Android wrote:Ievēroju vienu īpatnību (moš gan tikai tā liekas) - xenons izdala mazāk siltuma par parasto halogēna spuldzi, un braucot snigšanas laikā, lukturiem līp virsū sniegs - tb lukturi vairs nesilst un sniegs nekūst nost.
mhm, ir taada lieta zenona spuldzei ir 35W, halogeenai 65W (taalais) 55W (tuvais).
un peec regulaariem speerieniem apsolu salikt kaadreiz to mudzhekli uz plates un varbuut pat elegantaa kastiitee
Xenons izdala aukstu gaismu un nesilda reflektoru/lēcu, tiesa
Ir mega :super: tik ne pamanīju 2.bildē balto blīvgumiju ne pēdējā bildē jauno blīvējumu bet tas tā!
p.s. pastāstiet ko vairāk par to Paratroopera veidojumu, neko nesapratu
Life is what happens while you're busy making other plans
Android wrote:Ievēroju vienu īpatnību (moš gan tikai tā liekas) - xenons izdala mazāk siltuma par parasto halogēna spuldzi, un braucot snigšanas laikā, lukturiem līp virsū sniegs - tb lukturi vairs nesilst un sniegs nekūst nost.
mhm, ir taada lieta zenona spuldzei ir 35W, halogeenai 65W (taalais) 55W (tuvais).
un peec regulaariem speerieniem apsolu salikt kaadreiz to mudzhekli uz plates un varbuut pat elegantaa kastiitee
Īstenībā borai labāk šāds variants - visu var sabāzt iekšā lukturī, nekas laukā nekarājas. Priekš jettas tāds variants ar kastīti būtu varbūt arī elegantāks, bet šajā gadījumā toč nevajag - tā kā ir, ir ļoti labi.
Ir vēl viena doma - miglinieks arī ir ar lēcu, līdz ar to arī tam xenons būtu tīri piemērots - nevienam acī nespīdētu un tā..
HaL wrote:Xenons izdala aukstu gaismu un nesilda reflektoru/lēcu, tiesa
Ir mega :super: tik ne pamanīju 2.bildē balto blīvgumiju ne pēdējā bildē jauno blīvējumu bet tas tā!
p.s. pastāstiet ko vairāk par to Paratroopera veidojumu, neko nesapratu
Divos vārdos- bez tā veidojuma, ieslēdzot tālos, tuvie izslēdas. Ar to veidojumu - paliek ieslēgti tuvie.
Gadījumā, ja tuvo/tālo pārslēgšana ir nevis ieslēdzot/izslēdzot papildus spuldzi (vai kvēldiegu) bet atverot/aizverot aizkaru, bez šī PT darinājuma, ieslēdzot tālos, iestātos tumsa - tuvā gaisma tiktu izslēgta.
a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa? jo bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Life is what happens while you're busy making other plans
Fū... Nesaprotu šito! Tak stars tiem lēcu mēsliem iziet caur ļoti mazu laukumiņu uz stikla. Tiklīdz kā biki mitrs un netīrs (tieši tad, kad labu gaismu visvairāk vajag), gaismas kvalitāte samazinas dramatiski!
Tas tā pat kā tiekties pēc objektīva ar lielu F
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa? jo bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bija Un līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru
Lēcu lukturi? Vēsturiski tas sākās ar kaut kādiem BMW, kuriem vispār ar sveci pa priekšu bij jāskrien, tad, kad viņi līdz mums nonāca! Veci lēcu luturi ir nederīgi krāmi. Ar padsmit gadus veciem klasiskajiem joprojām var pārvietoties.
Man un Mk5 ir parastie lukturi ar reflektoru. Gaisma ir vienkāŗši ekselenta. Bieži aizmirstas tālos ieslēgt. Laukums uz stikla ir liels, visriebīgākajā laikā ar ar daudzām apdzīšanām gaisma paliek lietojama visu ceļu.
Android wrote:Katrā ziņā labāk kā bija Un līdz šim pieredze rāda, ka lampas ar lēcu apgaismo ceļu daaaaaudz labāk par lampām ar parasto reflektoru
Lēcu lukturi? Vēsturiski tas sākās ar kaut kādiem BMW, kuriem vispār ar sveci pa priekšu bij jāskrien, tad, kad viņi līdz mums nonāca! Veci lēcu luturi ir nederīgi krāmi. Ar padsmit gadus veciem klasiskajiem joprojām var pārvietoties.
Man un Mk5 ir parastie lukturi ar reflektoru. Gaisma ir vienkāŗši ekselenta. Bieži aizmirstas tālos ieslēgt. Laukums uz stikla ir liels, visriebīgākajā laikā ar ar daudzām apdzīšanām gaisma paliek lietojama visu ceļu.
Pirms šitās padarīšanas tuvās gaismas bija tādas, ka tādu pašu gaismu varētu dabūt, uz paneļa iededzot sveci. Un lai lukturi nebūtu netīri, ir lukturu apčurāšanas mehānisms
Katrā ziņā līdz šim visiem auto, ar kuriem ir nācies braukt un kuriem ir lēcas, gaismas ir bijušas labākas nekā bez-lēcu lukturiem.
Rekords wrote:Ja dod patiešām labu gaismu tad vēl +- ok. Darbs izskatās ka padarīts pa smuko, bet galīgi nepatīk kā izskatās tas kopskats, atgādina kabatas lukturi.
Kopskats būs vērtējams kad būs tam auto sadarīts viss kas plānots.Pagaidām auto netīrs un ziemas režīmā - nekāda smukuma tāpat nav.
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa? jo bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
sarežģīti kkā bet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotu tad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?
Life is what happens while you're busy making other plans
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa? jo bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
sarežģīti kkā bet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotu tad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?
jā Hal..tieši tā
p.s. cepums
Kia (D)eNiro 64kWh ‘19
Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
HaL wrote:a tas aizskars ir lēcā vai lampā iebūvēts? vai kkas atsevišķi uzbūvēts?
tā lampiņa ir bixenon tipa? jo bixenonam tak arī tuvais/tālais ir vienā lampā un viss notiekas
Dļa osobo tupih: parastajā auto lukturī tuvais/tālais ir vai nu atsevišķas lampas, vai arī viena lampa ar diviem kvēldiegiem.
Manā gadījumā ir viena lampa, tuvo/tālo pārslēdz aizvars, kurš iebūvēts lēcā.
sarežģīti kkā bet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotu tad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?
Jauda visu laiku vienāda. Aizkars nosedz daļu apgaismojamā laukuma.
Lai saprastu, vari pamēģināt sekojošo: paņem kabatas lukturīti, un tumšā istabā paspīdini to pret sienu. Tad paņem un pusi lukturīša aizlīmē ar papīru/skoču/ko citu necaurspīdīgu. Tad varēsi +/- redzēt kā veidojas stars.