Page 2 of 3
Re: Johnny T. sierra
Posted: 13 May 2011, 12:14
by Lambertino
Viņam pakaļSānuLogi nav lielāki par priekšējiemSānuLogiem?

Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili

Re: Johnny T. sierra
Posted: 13 May 2011, 12:51
by spogulis86
ooo nu sveikts, pa gabalu jau baigi laba izskatās
pēc angāriem sapratu kam tā sierra

Re: Johnny T. sierra
Posted: 13 May 2011, 13:23
by Johnny T.
Lambertino wrote:Viņam pakaļSānuLogi nav lielāki par priekšējiemSānuLogiem?

Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili

Laikam tādi paši, vai bišķi mazāki
spogulis86 wrote:ooo nu sveikts, pa gabalu jau baigi laba izskatās
pēc angāriem sapratu kam tā sierra
Kur gan citur Salaspilī var fočēt mašīnu

Re: Johnny T. sierra
Posted: 30 Jun 2012, 14:43
by Johnny T.
Tā kā pēc traumatiskajām Līgo un Jāņu brīvdienām esmu ticis pie dāāāudz brīvā laika, varētu šo to te sarakstīt. Gads pagājis, ar siermašīnu vis kaut kas sadarīts. Pirmkārt, smagi sasēdināts, otrkārt, iekrāmēts EFI motors, piemontēts garrett T25 un vēl visādi sīkumi...
Apmēram nedēļas garumā, katru dienu pēc darba kaut ko skrūvēju, metināju utt. Beigās sanāca šitā:
Turbokomplekts tika salasīts no Saab 9000 2.3T (Turbīna, interkūlers, gaisa trubas, sprauslas)
Pirmais tests bija bez izpūtēja un ar orģinālajām sprasulām. Skanēja briesmīgi un ņifiga nevarēja saprast, vai iet, vai ne, pie tam sprauslas izbeidzās pie 0,2 bar turbo spiediena. Nākamajā dienā ielikām saaba sprauslas,uzmetinājām izpūtēju. Nu jau bija kluss un gāja arī kaut cik, tikai pabraukt mierīgi nebija iespējams, vai nu pedālis grīdā, vai pilnīgi ciet, pa vidu baigi lējās ciet. Patēriņš bija vnk pakaļā, izdomāju ka vajag regulējamu degvielas spiediena regulētāju lai samazinātu sprauslu ražību, plus vēl gaisa masas mērītāju pagrozīt. Pēc tā visa varēja arī normāli pabraukt, nelējās ciet. Pa slapju asfaltu gāja šķērsām ļoooti patīkami, pēc pierastajiem 115hp.
Pēc diviem nikniem dragreisiem, 2 virzuļi neizturēja. Pie vainas tas, ka kolektors nebija izfrēzēts, radās liels pretspiediens, motors diezgan pajāts, sūdīga degviela...Bet nu jau viss pārlasīts, jāuzkrāmē atpakaļ galva un visi pribambasi, un jāmauc tālāk.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 30 Jun 2012, 18:36
by RSkopi
Sveiki!Sīkāk vari pastāstīt kā Tu tur to turbo uzkrāmēji(izplūdes kolektors,vadības bloks,turbo spiediens,kompresijas pakāpe,Pinto 8v EFI)?Jo nav jau brīnumi ka virzuļi pakusa

!Diez vai ar degvielas spiediena regulātoru būs līdzēts

!
Re: Johnny T. sierra
Posted: 30 Jun 2012, 19:32
by Martinss
rskopi, buus liidzeets, vakar veel mani izvizinaaja 2.0i pinto efi n4b, kuram ir razhiigaaks suuknis, degvielas regulators un viss straadaa, brauc jau nedelju un veel nav nodetoneejis.

Re: Johnny T. sierra
Posted: 30 Jun 2012, 19:38
by RSkopi
Martinss wrote:rskopi, buus liidzeets, vakar veel mani izvizinaaja 2.0i pinto efi n4b, kuram ir razhiigaaks suuknis, degvielas regulators un viss straadaa, brauc jau nedelju un veel nav nodetoneejis.

Ok, man jau prieks ka viss strādā

,tik gribas zināt smalkāk, kas un kā,ja nav noslēpums
Re: Johnny T. sierra
Posted: 30 Jun 2012, 20:04
by Миша
Scogeniešu foruma ir daudz turbo temu
2.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 30 Jun 2012, 21:09
by Johnny T.
No skogena arī ņēmu lielāko daļu informācijas. Vēl mazliet no angļu forumiem...
Izplūdes kolektors paštaisīts, materiāli sapirkti santehnikas meistarā. Izplīdes kol. un turbīnes flančus uzrasēju un aizsūtīju uz prometals.lv - tur visu izgrieza, atlika tikai sametināt ar līkumiem.
Vadība palika tā pati, tāpēc arī vajadzēja degvielas spiediena regulētāju, nācās apmānīt kompi, lai viņš domātu, ka motorā iet mazāk gaisa, nekā tas patiesībā ir. Protams, liesu maisījumu netaisīju, visu čekoju ar AFR gaugi. Bet tāpat, prasītos mazākas sprauslas, piem. no 2.0t saaba.
Kompresija standarta - 9.2, turbospiediens 0,4bar. Pie tāda spiediena nevajadzētu detonēt. Iespējams aizdedzi vajadzēja noregulēt vēlāku, un visu to laiku, kamēr braukāju, pildījos nestē, tikmēr nekas nedetonēja. Ielēju sūdīgā tankā un sākās problēmas.
Tagad salikšu otru motoru, kurš ir normālā kārtībā, tad arī izdarīšu visu līdz galam.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 01 Jul 2012, 21:40
by howitzer
Es jau te padomāju, ka Tomelis ir back in action!

Nais, ir forši, ka kāds arī ar ko tādu ņemas - kas par jaudu te sagaidāma?

Re: Johnny T. sierra
Posted: 01 Jul 2012, 22:24
by Kaross
kas ir EFI motors un kas to visu regulē?
Re: Johnny T. sierra
Posted: 01 Jul 2012, 22:32
by Add
bus vien te jasaka sakraala fraaze, dir.saa darbs un materiaals!
Re: Johnny T. sierra
Posted: 01 Jul 2012, 22:37
by Kaross
nu jā. man arī kaut kā liekas, ka arī otrais motors sāks kust, ja vienkārši kaut ko, kaut kur uzbāž un dod vaļā. benzīna dzinējam tas ir sevišķi sāpīgi.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 14:04
by Johnny T.
Kaross wrote:kas ir EFI motors un kas to visu regulē?
Vecs 8v motors ar elektronisku šprici.
desinja wrote:bus vien te jasaka sakraala fraaze, dir.saa darbs un materiaals!
Kāpēc? Neko daudz tas viss nav izmaksājis. Varbūt darbs ir ieguldīts diezgan, bet taisīju intereses pēc, var vai nevar. Un tad, kad tas viss darbojās, tomēr patīkamāk vizināties ar pšš pššš
Kaross wrote:nu jā. man arī kaut kā liekas, ka arī otrais motors sāks kust, ja vienkārši kaut ko, kaut kur uzbāž un dod vaļā. benzīna dzinējam tas ir sevišķi sāpīgi.
Nav jau šitais no zila gaisa izrakts, cik nav redzēti video youtubā, kā džeki sabūvē pēc tāda paša principa un gāž. Protams, ja gribās lielāku boostu, tad tas standarta motors ne sūda neturēs, nu vismaz ilgi neturēs, bet ar tiem aptuvenajiem 150hp @0,4bar uz 1000kg ir tīri interesanti.
Ja gribās vairāk, tad jau vajag zemākas kompresijas virzuļus, metāla galvas blīvi, Megasquirt'u un tad jau var dabūt kādus 200-250hp, bet cenas ziņā tas iekāpj normāla 200sx vērtībā.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 15:00
by Martinss
Normāls 200sx ar kadetu?

Negribu priekšlaicīgi teikt neko, bet tantes runā, ka standarts tur 1bar

Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 15:15
by Johnny T.
Nu hvz, ar etanolu varbūt. Bet katrs saka kaut ko citu, a kuram taisnība?
Pārbaudīt var tikai praksē. It kā jau pirmais, kas neiztur ir galvas blīve.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 15:43
by Kaross
parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies.
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar
aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 16:12
by baggy
pēdējais k;a kulaks uz acs

Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 16:34
by HaL
vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"

kā koross aprakstīja apmēram

Re: Johnny T. sierra
Posted: 02 Jul 2012, 18:07
by Johnny T.
Kaross wrote:parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies.
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar
aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
1. MS pa 200ls varbūt lietotu var dabūt, a Latvijā daudz tādus netirgo, ja vispār kāds tirgo
2.&3. biezāku galvas blīvi vai likt divas, būs tikai vieglāk izpūst
Turbīnas, interkūleri un trubas jau arī nemētājās krūmos, tā kā visu saliekot tur ir 2x pāri 500ls.
Ar 2. golfu dīzeli arī var salikt šķērsām

bet ne par to ir runa. Es braukājot ar tiem sieras 115hp arī mācījos slīdēt, skaidrs, ka tas ir par maz un pieliekot tādu mazspiediena pūtēju tomēr vieglāk. Netaisos tak braukt ar to auto pro driftā
Un tie video ir no skogena foruma, tur viss ir sīki un smalki aprakstīts 20 lapu garumā.
HaL wrote:vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"

kā koross aprakstīja apmēram

protams, ka laukus taisīt nevajag, bildes ir no daudzmaz salikta, tā ka var palaist. Tur vēl daudz kas jāpārtaisa.
