Page 88 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2020, 16:04
by nakurilijs
Tā, un ar ko atšķiras šis detaļas?
11 61 7 502 275
11 61 7 544 805
Vecāka/jaunāka revīzija?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2020, 16:23
by Rii
numuru maiņa - 805 aizstāj 275, abi kodi savstarpēji aizvietojami

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Aug 2020, 10:10
by ttd
Mani interesē vai kāds ar E90/E91/E92 var komentēt par klimata kontroli un vai tā strādā normāli.
Aukstam auto, viņš pūš uz maiņām pa katru vietu(kājas, centrs, logi), un pēc kāda laika viss nomierinās. Pieņemu, ka tā varētu būt normāla parādība, bet īstā problēma ir tajā, ka klimata kontrole vispār neklausa, kad maina pūšanas vietu. Kaut kā dažreiz viņš pamaina, bet parasti - nē, pūš, kur izvēlas. Tas ir gan mēģinot ar auto(kas vnk kontrole auto fan-speed), gan pilnībā manuālā veidā.

Kā arī, tagad, kad paliek vēsāks, viņš uzsilda auto un pēctam pūš aukstu gaisu, nevis vnk mēreni siltu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Aug 2020, 08:00
by ordii
nav aprakstiito novirzhu, ziemaa peec kalna parasti par maz dod uz kaajaam ar auto, tad uzlieku manuaali kadu gabalu, bet parastai brouksanai standarta recepte - 20 bez ac, 21 ar ac ir go

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Aug 2020, 08:10
by VuskansDavis
man aukstam viņš tik dīvaini netrako, kā esi uzrakstījis, bet ziemā "auto" nav izmantojams, lai arī cik grādus uzliktu. visu laiku liekas, ka viņš domā, ka salons vēl ir auksts (līdz ar to, taisa tornado salonā), lai arī skatoties caur diagnostiku, visi temp devēji strādā itkā akurāti un grādi visur ir vairāk nekā panelī uzgriests. vasarā viss ok

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Aug 2020, 09:09
by *Sicram
Neesmu piefiksējis, ka mans klimatiņš trakotu. Es visu cauru gadu braucu ar +21 un AC, un auto.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Nov 2020, 20:57
by omulis
No kā der e91 sēdinātam auto atsaites? Kads ir izpētijis?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Dec 2020, 13:10
by Foxijs
Vai te ir kāds Lupo 3L speciālists? :D

Sākās problēmas ar to stulbo kārbu. tagad kad ir auksts laiks neslēdzas ātrumos kad nostāvējis nakti. 10 minūtes pasilst un aiziet un strādā takā nekas nebūtu bijis. hidraulisko šķidrumu pārbaudiju, tas ok, ceru ka pareizi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 Jan 2021, 20:43
by ttd
VuskansDavis wrote: 31 Aug 2020, 08:10 man aukstam viņš tik dīvaini netrako, kā esi uzrakstījis, bet ziemā "auto" nav izmantojams, lai arī cik grādus uzliktu. visu laiku liekas, ka viņš domā, ka salons vēl ir auksts (līdz ar to, taisa tornado salonā), lai arī skatoties caur diagnostiku, visi temp devēji strādā itkā akurāti un grādi visur ir vairāk nekā panelī uzgriests. vasarā viss ok
Tagad ziemā ir vsp čau. Viņš neklausa vsp par to, kur vēlos, lai pūš. Viņš auksts ciklā iet cauri visām pūšanas vietām, līdz ar to, zinu, ka tur viss strādā. Bet uz loga spied vai nespied viņš nepūš. Šad tad izdomā nedaudz uzpūst. Bet man atkal ar siltumu un fan speed viss ok.

Kā arī, man nestrādā dibena sildītāji. Pat lampiņa neiedegās. Tas viss liek aizdomāties par pašu hvac paneli. Mle.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Aug 2021, 23:59
by Briedis
Kāda būtu pareizākā stratēģija škilt klāt 11 gadus stāvējušu dzinēju? Izņemt sveces un ar roku pagriezt dzinēju ? Saliet cilindros kādu ķīmiju? Baigi negribās bāku/filtrus/indzektorus jaukt un benzīnu mainīt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Aug 2021, 07:47
by Artis01
Nomaini eļļu, izgriez ar roku un laid klāt. :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Aug 2021, 21:55
by rufix
Runājot, ka cilindros petroleja jāielej. Palīdz gredzeniem pamosties utt. Droši vien uz ilgāku laika periodu, t.i., nakti.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Sep 2021, 20:56
by arniks8
Kā varētu pasargāt salonu no pelēšanas, mašīnai ilgāk stāvot? Tur kur mašīna stāv, virsū nelīst taču temperatūra un gaisa mitrums ir kā ārā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Sep 2021, 21:04
by nakurilijs
Skorpis pļavā nostāvēja 3 gadi, 0 pelējuma, golfs 4. uz bruģa 3 mēnešus- salons bija viegli iepelējis. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Sep 2021, 21:21
by MissL
arniks8 wrote:Kā varētu pasargāt salonu no pelēšanas, mašīnai ilgāk stāvot? Tur kur mašīna stāv, virsū nelīst taču temperatūra un gaisa mitrums ir kā ārā.
Parastais mitruma savācējs strādājot.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Sep 2021, 21:49
by JackalEar
Es liku bļodu ar sāli, ik pa pāris mēnešiem mainīju. Katru reizi sāls bija kā akmens, toties salons sauss un bez sēnēm.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Nov 2021, 14:04
by smith
W211 acaijnajam ar sbc lai nomainītu klučus ar kompi ir jāatslēdz sbc vai pietiek ar atvienoti aķi?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 25 Nov 2021, 12:56
by Džo
Image

Jautājums sekojošs. Ka redzams tā ka leds izdedzis kreisajam lukturim gabaritam, deg blavi. Varētu but kad vins ir nobeidzies vai arī vaina kaut kur citur meklējama?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 Jan 2022, 21:10
by ordii
Iestartējam viedokļus par M50 ieplūdi uz 2ble8 ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2022, 11:35
by TomSkarsts
ordii wrote: 20 Jan 2022, 21:10 Iestartējam viedokļus par M50 ieplūdi uz 2ble8 ?
sen pierādīts, ka no tā ir jēga un ka M52 oriģinālais kolektors ir ārā metams. Problēma, ka 90% cilvēku, kas liek M50 kolektoru, to izdara ar līkām rokām, ka 10 vietās piesūc gaisu + atstāj 3bar M50 degvielas spiediena regulatoru (kgan m50 railā ielien 3.5bar no m52 kas nemaksā neko), atstāj M50NV temp sensoru utt. Un tad sākas teksti "NAU VERC".
M50 kolektori arī pa gadiem atšķiras (IAT sensora vieta mainās). Atkarībā no situācijas, citreiz ir vērts izmantot M50TU sensoru (vītne der M50 kolektorā un M52 ECU saprot), citi atkal pārtaisa uz gofru.
Mazliet vairāk varbūt jāinvestē ja gribas saglabāt kartera ventilāciju, bet tas ir sīkums