E36 By JG

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by JG »

Sen šeit nekas nav ierakstīts, jo lielāki darbi saistībā ar sesiju un skolu bija pierimuši, bet nu sesija ir cauri un bija laiks mazliet pastrādāt un tātad, samainiju sadaleni un kompensātorus, lai neklukst kā aizkauts dīzelis kā arī sametināju un novērsu problēmu ar caurumiem sliekšņos un grīdā. Ir jau vēl kaudzīte ar maziem darbiņiem, kas paveikti, bet nu tos visus neatceros un tāpēc neuzskaitīšu.

Kā jau visi zinam bez bildēm nav interesanti, tāpēc lai iet foto.


apsekojot visu kas un kā, jau atkal ķēros pie flekša un griezu ārā visu kas nepatika, sāku ar labo pusi jo tā likās bēdīgāka.

Image

Tad ņēmu savu draugu pusautomātu un metinu visu ciet, un uzreiz slīpēju un krāsoju ar cinka grunti, kam pa virsu uzreiz liekam špakteli un piedzenam formu...

Image
Image
tālāk krāsojam grubuli un ļaujam žut, kamēr pats eju gulēt, laiks ~ 2.00

tad no rīta ceļos un ķeros klāt kreisajai pusei un ieraugu ka izstenībā viss ir vēl sūdīgāk kā labajā

Image

nu ko kkas ap ~ 3.00 no rīta un pēdējai caurums ir aiztaisīts, tad visu atkal gruntēju, špaktelēju, un krāsoju, un aptuveni ~ 6.00 dodod gulēt.

Image

divas dienas un var teikt ka arī naktis ir nomauktas un sliekšņi savesti normālā kārtība.

tālāk pāris bildes pašreizējai kopainai

Image
Image
Image
Image


pagaidām kaut kā tā, talāk ir doma ka jāpārkrāso būtu visa mašina, līdz tai kantei kas virs moldinga ~ 15 cm zem loga, vēl šobrīd mani nomoka problēma ar pazudušo centrālo atslēgu, varbūt kādam ir kāda doma? vēl nesen viens cilvēks pameta ideju par sliekšņiem kuru laikam arī bus japilnveido, un visi sliekšņi jāpārtaisa mazliet savādāk izvācot bmw domkrata vietas, un pārtaisot tās savādāk. un vēl paliek aktuāls jautājums par dzinēju, kā ir ar kaut kā lielāka ievietošanu 1.8 vietā? itkā jau ikdienā tas 1.8 pietiek, bet tā mopēdiskā dzinēja skaņa manuprāt bmw kaut kā nepiedien :-D
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: E36 By JG

Post by *Sicram »

Nēesmu bembists, bet ir jāizvēlās viss kam ir 170+ zs :D tur pat nav divu domu. Ieliksi 2.0 visi tevi lamās, + Ch. nolasīs lekciju no dzīves :mhm:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Ch.
Posts: 10771
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by Ch. »

*Sicram wrote:Nēesmu bembists, bet ir jāizvēlās viss kam ir 170+ zs :D tur pat nav divu domu. Ieliksi 2.0 visi tevi lamās, + Ch. nolasīs lekciju no dzīves :mhm:
tieši tā! :naac:
ja liec tad liec labāko - m52b28(328i) :naac: Ja par saldu cenu var dabūt, var iestutēt iekšā arī m52b25 (tjipa 323i). Var arī iestūķēt M50B25 (325i), bet tos labāk atstāt e30 faniem. :D
M50B20/M52B20 (320i) vai m44b18 (318is) jēga likt tikai un vienīgi tad, ja Tev tas motors mētājās šķūnī (vai arī vari par kapeikām kkur dabūt) un pats varu ieinstalēt viņu tur. Ja jāmaksā meistaram, tad jēdzīgāk ir mazliet piemaksāt un dabūt labāko. ;)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by JG »

nu principā tāda arī ir doma, ja nobriedīšu uz to pasākumu, tad domāju par 2,5 vai 2,8, un cik esmu interesējies tad izdevīgāk ir ņemt donorauto, no kura visu parkraut, nevis lasīt pa daļām, dzinēju piekari, karbu utt...
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: E36 By JG

Post by *Sicram »

JG wrote:nu principā tāda arī ir doma, ja nobriedīšu uz to pasākumu, tad domāju par 2,5 vai 2,8, un cik esmu interesējies tad izdevīgāk ir ņemt donorauto, no kura visu parkraut, nevis lasīt pa daļām, dzinēju piekari, karbu utt...
a nav vēl vnk nopirkt kko ar 2.5 ? :hvz:
Labi, ok šodien piekasos :|
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by JG »

vieglāk ir, bet šitas auto man ir trapijies ar kkadu vuduuuu , jo ka viņu iepirku dzīvē patstāvīgi veicas, un man viņā kautkas piedur, nezinu kas tas ir, bet kautkas tur ir :-D
User avatar
kakulaacis
Posts: 101
Joined: 16 Mar 2010, 15:46
Location: Riga, Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by kakulaacis »

JG wrote:vieglāk ir, bet šitas auto man ir trapijies ar kkadu vuduuuu , jo ka viņu iepirku dzīvē patstāvīgi veicas, un man viņā kautkas piedur, nezinu kas tas ir, bet kautkas tur ir :-D
A kā tu zini, ka tas nav motors? :D
User avatar
BLINGZ
Posts: 307
Joined: 06 Apr 2009, 11:02
Location: Saulkrasti, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by BLINGZ »

kakulaacis wrote:
JG wrote:vieglāk ir, bet šitas auto man ir trapijies ar kkadu vuduuuu , jo ka viņu iepirku dzīvē patstāvīgi veicas, un man viņā kautkas piedur, nezinu kas tas ir, bet kautkas tur ir :-D
A kā tu zini, ka tas nav motors? :D
Nē, tie bija caurumi sliekšņos, veiksme nu ir cauri. :reeka:
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by JG »

ne vella Tur viss ir saglabājies :yo: , Ok kungi nedzenam fignju :wink:
User avatar
mbertulis
Dubultaģents
Posts: 5213
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Location: Naudīte
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by mbertulis »

Ja krāsosi mašīnu, par skādi nenāks nomainīt durvis uz nesarūsējušām. Es zinu, kurš var piedāvāt vadītāja durvis par saldu cenu :naac:
Ja šī pasaule tev liekas ideāla, tad vai nu Tu esi Dievs, vai nu par daudz iedzēris…
Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !
Image
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29293
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by howitzer »

Par dzinēju: manuprāt, liec vien 2.5 litrīgo M50B25. Lētāks, kā arī izturīgāks par to 2.8 litru M52B28.
2.5, jeb "plītij" nāk čuguna bloks, kas ir izturīgs as fuck, taču jaunākajam 2.8 litru motoram nāk alumīnija bloks, kurš ir neizturīgāks. Jaudas ziņā īpašu atšķirību nav, cik esmu vizināts ar šādiem katliem.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
emsinjsh
Posts: 1850
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by emsinjsh »

howitzer wrote:Par dzinēju: manuprāt, liec vien 2.5 litrīgo M50B25. Lētāks, kā arī izturīgāks par to 2.8 litru M52B28.
2.5, jeb "plītij" nāk čuguna bloks, kas ir izturīgs as fuck, taču jaunākajam 2.8 litru motoram nāk alumīnija bloks, kurš ir neizturīgāks. Jaudas ziņā īpašu atšķirību nav, cik esmu vizināts ar šādiem katliem.
tad Tu esi vizināts ar nopistiem 2.8
vienīgais mīnus ko es saskatu iekš 2.8 ir sīmens vadības kompji ar tā izrietošajām sekām
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29293
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by howitzer »

emsinjsh wrote:
howitzer wrote:Par dzinēju: manuprāt, liec vien 2.5 litrīgo M50B25. Lētāks, kā arī izturīgāks par to 2.8 litru M52B28.
2.5, jeb "plītij" nāk čuguna bloks, kas ir izturīgs as fuck, taču jaunākajam 2.8 litru motoram nāk alumīnija bloks, kurš ir neizturīgāks. Jaudas ziņā īpašu atšķirību nav, cik esmu vizināts ar šādiem katliem.
tad Tu esi vizināts ar nopistiem 2.8
vienīgais mīnus ko es saskatu iekš 2.8 ir sīmens vadības kompji ar tā izrietošajām sekām
Esmu vizināts ar diezgan daudziem gan 2.5 gan 2.8 katliem un tik tiešām nejūtu tādu atšķirību, kā diena pret nakti. Nevar teikt, ka iet daudz labāk. :hvz:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10771
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by Ch. »

Pilnīgas muļķības - 328i iet krietni labāk par 325i. 328i ar labā kārtībā esošu vadību, sajūgu, blīvi starp stūri un sēdekli utt brīvi izgriezīs pogas jebkuram stock 325i. ja kāds grib to pārbaudīt, PM! :naac: Pat 323i mēdz būt krietni ņiprāki un ātrāki par vidusmēra 325i. +m52 motoram pamainot ieplūdi un chipu var vēsi nosmelt 210++ zs.. Turklāt 328i nāk visgarākie reduktori no visiem e36. Uzliec kkādu 3.45 un no vietas raus perfekti.

Un nesaprotu no kurienes Tev, howitzer, ir tas info par to, ka tas motors būtu neizturīgs! Personīgi nezinu un neesmu arī dzirdējis par nevienu, kam būtu blokam kkas noticies..! Viņš neder kkādiem 350+ hp turbo projektiem, bet ar +/- standarta jaudām nestādos priekšā ko viņam sliktu var izdarīt. Ne viņš plaisā ne kā.
kā jau emsinjsh pareizi saka - vadība mēdz pieklibot, bet arī nekas traks tur nav. Vajag visu laicīgi sataisīt un tad jau viss arī būs kārtībā.Tāpat tas viss ir lēts un viegli nomaināms.

Vienīgais reālais m52b28 mīnuss ir tas, ka čutj sarežģītāk viņu ieinstalēt (ews un tāa), bet ja no nedara lauku kantorī, bet gan pie normāla elektriķa, tad tas viss ir viegli un izdarāms bez problēmām. ;)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Wcoast
Posts: 157
Joined: 24 Feb 2010, 22:46
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by Wcoast »

Ch. wrote:Pilnīgas muļķības - 328i iet krietni labāk par 325i. 328i ar labā kārtībā esošu vadību, sajūgu, blīvi starp stūri un sēdekli utt brīvi izgriezīs pogas jebkuram stock 325i. ja kāds grib to pārbaudīt, PM! :naac: Pat 323i mēdz būt krietni ņiprāki un ātrāki par vidusmēra 325i. +m52 motoram pamainot ieplūdi un chipu var vēsi nosmelt 210++ zs.. Turklāt 328i nāk visgarākie reduktori no visiem e36. Uzliec kkādu 3.45 un no vietas raus perfekti.

Un nesaprotu no kurienes Tev, howitzer, ir tas info par to, ka tas motors būtu neizturīgs! Personīgi nezinu un neesmu arī dzirdējis par nevienu, kam būtu blokam kkas noticies..! Viņš neder kkādiem 350+ hp turbo projektiem, bet ar +/- standarta jaudām nestādos priekšā ko viņam sliktu var izdarīt. Ne viņš plaisā ne kā.
kā jau emsinjsh pareizi saka - vadība mēdz pieklibot, bet arī nekas traks tur nav. Vajag visu laicīgi sataisīt un tad jau viss arī būs kārtībā.Tāpat tas viss ir lēts un viegli nomaināms.

Vienīgais reālais m52b28 mīnuss ir tas, ka čutj sarežģītāk viņu ieinstalēt (ews un tāa), bet ja no nedara lauku kantorī, bet gan pie normāla elektriķa, tad tas viss ir viegli un izdarāms bez problēmām. ;)
Man kautka neticas ka 323i varetu salikt 325, ja nesak domat neralas situacijas kad 323 ir 1999gada top zustand pret 1991 325 top schrott
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29293
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by howitzer »

Ch. wrote: Un nesaprotu no kurienes Tev, howitzer, ir tas info par to, ka tas motors būtu neizturīgs! Personīgi nezinu un neesmu arī dzirdējis par nevienu, kam būtu blokam kkas noticies..! Viņš neder kkādiem 350+ hp turbo projektiem, bet ar +/- standarta jaudām nestādos priekšā ko viņam sliktu var izdarīt. Ne viņš plaisā ne kā.
kā jau emsinjsh pareizi saka - vadība mēdz pieklibot, bet arī nekas traks tur nav. Vajag visu laicīgi sataisīt un tad jau viss arī būs kārtībā.Tāpat tas viss ir lēts un viegli nomaināms.
Pirmkārt, māsīcas E46 ir problēmas ar bloku, ar dzesēšanas kanāliem, cik sapratu, kaut kas nav riktīgi, jo rij tosolu. Paziņas auto ar 2.8 arī bija kaut kādi gļuki, zilgani dūmi, utt.
No usera Dzhanis esmu dzirdējis vairākus stāstus par tiem 2.8 ļumīnija motoriem un viņš arī reāli skrūvē auto, nevis mēra krānu internetā un tomēr es kaut cik arī uzticos savam mehāniķim. ;)
Pilna dirsa ar sūdīgām atsauksmēm par to alumīnija karošu sakausējumu. Čuguns FTW! :yo:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10771
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by Ch. »

Nu prieškam lasītas/dzirdētas lietas sludināt kā absolūtu taisnību, ja pats ar to reāli neesi saskāries.. :hvz: Varbūt pārkarsētiem, izdilušiem un nopistiem eksemplāriem tiešām tur tosols līst aumaļām utt, bet kā jau teicu - nopērkot labu dzinēju un arī labi apejoties ar viņu, problēmu nebūs nekādu. Plaisas aiz ņefig djelatj tur nerodas. Normālos ekspluatācijas apstākļos ar to motoru nebūs nekādu problēmu.
m52b28 vajag pirms pirkšanas pārbaudīt un tad arī viss būs kārtība.

katrā ziņā man trīs gadu laikā ar m52 ir tikai pozitīva pieredze. Un tā summa, ko maksā tas dzinējs un ko atstāt elektriķim, ir atbilstoša ieguvumam un ir tā vērta. ;)

vsjo, pietiek pieķēzīt topiku, viedokļi ir izteikti. :shura: diskusijas uz spamu!
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29293
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by howitzer »

Ch. wrote:vsjo, pietiek pieķēzīt topiku, viedokļi ir izteikti. :shura: diskusijas uz spamu!
:cool:


Lai cilvēks pats izvēlas, ko liks un pēc tam padalās ar atsauksmēm. ;)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: E36 By JG

Post by JG »

lai būt mazliet skaidrība, tad no elektronikas, man parasti viesiem auto viss tiek izmests ārā, arī šobrīd uz M40B18 dzinēja vienīgā elektrība ir saglabājusies aizdedzei, kuru vel neesmu mēģinājis apiet, un protams ģenerātors, viss pārējais ir nafig izsviests ārā, uzskatu, ka jo mazāk vadi motortelpā jo vieglāka dzīve, jo reāli arī šobrīd esošas dzinējs, man tiek darbināts tikai ar gāzi, kurai ir paša izstrādāta vadības sistēma, un iet tas dzinējs labāk kā ar benzīnu, līdz ar to arī ja nomainīšu dzinēju tas tiks darbināts uz gāzi, un paša izstrādātu elektroniku, līdz ar to par elektrības lietām man galīgi stresa nav, un reāli intresē kuram no dzinējiem būs labāka izturība.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29293
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: E36 By JG

Post by howitzer »

JG wrote:lai būt mazliet skaidrība, tad no elektronikas, man parasti viesiem auto viss tiek izmests ārā, arī šobrīd uz M40B18 dzinēja vienīgā elektrība ir saglabājusies aizdedzei, kuru vel neesmu mēģinājis apiet, un protams ģenerātors, viss pārējais ir nafig izsviests ārā, uzskatu, ka jo mazāk vadi motortelpā jo vieglāka dzīve, jo reāli arī šobrīd esošas dzinējs, man tiek darbināts tikai ar gāzi, kurai ir paša izstrādāta vadības sistēma, un iet tas dzinējs labāk kā ar benzīnu, līdz ar to arī ja nomainīšu dzinēju tas tiks darbināts uz gāzi, un paša izstrādātu elektroniku, līdz ar to par elektrības lietām man galīgi stresa nav, un reāli intresē kuram no dzinējiem būs labāka izturība.
Domāju, ka, jo vienkāršāks dzinējs, jo tas labāk darbosies ar gāzes iekārtu.
M50, cik noprotu, ir vienkāršāks.
p.s.
Čuguns VS alumīnijs.
Domā pats. ;)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Post Reply