Page 2 of 15

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:37
by lm
Labs ziemas aparāts :cool: gluži par ziemas saukt negribas, bet ja jau saimnieks tā saka, tad nu :aiwa:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:41
by Fretka
*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes :?
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti ! :shura:

PS
Kāpēc ļimonu ? :hvz:
Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:48
by Rii
Fetka wrote:Rii, man pašam dalītas emocijas - prasās zemāku gumiju un more lowz, taču grūst ļimonu viņā man jau ir apnicis :aiwa:
Saņemies :cheer2:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:50
by e30students
Ar zemprofila gumiju metinātie ilgi neturēs ziemas apstākļus

Svarku jau ielaidi?

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:55
by karlis
piemetini starp tiltu un virsbūvi katrā pusē pa vēl vienam amortizatoram :urb:

Martinss neko nesaprot, jo šis ir autotuninga portāls un arī ziemas ļerkatas ir jātūnē pēc esošās modes

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:56
by Martinss
Fetka wrote:
*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes :?
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti ! :shura:

PS
Kāpēc ļimonu ? :hvz:
Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).
Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks. ;)

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:59
by *Sicram
Ev, fekta a kā ar detaļu saderību ? :hvz:
Teiksim mums mersedesiem aizmugurējie amji der no E36 ! :novagold:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 17:59
by e30students
Martinss wrote:
Fetka wrote:
*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes :?
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti ! :shura:

PS
Kāpēc ļimonu ? :hvz:
Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).
Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks. ;)

Atboiņiki reising (tm)

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 18:02
by Fretka
Martinss wrote:
Fetka wrote:
*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes :?
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti ! :shura:

PS
Kāpēc ļimonu ? :hvz:
Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).
Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks. ;)
Nēee, to es ļoti labi saprotu, jo, saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients, līdz ar to būs cietāks. To es ļoti labi jūtu pēc priekšējo atsperu saīsināšanas. Jautājums ir - vai viņas paliks TIK ĻOTI cietākas, lai katrā bedrē arkas neietu riepās ? Domāju, ka nē. :?

Mārci - jāskatās, paļubomu no visa kā der :D

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 18:03
by Martinss
Fetka wrote:
Martinss wrote:
Fetka wrote:
*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes :?
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti ! :shura:

PS
Kāpēc ļimonu ? :hvz:
Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).
Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks. ;)
Nēee, to es ļoti labi saprotu, jo, saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients, līdz ar to būs cietāks. To es ļoti labi jūtu pēc priekšējo atsperu saīsināšanas. Jautājums ir - vai viņas paliks TIK ĻOTI cietākas, lai katrā bedrē arkas neietu riepās ? Domāju, ka nē. :?

Mārci - jāskatās, paļubomu no visa kā der :D
Apzāģē un paliec apakšā gumijas šaibas. :roll:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 18:06
by Fretka
Martinss wrote:
Fetka wrote:
Martinss wrote:
Fetka wrote:
*Sicram wrote:Reāli prasītos zemprofila ziemenes :?
Bet drapaX interesants.. Kā jau parasti ! :shura:

PS
Kāpēc ļimonu ? :hvz:
Nedaudz pārspīlēju, taču gribās iekrāt arī kādam solīdam vasaras auto. Šim aizmuguri vajag cietāku, ar drag race setupu, kad aizmugure gaisā, ilgi nebraukšu, taču, ja fleksēšu atsperes aizmugurē, tas nesamazinās viņa galertismu - vajag cietākus amjus un atsperes, līdz ar to pat nezinu, kur un ko meklēt. Jaunas detaļas pirkt taisos tīri tehniskā ziņā (ceru, ka tas arī nebūs tik bieži/drīz jādara).
Nu kas tas par stulbu priekšstatu/iedomu vairumam, ka fleksējot atsperes, auto nemainās cietība, mainās gan un auto paliek cietāks. ;)
Nēee, to es ļoti labi saprotu, jo, saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients, līdz ar to būs cietāks. To es ļoti labi jūtu pēc priekšējo atsperu saīsināšanas. Jautājums ir - vai viņas paliks TIK ĻOTI cietākas, lai katrā bedrē arkas neietu riepās ? Domāju, ka nē. :?

Mārci - jāskatās, paļubomu no visa kā der :D
Apzāģē un paliec apakšā gumijas šaibas. :roll:
Good one ! :cool: Paldies

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 18:06
by Pauliic
Juzikam nostaļģija :D

man nostaļģija par aizmugurējo beņķi :urb: :shura:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 18:12
by *Sicram
Pauliic wrote:Juzikam nostaļģija :D

man nostaļģija par aizmugurējo beņķi :urb: :shura:
Tu piesmēji Juzika Opeli ?

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 19:03
by J.K.jr.bad.
Ble, jūtu, kā pa ziemu šito nabagu nolocīs. :emo:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 19:11
by spogulis86
Sveicu ar smuku rekordu, pēc bildēm nu galīgi neizskatās pēc miskastes :D

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 19:36
by Ch.
tg/am :naac:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 19:39
by Nixon
spogulis86 wrote:pēc bildēm nu galīgi neizskatās pēc miskastes :D
Man arī patīk. :yo:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 20:01
by Bobcat
Forša izvēle :cool: mani jau rekordi baigi uzrunā :yo:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 20:13
by Fretka
J.K.jr.bad. wrote:Ble, jūtu, kā pa ziemu šito nabagu nolocīs. :emo:
Ja arī bieži vien dodu pa flokšiem, vienmēr slīpēju atbildīgi, kā arī man vienkārši morāli jebkura auto ir žēl, lai to nojātu vai nolocītu :enģelīc: :shura: Ar auto apiešos kā pienākas :)

Paldies :drive:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Posted: 10 Dec 2012, 20:42
by oķis
Sveikts un izskatās gana labs, man patīk :cool: