Page 10 of 17
Re: VuskansDavis Volvo V70 '98
Posted: 06 Dec 2018, 18:12
by VuskansDavis
Nu vot - itkā. A kā ir patiesībā?
Re: VuskansDavis Volvo V70 '98
Posted: 06 Dec 2018, 18:15
by Martinss
Hz kā ir patiesībā, bet kaut kā ticu šitam čuvakam:
https://www.youtube.com/watch?v=jtYBJUXYR8A" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaut kur tajā video viņš stāsta mazliet par M57, M57TU un M57TU2 ķēdēm.
edit: Un vispār biju diezgan pārliecināts, ka E90tajiem prefiem nāk M57TU tāpat, kā E60, bet wikipedia tomēr saka, ka prefiem jau nāca M57TU2 un E90tajos M57TU vispār nav nācis.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57#M57TU2D30" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VuskansDavis Volvo V70 '98
Posted: 06 Dec 2018, 19:04
by -AF-
VuskansDavis wrote:Plašs jēdziens. Zinu ka karosam ir toolis priekš N sērijas, lai izmērītu cik izstieptas, kā ar m sēriju, nezinu.
Tur nekas nav jāmēra, 200+k un jauns kēdes sets ar visu nepieciešamo. Protams ir redzēti motori ar 350+ un ok ķēdēm, bet ppārsvarā viss ir slikti. Pietam, ja taisies celt jaudu un negribi līkus vārstus, tad iesaku samainīt.
Nu gaidam tad pavasari un izdruku.
Re: VuskansDavis Volvo V70 '98
Posted: 06 Dec 2018, 19:31
by VuskansDavis
Njā, tad jau jākrāj nauda ķēžu komplektam. Te tuvojas tevis pieminētais otrais skaitlis.

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98
Posted: 06 Dec 2018, 22:40
by nakurilijs
VuskansDavis wrote:Njā, tad jau jākrāj nauda ķēžu komplektam. Te tuvojas tevis pieminētais otrais skaitlis.

Par volvo notirgojuma naudu!
Re: VuskansDavis Volvo V70 '98
Posted: 06 Dec 2018, 23:19
by VuskansDavis
nē, volvo vēl paliks, bet citādi gan jau tev taisnība ir

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 17 Mar 2019, 11:47
by VuskansDavis
jā, pēdējais posts ir bulšits - volvo aizvakar pārdots. beidzot esmu izkāpis no pensijas

numuri samainīti un volviks jau pārdots
pa šo laiku kkas saķimerēts un kaimiņš uzbraucis, bet par to citreiz
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 04 Apr 2019, 22:35
by VuskansDavis
varbūt kādam interesē
aprīkojums lielos vilcienos:
pačka ārā, iekšā un arī piekarē,
melnie griesti ar panorāmas lūku,
tumšā optika aizmugurē,
lielā navigācija,
smuks salons,
manuālis,
rwd,
2 disku un riepu komplekti,
elektriski nolaižamais āķis
te kopā ar volvix pirmo reizi

un pēdējo
ziemas izskats:
un vasaras:
pagaidām ļoti patīk, bet plāni jau ir - derētu purnu padarīt zemāku, priekšā facelift non-xenon optika, sakārtot vizuālo un uzlikt keramiku un tikt galā ar mazām tehniskām problēmām, kā arī bišk iebērt vairāk ogles motorā. dpf esot jau likvidēts, bet lieki ņūtoni tāpat par ļaunu nenāks.
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery LEDER DAKOTATERRA (LCB8)
Editions And Packages
P337A M Sports Package
S704A M Sports Suspension
S710A M Leather Steering Wheel
S715A M Aerodynamics Package
P7RSA Package Comfort
Comfort And Interior Equipment
S402A Electric Panoramic Roof
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S481A Sports Seat
S4ADA Interior Trim Strips Alu Brushed Fine
S4AEA Armrest Front Retractable
Multimedia
S609A Navigation System Professional
S676A HiFi Speaker System
- Bavsound Speaker Upgrade Available
Driver Assistance And Lightning
S507A Park Distance Control PDC Rear
S521A Rain Sensor
S534A Automatic Air Conditioning
S544A Cruise Control With Brake Function
S563A Light Package
S520A Fog Lights
S548A Kilometercalibrated Speedometer
Wheels And Drive
S249A Multifunction F Steering Wheel
S2MFA BMW Alloy Wheel M Spider Spoke 193
Environment And Safety
S302A Alarm System
S320A Deleted Model Lettering
S386A Roof Railing
S3ACA Trailer Coupling
S843A Power Reduction
S863A Retailer Directory Europe
S868A Language Version Dutch
S877A Delete Crosspattern Operation
S886A Onboard Vehicle Literature Dutch
S8S3A Automatic Locking When Driving Off
S8SPA Control Unit COP
S321A Exterior Parts In Vehicle Color
Individual Equipment
S760A High Gloss Shadow Line
S775A Headlining Anthracite
Other Equipment
S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles
S9AAA Outer Skin Protection
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 10 Jun 2019, 19:43
by VuskansDavis
Turpinot pēdējo postu un konkrēti pat ņūmoniem..
Noķēru šoku par to, ka man ir čipsēts bmw

braucu ar domu noskaidrot kas tur ir, jo no rūpnīcas deforsēts uz 155kw, taču dpf izgriezts un čoma A5 ar 3.0d nu nekadīgi līdzi netiek..
Bet par visu pēc kārtas.
Lieldienās beidzot nomainīju termostatus, celinsiksnu un ruļļus/spriegotāju. Jebatorija uz visu dienu, izrādījās, ka tikai mazais beigts, bet ja jau nojaukts un nopirkts, tad saliku jaunus oem bmw termostatus, Gates cdliņsiksnas un Ina spriegotāju un parazītrulli. Ūdenssūkni arī varbūt vajadzēja, bet takā šogad pat intercars lieldienās īsti nestrādāja, tad nekā. Patēriņš jūtami samazinājās pēc nomaiņas, nu vairs nav atšķirības - vecs uber ekAnomiskais aelis iekš volvo vai samērā mūsdienīgs, lielākas litrāžas un jaudas bmw. Temperatūra arī skaisti turās ap 88-90 grādiem. Viss kā vajag būt.
Februārī kaimiņš pie mājas bija uzstumies, bet, par laimi, normāls cilvēks, atstāja telefona numuru un sarakstījām saskaņoto. Maija beigās beidzot sataisīja blakus mājas serviss. Tika cauri ar pulēšanu + pieķēra klāt šādus tādus vecos kasjakus.
Buldes ar gatavu nav, bet tiešām veiksmīgi sanāca un nevajadzēja krāsot neko.
Pabiju ar auto maija brīvdienās Slovākijā. Pēc volvo viegls šoks, cik daudz jaudas ir un cik mazs patēriņš kopā sanāca.
Protams, nedaudz pārbaudīts kā iet utt, bet limitus nesasniedzu, tāpat pietika. Pēc brauciena tikai bremžu diski palika nedaudz taisnāki pēc dažām bremzēšanām uz poļu bāņiem.
Un visbeidzot par dyno day, jā, šoku noķēru, uz ratiem 177. 1kw ~ 240zs, motoram itkā 209.8kw ~ 286zs, un 643nm. Baigi gribas salīdzināšanai aizbraukt uz Jelgavas stendu, kur volvo mociju, bet laika nav īsti.
Un jā, ceļojuma laikā ievēroju ka sāk normāli dūmot rūcot uz vietas, kā arī nereāli smird, lai arī lec skaisti un patēriņš arī vēl normāls. Acīmredzot sprauslas sāk pieteikties. Itkā normāli, odometrs rāda, ka 337k km aiz muguras. Ir jēga mēģināt skalot ar LQ diesel purge? Aptuvenās restaurācijas cenas jau noskaidroju, pat mazākas nekā domāju, taču vai jēga uzreiz raut ārā un dod restaurēt?
Tādas tās lietiņas. Vajadzētu mēģināt piedalīties izdedzes vīrā, beidzot ir auto ar kuru varētu aizbraukt apošņāt gaisu..
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 10 Jun 2019, 20:58
by ray112
Es savam izskaloju ar to liqui molly diesel purge, rādītāji INPA tuvu pie nulles ( pirms bija+5.5 vienā cilindrā) , un sprauslu atplūdes ar ļoti līdzīgas visām sprauslām, tās gan pirms izlaidu to diesel purge cauri nemaz nemēģināju. Tā kā manā skatījumā ja tur nav galīgi kapi, tad var saglabāt, cik ilgi nezinu es kādus 20k km būšu nobraucis, pagaidām viss labi.
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 10 Jun 2019, 22:08
by Juzix
Tev tur stāv piezo sprauslas un ar to restaurāciju ir kā ir. Ja nemaldos, tad kaut kad ar AF par šo tika runāts un viņš apgalvoja, ka restaurēt neatmaksājas. Esot intercārā jāadod vecās un pie viņiem jāpērk rūnieciski atjaunotas.
P.S. Ķēdes samainiji? Cik $$$ nostgājas šis pasākums?
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 10 Jun 2019, 23:38
by VuskansDavis
Hmm, iespējams ka ir pjezzo, baigi vēl neesmu interesējies. Pareizi, jāpamēģina nomērīt atplūdes no sprauslām, cik slikti ir.
Un ķēdes arī neesmu mainījis. Leju soļķi un filozofēju, ko vajadzētu samainīt

Sākumā domāju, ka ķēdes izstiepies un ir 3 grādu nobīde

, tāpēc smird, bet diezvai.
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 10 Jun 2019, 23:51
by Juzix
e90 ar vecā tipa sprauslām bija tikai 325d
Par ķēžu izmaksām neesi interesējies? Šiem jau mainās motoru neceļot laukā, jo viss turpat priekšā?
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 06:46
by VuskansDavis
Hmm, paldies par info. Būs ko painteresēties un pameklēt..
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 08:58
by -AF-
Šie ir m57tu2 un tiem ķēdes reti kad jāmaina pat pie 300k bet brīnumi gadās, parasti to var jau saklausīt kad ķēde grab.
Ja tas ir 325d ar 145kw tad tam ir vēl vecās solenoīdu sprauslas, viss tur smuki restaurējas.
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 08:59
by *Sicram
Esmu braucis mazu līkumiņu ar tādu kā tev, kurš arī skaitijās čipsēts 3.0d

Gāja tieši tā pat kā mans jocīgais 2.0d
Juzik, Martinsam tur bija kaut kāda mega tēze par to kāds matārs nāca iekša to 90niek.
Runājot par tiem dīzeļtīrības šķidrumiem, mēģināt vajag, 39tajam korekciju ailīti izmainīja uz labo pusi.
Bet tā vispār, ja man būs jāmaina sprauslas, es droši vien došos taisnā cēļā uz šrotu

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 09:05
by VuskansDavis
-AF- wrote:Šie ir m57tu2 un tiem ķēdes reti kad jāmaina pat pie 300k bet brīnumi gadās, parasti to var jau saklausīt kad ķēde grab.
Ja tas ir 325d ar 145kw tad tam ir vēl vecās solenoīdu sprauslas, viss tur smuki restaurējas.
Šis ir legit 330d, tā kā sprauslas tad pa dārgo
Un uz ausi negrab motoram nekas, nedaudz vibrē, bet gan jau sprauslas pie tā vainīgas un kas zina, kas ar motora spilveniem notiek
@sicram kkad pabraucu ar feislifta 318d, pa pilsētu oke, pilnīgi pietiek, bet pēc tam pilnīgi cita opera ir 330d
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 09:07
by *Sicram
nu cita ōpera jau ir pilsētā, jo tie seši katli skan pilnīgi savādāk ( aaaiiiziet kā diželis var skanēt ļerļerļer, jheeeeee benārs M50 ), vismaz man bija ļoti patīkamas atmiņas no 39nieka, nez kāpēc

Bet nu četri katli lētāki

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 09:09
by VuskansDavis
4katli lētāki, un pilsētai viennozīmīgi pilnīgi pietiek. Liekas, arī veiklāk iegriežas tas motors un vieglāk braucas. 6cil jau šosejai domāts ;D
Jāmēģina kāds sarunāt, lai aizsauj uz LQ nopērk kādu burku ar purgi, brīvdienās tad jāmēģina paskalot. Mož intercārā arī var dabūt? Kāds nezina?
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Posted: 11 Jun 2019, 09:45
by -AF-
cik kw motors šim ir?