Page 10 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 29 Sep 2011, 14:04
by Juzix
Pamēģini pēc shēmas - 2. pārnesums, ieskrienies, izspeid sajūgu, neitrālais, izspied sajūgu, starpgāze un liec trešajā. Ja šis palīdz, tad sinhronizātori

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 29 Sep 2011, 14:09
by Martinss
Marx wrote:Martinss wrote:Kaads varbuut ir saskaaries, lieta, taada, kad sen atpakalj paarlasiits supports shodien njeema un nokjiileeja. Supports aizmuureejais ar rocenes mehaanismu iekshaa, liiidz bremzhu sljauku atvienoshanai viss bija gerai stovis, vajadzeeja nolaist aizmugureejo tiltu un liidz ar to atvienot bremzes, protams peec tam pievienojaam visu atpakalj, atgaisojaam, un hops, nokjiilee. Labi, kjiileejoshais supports tika noskruuveets izjaukts (izskruuveets cilindriitis aaraa), konstateets, ka tur viss gerai, saskruuveets (kas interesanti, ka izskruuuveejaas/ieskruuveejas ideaali bez aizkjershanaas), uzlikaam virsuu, bez atgaisoshanas viss straadaa, kaa atgaiso, atkal nokjiilee.

Ko tur var dariit lietas labaa? Ir itkaa cits supports, bet nu tomeer, shitie ir restaureeti un viss spiid un laistaas iekshaa, taapeec negribaas kaut kaadu suudu atkal restaureet un likt virsuu. :/
tas rocenes mehānisms gadienā netaisa jokus?
Nu tā arī noteikti sanāk, enīvēj, uzlitks cits supports, tagad viss kedā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 02 Oct 2011, 20:02
by arrrvis
Sveiki.
Vai VW Bora aizmugurējas atsperes un amortizatori ir tādi paši kā Golf 4

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Oct 2011, 19:18
by waarna
Ir sekojos jautajums. Vai drikst pulet auto logus? Ja jaa, ka , ar ko to darit?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Oct 2011, 19:40
by Nixon
Ar balto šmeku:
viewtopic.php?p=770198#p770198
Domāju, ka vari uzjautāt lietotājam
viesulis..

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 07 Oct 2011, 17:37
by waarna
Vajag salabot e36 320i izputeju.... ja precizak tad katalizators ir tukss.. Kur un pie ka to darit butu labak un izdevigak?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Oct 2011, 20:23
by *Sicram
Nav baigi tehniskā diskusija, bet tomēr

1 ) kad liksim virsū ziemenes ?

ārā no rītiem ir diezgan maz to grādu

2 ) tieši pirms gada uzliku mersim jaunu slotiņu, tipa valeo vai kkas tml. Nevaru saprast, pirkt kkādu slotiņu par 2 lvl vai nopirkt champion ( vai kkā tā ) gumiju par tik pat un samainīt vietām

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Oct 2011, 20:33
by dzejnieks
1. Es savas jaunās naglas likšu, kad būs stabils dubaks, ekstrēmā variantā ir iespēja pārvietoties ar busu, ja nu sasnieg pēkšņi

2. Price/quality man šitās likās labas
http://www.tscauto.lv/tscauto/index?nod ... =LV&gr=197
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Oct 2011, 21:47
by Pauliic
es jau pie emsiņa pierakstījos, atlicis tikai samaksāt

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Oct 2011, 21:48
by *Sicram
Pauliic wrote:es jau pie emsiņa pierakstījos, atlicis tikai samaksāt

Pieteicies rindā Emsiņam naudu iedot ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Oct 2011, 22:37
by Juzix
*Sicram wrote:Nav baigi tehniskā diskusija, bet tomēr

1 ) kad liksim virsū ziemenes ?

ārā no rītiem ir diezgan maz to grādu

2 ) tieši pirms gada uzliku mersim jaunu slotiņu, tipa valeo vai kkas tml. Nevaru saprast, pirkt kkādu slotiņu par 2 lvl vai nopirkt champion ( vai kkā tā ) gumiju par tik pat un samainīt vietām

1) Īsti vēl neesmu no rīta noķēris temperatūru zem 5C, tā, kā vēl pavizināšos ar R17
2) Par Valeo tikai labākās atsauksmes

Jāskatās, ko KGK šogad iepirks, tad manīs ko likšu
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Oct 2011, 22:56
by ImI
mans viedoklis laikam bus nepopulars .. pizdu ziemens ... labak nonjemt auto no uzskaites un braukt ar taxi pa ziemu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Oct 2011, 21:47
by RiCh
Kas varētu būt pa vainu , ka kā aukstāks laiks , tā kaut kādi tikšķi parādās bākas rajonā un tikšķi ir tikai kamēr auksts ārā un motors arī nav uzsilis.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 25 Oct 2011, 00:53
by Kanon
Varbut kāds var izpalīdzēt..
Lieta tāda ka vajag saprast kā ir veidotas ādas šuves stūres aizmugurē šajās vietās.
Iedevu šuvējam pāršūt, bet šis nevar saprast kā tur vajadzetu sašūt, jo stūrei nebija vēcā āda virsū. Būtu ļoti pateicīgs ja, kāds kam ir tāda stūrīte, varētu nobildēt tās vietas. Vai arī pats varu aizbraukt apskatīties.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Oct 2011, 21:07
by bucis
Foxijs wrote:*Sicram wrote:Foxijs wrote:kkas uz to ko focus raksta, bet es paņēmu dārgākas sprauslas ar garantiju un man nostājās uz 500..
Buržujs !
Nu labi, cik liels balons un kur tev ir ?
Cik maksā tā uzpilde ?
Smaciņa ir ?
Kāds vsp vēl liek
lēto gāzi ?
Kāpēc tu liki
dārgo ?
aha buržujs, cik tavs fotoaparāts maksā
balons 53 litri, bet ieliet var kādus 43, 43l maksaa kko ap 20ls, varu ar to nobraukt ap 450 km
smaku jutu divreiz, bet hvz kapēc, tā vispār neko nejūt..
liek daudzi lēto gāzi, bet nevar cerēt ka uzliks to lēto un baigi cool viss būs.. es liku dārgo jo negribēju pisties ar to mašinu

Kāda gāze!Tad nopērc hondu 1.1. vai kaut kādu dīzeli un brauc!Ja ražotājs būtu mašīnu paredzējis uz gāzi tad tādas arī ražotu un nav nozīmes dārga iekārta vai lēta!Tas mans viedoklis!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Oct 2011, 21:14
by Martinss
Atkal sāksies mūžīgā diskusija.

Par tavu viedokli visiem pieee dirsaaas.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Oct 2011, 21:35
by heinrx
bucis wrote:Foxijs wrote:*Sicram wrote:Foxijs wrote:kkas uz to ko focus raksta, bet es paņēmu dārgākas sprauslas ar garantiju un man nostājās uz 500..
Buržujs !
Nu labi, cik liels balons un kur tev ir ?
Cik maksā tā uzpilde ?
Smaciņa ir ?
Kāds vsp vēl liek
lēto gāzi ?
Kāpēc tu liki
dārgo ?
aha buržujs, cik tavs fotoaparāts maksā
balons 53 litri, bet ieliet var kādus 43, 43l maksaa kko ap 20ls, varu ar to nobraukt ap 450 km
smaku jutu divreiz, bet hvz kapēc, tā vispār neko nejūt..
liek daudzi lēto gāzi, bet nevar cerēt ka uzliks to lēto un baigi cool viss būs.. es liku dārgo jo negribēju pisties ar to mašinu

Kāda gāze!Tad nopērc hondu 1.1. vai kaut kādu dīzeli un brauc!Ja ražotājs būtu mašīnu paredzējis uz gāzi tad tādas arī ražotu un nav nozīmes dārga iekārta vai lēta!Tas mans viedoklis!
Nu bet tak ražo

pazīstamam ir mazda 626 ar oridžinal gāzes iekārtu,vēl esmu redzējis volvo kaut kādu ar oridžinal gāzes iekārtu,kolēģa radiem ir kautkāds pežo ar oridžinal gāzi iekšā,pieļauju ka lielākā daļa auto ražotāju tādu opciju piedāvā.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Oct 2011, 21:58
by Ch.
nu nesāksim atkal šito bullshitu.. Ja auto nav galīgi svaigs, tad to gāzi droši var maukt virsū. Pat ja kkas noklapē, varēsi pie attiecīgā noskrējiena piecus tādus motorus nomainīt pa sataupīto naudu.
tak labāk taupīt uz degvielu (kas benzīna/dīzeļa gadījumā ir vienkārši bezjēga dārga un solās palikt vēl dārgāka), kā uz hadeni, bremzēm, riepām (tb lietām, par kurām tiešam ir vērts maksāt pēc iespējas vairāk, jo tās ietekmē drošību un auto spēju pārvietoties kopumā) utt..
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Oct 2011, 22:36
by vēja suns
Toyota Carina E; 1.8 benzīns; 1997. gads; motora kods 7A-FE. Aizmugurē ir divas bremžu sistēmas (trumuļu bremzes). Ar ko viņas atšķiras? Respektīvi kā noskaidrot kāda sistēma ir man? Jāmēra platums, jāskatās stiprinājumi?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 14 Nov 2011, 22:08
by Hancels
Kas varētu būt par problēmu, ka pa pečku nenāk ārā siltais gaiss, kaut arī motors ir darba temperatūrā, respektīvi 90 grādos. Truba kas iet uz pečku ir karsta, un tā pa kuru nāk ārā ir remdena. Varētu būt ka pečka ir aizdirsta?
Auto : E30 ar m10.