Laikam patīkamākie jaunumi šai topikā ever!

(vismaz man)
Tātad, sakarā ar to ka pežai aizmugurējā piekare ir nedaudz citādāka kā vairumam citu auto, nosēdināt viņu arī bija "biš" lielāks čakars.
Tātad torsionu piekares īpatnība ir tā, ka lai to nosēdinātu ir jāizjauc tilts un jāpārliek torsioni pa šlicēm, tad nu tas arī tika izdarīts + nomainīti "adatgultņi", kurus regulāri nemainot rodās problēmas ar šāda tipa tiltiem - izdilst ass un sapišās tur viss, remonts/restaurācija ir diezgan padārgs prieks, jā, dārgāks kā tavai žurkai sliekšņus nomainīt!
Mans tilts jau bija to piedzīvojis un pusotru gadu atpakaļ tika uzlikts "restaurēts" tilts, noņemot konstatējām ka nekāda nodiluma nav un viss ir ok!

:super:
Torsioni sākumā tika pārlikti par divām šlicēm, bet nu tas ir tik nejēgā daudz, ka priekšu pat ar koiliem un izņemtām komfortenēm nenolaist tik zemu lai būtu kā tilts, un braucama tā mašīna tad diezvai būtu. Pārlikām par vienu šlici un viss ir čotka!
Pa kādai telefonbildei no procesa.
Nu un galarezultāts - tieši tāds, kādu vēlējos, neskrēju pēc max lowz, bet šis ir pietiekoši lai radītu galvassāpes attiecībā uz braukšanas komfortu un pārvietošanās spējām, un radītu prieku par vadāmību. Visvairāk priecē fakts, ka izdevās panākt to "stingrumu" ko gribējās, mašīna tgd vairs nav galerts!
Dažas telefonbildes ar rezultātu, kko labāku uzbildēšu kad pentax izlīdīs no ziemas miega!
Priekša ies vēl zemāk, biju noskrūvējis koilus līdz lejai un sačakarēju riepu, nepamaniju ka atmetās pret regulācijas gredzeniem. To drīz izlabošu, rīt uzzvanīšu Kalniņam un sarunāsim kādus 4mm flančus.
Aizmugurei ir plānā 20mm flanči. Patiesībā viņi jau ir nopirkti, gaidu kad paziņa brauks uz latviju un viņus atvedīs, solijās kkad maija vidū. :hz:
Liels paldies Lambertam ar Ritvaru!

:super: