Page 87 of 123

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 22 Mar 2010, 00:01
by nafnafs
Juzixam cepums par bildēm :D
Otru uz "miljonsiemesliem" :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 22 Mar 2010, 10:22
by Android
Cienītie, lūgums visiem:
5dien, apsekojot a/c A10 Rīga - Ventspils posmā starp Spuņciemu un Lielupes tiltu tika konstatēts, ka ir uzdarbojušies zagļi, kuri nozaguši ~200m metāla barjeru, nodarot zaudējumus valstij ap 10K Ls.
Ja gadienā, braucot garām diennakts tumšajā laikā redzat, ka kāds darbojas gar barjerām, lūdzu nekavējoties ziņot policijai.

Paldies!

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 22 Mar 2010, 10:38
by ParaTr00per
mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 22 Mar 2010, 11:02
by Android
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 22 Mar 2010, 18:00
by ellnino
Ja Garkalnes pārvads izskatījās salāpīts, tad Sēnītes pārvads (vismaz Valmieras atzars) ir pilnīgs :shock: - kariņus tais ierakumos var spēlēt, tik jāuzmanās, lai neizkrīt uz pirmo stāvu.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 24 Mar 2010, 20:43
by wildwing
Juzix wrote:Android, ja viņi tur ir bijuši 5dien, tad 1dien var droši doties atkal :aiwa:

[/img]
P.S. Bildēts šo pēcpusdien, ap plkst.18:00
KUR TAS IRRRRRRRRRR

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 25 Mar 2010, 01:34
by Juzix
wildwing wrote:
Juzix wrote:Android, ja viņi tur ir bijuši 5dien, tad 1dien var droši doties atkal :aiwa:

[/img]
P.S. Bildēts šo pēcpusdien, ap plkst.18:00
KUR TAS IRRRRRRRRRR
A5, pie Babītes zīmes

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 25 Mar 2010, 10:25
by iz
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 25 Mar 2010, 10:54
by Android
iz wrote:
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kules ;)

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 25 Mar 2010, 11:01
by iz
Android wrote:
iz wrote:
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kules ;)
tur ne tādas lietas vien ņem ;)

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 28 Mar 2010, 22:38
by family guy
Ogrē vnk :cursin:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 08:41
by anarhists
Android wrote:
iz wrote:
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kules ;)
runājot par tām trubu barjerām - viņas protams ir uztaisītas tā lai būtu ērti izjaukt. Mani tikai interesē kas notiek kad šādā barjerā ieskrien no sirds auto ? Mans necilā mehāniķa instinkts man saka ,ka barjera plīsīs skrūvējumu/skavu vietā kas nozīmētu skaistus trubu galus cauri auto un ja nepaveiksies arī caur šoferim. Interesanti kāda ir drošība šādām barjerām ? Tādas vēl kaut kur citur izmanto ,jo es nekur āŗzemēs tādas itkā neesmu manījis ?
Btw es paskatījos ka dažas citas d-tilta konstrukcijas tikpat smuki skrūvēsies nost kā tās barjeras, turklāt tur metāla būs vairāk. Piemēram ja kāda vajadzēs apgaismes stabus pie privātmājas...

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 09:23
by Smirnoff
Reinis_m, Igaunijā grunts labāka.... :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 09:27
by GirtzB
Reinis_m wrote:Vakar biju devies uz Tartu, kas ir Igaunijā.

6. Iespējams, ka Igaunijā to nejutu, bet likās, ka tur ceļam ir normālāks šķērsgriezuma profils, pie mums tas ir šķībs un greizs pat uz ne tik veciem ceļiem. Vai nu vainīga smagā tehnika vai arī ceļa pamats. Lieliski to varēja novērot naktī, kad visu ceļu no Valkas lija, peļķes mežonīgas un vietām tā uz 100m garumā.

Nu kaut kā tā.
mnja igaunijā kaut kā pareizāk tās ceļu trases saliktas, ceļi ir līdzeni nevis kalnos un ielejās, degvielas patēriņš arī dēļ ceļu profila iekš .est ir ~5% zemāks
Sesdien atkal parbruakāju pa .lv - secinājums pie mums ceļi ir vienos tramplīnos....

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 10:56
by Android
Par igauņiem - tajā valstī daudz kas ir pareizāk nekā pie mums, arī krīze ne tik jūtama ;)
Par barjerām - pie mums uzstādi ES sertificētas barjeras, tādas pielieto daudzviet Eiropā.
Ja gribi redzēt, kas notiek, kad viņās ieskrien - aizbrauc paskaties uz Jūrmalas šosejas - 2Km pirms Jūrmalas pašlaik i viens posms bojāts. Ja ir dikti interesanti, atsūti uz PM savu e-pastu, aizsūtīšu bildes ;)

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 13:19
by GirtzB
vispār jau .est krīze ir daudz dziļāka, kā pie mums

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 13:36
by D'Karlo
Kaut ko vajag darīt ar Ādaži - Kadaga. Uzreiz aiz Gaujas tilta pa ceļu neviens vairs nebrauc... caur dubļiem "veselīgāk". Nezinātājs ne tikai bez ratiem tur var palikt.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 13:53
by Android
D'Karlo wrote:Kaut ko vajag darīt ar Ādaži - Kadaga. Uzreiz aiz Gaujas tilta pa ceļu neviens vairs nebrauc... caur dubļiem "veselīgāk". Nezinātājs ne tikai bez ratiem tur var palikt.
Tas ceļš pieder Ādažu novadam, pārvaldītājs ir Ādažu novada pašvaldība.
Uzzvanīšu par ceļiem atbildīgajam čalim - lai kaut ko izdara lietas labā.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 13:54
by Janx
Reinis_m
Pats esmu no Valkas, tāpēc vēl šo to varu pastāstīt par Igauniju. :D Piemēram ziemā, tieši Valgā esmu redzējis speciāli aprīkotus džipus ar lāpstām, kas arī tīra ceļus, Latvijā nekā tāda nav, vismaz neesmu nekur redzējis. Kad sāka kust nost sniegs tad jau bija arī bedres Igaunijā, bet acīmredzot, tas ir veiksmīgi aiztaisītas. :D
Ar tiem benzīntankiem ar tā švaki pie mums, kādreiz Virši strādāja visu diennakti, tad nez, kas uznāca un uzlika darba laiku līdz tiem 23:00, vienīgais benzīntanks, kas palicis, ir pa ceļam uz Valmieru, kas strādā visu diennakti, bet nu apkalpošana zem jebkāda līmeņa, naktī aizbrauc un attieksme aptuveni tāda: "ko tu te meklē un ko tu gribi?" Vienvārdsakot viss tur ir galīgā pakaļā! :D
Aa un Valgā vēl ir arī kādi divi vai trīs fotoradari, kas ir piestiprināti pie mājām.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 29 Mar 2010, 14:01
by Android
GirtzB wrote:vispār jau .est krīze ir daudz dziļāka, kā pie mums
Tikai viņi to vēl nav pamanījuši :D:D:D
Nu ok, hz par krīzi, katrā ziņā viņiem nav bijuši tik nopietni pārtraukumi a/c finansējumā - pie mums te tas finansējums iet kā pa bedrēm - pāris gadus ir puslīdz ok, tad ceļu kopējā kvalitāte uzlabojas, pēc tam dažus gadus atkal ir švaki - stāvoklis pasliktinās.
Ņemot vērā to, ka ceļi tiek projektēti uz 20 gadiem, turklāt pie nosacījuma, ka ceļa segas dilumkārta tiek atjaunota pēc 10 gadiem (tb periodiskā uzturēšana), un valsts a/c ar melno segumu tīkls ir 8269.165 km, tad ik gadus būtu jārekonstruē ~413km ceļu, un jāatjauno dilumkārta vēl 413km. Un tas būtu pietiekami tikai esošā ceļu tīkla uzturēšanai. Ievērtējot to, ka no tiem 8269.165km visai liela daļa ir jau savu laiku nokalpojuši un tiem steidzami nepieciešama rekonstrukcija, tad var apmēram saprast, kādas investīcijas būtu nepieciešamas, lai ceļu tīklu savestu kārtībā.