Page 2 of 7
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 18 Apr 2012, 09:10
by jonixins
DeeCee wrote:kas man vienmeer intereseejis - kur taa jauda uzrodas un kaapeec auto razotaaji jau by default neliek taadu reguleejumu
kkaada "droshiibas zona" atstaata ?
- Viena lieta ir resurss, jo īpaši itāļu, franču autiņiem, tomēr tai pat laikā ir dzinēji ar daudz, daudz lielāku resursu nekā jauda spēj izmantot
- Otra lieta ir atbilstība konkrētu valstu degvielas kvalitātēm. Vadības programmās iekšā ir ļoti lielas pielaides, lai auto līdzīgi darbotos gan ar degvielu Z.Amerikā, gan Korejā (ļoti slikta degviela), gan Indijā, gan Vācijā utt.
- Trešā lieta ir bizness, piemēram vecais labais 1.9 tdi dzinējs, pilnīgi vienādi dzinēji nāca 75, 90ZS un 110ZS, pēdēja dzinējam citas sprauslas, turbīna (starp citu tikai braukšanas komfortam, nevis lai noturētu jaudu) un, protams, visiem atšķirīgas programmas vadības blokā. Lieki teikt, ka no rūpnīcas lētākais dzinējs bija mazjaudīgākais. Pie tam, konstruktīvi līdzīgs nākamās paaudzes 150ZS PD dzinējs jau standartā iztur daudz lielākus pīķa spiedienus cilindros. Šiem dzinējiem rūpnīcas garantija uz nobraukumu ir vienāda
- Ceturtā lieta ir nodokļu sistēma. Tas kas mums ir ieviests tikai pēdējos gados un ar samērā nelielām izmaksām, Eiropā un citur pasaulē pastāv jau sen - nodokļi pēc auto jaudas, svara, izmešiem un dzinēja tilpuma. Lai atrastu zelta vidusceļu, piemērotos visām šīm vajadzībām, jauda tiek samazināta
- Piektā lieta - rūpnīcas tunings. Lielākajai daļai auto ražotāju tiek piedāvāti gan vizuālie, gan jaudas uzlabojumi jau no rūpnīcas, pie tam, par atbilstošu samaksu
- Sestā lieta ir ekoloģija. Lai izlaistu auto no rūpnīcas, dzinējam ir jāatbilst aizvien augstākām ekoloģijas prasībām, vadības bloks ir ieprogrammēts tā, lai maksimāli samazinātos slāpekļa oksīda emisijas, izveidoti pat ļoti agresīvi EGR darbības cikli, par nesadegušo degvielu parūpējas vairāki katalizatori un sīko daļiņu filtri, tas viss ļoti noēd jaudu, arī resursu un jo īpaši degvielas patēriņu. Kas ir pats interesantākais - neviens šo ekoloģiju prasības pēc tam vairs nepārbauda, jo tā neuzrādās ne CO, ne dīzeļu dūmainības testos
Uz visiem šiem faktoriem arī tiek iegūts jaudas pieaugums un iespējamā ekonomija. Ja čipotājs zina ko dara, nekopē nezināmas izcelsmes čipus, labam dzinējam nekas nenotiks! Ja dzinējs ir slikts, to tā pat nav žēl - nojuks 1000km ātrāk vai vēlāk.
Es personīgi ļoti sekoju līdzi klientu dzinēju stāvoklim. Gan pirms, gan pēc čipošanas veicu diagnostiku, kas neaprobežojas tikai ar kļūdu nolasīšanu, kā arī pašu čipu regulēju tieši priekš konkrētā auto, nevis kopēju kāda darbu. Ir bijuši vairāki gadījumi, ka klients atbrauc pie manis ar tiešām nobrauktu dzinēju, tādu es nečipoju, kamēr defekti nav novērsti, jo tā būs vējā izmesta nauda.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 18 Apr 2012, 16:19
by Kaross
Juzix wrote:*Sicram wrote:Nu ja tu gribi tiešām Hopu, tad piezvani manam brālim !

un vēl var tik piebilst to, ka Hopa pieder letiņiem

edit
un tev jālasa autobilds, jo šādu tēmu mēs jau aprunājām !

Tālab jau tapa šis topiks, jo viņš man viņu piedāvāja

Salasijos un pa lielam tas pats powerbox vien laikam ir, tikai mazliet gudrāks, lai kompis kļūdu nemet laukā.
Silti iesaku neņemt tādus sūdus. Cik ir salda cena? pašlaik pat tavam auto var dabūt saldu cenu par labu un kvalitatīvu čiptuningu. kapēc, lai bāztu kaut kādas kastītes, kas "apčakarē" devēju signālus?
Nebaidīšos teikt, ka šis būs kārtējais sūds ar ko pabeigt nedaudz motoru.
TE:
http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic ... 86057#wrap
Vari lasīt, kur cilvēks brauca ar to Powerboxu un domāja, ka viss ir baigi labi. Nočipoju Edzja auto jau vairāk kā pirms gada. Pēc laika arī viņa atsauksme.
Edzja wrote:Sveiki! Tagad pēc kāda laika varu padalīties savā vienkārša lietotāja pieredzē par šiem abiem tūninga veidiem (Powerbox un Chiptuning) priekš tiem, kas arī šaubās, vai nezina - tāpat kā savulaik es.
Pirmkārt, es pirms kāda laika uzliku to kastīti un domāju, ka nu būs baigi labi (toreiz vēl nebiju VWmotion.lv biedrs). Protams, ka sākumā likās OK. Nedaudz traucējoša bija tā kļūda panelī. Vēlāk es atklāju (pateicoties zinošu cilvēku norādījumam), ka rezultāts ir tikai vēsākā laikā, vai kamēr mašīna nav kārtīgi "iekarsusi". Toreiz es to norakstīju kā pašu par sevi saprotamu karstā laikā, kad likās, ka autiņš kļūst tupāks. Nāca sakarīgs piedāvājums no viena foruma biedra nočipot, ko arī izdarīju. Jāsaka, ka pirmajā brīdī aukstam atšķirību īpaši nejutu, taču kā "pavēru" vairāk, tā sajutu gan. Bet īpašu atšķirību no tā, kas bija iepriekš, jutu nesen, kad vajadzēja braukt garu gabalu 30 grādu karstumā. Rāviens bija jau pierasti patīkams - tā it kā karstums to neietekmētu vispār un vēl laba degviela trāpījās. Salīdzināju ar tēva darba Passat, kuram vēl stāv virsū kastīte - nu nav vairs ar ko salīdzināt.
Rezumējot, nevienam nezinātājam - iesācējam neiesaku likt šīs kastītes, jo pats tam izgāju cauri tieši nezināšanas dēļ.
tieši tāda gada kā tavs Golfs un pat tas pats motors.
Visas šīs kastītes - powerboxi apmāna vai nu degvielas temperatūru vai arī gaisa mērītāja signālu. Reāli tajās kastītēs, kas tirgojas ebay joprojām pa 50-60$ ir pretestība pa 0,01ls un pareizais VAG štekeris.
1. powerboxi, kas izmaina degvielas temperatūru.
kompis redz konstanti 130C degvielas temperaturu kā rezultātā tiek gāzta iekšā vairāk degviela. Sanāk, ka jebkurā momentā ir vairāk degvielas nekā standarta regulējumā. auto iet labāk, bet tikai konkrētos brīžos. pārējā laikā vienkārši vairāk tērē degvielu.
2. gaisa mērītāja signāla izmaiņa. šajā gadījumā kompis redz, ka ir "daudz" gaisa un atkal dod iekšā degvielu vairāk nekā reāli vajadzētu. rezultāts tāds pats kā degvielas temperatūras māneklim.
Pēc kvalitatīva Chiptuninga degvielas maisījums ir sabalansēts tāpēc var iegūt gan jaudu, gan ekonomiju.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 18 Apr 2012, 21:06
by Melnais
Nu redz, cik labi izskaidroja.

Powerbox pa lielam ir domāts tiem auto, kam ir garantija, jo vedot uz apkopi, izrauj to sūdu un viss ir čiki, pārdevējs neko neredz. Pēc īsta čiptūninga garantija automātiski pazūd.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 18 Apr 2012, 23:20
by rixis
tak postu augstāk paskaidro, ka powerbox ir kaka, bet tu saki, ka ne..ir zajebis..nu c'mon..tad jau laikam neizskaidroja pietiekami labi

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 18 Apr 2012, 23:46
by Kaross
teorētiski Melnais doma varētu strādāt ārzemēs, bet ne jau LV.
Latvijā neviens Wolkswagen vai Audi dīleris nebūs kompetents, lai noteiktu vai auto ir čipots vai nav. To var darīt pilnīgi jaunai mašīnai un neviens to pat nepamanīs.
Vēl kā arguments ir tas, ka ar VAS (diagnostikas iekārta) var veikt programmu (software) update motora kā arī ātrumkārbu vadības blokiem. Tikai tas pats oriģinālais VAS pēc normāla čipa domās, ka iekšā ir tā pati "vecā" vai "jaunā" softa versija. Ja būs vecā versija, tad vienkārši pārrakstīts programmu uz jauno un klients pazaudēs čipu, kuru atgriežoties pie tunera atkal var "restaurēt".
ja auto vadības blokā jau būs jaunā dīlera programma jeb updeits, tad arī VAS neko neteiks un droši varēsi braukt tālāk ar visu čipu un garantiju. Viss tas ir tautā palaistas tenkas.
Tā ka tuningbox/powerbox var mest miskastē un nečakarēt arī jaunu auto.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 00:23
by lm
Oho, tas nu gan jaunums, ka nespēj noteikt vai ir čipots. Tikai VW un Audi?
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 00:28
by jonixins
Principā taisnība ir tikai daļēji.
Lielai daļai pēdējo paaudžu vadības blokiem ir iebūvēts skaitītājs cik reizes vadības bloks ir pāršūts. Pārsvarā šo skaitītāju apiet nevar vai arī ir ļoti grūti apiet. To dīleris redz jebkurā pasaules vietā, jo to konstatē ražotāja iekārtas, vienalga vai tas ir vw, audi, peugeot vai mustang.
Otra lieta pēc kā čeko ir nevis softa versija, bet čeksummas - unikāls kods jebkādai vieninieku un nullīšu kombinācijai. Ja čeksumma nesakrīt ar jaunāko softu, tas tiek pāršūts automātiski. Dīlera servisa speciālists tikai tiek informēts par programmas atjauninājumu. Protams, pēc tam parādās paziņojums par garantijas zaudēšanu.
Pēdējo paaudžu blokiem čeksummas reāli nevar izmainīt tā, lai čipotam tās sakristu ar standarta programmu, gan auto ražotāji, gan vadības bloku ražotāji pie tā ir īpaši piestrādājuši, iemesls ir ļoti vienkāršs - neatņemt dīlerim peļņu piedāvājot rūpnīcas čiptuningu!
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 00:36
by lm
Cik ātri prieks parādījās, tikpat ātri pazuda

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 08:17
by Melnais
rixis wrote:tak postu augstāk paskaidro, ka powerbox ir kaka, bet tu saki, ka ne..ir zajebis..nu c'mon..tad jau laikam neizskaidroja pietiekami labi

Nu, čalīt, izlasi vēlreiz, ko es rakstiju.. Tur nebija ne pušplēsta vārda par powerbox labumu!
Kaross: Es to par čiptūningu neizdomāju, tā man teica mazda/mitsubishi dīleris/serviss. Bet nu, tu jau vari pamēģināt: nopērc jaunu dīzeļauto, nočipo un tad aizved uz garantiju.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 21:42
by Kaross
jonixins wrote:Principā taisnība ir tikai daļēji.
Lielai daļai pēdējo paaudžu vadības blokiem ir iebūvēts skaitītājs cik reizes vadības bloks ir pāršūts. Pārsvarā šo skaitītāju apiet nevar vai arī ir ļoti grūti apiet. To dīleris redz jebkurā pasaules vietā, jo to konstatē ražotāja iekārtas, vienalga vai tas ir vw, audi, peugeot vai mustang.
Otra lieta pēc kā čeko ir nevis softa versija, bet čeksummas - unikāls kods jebkādai vieninieku un nullīšu kombinācijai. Ja čeksumma nesakrīt ar jaunāko softu, tas tiek pāršūts automātiski. Dīlera servisa speciālists tikai tiek informēts par programmas atjauninājumu. Protams, pēc tam parādās paziņojums par garantijas zaudēšanu.
Pēdējo paaudžu blokiem čeksummas reāli nevar izmainīt tā, lai čipotam tās sakristu ar standarta programmu, gan auto ražotāji, gan vadības bloku ražotāji pie tā ir īpaši piestrādājuši, iemesls ir ļoti vienkāršs - neatņemt dīlerim peļņu piedāvājot rūpnīcas čiptuningu!
Šo lietu var apiet un pie tā tiek strādāts.
Pats esmu darbojies ar VAS - dīleru diagnostikas iekārtu un nekas netika bļauts, kad veica atjauninājumu. pa virsu čipam.
Rūpnīcas čiptunings? Pirmo reizi dzirdu par ko tādu ja godīgi.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 21:45
by jonixins
Tev zināmākie piemēri MTM, ABT. Visi ir tieši saistīti ar ražotāju, softi netiek pārrakstīti ar nečipotu versiju.
Gribu redzēt kā vari apiet kaut vai EDC17 čeksummas, ja pasaulē nav pat baumas, ka to var izdarīt!
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 21:51
by Kaross
Kaross wrote:jonixins wrote:Principā taisnība ir tikai daļēji.
Lielai daļai pēdējo paaudžu vadības blokiem ir iebūvēts skaitītājs cik reizes vadības bloks ir pāršūts. Pārsvarā šo skaitītāju apiet nevar vai arī ir ļoti grūti apiet.
Šo lietu var apiet un pie tā tiek strādāts.
Nav jāmaina checksummas. Pārraksti čipu pirms brauc pie dīlera un viņš neko neredz.

Bet kā jau teicu. Veicu ar VAS update un man viņš neko nebļāva.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 22:02
by jonixins
Automašīna, kurai vēl bija garantija? Čips saglabājās pēc update?
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 22:11
by Kaross
Protams, ka nesaglabājas. tāpēc jau arī saku, ka var aizbraukt pie tūnera un ātri visu nokārtot, ja nav galīgs sētas kantoris.

Tikko pat vienam klientam Skoda Octavia 1.9PD ar DSG beidzās garantija un cilvēks izdomāja iet tālāk. liks 150zs turbīnu un griezīs vēl, bet garantijas laikā braukāja ar chipu. Tas gan bija EDC16 un dīleris neko neredzēja un nezināja.
Protams, turbīnas maiņu uzreiz pamanītu tāpēc gaidīja vēl.
Cilvēkiem, kas nezin: EDC ir electronic diesel control. Bosch kompis. EDC17 ir pats jaunākais, EDC16 ir nedaudz vecāks. Lai gan pēdējos gados izlaida paralēli.
Juzix Golfam ir EDC16.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 22:19
by jonixins
Nabaga DSG, bet, protams, īpašnieks ir lēmējs.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 22:33
by dzejnieks
Juzix, kas Tev tas agregāts neiet, ka gribi čipot.. negribas ticēt, ka iet švakāk par Boru...

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 22:54
by chainsaw
runāju ar čomu šim arī v70(2.5 tdi) pirmās paaudzes, raustījās pie auksta dzinēja bremzējot, esot bijis dēļ powerboxa, kurš piš prātu augstspiediena sūknim, un man arī raustas tikai pie auksta dzinēja bremzējot, mok meklēt kautādu alien kasti mašīnā ? janu kāds pirms manis ir to bumfightsboxu ielicis

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 19 Apr 2012, 23:07
by Kaross
jonixins wrote:Nabaga DSG, bet, protams, īpašnieks ir lēmējs.
DSG nekas nenotiks. arī tā tūnējas un iztur viņas pietiekoši. gari nestāstīšu, bet gan jau būs vēlāk arī izklāsts cik tā kārba ir spējīga izturēt, lai cilvēki nebaidās čipot arī DSG.
DSG garāžā mētājās vēl pārītis tā, ka nu tā nebūs problēma.

Auto īpašnieks viņas remontē.
Par TuningBoxu runājot - pilnīgi iespējams, jo kā jau teicu. viņi apčakarē degvielas temperatūru un temperatūras devējs ir tieši augstspiediena sūkņa elektriskajā daļā. Peld degvielā.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 20 Apr 2012, 09:17
by jonixins
Ja remontē, tad ok var atļauties uz max, jo reāli pat ar mierīgu čipu DSG pie 120t km nereti sāk čakarēties! Ne mazums piemēru apkārt.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Posted: 20 Apr 2012, 21:38
by GG.
Ir dzirdēts par pašu DSG kārbu čipošanu, ko tieši tas maina? Kā slēgsies auto režīmā?