Page 10 of 24

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:41
by Android
RL. wrote:Pa prīmo! :cool:
prasītos bilde gaismā un nedaudz tālāk no mašīnas lai kopskatu var redzēt, plus kāds stars pret sienu! :beer:

cepums par darbu! :naac:
Tuvākajās dienās mēģināšu sabildēt ;)

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:43
by ParaTr00per
Android wrote:Ievēroju vienu īpatnību (moš gan tikai tā liekas) - xenons izdala mazāk siltuma par parasto halogēna spuldzi, un braucot snigšanas laikā, lukturiem līp virsū sniegs - tb lukturi vairs nesilst un sniegs nekūst nost.
mhm, ir taada lieta :) zenona spuldzei ir 35W, halogeenai 65W (taalais) 55W (tuvais).

un peec regulaariem speerieniem apsolu salikt kaadreiz to mudzhekli uz plates un varbuut pat elegantaa kastiitee :shura:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:49
by HaL
Xenons izdala aukstu gaismu un nesilda reflektoru/lēcu, tiesa ;)
Ir mega :super: tik ne pamanīju 2.bildē balto blīvgumiju ne pēdējā bildē jauno blīvējumu :D bet tas tā!

p.s. pastāstiet ko vairāk par to Paratroopera veidojumu, neko nesapratu :hvz:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:55
by Android
ParaTr00per wrote:
Android wrote:Ievēroju vienu īpatnību (moš gan tikai tā liekas) - xenons izdala mazāk siltuma par parasto halogēna spuldzi, un braucot snigšanas laikā, lukturiem līp virsū sniegs - tb lukturi vairs nesilst un sniegs nekūst nost.
mhm, ir taada lieta :) zenona spuldzei ir 35W, halogeenai 65W (taalais) 55W (tuvais).

un peec regulaariem speerieniem apsolu salikt kaadreiz to mudzhekli uz plates un varbuut pat elegantaa kastiitee :shura:
Īstenībā borai labāk šāds variants - visu var sabāzt iekšā lukturī, nekas laukā nekarājas. Priekš jettas tāds variants ar kastīti būtu varbūt arī elegantāks, bet šajā gadījumā toč nevajag - tā kā ir, ir ļoti labi.

Ir vēl viena doma - miglinieks arī ir ar lēcu, līdz ar to arī tam xenons būtu tīri piemērots - nevienam acī nespīdētu un tā..

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:57
by Android
HaL wrote:Xenons izdala aukstu gaismu un nesilda reflektoru/lēcu, tiesa ;)
Ir mega :super: tik ne pamanīju 2.bildē balto blīvgumiju ne pēdējā bildē jauno blīvējumu :D bet tas tā!

p.s. pastāstiet ko vairāk par to Paratroopera veidojumu, neko nesapratu :hvz:
Divos vārdos- bez tā veidojuma, ieslēdzot tālos, tuvie izslēdas. Ar to veidojumu - paliek ieslēgti tuvie.
Gadījumā, ja tuvo/tālo pārslēgšana ir nevis ieslēdzot/izslēdzot papildus spuldzi (vai kvēldiegu) bet atverot/aizverot aizkaru, bez šī PT darinājuma, ieslēdzot tālos, iestātos tumsa - tuvā gaisma tiktu izslēgta.

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:58
by HaL
a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts? :roll:
tā lampiņa ir bixenon tipa? :roll: jo :hvz: bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas :hvz:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 17:59
by gintsk
Fū... Nesaprotu šito! Tak stars tiem lēcu mēsliem iziet caur ļoti mazu laukumiņu uz stikla. Tiklīdz kā biki mitrs un netīrs (tieši tad, kad labu gaismu visvairāk vajag), gaismas kvalitāte samazinas dramatiski!
Tas tā pat kā tiekties pēc objektīva ar lielu F

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:08
by Android
Katrā ziņā labāk kā bija ;) Un līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru ;)

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:12
by Android
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts? :roll:
tā lampiņa ir bixenon tipa? :roll: jo :hvz: bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas :hvz:
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:31
by gintsk
Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bija ;) Un līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru ;)
Lēcu lukturi? Vēsturiski tas sākās ar kaut kādiem BMW, kuriem vispār ar sveci pa priekšu bij jāskrien, tad, kad viņi līdz mums nonāca! Veci lēcu luturi ir nederīgi krāmi. Ar padsmit gadus veciem klasiskajiem joprojām var pārvietoties.
Man un Mk5 ir parastie lukturi ar reflektoru. Gaisma ir vienkāŗši ekselenta. Bieži aizmirstas tālos ieslēgt. Laukums uz stikla ir liels, visriebīgākajā laikā ar ar daudzām apdzīšanām gaisma paliek lietojama visu ceļu.

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:38
by Melnais
Manuprāt, no malas neizskatās baigi skaisti. :?

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:40
by omulis
Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bija ;) Un līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru ;)
Izņemot ford scorpio, kuram lampas ir ļoti lielas. :)
Ļoti labas lampas :yo:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:46
by Rekords
Ja dod patiešām labu gaismu tad vēl +- ok. Darbs izskatās ka padarīts pa smuko, bet galīgi nepatīk kā izskatās tas kopskats, atgādina kabatas lukturi. :hvz:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:48
by Android
gintsk wrote:
Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bija ;) Un līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru ;)
Lēcu lukturi? Vēsturiski tas sākās ar kaut kādiem BMW, kuriem vispār ar sveci pa priekšu bij jāskrien, tad, kad viņi līdz mums nonāca! Veci lēcu luturi ir nederīgi krāmi. Ar padsmit gadus veciem klasiskajiem joprojām var pārvietoties.
Man un Mk5 ir parastie lukturi ar reflektoru. Gaisma ir vienkāŗši ekselenta. Bieži aizmirstas tālos ieslēgt. Laukums uz stikla ir liels, visriebīgākajā laikā ar ar daudzām apdzīšanām gaisma paliek lietojama visu ceļu.
Pirms šitās padarīšanas tuvās gaismas bija tādas, ka tādu pašu gaismu varētu dabūt, uz paneļa iededzot sveci. Un lai lukturi nebūtu netīri, ir lukturu apčurāšanas mehānisms ;)
Katrā ziņā līdz šim visiem auto, ar kuriem ir nācies braukt un kuriem ir lēcas, gaismas ir bijušas labākas nekā bez-lēcu lukturiem.

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:49
by Android
Rekords wrote:Ja dod patiešām labu gaismu tad vēl +- ok. Darbs izskatās ka padarīts pa smuko, bet galīgi nepatīk kā izskatās tas kopskats, atgādina kabatas lukturi. :hvz:
Kopskats būs vērtējams kad būs tam auto sadarīts viss kas plānots.Pagaidām auto netīrs un ziemas režīmā - nekāda smukuma tāpat nav.

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:52
by Android
Šitas variants izskatās tīri ok, manuprāt. Protams, gaumes jautājums, bet man patīk
Image

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:52
by HaL
Android wrote:
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts? :roll:
tā lampiņa ir bixenon tipa? :roll: jo :hvz: bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas :hvz:
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
:urb:

sarežģīti kkā :shura: bet nu dīvaini :hvz:

vēl līdz galam neizprotu :shura: tad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)? :hvz:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:55
by al13n
to gadu VW ražojumiem gaismas ir pilnīgi nekādas
man 2000. gada Passātam bez lēcas tuvie pielīdzināmi atpakļgaitas apgaismojumam

tajā pašā laikiem otram ģimenes auto - Mazda 6 ar lēcu izgaismojums ir krietni labāks

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 18:56
by rixis
HaL wrote:
Android wrote:
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts? :roll:
tā lampiņa ir bixenon tipa? :roll: jo :hvz: bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas :hvz:
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
:urb:

sarežģīti kkā :shura: bet nu dīvaini :hvz:

vēl līdz galam neizprotu :shura: tad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)? :hvz:
jā Hal..tieši tā :D

p.s. cepums :cool:

Re: Android Bora

Posted: 22 Jan 2011, 19:02
by Android
HaL wrote:
Android wrote:
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts? :roll:
tā lampiņa ir bixenon tipa? :roll: jo :hvz: bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas :hvz:
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
:urb:

sarežģīti kkā :shura: bet nu dīvaini :hvz:

vēl līdz galam neizprotu :shura: tad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)? :hvz:
Jauda visu laiku vienāda. Aizkars nosedz daļu apgaismojamā laukuma.
Lai saprastu, vari pamēģināt sekojošo: paņem kabatas lukturīti, un tumšā istabā paspīdini to pret sienu. Tad paņem un pusi lukturīša aizlīmē ar papīru/skoču/ko citu necaurspīdīgu. Tad varēsi +/- redzēt kā veidojas stars.