+1howitzer wrote:Cik naudas gribi tērēt mūzikai un ko gribi panākt?
Subi iesaku būvēt pašam. Nopērc normālu skaļruni, pēc aprēķiniem uzbūvē smuku kasti un piejūdz klāt atbilstošas specifikācijas pastiprinātāju.
Ja nenolaidīsi lažu, skanēs labāk par aktīvajiem.
rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Nu naudas ziņā pagaidām 350-400 Ls. Varbūt sanāks arī vairāk. Nu bija doma par aktīvo,jo grabažnieks nav liels,bet tad štukoju par savu home handmade subi par cik bagažnieks nav kā sedanam vai hečbekam.Kastes ir taisītas subjiem gan sev,gan draugiem. Ir bijuši varianti,ka tik ir. Sev jau taisīju nopietnāk. Pirmais projekts bija S-90.howitzer wrote:Cik naudas gribi tērēt mūzikai un ko gribi panākt?
Subi iesaku būvēt pašam. Nopērc normālu skaļruni, pēc aprēķiniem uzbūvē smuku kasti un piejūdz klāt atbilstošas specifikācijas pastiprinātāju.
Ja nenolaidīsi lažu, skanēs labāk par aktīvajiem.



Pagaidām apstājos pie šīs Kenwood galvas http://220.lv/product?p=99436&lang=LV&c ... ob=stars_d. Gribas jau visu no Kenwood ielikt,bet tad man summa x2 jāiegulda. Mašīna tik daudz nemaksā.

Nu tas tā.
Ko šodien sadarīju? 99% viss salikts,lai startētu. Rīt būs pirmais starts. Mēģināšu arī par video neaizmirst.

Izskatās smieklīgi,vai ne? Prasās R16.

Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Gan sākumā, gan turpmāk.rufix wrote:Sākumam liet šis eļļas vai liet arī turpmāk?rrrainis wrote:Par eļļām, lej 5w30 vai 15w40.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i





Rīt uzbraukšu uz rampu un jāsametina skurstenis,jāpienaglo bremžu trubiņas pie grīdas un vēl visādi sīkumi+vēl gaļa jāuzcep un jānoskalo lejā ar aliņu.


Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Nevajag Tev to kenwood galvu, tici man.
Alpine un Pioneer galvu.
paskaties http://www.aux.lv ciparus
Subīšiem ir arī "plānās" versijas, lai ieliktu šaurībā un kas spēlēs pie maziem tilpumiem 20-35 litri.
piem galva: Pioneer DEH-6300SD 95ls
subis 12": piem. Alpine SWE-1243E 50Ls (tikai jālūr specenē, cik lielu tilpumu vajag)
4 kanālu pastiprinātājs: ~100Ls divi kanāli uz priekšējām divkomponentēm, otri divi tiltā subim, kādi 200-300W R.M.S. būs
Divkomponentes: piem. DLS Basic 6A 55Ls
Paliks pāri ap 50Ls, kurus ieguldīsi vados, -20Ls . Un vel paliks aliņam un beibei puķēm
Vai arī pāris loksnes bituma plāksnes, ko uzlīmēt uz durvīm vai grabažniekā.
Un NAFIG to kenwood.

Alpine un Pioneer galvu.
paskaties http://www.aux.lv ciparus

Subīšiem ir arī "plānās" versijas, lai ieliktu šaurībā un kas spēlēs pie maziem tilpumiem 20-35 litri.
piem galva: Pioneer DEH-6300SD 95ls
subis 12": piem. Alpine SWE-1243E 50Ls (tikai jālūr specenē, cik lielu tilpumu vajag)
4 kanālu pastiprinātājs: ~100Ls divi kanāli uz priekšējām divkomponentēm, otri divi tiltā subim, kādi 200-300W R.M.S. būs
Divkomponentes: piem. DLS Basic 6A 55Ls
Paliks pāri ap 50Ls, kurus ieguldīsi vados, -20Ls . Un vel paliks aliņam un beibei puķēm

Un NAFIG to kenwood.
Audi V8 92. 4.2 q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Kāpēc ne Kenwood? Nu tad drīzāk Alpine. Vajag ar USB aizmugurē. Nepatīk tie front USB un front AUX,un šķirba priekš CD.kuu_haa wrote:Nevajag Tev to kenwood galvu, tici man.![]()
Alpine un Pioneer galvu.
paskaties http://www.aux.lv ciparus![]()
Subīšiem ir arī "plānās" versijas, lai ieliktu šaurībā un kas spēlēs pie maziem tilpumiem 20-35 litri.
piem galva: Pioneer DEH-6300SD 95ls
subis 12": piem. Alpine SWE-1243E 50Ls (tikai jālūr specenē, cik lielu tilpumu vajag)
4 kanālu pastiprinātājs: ~100Ls divi kanāli uz priekšējām divkomponentēm, otri divi tiltā subim, kādi 200-300W R.M.S. būs
Divkomponentes: piem. DLS Basic 6A 55Ls
Paliks pāri ap 50Ls, kurus ieguldīsi vados, -20Ls . Un vel paliks aliņam un beibei puķēmVai arī pāris loksnes bituma plāksnes, ko uzlīmēt uz durvīm vai grabažniekā.
Un NAFIG to kenwood.

Par spīkeriem-kabrim aizmugurē parēdzētajās vietās varu ielikt 13cm vai arī 13X18cm (caurumu iegriežot).Nu priekšā durvis varētu iemocīt 16.5cm uztaisot podiumus. Pagaidām šito tēmu liksim mierā. Nāks tuvāk-pacelsim atpakaļ. Varbūt iecelšu kaut ko labu par lētām naudām no ss.lv vai no rokas.
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Nu tā!
Biju uz skati. Dabūju dažus 2niekus. Lielākais-jānomaina aizmugurē loki kuri ir pliki un nebremzē. Vēl man problēma-skurstenis atkal nolūza pie rezonatora,jo viss uz cieto sākot no kolektora līdz pažam galam. Tāpēc rīt braukšu pirkt gofru. Kādu gofru labāk likt? Garāku vai īsāku? Te palasījos,ka labāk garāku,jo vairāk locas un mazāk lauč pārējo,bet citi saka,ka vajag īsāku,jo tā mazāk lauž.
Vakar kabrio sezona atklāta.
Vakar no laukiem uz pilsētu aizbraucām pavizināties.Turpceļā (19.km) ar jumtu braucām.Atpakaļ bez. 
Biju uz skati. Dabūju dažus 2niekus. Lielākais-jānomaina aizmugurē loki kuri ir pliki un nebremzē. Vēl man problēma-skurstenis atkal nolūza pie rezonatora,jo viss uz cieto sākot no kolektora līdz pažam galam. Tāpēc rīt braukšu pirkt gofru. Kādu gofru labāk likt? Garāku vai īsāku? Te palasījos,ka labāk garāku,jo vairāk locas un mazāk lauč pārējo,bet citi saka,ka vajag īsāku,jo tā mazāk lauž.
Vakar kabrio sezona atklāta.


Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Labs,tad jau nav tik traki pāris divnieki!Braukšanas vaina
!Kā motors ,piebrauci?
Pats,svējam lietoju 5w30.

Pats,svējam lietoju 5w30.
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Motors tiek piebraukts. Cik ilgi apmēram jāpiebrauc? Kāda starpība starp 5W30 un 10W40,un 15W40 ? Un kādu marku labāk? Es eļļās neorientējos pagaidām.RSkopi wrote:Labs,tad jau nav tik traki pāris divnieki!Braukšanas vaina!Kā motors ,piebrauci?
Pats,svējam lietoju 5w30.
Šonedēl plānots iziet TA un tad ķerties pie vizuālā-rūsas likvidēšana,špaktelēšana utt. Tad kādu dienu apakšā jāapstrādā ar aizsargslāni,kamēr vēl nav rūsas skarta.

Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
5w30sintētika dārga,bet laba,ja pacelta jauda, ilgāk kalpo,kaut gan pats negaidu kad paiet tie oooookm mainu vienreiz gadā mainu šā vai tā!15w40 biezāka minerālā var liet ja padilis motors,un ēd to eļļiņu negrabēs utt.
Esmu ļoti apmierināts 5w30,tev pēc remonta arī ieteiktu!Uk ņēmu no ford rūpnicas viņiem tur kaut kāda sava marka bija,pedējo reiz ielēju mobil,tik neņem kaut kādu tur kreiso brandu!
Nu piebrauc 500-1000km,atkal nomaini eļļu,un filtru un tad jau gāz
!
Esmu ļoti apmierināts 5w30,tev pēc remonta arī ieteiktu!Uk ņēmu no ford rūpnicas viņiem tur kaut kāda sava marka bija,pedējo reiz ielēju mobil,tik neņem kaut kādu tur kreiso brandu!
Nu piebrauc 500-1000km,atkal nomaini eļļu,un filtru un tad jau gāz

Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Weber wrote:labi ka apskatee atpakal gaitu un akumulatoru neprasa![]()

Atpakaļgaitai vaina laikam būs sajūga kurvī-ceļot iekšā iespējams kāda riba salocīta un līdz ar to nespiežas sajūgs ārā kā vajag. Varbūt kaut kas cits.Un par to,ka nevarēja iegriezt-aizdedze nav īsti pareiza un līdz ar to sit atpakaļ,kad mēģina pielaist.
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Nu tad citur vaina jāmeklē. Īsumā-jānoārda un jāčeko. Pie reizes eļļa kārbā jānomaina. Varbūt tā jau veca un tāpēc nekas negrib slēgties!Weber wrote:isti nezinu kas butu jadara lai salocitu kurvim kautko


Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Ļoti iespējams ka kulises stieņa gals ,ar to kārbas štoku ir saskrūvēts neparēizā vietā(citā leņķī),un tagad to robu kulise vienkārši nekac!Draugam bija līdzīga problēma ,kad mainījām motoru,nedomāju ka kurvī vaina!rufix wrote:Weber wrote:labi ka apskatee atpakal gaitu un akumulatoru neprasa![]()
![]()
Atpakaļgaitai vaina laikam būs sajūga kurvī-ceļot iekšā iespējams kāda riba salocīta un līdz ar to nespiežas sajūgs ārā kā vajag. Varbūt kaut kas cits.Un par to,ka nevarēja iegriezt-aizdedze nav īsti pareiza un līdz ar to sit atpakaļ,kad mēģina pielaist.
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Arī varētu būt tur vaina. Jo vienu reizi braucot pa pilsētu bija pieejami 1. un 2. ātrums. Pārējos nebija iespējams ielikt. Tad apstājos,noslāpēju un sakustināju ar kloķi visu un aizgāja. Pa retam uznāk,ka 3. ātrumā liekot ir problēmas-spēku vajag pielietot vairāk kā parasti. Citreiz braucot ar 5. un jāpārliek uz 4. robu-grib likties atpakaļgaitā. Tad pēc šitā visa secinājums-kulise jāpamaina un jāparegulē.RSkopi wrote:Ļoti iespējams ka kulises stieņa gals ,ar to kārbas štoku ir saskrūvēts neparēizā vietā(citā leņķī),un tagad to robu kulise vienkārši nekac!Draugam bija līdzīga problēma ,kad mainījām motoru,nedomāju ka kurvī vaina!rufix wrote:Weber wrote:labi ka apskatee atpakal gaitu un akumulatoru neprasa![]()
![]()
Atpakaļgaitai vaina laikam būs sajūga kurvī-ceļot iekšā iespējams kāda riba salocīta un līdz ar to nespiežas sajūgs ārā kā vajag. Varbūt kaut kas cits.Un par to,ka nevarēja iegriezt-aizdedze nav īsti pareiza un līdz ar to sit atpakaļ,kad mēģina pielaist.
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Sveiki kanareiki!
Dzīvs esmu!
Apskate izieta ar dažiem 1-niekiem:lukturi nedaudz jāpieregulē,rūsiņa un buktītes.
Mašīna tiek kustināta,jumts tiek pacelts ĻOTI reti-visu laiku stāv nolaists,jo vasaras sākums patīkams.
Nopirkti Ford Probe Mk2 priekšējie sēdekļi. Pasažiera benķim pārvalkā caurums padilis. Šoferim electro seat. Tiks meklēts UK versijām driver seat,lai abi electro!
Tagad problēma ar elektro jumtu. Pumpis ir,vadi ir utt.,bet ir tikai viens cilindrs-sulojošs. Vajag 2. Te aprunājos ar vienu paziņu-2 jaunus uztaisīs par 50 Ls. Kā jums škiet? Dārgi vai lēti,vai normāli? No ebay.co.uk var dabūt par 53 GBP pumpi ar cilindriem un caurulēm.
No ebay.co.uk tika pasūtīti "roof handles" - paceļot jumtu ar šitiem nofiksē to pie priekšēja loga rāmja. Kaut kā tā.
Lidostā man viņus gandrīz atņēma. 
Tagad tiek krāta nauda kaut kam svarīgam-krāsošanai.
Jo laika zobs skāris un ruslans šur tur lien ārā,bet kopumā nav tik traki.
Bildes kādu dienu iemetīšu.
Dzīvs esmu!

Apskate izieta ar dažiem 1-niekiem:lukturi nedaudz jāpieregulē,rūsiņa un buktītes.
Mašīna tiek kustināta,jumts tiek pacelts ĻOTI reti-visu laiku stāv nolaists,jo vasaras sākums patīkams.

Nopirkti Ford Probe Mk2 priekšējie sēdekļi. Pasažiera benķim pārvalkā caurums padilis. Šoferim electro seat. Tiks meklēts UK versijām driver seat,lai abi electro!

Tagad problēma ar elektro jumtu. Pumpis ir,vadi ir utt.,bet ir tikai viens cilindrs-sulojošs. Vajag 2. Te aprunājos ar vienu paziņu-2 jaunus uztaisīs par 50 Ls. Kā jums škiet? Dārgi vai lēti,vai normāli? No ebay.co.uk var dabūt par 53 GBP pumpi ar cilindriem un caurulēm.
No ebay.co.uk tika pasūtīti "roof handles" - paceļot jumtu ar šitiem nofiksē to pie priekšēja loga rāmja. Kaut kā tā.


Tagad tiek krāta nauda kaut kam svarīgam-krāsošanai.

Bildes kādu dienu iemetīšu.
Last edited by rufix on 07 Jul 2011, 15:04, edited 1 time in total.
Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Čau visiem!
Kabris ripo,bet ir pienācis laiks pārvērtībām.
Esmu iepircis dažus sīkumus (patīkamus) un ir uzsākta sagatavošana krāsošanai.
Nopirkti Hella miglinieki (vienam reflektors jāatjauno),baltie pagriezieni,durvju ručkas ar el.logu pogām un el. spoguļi.
2dien iesākām "rastiju" kasīt nost. Šodien bija doma braukt metināt dažus caurumiņus,bet lietus līst.
Tas arī īsumā viss. Tālāk bildes.
Kabris ripo,bet ir pienācis laiks pārvērtībām.
Esmu iepircis dažus sīkumus (patīkamus) un ir uzsākta sagatavošana krāsošanai.

Nopirkti Hella miglinieki (vienam reflektors jāatjauno),baltie pagriezieni,durvju ručkas ar el.logu pogām un el. spoguļi.
2dien iesākām "rastiju" kasīt nost. Šodien bija doma braukt metināt dažus caurumiņus,bet lietus līst.

Tas arī īsumā viss. Tālāk bildes.