Page 2 of 3
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 25 Feb 2012, 10:26
by Melnais
Nixon wrote:Baigā problēma, vakar pavisam nomira mans
E36 (
M40B16).
Braucu, rīstījās... Domāju, ka problēma nav nopietna (gaisa masas mērītājs vai tukšgaitas regulators), jo šad tad gāja normāli un ik pa laikam rīstījās. Un tad pienāca šis slapjais laiks un tā rīstīšanās palika izteiktāka... Un tad vienā brīdī noslāpa un viss, vaļā vairs nedabū pat ar vilkšanu.
Šodien konstatēju, ka degvielas sūknim nepienāk strāva... Pats sūknis ir vesels, jo kad pieliku pie aķa, griezās.
Pieliku sūkni pa taisno pie strāvas, tāpat nelec vaļā.

Drošinātājs vesels, relejs itkā arī... Kad pagriež aizdedzi, notikšķ, bet nevar jau īsti saprast vai tieši tas notikšķ.
Kādas jūsu domas, kas varētu būt par vainu?

Dzirdēt to sūkni nevar?
Es tavā vietā līstu pie sūkņa, pārbaudītu, vai viņam galā strāva ir vai nav, ja nav, tad nu, lien pa vadiem līdz relejam un drošinātājam.
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 16 Apr 2012, 19:03
by SmallDeree
Vajag kādu labu kantori kur varētu Čendžeri sataisīt, ir 2vi, viens 50% skan 50% nē, otrs tikai čīkst un grab.

Ir kādam kādi konti?
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 17 Apr 2012, 23:35
by Melnais
Kas par čendžeri?
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 17 Apr 2012, 23:50
by Gitucis
SmallDeree wrote:Vajag kādu labu kantori kur varētu Čendžeri sataisīt, ir 2vi, viens 50% skan 50% nē, otrs tikai čīkst un grab.

Ir kādam kādi konti?
Varu kādu vakaru salasīt, sataisīt vienu strādājošu

Ja interesē, darba dienās, pa dienu atrodos Graudu ielas AF

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 15:43
by GG.
Vajag kāda elektro cilvēka konsultāciju.
Subjekts: VW ABF dzinējs no Mk3 golfa ar Digifant (laikam 3.0) vadību, iekš mk2 Golfa
Problēma: Mk3 Vadu saišķis, kas iet uz ECU ir daudz par garu priekš Mk2
Jautājums: Vai to drīkst saīsināt, katru vadu pārkniebjot, saīsinot līdz vajadzīgajam garumam un akurāti salodējot atpakaļ? Lodējums nepalielinās pretestību vadam, kas neliks ECU jukt prātā? (Atvainojos par savu stulbumu, bet drošība pirmajā vietā) Gūglējot informāciju nonācu pie pretrunīgas informācijas, daži saka, ka viss bumbās, daži saka, ka jūtīgai aparatūrai tā darīt nav ieteicams.
Kāds ir ar to saskāries un pats bez problēmām izveicis?
Melnais?

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 15:50
by karlisbe
GG. wrote:Vajag kāda elektro cilvēka konsultāciju.
Subjekts: VW ABF dzinējs no Mk3 golfa ar Digifant (laikam 3.0) vadību, iekš mk2 Golfa
Problēma: Mk3 Vadu saišķis, kas iet uz ECU ir daudz par garu priekš Mk2
Jautājums: Vai to drīkst saīsināt, katru vadu pārkniebjot, saīsinot līdz vajadzīgajam garumam un akurāti salodējot atpakaļ? Lodējums nepalielinās pretestību vadam, kas neliks ECU jukt prātā? (Atvainojos par savu stulbumu, bet drošība pirmajā vietā) Gūglējot informāciju nonācu pie pretrunīgas informācijas, daži saka, ka viss bumbās, daži saka, ka jūtīgai aparatūrai tā darīt nav ieteicams.
Kāds ir ar to saskāries un pats bez problēmām izveicis?
Melnais?

ja tik ļoti baidies no pretestības izmaiņām, tad izmēri pretesību lodējuma vietai, tad izmēri pretestību izņemtajam vada posmam, nepieciešamības gadījumā ielodē rezistoru

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 16:34
by Briedis
GG. wrote:Vajag kāda elektro cilvēka konsultāciju.
Subjekts: VW ABF dzinējs no Mk3 golfa ar Digifant (laikam 3.0) vadību, iekš mk2 Golfa
Problēma: Mk3 Vadu saišķis, kas iet uz ECU ir daudz par garu priekš Mk2
Jautājums: Vai to drīkst saīsināt, katru vadu pārkniebjot, saīsinot līdz vajadzīgajam garumam un akurāti salodējot atpakaļ? Lodējums nepalielinās pretestību vadam, kas neliks ECU jukt prātā? (Atvainojos par savu stulbumu, bet drošība pirmajā vietā) Gūglējot informāciju nonācu pie pretrunīgas informācijas, daži saka, ka viss bumbās, daži saka, ka jūtīgai aparatūrai tā darīt nav ieteicams.
Kāds ir ar to saskāries un pats bez problēmām izveicis?
Melnais?

Akurāti salodējot neredzu problēmas, ja vien vads neiet uz kaut kādu smalku zondi un kurš nav savā atsevišķā ekrānā.
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 17:56
by GG.
Lambda zondes vadus tad neīsināšu, tos nebūs problēma kautkur savākt, lai nemētājās, bet to pārējo saišķi gan gribās saīsināt.
Jāpaklausās, ko vēl ļaudis teiks.

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 18:02
by Briedis
GG. wrote:Lambda zondes vadus tad neīsināšu, tos nebūs problēma kautkur savākt, lai nemētājās, bet to pārējo saišķi gan gribās saīsināt.
Jāpaklausās, ko vēl ļaudis teiks.

Lambdai, manuprāt, arī nav tik jutīgs signāls lai radītu problēmas. Īstenībā man pat nenāk prātā kāds auto sensors kurš varētu radīt problēmas tavam gadījumam

bet labāk lai elektriķi padalās ar viedokli

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 18:26
by Gitucis
Zonde pilnīgi noteikti ir juteklisks radījums! Jāpārliecinās vai vadi nav satinušies, neskaras pret kuzavu, nav tuvumā magnētiem utt. Lodēt zondes vadus neiesaku, tam domāti speciāli savienotāji.
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 19:14
by Martinss
Es nezinu kāds izskatās ECU štekeris, bet vai foršāk nebūs vnk salodēt, bet nogriezt lieko nost un uzlikt jaunu konektoru galā, vai arī, ja vecais ir lietojams, tad veco uzlikt?

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 19:39
by GG.
Briedis wrote:
Lambdai, manuprāt, arī nav tik jutīgs signāls lai radītu problēmas. Īstenībā man pat nenāk prātā kāds auto sensors kurš varētu radīt problēmas tavam gadījumam

bet labāk lai elektriķi padalās ar viedokli

Gitucis wrote:Zonde pilnīgi noteikti ir juteklisks radījums! Jāpārliecinās vai vadi nav satinušies, neskaras pret kuzavu, nav tuvumā magnētiem utt. Lodēt zondes vadus neiesaku, tam domāti speciāli savienotāji.
Vienmēr ir dzirdēts, ka lambdas vadus nedrīkst lodēt, bet tur nāk līdzi speciāli savienotāji.
Kā nez ir ar pārējiem devējiem
Martinss wrote:Es nezinu kāds izskatās ECU štekeris, bet vai foršāk nebūs vnk salodēt, bet nogriezt lieko nost un uzlikt jaunu konektoru galā, vai arī, ja vecais ir lietojams, tad veco uzlikt?

Izskatās kautkā šādi
Šķiet, ka no viņa izraut pinus un pēctam ievietot pa jaunu nav iespējams.
Liekais gabals kabelim sanāk ap metru, negribētos viņu atstāt tajā lietus notecē satītu un nobāztu kautkur. Nav arī īsti kur viņu tur nostiprināt, lai neieķerās logu tīrītāja mehānismā.
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 19:45
by e30students
Zem paneļa nav vietas kur iebāzt?
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 19:53
by Martinss
Nav vēl tāds pats štekeris kaut kur rezervē? Es tavā vietā noteikti pamēģinātu tos pinus dabūt ārā, būtu daudz smukāks un ērtāks būtu tāds variants. Man fordam tādā ziņā ļoti forši varēja pārpinot visu pa jaunam.

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 20:01
by GG.
e30students wrote:Zem paneļa nav vietas kur iebāzt?
Zem paneļa vietas ir daudz, bet ECU atrodās motortelpā
Šādi būtu ideālais variants, kāpēc gribu saīsināt.
Pagaidam esmu iestūķējis viņu šādi, bet tāds nedrošs variants, dēļ tā, ka nav lāga kur viņu piestiprināt + nepatīk asais līkums, kādu jāmet kabelim.
Martinss wrote:Nav vēl tāds pats štekeris kaut kur rezervē? Es tavā vietā noteikti pamēģinātu tos pinus dabūt ārā, būtu daudz smukāks un ērtāks būtu tāds variants. Man fordam tādā ziņā ļoti forši varēja pārpinot visu pa jaunam.

Tāds štekeris man toč nemētājās lieks. Nezinu, vai viņš citiem dzinējiem ir tāds pats. A saganīt rokā štekeri no šitā dzinēja būtu ļoti neiespējami.
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 20:04
by Martinss
Nu bet ja tas vads ir akurāti tik garš kā zīmējumā, tad kur problēma to starteri pārcelt aiz bardačoka, ja arī orģināli tur nav domāts? Nebūs vismaz jāsatraucās par izmirkšanu.

Vobšem tu meklē problēmu tur kur tās nav.

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 22 Feb 2013, 20:22
by GG.
Tas vads ir pietiekami garš, lai es viņu līdz jumtam hoķ varētu aizvilkt
Par izmirkšanu nav jāsatraucās arī šinī gadījumā, oriģināli viņš atrodās motortelpā. Nekāda dižā problēma nav, vienkārši gribēju sataisīt pa zolīdo. Ja sanāks štekeri izmānīt caur vienu citu caurumu tajā lietus notecē, tad atmetīšu domu par īsināšanu un palaidīšu to kabeli pa nedaudz citu maršrutu.
PS. ja liktu salonā, tad vēl būtu bez kabeļa jāvelk vakkuma truba. Visi nav buržuji ar GMM

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 23 Feb 2013, 00:11
by Mix*
Mierīgi vari saīsināt, galvenais vadus, kuriem ir ekrāns, atstāt ar ekrānu.
Savam krietnu daļu noīsināju, nav golfs, bet ideja tā pati:

Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 23 Feb 2013, 00:14
by GG.
Paskaidrosi lūdzu, kas ir ekrāns?
Re: Diskusijas par auto elektroniku
Posted: 23 Feb 2013, 00:29
by Edmunds
Vienvārdsakot tā follija ar stieplīti, kas iet apkārt vadam, lai mazinātu traucējumus/trokšņus no apkārt esošajiem magnētiskajiem laukiem.. ekrānam jābūt būtu laikam sazemētam..
Btw, nav obligāti follija, mēdz būt tāds kā savīts sietveidīgais no plānām dzīsliņām arīdzen un ganjau vēl kkādi varianti ir..
