var redzēt cik centrālais kontakts izdedzis:

Mainoties sveces kontaktu atstarpei mainās dzirkstele un attiecīgi sadegšanas process!
Pēc sveču mainas dzinējs darbojās ievērojami labāk, seviški to jūt brīvgaitā, bet arī slodzē dzinējs darbojas labāk. Tikai 15Eiro un jūtami uzlabojās dzinēja darbība
Nomainīju vārstu vāka blīvi jo tā pēc sala iestāšanās sāka ievērojami sulot, bet galvenais, ka iztīrīju vārstu vāka kartera ventilācijas kanālus, tur bija pats velns kluci ielicis
Protams krāsainais uzraksts dod savus 20zs
Pie reizes arī logu apskalojamais trauks tika uzlabots un tika pie jauna motoriņa

Starp citu, šroti un privātpersonas, kuras par lietotu motoriņu prasa 10eiro un vairāk var iebāst to motoru sev dirsā, lai aizpildītu naudas trūkuma sajūtu jo jauns motoriņš grosā maksā 7eiro

un tieši tas pats ar kapota amjiem, jauni lētākie bija nepilni 5eiro gabalā! es gan pirku par 17eiro jo negribēju gaidīt.
Nu negribu stutēt kapotu ar kokiem, jauni amji un dzīve izdodas, prieks atvērt
Kopskats:

krāsa tika atjaukta pēc auto, bet diemžēl visai stipri atšķiras....
Nu un te daži tuvākās nākotnes darbi:
Viens piļņiks ir pušu tad izlēmu mainīt abus un ja maina piļņikus tad arī pie reizes šaras:

bildēts ar to pašu beņčiku

Sagatavots bloķis, strūkots un krāsots:
Diskus nolēmu paplatināt:
Būs 8,3collas līdz ar arku malām:

sākumā bija doma uz katras ass dažāda platuma, bet beigās uztaisīju visus četrus vienādus.
Kādā brīvā brīdī jaizved uz strūklošanu un pūlverkrāsu.
Kad diski būs gatavi varēs instalēt koilas

Par koilām paldies Psih-Arno
Vēl tika iepirkti krāmi, paeksperimentēšu ar leņķa maiņu, nevis kā parasti dara ar metināšanu, bet vaicais šaras stiprinājums tiks nozāģēts un tiks aizvietots ar jaunu detaļu, kura tiks izfrēzēta.
Tika iegādāti šādi ķebļi, visumā no tiem izmantoši tikai rāmi, pamatu, uz kā pamata tiks uzbūvēti jauni beņķi ērtākais sēdēšanai.
Un vēl par dzinēja tēmu:
Dienas paliek ar vien garākas un drīz nāks pavasaris, nemotoru „drifta” sezonas beigas

Jāsāk laicīgi domāt par dzinēja iegādi, vienu no pirmajiem plāniem būvēt oficiālu V8 projektu uz laiku nolikšu maliņā. Parunājos ar vairākiem pazīstamiem csdd inspektoriem, uzzināju cik tas ir laikietilpīgi un juridiski ķepīgi. Gribās ne tikai skrūvēt, bet arī braukt! Protams pavisam atmests nebūs, ja laika gaitā sanāks iepitk labu swapa komplektu vai labākajā gadījumā visu auto kā domoru tad plānos tālāk.
Kā minēju, gribas ne tikai skrūvēt, bet arī braukt, saprāta robežās arī paskrūvēt vajag tā lai būtu interesanti sev un arī citiem.
Tātad ir šādi varianti, visvienkāršākais:
1. Nopirkt M52B28 swapu (tikai tad ja komplekts tiešām labs) noswapot un bez kādiem turpmākiem šķuningiem. (Motora svars 118Kg.)
2. M50B25 turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 136Kg.)
3. M44B18 (IS) turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 102kg.)
Vienkāršākais būtu pirmais variants, bet pašam un citiem interesantākie pēdējie divi!
Turbo variantam man lielākā daļa detaļu ir, galvenais, ka ir probgramējamais vadības bloks, trūkst tikai turbīna un blow off.
Pagaidām viss.