Re: Android Bora
Posted: 22 Jan 2011, 17:41
Tuvākajās dienās mēģināšu sabildētRL. wrote:Pa prīmo!![]()
prasītos bilde gaismā un nedaudz tālāk no mašīnas lai kopskatu var redzēt, plus kāds stars pret sienu!![]()
cepums par darbu!

Tuvākajās dienās mēģināšu sabildētRL. wrote:Pa prīmo!![]()
prasītos bilde gaismā un nedaudz tālāk no mašīnas lai kopskatu var redzēt, plus kāds stars pret sienu!![]()
cepums par darbu!
mhm, ir taada lietaAndroid wrote:Ievēroju vienu īpatnību (moš gan tikai tā liekas) - xenons izdala mazāk siltuma par parasto halogēna spuldzi, un braucot snigšanas laikā, lukturiem līp virsū sniegs - tb lukturi vairs nesilst un sniegs nekūst nost.
Īstenībā borai labāk šāds variants - visu var sabāzt iekšā lukturī, nekas laukā nekarājas. Priekš jettas tāds variants ar kastīti būtu varbūt arī elegantāks, bet šajā gadījumā toč nevajag - tā kā ir, ir ļoti labi.ParaTr00per wrote:mhm, ir taada lietaAndroid wrote:Ievēroju vienu īpatnību (moš gan tikai tā liekas) - xenons izdala mazāk siltuma par parasto halogēna spuldzi, un braucot snigšanas laikā, lukturiem līp virsū sniegs - tb lukturi vairs nesilst un sniegs nekūst nost.zenona spuldzei ir 35W, halogeenai 65W (taalais) 55W (tuvais).
un peec regulaariem speerieniem apsolu salikt kaadreiz to mudzhekli uz plates un varbuut pat elegantaa kastiitee
Divos vārdos- bez tā veidojuma, ieslēdzot tālos, tuvie izslēdas. Ar to veidojumu - paliek ieslēgti tuvie.HaL wrote:Xenons izdala aukstu gaismu un nesilda reflektoru/lēcu, tiesa
Ir mega :super: tik ne pamanīju 2.bildē balto blīvgumiju ne pēdējā bildē jauno blīvējumubet tas tā!
p.s. pastāstiet ko vairāk par to Paratroopera veidojumu, neko nesapratu
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa?jo
bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Lēcu lukturi? Vēsturiski tas sākās ar kaut kādiem BMW, kuriem vispār ar sveci pa priekšu bij jāskrien, tad, kad viņi līdz mums nonāca! Veci lēcu luturi ir nederīgi krāmi. Ar padsmit gadus veciem klasiskajiem joprojām var pārvietoties.Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bijaUn līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru
Izņemot ford scorpio, kuram lampas ir ļoti lielas.Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bijaUn līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru
Pirms šitās padarīšanas tuvās gaismas bija tādas, ka tādu pašu gaismu varētu dabūt, uz paneļa iededzot sveci. Un lai lukturi nebūtu netīri, ir lukturu apčurāšanas mehānismsgintsk wrote:Lēcu lukturi? Vēsturiski tas sākās ar kaut kādiem BMW, kuriem vispār ar sveci pa priekšu bij jāskrien, tad, kad viņi līdz mums nonāca! Veci lēcu luturi ir nederīgi krāmi. Ar padsmit gadus veciem klasiskajiem joprojām var pārvietoties.Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bijaUn līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru
Man un Mk5 ir parastie lukturi ar reflektoru. Gaisma ir vienkāŗši ekselenta. Bieži aizmirstas tālos ieslēgt. Laukums uz stikla ir liels, visriebīgākajā laikā ar ar daudzām apdzīšanām gaisma paliek lietojama visu ceļu.
Kopskats būs vērtējams kad būs tam auto sadarīts viss kas plānots.Pagaidām auto netīrs un ziemas režīmā - nekāda smukuma tāpat nav.Rekords wrote:Ja dod patiešām labu gaismu tad vēl +- ok. Darbs izskatās ka padarīts pa smuko, bet galīgi nepatīk kā izskatās tas kopskats, atgādina kabatas lukturi.
Android wrote:Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa?jo
bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
jā Hal..tieši tāHaL wrote:Android wrote:Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa?jo
bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.![]()
sarežģīti kkābet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotutad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?
Jauda visu laiku vienāda. Aizkars nosedz daļu apgaismojamā laukuma.HaL wrote:Android wrote:Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa?jo
bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.![]()
sarežģīti kkābet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotutad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?