Page 85 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Dec 2010, 22:22
by Martinss
99% pinto motoru tā sadalene ir nenormāli izdilusi kopā ar visiem rokeriem, līdz ar to kāpēc ņemt jaunu parasto sadaleni, ja var dabūt advancētāku? Un vispār mans jautājums bija par sadalenēm, nevis par jaudas uzlabošanu. ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Dec 2010, 22:35
by ImI
krissis wrote:IMHO sadalene nav tas ar ko būtu jāsāk jaudas uzlabošana!
ar ko tad .. :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Dec 2010, 23:09
by Andis
ImI wrote:
krissis wrote:IMHO sadalene nav tas ar ko būtu jāsāk jaudas uzlabošana!
ar ko tad .. :hvz:


2.9 COWSORTH. :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Dec 2010, 23:15
by krissis
varētu jau ierakstīt kapēc, bet tāpat uzradīsies visādi čornie kas apstrīdēs .
Martinss, kādā cenā ir tā sadalene?
Principā jau var pamērīt cik izdilusi ir tava un šrotā piemeklēt +- svaigu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 01:34
by ImI
krissis wrote:varētu jau ierakstīt kapēc, bet tāpat uzradīsies visādi čornie kas apstrīdēs .
Martinss, kādā cenā ir tā sadalene?
Principā jau var pamērīt cik izdilusi ir tava un šrotā piemeklēt +- svaigu.
es teiktu, ka jaasaak ar kompresijas meeriišanu ..

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 10:16
by Archh
Labrīt.

nenormāli svīst logi no iekšpuses bmw e39 530 d, līdz tam tika nomainīti abi salona gaisa filtri, bet tas neko daudz nelīdzēja.

kādi ieteikumi? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 10:31
by Juzix
Kad pēdējo reizi ar to auto, bez apstājas, brauci vismaz stundu ar, salīdzinoši augstu salona temperatūru?
Visticamākais, ka salons pievilcies ar mitrumu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 10:45
by Archh
aizvakar braucu uz kalnu, pečka strādāja uz pilnu jaudu pūšot tikai uz logiem.. vairāk par pusi nenāca vaļā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 11:06
by Juzix
Neesi nospiesis pogu, lai gaisu tikai pa salonu dzenā, neviss lai ņem no āra?
To, ka vakar līdz kalnam aizbrauci ( lai ar kur tas būtu) nav rādītājs. Vien. ikdienā dzenājoties pa pilsētu salonā sanes sniegu, kas vēlāk izkūst un veido mitrumu salonā, kā dēļ svīst logi. Tālab ziemā, lai izvairītos no šīs nelaimes ir ieteicams turēt max siltu salonu, max ilgi

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 11:28
by Pauliic
pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 11:53
by Andis
Pauliic wrote:pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis

+1 un izžāvē salonu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 12:40
by ImI
Andis wrote:
Pauliic wrote:pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis

+1 un izžāvē salonu.
Un notiri logus no iekshpuses

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 13:13
by oxys
man arī svīst ar visu a/c, bet nu braucu tikai 30min no rīta un 30 min vakarā, protams, ka veidojas mitrums

problēma ir mazajā nobraukumā, nevis filtros :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 13:33
by RSkopi
Martinss wrote:99% pinto motoru tā sadalene ir nenormāli izdilusi kopā ar visiem rokeriem, līdz ar to kāpēc ņemt jaunu parasto sadaleni, ja var dabūt advancētāku? Un vispār mans jautājums bija par sadalenēm, nevis par jaudas uzlabošanu. ;)
Munuprāt ,vari ņemt Fast road ,vai nu mild road.Ideāli jau būtu ar visu kitu,būs mierīgāka sirds.Apgriezieni pacelsies par 500 rpm tālāk.
Vispār jau tev vajadzētu viņiem pazvanīt un pastāstīt,kādi tev modi,un ko tu plāno nākotnē!
Varianti jau ir dikti daudz,Vai nu vairāk tendēts uz max speed,vai atkal uz uzrāvienu!
Vari apskatīties arī Newman cams,ari laba kompānija!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 14:45
by Martinss
RSkopi wrote:
Martinss wrote:99% pinto motoru tā sadalene ir nenormāli izdilusi kopā ar visiem rokeriem, līdz ar to kāpēc ņemt jaunu parasto sadaleni, ja var dabūt advancētāku? Un vispār mans jautājums bija par sadalenēm, nevis par jaudas uzlabošanu. ;)
Munuprāt ,vari ņemt Fast road ,vai nu mild road.Ideāli jau būtu ar visu kitu,būs mierīgāka sirds.Apgriezieni pacelsies par 500 rpm tālāk.
Vispār jau tev vajadzētu viņiem pazvanīt un pastāstīt,kādi tev modi,un ko tu plāno nākotnē!
Varianti jau ir dikti daudz,Vai nu vairāk tendēts uz max speed,vai atkal uz uzrāvienu!
Vari apskatīties arī Newman cams,ari laba kompānija!
Es te burtonpower.co.uk pētu tagad. Tas sadalenes kits sanāk dikti sālīti, sāku jau štukot par 2.9i V6 12v, jo būvēt pinto motoru sanāk padārgi. :| Vai varbūt vienkārši samainīt blīves esošajam un gāzt kādu laiku, līdz sanāk priekš normāla 2.3i 16v :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 16:24
by Archh
Pauliic wrote:pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis
a/c nav uzpildīts :vaaaivaivai:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 16:26
by Juzix
Archh wrote:
Pauliic wrote:pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis
a/c nav uzpildīts :vaaaivaivai:
Izžāvē salonu un neraudi.
5dienas vakarā paņem sievieti un aizved viņu uz Liepāju vakariņās ar salona vidējo temperatūru +25 un viss būss bumbās!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 16:35
by laurisko
Juzix wrote:
Archh wrote:
Pauliic wrote:pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis
a/c nav uzpildīts :vaaaivaivai:
Izžāvē salonu un neraudi.
5dienas vakarā paņem sievieti un aizved viņu uz Liepāju vakariņās ar salona vidējo temperatūru +25 un viss būss bumbās!
+10 var arī uz Rēzekni! :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Dec 2010, 16:46
by Archh
laurisko wrote:
Juzix wrote:
Archh wrote:
Pauliic wrote:pamēģini ieslēgt ac un nesvīdīs, ja protams neesi jau ieslēdzis
a/c nav uzpildīts :vaaaivaivai:
Izžāvē salonu un neraudi.
5dienas vakarā paņem sievieti un aizved viņu uz Liepāju vakariņās ar salona vidējo temperatūru +25 un viss būss bumbās!
+10 var arī uz Rēzekni! :wink:
nē paldies, atstāšu labāk pagalmā, lai svīst viena pati ar max t*, būs daudz efektīvāk un ātrāk;]

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 17 Dec 2010, 18:22
by Nazgul
Chau :) sen neesat redzēti , nu vismaz daži :)

Ir 2 jautajumi:

1) kārtējo reizi nevaru no rita piedarbināt savu Honda accord 1998.g benzinu
starteris griež pirmās pāris reizes, pēc tam nekas negriežas vispār. Reizēm mēdz but ka norīstās, t.i. it kā startējas bet noslāpst.

sveces nomainītas pirms nedēļas, aķis pirms gandrīz gada, ģenerātors strādā. :hvz:


2) ielēju ziemas logu šķidrumu, izrādījas kkāds dīvains - pārplēsa trubiņu, kur varētu meklēt?

jau iepriekš paldies :cool: