Page 86 of 165
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 12:08
by Lambertino
to tu vari kafijas biezumos zīlēt

Cerība ir, ka uz nākamo gadu varēšu kārtīgu kašu taisīt, bet vis atkarīgs vai man būs "laiks" to izdarīt

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 12:10
by *Sicram
Lambertino wrote:to tu vari kafijas biezumos zīlēt

Cerība ir, ka uz nākamo gadu varēšu kārtīgu kašu taisīt, bet vis atkarīgs vai man būs "laiks" to izdarīt


ja tā pieiet vārdam laiks, kā to saprot ( pulksteņa stunda ) tad izklausās tizli

Nu labi, tad es pazīlēšu kafijas biezumos

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 17:19
by Wu-Ryder
Lambertino wrote:to tu vari kafijas biezumos zīlēt

Cerība ir, ka uz nākamo gadu varēšu kārtīgu kašu taisīt, bet vis atkarīgs vai man būs "laiks" to izdarīt

tev jau vēl šogad būris jāieliek, lai ar lielajiem puikām vari tālāk braukt

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 17:31
by Lambertino
ir jau ir. Vajag vēl dafiga ko...
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 17:55
by Archuks
Diez cik M60/M62/S62 projekti buus uz naakamo sezonu?
vareetu meegjinaat izveidot neoficialu sarakstu dalaties ar saspiegoto info
1 ivo cirulis / e30 S62
2 eriks ulass / e30 M62
3 edgars ozols / e36 M62
4 ervins zuks / e30 S62
5 Nikolajs Makarovs e30 S62
6 Es M62
7 Big Bro M62
8 Ja nemaldos Nītaures čaļi M62
9 Mazais Ērglis M62
10 Xtreme21 e30 M62 ir plānā
Izskatās, ka nākamā sezona solās būt

Kā arī būs noteikti pāris tuuurbo BMW
Paskaidrojumam:
M60 = 4.0 V8 (E34 540, E32 740 u.c.)
M62 = 4.4 V8 (E39 540, E38 740 u.c.)
S62 = 5.0 V8 (E39 M5)
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 17:57
by Rihy
Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:00
by karlisbe
Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji

yes, yes! izklausās nopietni!
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauc

iemet un slīdi!
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:05
by chainsaw
melnais token zini ka runaa taisniibu ?

vai tikai runaa atkal ?

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:06
by Wu-Ryder
Tas motors "V" nav nemaz tik daudz tur smagāks. Tur vis ir feini

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:08
by Rihy
Nekas tur nestumj ārā, Cīrulim jau tagad ir 4.0 V8 (laikam tas M62). Bet protams, hachi ir 1.6 T nevis V8 !
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:10
by Archuks
Rihy wrote:Nekas tur nestumj ārā, Cīrulim jau tagad ir 4.0 V8 (laikam tas M62). Bet protams, hachi ir 1.6 T nevis V8 !
M60

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:11
by Wu-Ryder
Melnais wrote:mpb wrote:Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji

yes, yes! izklausās nopietni!
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauc

iemet un slīdi!
nu nez, redzēju kā slīdēja tā AE86, un ņemot vērā, ka tras verķis ir krietni vieglāks par e30, tas ļooti smuki slīdēja! bet pārējie, kas ir smagāki, neslīdēja nemaz tik smuki.

nav jau brīnums, kāpēc šitās toyotas ir tik ļoti iecienītas driftā!

Lasiju vienu Japānas interviju, un tur tika uzdots jautājums, ko domā par driftu eiropā, ka visur dominē BMW, viņi arī atbildēja, ka katram regionam ir sava pieejamā mašīna, un viņiem BMW ir tas pats kas mums kautkads Skajs (dārgs, kruts, un daļas samērā gruti dabonamas). Un viņiem tie Ae86 tākā nedaudz labāk pieejami. Tas pats mums ar e30 un e36, kā sēnes pēc lietus. Un nezinu vai tur tik ļoti tā vadība un rbaukšana atškiras no ae86, ja sabūvē abus tad domāju stipri līdzvertīgas mašīnas.
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:11
by chainsaw
v8 ir 4i cilindri rindaa tapec nav tik taalu uz priekshu tas motors kas liktu autinjam vadiities slikti
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:14
by Rihy
Melnais wrote:Rihy wrote:Nekas tur nestumj ārā, Cīrulim jau tagad ir 4.0 V8 (laikam tas M62). Bet protams, hachi ir 1.6 T nevis V8 !
nu, es jau neesmu teicis, ka stums ārā, saku, ka būs interesanti, jo bmw būs smagi un japāņi būs viegli, tāpēc tā saku! vnk 7dien salīdzinoši tā toyota patiešam bija kā slaida meitene resnuļu barā!

Ne visi japāņi nākošgad būs viegli
Archuk - my bad

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:22
by *Sicram
Melnais wrote:Wu-Ryder wrote:Melnais wrote:mpb wrote:Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji

yes, yes! izklausās nopietni!
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauc

iemet un slīdi!
nu nez, redzēju kā slīdēja tā AE86, un ņemot vērā, ka tras verķis ir krietni vieglāks par e30, tas ļooti smuki slīdēja! bet pārējie, kas ir smagāki, neslīdēja nemaz tik smuki.

nav jau brīnums, kāpēc šitās toyotas ir tik ļoti iecienītas driftā!

Lasiju vienu Japānas interviju, un tur tika uzdots jautājums, ko domā par driftu eiropā, ka visur dominē BMW, viņi arī atbildēja, ka katram regionam ir sava pieejamā mašīna, un viņiem BMW ir tas pats kas mums kautkads Skajs (dārgs, kruts, un daļas samērā gruti dabonamas). Un viņiem tie Ae86 tākā nedaudz labāk pieejami. Tas pats mums ar e30 un e36, kā sēnes pēc lietus. Un nezinu vai tur tik ļoti tā vadība un rbaukšana atškiras no ae86, ja sabūvē abus tad domāju stipri līdzvertīgas mašīnas.
nu, hvz, esmu runājis ar norbertu, kurš rallijā agrāk brauca ar ae86, viņš tieši dēļ jaudas, svara un vadības brauca ar toyotu, nevis e30. viņš jau arī īpaši laimīgs nebija dēl tā, ka tā ir principā vienīgā mašina, kura var sniegt tādu baudījumu!
mašīna ir deficīts, tāpat detaļas, netikai šeit, bet arī tajā pašā japānā.

domāju, ka šeit diskusija var beigties ..

ir atbildēts uz pašu galvano jautājumu - detaļu pieejamība
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 18:59
by spainis666
šeit tā ka būtu bīmeru motoru svari
V8 jau kā likums vienmēr ir no alumīnija, tāpēc svara izmaiņa pret rindinieku nav tik liela
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 19:04
by chainsaw
melnais kaa vienmer ar savu gudriibu aizsaak suudu stumshanu

m50 ir par 4kg vieglaaks par m62b44 tur purns ar tadu svara atshkjiriibu noteikt ka pa zemi velkas

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 20:09
by DeeCee
pajaat bmw ar v8 un tamliidziigiem naktsskapiishiem, man vairaak interesee I6

Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 20:19
by karlisbe
Melnais wrote:Wu-Ryder wrote:Melnais wrote:mpb wrote:Rihy wrote:Kā arī vēl daži interesanti, ne bmw V dzinēji

yes, yes! izklausās nopietni!
Melni, un, ka purns smags? nav jau uz laiku jābrauc

iemet un slīdi!
nu nez, redzēju kā slīdēja tā AE86, un ņemot vērā, ka tras verķis ir krietni vieglāks par e30, tas ļooti smuki slīdēja! bet pārējie, kas ir smagāki, neslīdēja nemaz tik smuki.

nav jau brīnums, kāpēc šitās toyotas ir tik ļoti iecienītas driftā!

Lasiju vienu Japānas interviju, un tur tika uzdots jautājums, ko domā par driftu eiropā, ka visur dominē BMW, viņi arī atbildēja, ka katram regionam ir sava pieejamā mašīna, un viņiem BMW ir tas pats kas mums kautkads Skajs (dārgs, kruts, un daļas samērā gruti dabonamas). Un viņiem tie Ae86 tākā nedaudz labāk pieejami. Tas pats mums ar e30 un e36, kā sēnes pēc lietus. Un nezinu vai tur tik ļoti tā vadība un rbaukšana atškiras no ae86, ja sabūvē abus tad domāju stipri līdzvertīgas mašīnas.
nu, hvz, esmu runājis ar norbertu, kurš rallijā agrāk brauca ar ae86, viņš tieši dēļ jaudas, svara un vadības brauca ar toyotu, nevis e30. viņš jau arī īpaši laimīgs nebija dēl tā, ka tā ir principā vienīgā mašina, kura var sniegt tādu baudījumu! mašīna ir deficīts, tāpat detaļas, netikai šeit, bet arī tajā pašā japānā.

rallijā brauc uz laiku un tur tā priekšas stumšana ārā mēdz būt aktuāla, driftā diezgan pajāt - kārtīgāk iemet un viss notiek.
Re: Drifts
Posted: 13 Oct 2009, 20:21
by Blondiins
DeeCee wrote:pajaat bmw ar v8 un tamliidziigiem naktsskapiishiem, man vairaak interesee
I6 
a kas ir I6???