Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Moderator: gacciZm
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Rii wrote:Lietotu nav vērts likt. Pirmkārt, visas caurules un citi sīkumi tāpat būs jāpērk jauni. Otrkārt, uzstādot lietotu iekārtu neviens gāzes meistars tev nedos savu garantiju par tās darbību, pod ''uzlikt uzliku, tālāk pats tiec galā''
Cik esam likuši lietotas iekārtas, tad vienmēr ir kaut kādas problēmas. Ja pats liec un visu dari, tad varbūt ir vērts papisties, bet citādi
Paaudzes ir sešas, tev vajag ceturto, labākais price/performance variants vecam auto.
Cena variē no tavām prasībām, var uzlikt pa ~300ls uz 4 cilindru dzinēja, var salasīt arī savus 500+ latus
Paldies!
Izlasot itka visu saprotu

Par tam caurulem un citiem sikumiem lietotai gazes iekartai-Kapec tas lietas ir pirmkart janomaina?Tur ir kautkadi nobrauktie km jaskatas vai?Nu pienemsim gazes iekarta ir uzstadita uz auto.Viss darbojas.Masinas saimnieks pardod auto detalaas.Es no vina perku G.iekartu.Tad kapec man butu jamaina caurules un citi sikumi liekot to iekartu uz manas masinas?Tak,ja masina ar doto gazes iekartu netiktu pardota rez.dalaas,tad tiktu lietota iekarta nemainot caurules vel joprojam?
Sanak,ka automasinai,kurai ir gazes iekarta ari ik pa laikam jamaina siis lietas.
Tatad,pec cik km ir jamaina caurules un citi sikumi masinai ,kurai ir uzstadita jauna gazes iekarta?Cik regulari javeic apkopes un kadas ir izmaksas?
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Caurules kas nāk no balona tiek izlocītas pa a/m apakšu. Neviens netaisno vecas caurules un neloka pa jaunam citai a/m.
Vecs Sūds
- Rii
- Posts: 7687
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Un ja auto nav pilnīgi tāds pats kā tev, tad garumi tāpat atšķirsies un uz sava auto īsti nevarēs uzlikt
Tev arī ir taisnība, auto, kam jau ir tās lietas, tās ik pa laikam ir jāmaina. Es savam auto pēc 80k km jau esmu nomainījis galveno gāzes maģistrāli un pāris citas caurules
Tev arī ir taisnība, auto, kam jau ir tās lietas, tās ik pa laikam ir jāmaina. Es savam auto pēc 80k km jau esmu nomainījis galveno gāzes maģistrāli un pāris citas caurules

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
nu tas ka MAPs un holla devējs jāliek, tas skaidrs. tur mega problēmu neredzuMicuks wrote:A kur problēma pieslēgt MAP ?!



Aizmugureejaa priekshrociiba
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Gāzi liek tad ja vajag daudz un lēti braukt, volga tomēr ir retro auto, kuru čakarēt ar gāzi nevajag, ja nevar atļauties brīvdienās izvizināties vai kaut kādu tripu uztaisīt braucot uz benzīnu tad vai vajag turēt šādu autoTAX wrote:nu tas ka MAPs un holla devējs jāliek, tas skaidrs. tur mega problēmu neredzuMicuks wrote:A kur problēma pieslēgt MAP ?!paliek tik atklāts jautājums, CIK? un vai tas ir tā vērts
cik saprotu, tev šķiet, ka nav, ja nebraukā ikdienā

- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
te prasās pēc grāmatas "Kā uzlikt vecu gāzes iekārtu uz vēl vecāka auto, jeb rokasgrāmata kapeikmīlētājiem"
laikam jāsāk būs rakstīt
gan jau Vovas Rumbulā novērtēs

laikam jāsāk būs rakstīt
gan jau Vovas Rumbulā novērtēs



AR_159 

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
davai, mīlniek, grāmatu studijā!
manā gadījumā jums par nelaimi, galīgi neiet bazars par ekanomēšanu tādā veidā! Paši teicāt, ka ar ceturto paaudzi var iegūt jaudas pieaugumu salīdzinājumā ar parastu karburātoru.
auto vispār ir pobeda! tur bija 24 motors ar gāzi. tas tika izravēts ārā un sākts stutēt iekšā 2,9 fords. bet šim projektam gan laiks, gan finanses gan uzņēmība pa īsu. tādēļ, visticamāk mēģināšu stutēt atpakaļ kaut kādu 24tās motoru. tie kas zina, tie zina, cik "veiksmīgs" izstrādājums ir tas motors un cik "jaudīgs".
kādēļ dēļ gāzes straujāk samazīnās resurss krievu dzinējiem?
manā gadījumā jums par nelaimi, galīgi neiet bazars par ekanomēšanu tādā veidā! Paši teicāt, ka ar ceturto paaudzi var iegūt jaudas pieaugumu salīdzinājumā ar parastu karburātoru.
auto vispār ir pobeda! tur bija 24 motors ar gāzi. tas tika izravēts ārā un sākts stutēt iekšā 2,9 fords. bet šim projektam gan laiks, gan finanses gan uzņēmība pa īsu. tādēļ, visticamāk mēģināšu stutēt atpakaļ kaut kādu 24tās motoru. tie kas zina, tie zina, cik "veiksmīgs" izstrādājums ir tas motors un cik "jaudīgs".
kādēļ dēļ gāzes straujāk samazīnās resurss krievu dzinējiem?
Aizmugureejaa priekshrociiba
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Nu ja ekonomija nav svarīga tad nav ko jāties ar gāzēm, būvē iešprici, būs vēl efektīvāk, degviela tiks iesmidzināta tieši degamerā 
Bloka matreāls nav tik kvalitatīvs kā ārzemju auto, tāpēc arī izdilst ātrāk, gāzes īpanību dēļ.

Bloka matreāls nav tik kvalitatīvs kā ārzemju auto, tāpēc arī izdilst ātrāk, gāzes īpanību dēļ.
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Es domāju, ka viņam uztaisīt mājas apstākļos tiešās iesmidzināšanas sistēmu, sprauslas un augstpiediena sūkni + galvu + virzuļus tam visam modificēt, nebūs vēlme. Varbūt vienkārši varētu uzlikt elektronisko daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmu.Micuks wrote:Nu ja ekonomija nav svarīga tad nav ko jāties ar gāzēm, būvē iešprici, būs vēl efektīvāk, degviela tiks iesmidzināta tieši degamerā
Bloka matreāls nav tik kvalitatīvs kā ārzemju auto, tāpēc arī izdilst ātrāk, gāzes īpanību dēļ.

P.s. - es iznu, ka ir tāda lieta, ka svecēm elektrods nodeg nedaudz ātrāk(pamatā, jo gāze nespēj tik labi nodozēt degmaisijumu) nodeg, bet nekad neesmu dizrdējis par dzinēja izdilumu un esmu pārliecināts, ka tam nav pamata. Ja nu vienīgi iepriekš minētais par nepareizi nodozētu degmaisijumu.

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
kādas tad ir tās gāzes īpatnības??? 
un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām

un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām

Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Tu no tā 2.4 sūda dabūtu gana labus rezultātus, ja nomauktu galvu līdz ~10:1 kompresijas pakāpi, uzliktu bezkontaktu aizdedzi(ja tāda jau nav- neiznu), un kaut vai visparastāko l-jetu([censored], ka nav sekvenciāls). Bet vairs darbs atmaksātos - nez. Es drīzāk norautu galvu līdz 11:1, lietu 98o benzīnu, uzliktu dubultos wēberus, saregulētu un spolētu laimīgs.TAX wrote:kādas tad ir tās gāzes īpatnības???
un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām

Btw - nejauc to idiotisko murgu, ko Micuks teica, par iesmidzināšanu degkamerā - tā ir tiešā iesmidzinšāna, kas ir tikai dirsas putas, jo viņš sapisās domās vai tajā, ko raksta. Bet ideja par elektronisko daudzpunktu iesmidzināšanu nebūt nav slikta, tikai izvērtēt, vai ir vērts... Tik pat labi, vari iecirst MAP sensoru ieplūdniekā, ieurbt nipeļus sprauslām un braukt uz 4o paaudzi. Būs it kā jauda un ekonomija. Manuprāt, zolīd'takais variants. Tikai sākumā izdomā, kā izdarīsi ar benzīna padevi karbiķim, kad pārslēdz uz gāzi. Jāliek kaut kāds solenoīda vārsts, kas laidīs degvielu, kuru sapumpē mehāniskais degvielas sūknis, pa riņķi. Viss būtu okej, bet tad, kad pārslēgsi uz gāzi, sanāks, ka tev vēl uz to brīdi jāizbrauc visa pludiņkamera benzīna. Pietam, pārslēdzoties no gāzes uz benzīnu, būs jāsapumpē visa pludiņkamera pilna.... ddm?
Last edited by ttd on 11 Jul 2014, 00:25, edited 1 time in total.
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Alien,Te nekads ,,laikam,, neder.Ja jaa,tad jaa.ja ne,tad ne.Ja rakstisi,tad raksti,ja nerakstisi,tad tuksi neplaties.
Es konkreti par gazes iekartu interesejos viena cilveka pec,kurs ir pensionars.Kuram gribu palidzet.
Nesaskatu pilnigi neko sliktu tajaa,ja kads grib kautkada veida ieekonomet naudu.
Un vel,ja Tu Alien neesi naudas ekonometajs,tad uzdavini sim pensionaram to gazes iekartu un varam so temu slegt.
Es konkreti par gazes iekartu interesejos viena cilveka pec,kurs ir pensionars.Kuram gribu palidzet.
Nesaskatu pilnigi neko sliktu tajaa,ja kads grib kautkada veida ieekonomet naudu.
Un vel,ja Tu Alien neesi naudas ekonometajs,tad uzdavini sim pensionaram to gazes iekartu un varam so temu slegt.
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
padaudz gadus atpakaļ, kad rakstīju AutoBildam, par to dilšanu vēl runāju ar Šnepa kungu... cik prātā palicis, tad viņa viedoklis bija tāds, ka vienīgā vaina esot nekvalitatīvā gāze. tobiš padaudz abrazīvu piemaisījumu, kas laikam neizfiltrējas un deldē dzinēju. bet gāze kā tāda gluži pretēji ir dzinējam draudzīgāka! kaut vai ar to ka augstāks oktāna skaitlis un nemazgā eļļu no dzilindra sienām, kā benzīns.
vēl tur laikam bija tā, ka tā gāze ilgāk deg. līdz ar to nepieciešama agrāka aizdedze, lai vārstus nededzina. un šī nu arī ir tā lieta, ko 4. paaudzes iekārtas risina labāk
es pieņemu...
vēl tur laikam bija tā, ka tā gāze ilgāk deg. līdz ar to nepieciešama agrāka aizdedze, lai vārstus nededzina. un šī nu arī ir tā lieta, ko 4. paaudzes iekārtas risina labāk

Aizmugureejaa priekshrociiba
- Rii
- Posts: 7687
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Gāzes kvalitāte Latvijā tiešām ir zem jebkuras kritikas 

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
Krievijas dīzeļa kvalitāte Latvijā arī ir diezgan sūdīga.Rii wrote:Gāzes kvalitāte Latvijā tiešām ir zem jebkuras kritikas


Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?
nu cik redzu, tu esi vistuvāk manām domāmttd wrote:Tu no tā 2.4 sūda dabūtu gana labus rezultātus, ja nomauktu galvu līdz ~10:1 kompresijas pakāpi, uzliktu bezkontaktu aizdedzi(ja tāda jau nav- neiznu), un kaut vai visparastāko l-jetu([censored], ka nav sekvenciāls). Bet vairs darbs atmaksātos - nez. Es drīzāk norautu galvu līdz 11:1, lietu 98o benzīnu, uzliktu dubultos wēberus, saregulētu un spolētu laimīgs.TAX wrote:kādas tad ir tās gāzes īpatnības???
un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām
Btw - nejauc to idiotisko murgu, ko Micuks teica, par iesmidzināšanu degkamerā - tā ir tiešā iesmidzinšāna, kas ir tikai [censored] putas, jo viņš sapisās domās vai tajā, ko raksta. Bet ideja par elektronisko daudzpunktu iesmidzināšanu nebūt nav slikta, tikai izvērtēt, vai ir vērts... Tik pat labi, vari iecirst MAP sensoru ieplūdniekā, ieurbt nipeļus sprauslām un braukt uz 4o paaudzi. Būs it kā jauda un ekonomija. Manuprāt, zolīd'takais variants. Tikai sākumā izdomā, kā izdarīsi ar benzīna padevi karbiķim, kad pārslēdz uz gāzi. Jāliek kaut kāds solenoīda vārsts, kas laidīs degvielu, kuru sapumpē mehāniskais degvielas sūknis, pa riņķi. Viss būtu okej, bet tad, kad pārslēgsi uz gāzi, sanāks, ka tev vēl uz to brīdi jāizbrauc visa pludiņkamera benzīna. Pietam, pārslēdzoties no gāzes uz benzīnu, būs jāsapumpē visa pludiņkamera pilna.... ddm?

esošajam/bijušajam dzinējam galva, cik atceros bija jau max noslīpēta! vairāk vienkārši nebija kur. sveces vai kaut kas cits jau sāka līst ārā gandrīz.
par iesmidzināšanām nejaucu

biju arī pats domājis par tādu variantu, tik nebiju izštukojis no kāda auto to varētu ņemt. no kaut kāda Audi 2.0 kodu ātrumā neatceros...
Aizmugureejaa priekshrociiba