Page 2 of 19
Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 22:37
by psih-arno
Foršs auto - prefacelifti ļoti patīk
Konkrētajam ļoti krīt acīs krāsotie sliekšņi. Bojā sterilitātes skatu

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 22:41
by Ch.
psih-arno wrote:Foršs auto - prefacelifti ļoti patīk
Konkrētajam ļoti krīt acīs krāsotie sliekšņi. Bojā sterilitātes skatu

Jā, tas ir things-to-do lista augšgalā.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 22:44
by howitzer
Ja grib vintāžīgu tarataiku (es esmu ļoti, ļoti pret

), tad, imho, zilais tepiķis un automātkārba ir jāatstāj obligāti!

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 22:56
by Ch.
howitzer wrote:Ja grib vintāžīgu tarataiku (es esmu ļoti, ļoti pret

), tad, imho, zilais tepiķis un automātkārba ir jāatstāj obligāti!

Kopumā es gribu atrast kkādu balansu starp vintage un tjūūnu.
Fakts kā tāds, ka m50 saimes dzinējs šim nebūs. Tāpat kā kkādas plēves, stickeri un tamlīdzīgas figņas.
Galvā ir vīzija kā tam visam būtu jāizskatās un kam jābūt. To kā tas viss risināsies noteiks finanses, laiks un vēlme darboties.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 22:58
by e30students
m20 strokeris ar weeberiem?
Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:02
by Ch.
e30students wrote:m20 strokeris ar weeberiem?
bez wēēberiem, bet nu kkas uz to pusi.
Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:04
by ttd
e30students wrote:m20 strokeris ar weeberiem?
Šis būtu so much fu.king win! Točna saku, nebūtu swageriskāka par m20b27 strokeri ar tripple wēberiem un shrick sadaleni.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:04
by ttd
Ch. wrote:e30students wrote:m20 strokeris ar weeberiem?
bez wēēberiem, bet nu kkas uz to pusi.
You just pussied out, man.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:06
by Ch.
Nu tad jau manīs kas un kā.

Bet kā jau kkur teicu, motors un kārba ir vieni no beidzamajiem plānā.
Pagaidām ļoti patīk tas m10 kombinacijā ar automātu. Ideāls komplekts chillīgam izbraucienam saulainā dienā.
Labs kontrasts pēc iepriekšejā e30, ar kuru braucot mani nepameta sajūta, ka tas auto cenšas mani nogalināt.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:07
by ttd
Ch. wrote:Nu tad jau manīs kas un kā.

Bet kā jau kkur teicu, motors un kārba ir vieni no beidzamajiem plānā.
Pagaidām ļoti patīk tas m10 kombinacijā ar automātu. Ideāls komplekts chillīgam izbraucienam saulainā dienā.

čilliņam pietiek, tas gan.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:07
by howitzer
Ch. wrote:howitzer wrote:Ja grib vintāžīgu tarataiku (es esmu ļoti, ļoti pret

), tad, imho, zilais tepiķis un automātkārba ir jāatstāj obligāti!

Kopumā es gribu atrast kkādu balansu starp vintage un tjūūnu.
Fakts kā tāds, ka m50 saimes dzinējs šim nebūs. Tāpat kā kkādas plēves, stickeri un tamlīdzīgas figņas.
Galvā ir vīzija kā tam visam būtu jāizskatās un kam jābūt. To kā tas viss risināsies noteiks finanses, laiks un vēlme darboties.

Nah to M50. Tāpat iekš E30 paliek par īsu ar to mopēdu.
Ja būs satūnēts M20, tad tas manās acīs būs tik pat kruta, kā M30 ar pirmās paaudzes propāniņu!

Neaizmirsti, ka grieze no apakšām!

Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:11
by e30students
Ja vintage tad vintage.
2.8 m20 strokeris ja ne lielāku.
+

+
p.s. DOD vēl bildes!
Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:18
by Ch.
Gan jau būs bildes kad sāksies pirmie upgreidi.
Meanwhile, student, jums nemētājas kāds +/- svaigs kupejas tepiķis melnā vai pelēkā krāsā?
Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:28
by e30students
Kaut kādi paklāji ir. Ja tev tas pats paklājs ir labā stāvoklī tad ieteiktu ar kompresoru nokrāsot.
Re: Ch: 318i e30
Posted: 24 Feb 2014, 23:38
by Artis12
e30 lāābs!
šim jau var VS sertifikātu kārtot, ne?
sēdināt gan nedaudz varētu, kaut kādu līdz 40mm, lai uz stock amjiem derētu.
Ja gribēs likt m20 tad vajadzēs disku bremzes aizmugurē. ja šāda opcija jau ir tad ir WIN, savādāk sanāk hadeni pārbūvēt.
M20 strokeris ir way to go, tikai weberus vajag atrast sākumā :cash:

bet doma nebūt nav slikta.
Lai veicās.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 25 Feb 2014, 11:15
by Archuks
mk2_frukts wrote:Archuks wrote: dzinējs u.t.t. un tad, iespējams, kaut ko labu varēs pateikt

šis izskatās pārāk labs lai liktu kautkādu dzinēju un krāmētu plakaniski.

Auto ir pelnijis vecu cilveku attieksmi - vasaras sestdienā aizbraukt lidz tirgum un mājās garažā.

Katrs dara kā grib, bet noteikti ir daudz interesantāki auto, ar kuriem sestdienā var uz tirgu aizbraukt. Cik esmu dzirdējis, tad E30 labākā īpašībā ir "kartinga" sajūta = ar E30 ir jāmauc, nevis jāčillo
Atvainojos par

bet tā kā vienīgais nerakstu

, tad labāk neko vairs nerakstīšu, lai neapēd bez sāls

Re: Ch: 318i e30
Posted: 25 Feb 2014, 11:32
by ttd
Arčuk, sūdīgi esi dzirdējis.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 25 Feb 2014, 11:43
by Volfsburgs
Pareizi viņš ir dzirdejis. Visi šie e30, mk1, B2 ir domāti gāzēšanai deļ vieglajām virsbūvēm.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 25 Feb 2014, 12:37
by howitzer
volfsburgs wrote:Pareizi viņš ir dzirdejis. Visi šie e30, mk1, B2 ir domāti gāzēšanai deļ vieglajām virsbūvēm.

+1.
Ar E30 var arī forši čillot,izkārt elkonīti pa logu, uzlikt saulenes un smēķi zobos, bet ir reāli laba sajūta, kad pie krusta nostājas kāds lašara ar Vēteku vai kaut kādu citu ļerkatu, kurai skaļš termoss un Tev zem haubes ir 200zs.

Normāls mini sleepers sanāk.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 25 Feb 2014, 19:55
by baller_
Apsveicu ar auto iegādi

Būs interesanti pasekot līdzi pārvertībām :p