Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Posted: 10 Dec 2012, 17:37
Labs ziemas aparāts
gluži par ziemas saukt negribas, bet ja jau saimnieks tā saka, tad nu 


Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti !
PS
Kāpēc ļimonu ?
SaņemiesFetka wrote:Rii, man pašam dalītas emocijas - prasās zemāku gumiju un more lowz, taču grūst ļimonu viņā man jau ir apnicis
Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks.Fetka wrote:Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti !
PS
Kāpēc ļimonu ?
Martinss wrote:Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks.Fetka wrote:Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti !
PS
Kāpēc ļimonu ?
Nēee, to es ļoti labi saprotu, jo, saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients, līdz ar to būs cietāks. To es ļoti labi jūtu pēc priekšējo atsperu saīsināšanas. Jautājums ir - vai viņas paliks TIK ĻOTI cietākas, lai katrā bedrē arkas neietu riepās ? Domāju, ka nē.Martinss wrote:Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks.Fetka wrote:Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti !
PS
Kāpēc ļimonu ?
Apzāģē un paliec apakšā gumijas šaibas.Fetka wrote:Nēee, to es ļoti labi saprotu, jo, saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients, līdz ar to būs cietāks. To es ļoti labi jūtu pēc priekšējo atsperu saīsināšanas. Jautājums ir - vai viņas paliks TIK ĻOTI cietākas, lai katrā bedrē arkas neietu riepās ? Domāju, ka nē.Martinss wrote:Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks.Fetka wrote:Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti !
PS
Kāpēc ļimonu ?
Mārci - jāskatās, paļubomu no visa kā der
Good one !Martinss wrote:Apzāģē un paliec apakšā gumijas šaibas.Fetka wrote:Nēee, to es ļoti labi saprotu, jo, saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients, līdz ar to būs cietāks. To es ļoti labi jūtu pēc priekšējo atsperu saīsināšanas. Jautājums ir - vai viņas paliks TIK ĻOTI cietākas, lai katrā bedrē arkas neietu riepās ? Domāju, ka nē.Martinss wrote:Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks.Fetka wrote:Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti !
PS
Kāpēc ļimonu ?
Mārci - jāskatās, paļubomu no visa kā der
Tu piesmēji Juzika Opeli ?Pauliic wrote:Juzikam nostaļģija
man nostaļģija par aizmugurējo beņķi![]()
Man arī patīk.spogulis86 wrote:pēc bildēm nu galīgi neizskatās pēc miskastes
Ja arī bieži vien dodu pa flokšiem, vienmēr slīpēju atbildīgi, kā arī man vienkārši morāli jebkura auto ir žēl, lai to nojātu vai nolocītu :enģelīc:J.K.jr.bad. wrote:Ble, jūtu, kā pa ziemu šito nabagu nolocīs.