Kā jau visi zinam bez bildēm nav interesanti, tāpēc lai iet foto.
apsekojot visu kas un kā, jau atkal ķēros pie flekša un griezu ārā visu kas nepatika, sāku ar labo pusi jo tā likās bēdīgāka.

Tad ņēmu savu draugu pusautomātu un metinu visu ciet, un uzreiz slīpēju un krāsoju ar cinka grunti, kam pa virsu uzreiz liekam špakteli un piedzenam formu...


tālāk krāsojam grubuli un ļaujam žut, kamēr pats eju gulēt, laiks ~ 2.00
tad no rīta ceļos un ķeros klāt kreisajai pusei un ieraugu ka izstenībā viss ir vēl sūdīgāk kā labajā

nu ko kkas ap ~ 3.00 no rīta un pēdējai caurums ir aiztaisīts, tad visu atkal gruntēju, špaktelēju, un krāsoju, un aptuveni ~ 6.00 dodod gulēt.

divas dienas un var teikt ka arī naktis ir nomauktas un sliekšņi savesti normālā kārtība.
tālāk pāris bildes pašreizējai kopainai




pagaidām kaut kā tā, talāk ir doma ka jāpārkrāso būtu visa mašina, līdz tai kantei kas virs moldinga ~ 15 cm zem loga, vēl šobrīd mani nomoka problēma ar pazudušo centrālo atslēgu, varbūt kādam ir kāda doma? vēl nesen viens cilvēks pameta ideju par sliekšņiem kuru laikam arī bus japilnveido, un visi sliekšņi jāpārtaisa mazliet savādāk izvācot bmw domkrata vietas, un pārtaisot tās savādāk. un vēl paliek aktuāls jautājums par dzinēju, kā ir ar kaut kā lielāka ievietošanu 1.8 vietā? itkā jau ikdienā tas 1.8 pietiek, bet tā mopēdiskā dzinēja skaņa manuprāt bmw kaut kā nepiedien
